" Szerintetek mi lehet a faterom F Astrájának a baja?? Leirom a hibát:
menet közben folyamatosan változik a fordulat azonos gázpedál állásnál, ugy értsétek 3-4másodpercig normál fordulat majd 3-4másodperc magas fordulat, majd ismét normál, majd ismét magas fordulat"
1,az hogy nem mukodik megfeleloen, mert valoszinuleg meghibasodott...
2, szerintem a lambdaszonda kabelet veletlenul a gyujtogyertyara kötöttetek, ami ezaltal eltömitette a gazolajszurot es igy nem mindig kap eleg üzemanyagot a karburator.
Sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Szerintetek mi lehet a faterom F Astrájának a baja?? Leirom a hibát:
menet közben folyamatosan változik a fordulat azonos gázpedál állásnál, ugy értsétek 3-4másodpercig normál fordulat majd 3-4másodperc magas fordulat, majd ismét normál, majd ismét magas fordulat, igy jött vele haza 20km-t, semmilyen visszajelző nem jelez hibát, rendesen indul meg minden. találkozott már valaki ilyen hibával??? Várom a válaszokat tippeket
Szeretnék kérni egy kis segítséget:F astrán a H4-es halogénre csatlakozó kábelek színsorrendjét szeretném megtudni.Tudom,hogy 3 darab,és nem nagy a variációs lehetőség,de valamelyik megviccelt.
Ha LPG-ről van szó, akkor pedig ugyanúgy méri mint a benzint, miután a tartályban a gáz folyadék halmazállapotban van (a nevében is benne van). Éppen a nyomás alapú mérés lenne bonyolult.
Benzin-gáz üzemű F Astra,hogy kell értelmezni az gáztartály üzemanyagkijelzőjét?a tartálya lengyel gyártmány, a pótkerék helyén van elhelyezve.Félkör alakú ledes kijelzője van,négy zöld leddel.
Nem igazán akarok kimondott hozzászólásra reagálni, de a G-nél ha kezd elkoszolódni az AGR szelep azon a legjobban a hosszú menet segít. Fater csak városban használja, de kb 2-3 havonta én meg megyek vele egy nagyot és semmi gondja nincs. Kb 2*100 km-t és tökéletes. Erre szoktam azt mondani hogy a fagyizás más városban megoldja. :)
Amúgy minden probléma alapja hogy előszőr villogtassátok ki a hibakódot és onnan már sokkal könnyebben elindulunk.
Sziasztok! Ismerősöm F astrájában egy 2.0 8v Vectra A motor van olyan hibával, hogy nagyon kicsit ugrándozik az alapárat és minél jobban melegszik a motor annál hangosabban kezd csörögni mint egy dízelmotor. Szerintetek mi baja lehet?
A szekunderlevegőrendszer hibája /47??/biztosan nem okozza a leírt hibát. Viszont az EGR képes rá.... Törölni kellene a hibatárolót és amikor megint világít a MIL, akkor rögtön kivillogtatni, hogy melyiket írja olyankor vissza.
Én a hibakódok könyvekből néztem ki a hibák mit jelentenek.
Én mit tudnék tennia hiba megoldására?
Tegnap megált menet közben és men akart beindulni. Póbáltam töbször is indítani de semmi. Majd a jó bevált trabantos módszer indítás gázadással. :D
Mit ad isten beindult de nem volt alapjárat. Beindítotam ismét és kicsit tartotam a fordulatot olyan 3000körül. Majd szépen visszaengetem a gázpedált. Azóta "rendesen" működik. Nemszámolva hogy világít a motorhibakód lámpa.
Gyakorlatilag 0 az esélye annak, hogy ezt valaki meg tudja mondani. Mármint, hogy mi a baja. A biztosítékokat meg ~féltucatszor végig ellenőrizhetted volna egy próbalámpával annyi idő alatt mint amennyi alatt ezt ide beírtad.
Egy kérdésem lenne felétek 2003 as G astrámat vezetve ma esőbe kerültem és az ablaktörlő kapcsoló kart működtetve semmi sem történt hazaérve néztem biztosítékot de nem találtam rosszat mi az amit estetleg meg tudnék nézni még mint laikus! A gép 1,7 es cdti egyébként Az ablaktörlő kar semmilyen funkciót nem működtet. Valami relé esetleg? Az a baj hogy valami kezelési utasítás is jó lenne ami ezt leírja mert nem tudom hogy melyik a biztosítékja mert csak számizás van azon a kis kesztyűterón amit ki kell szedni. Előre is köszönök minden információt ha valaki felhív a 06 harminc 9hét 99száznyolcvan nyolcon visszahívom.
a 93-as kód az vezérműtengely helyzetjeladó hibára utal, vagy annak az áramkörére, de hasonló jelenségnél (intenzív gázadásra felkapcsoló hibalámpa) volt már holtpontjeladó is ludas.