Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ugyörgy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30701

6-os számú alkatrész

Előzmény: Kitalator (30696)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30700

Szia.

Esetleg le is áll néha rendszertelenül??, vagy megtorpanás szerű kihagyások vannak??, minden gyorsításnál?

Előzmény: Nihil1965 (30699)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30699

üdv.

 

gyorsitásnál berángat az autó , függetlenül , hogy meleg vagy hideg a motor .. merre keresem a hibát . előre is kösz ha segít valaki egy hozzászólással .

nannau Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30698

sziasztok a szerelő kiakarja cserélni a kartelt mondván kifog jukadni. (ly) nm akadtam fent Sehol sem. A motorba is csak 90 van. Igaz 13 éves. Cakga igaz, rozsdás egy kicsit ott a kartelnél, de Ennyi idő alatt nm jyukadhat az ott ki. Nm?

t.lantos Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30697

Csak az Ignis (M) motoros lancos. A regi (G motoros) mind szijas.

Előzmény: Kitalator (30696)
Kitalator Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30696

Segítséget szeretnék kérni! Magyar Suzuki Wagon R +- ban (2001-es) hol kell keresni a tolatólámpa kapcsolót? 
Más: a szagérzők egy része azt mondja, hogy láncos, másik része szerint ékszíjas a vezérlése. Hogy lehet ezt megtudni bontás nélkül? Milyen motorszámnál láncos?
Köszönöm előre is és BÚÉK!

 

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30695

Tessék kérem csatlakozni!

 

(Az új oldalnak lesz olyan funkciója is, hogy összekapcsolódik az FB-vel...)

sakac Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30694

Tudom, műszerész volnék... semmi pluszt nem adtam hozzá cin ügyileg. Egész egyszerűen elvált semmi megfolyás nem látszott rajt.

Ventillátor néha ciripel alacsony fordulaton.

Előzmény: Landsmann_ (30693)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30693

Az a bimál egy biztonsági dolog a rendszerben. A ventilátor motor nem szorul? Amikor szorulása van a motornak, megnő az áramfelvétele, ezzel jobban melegíti az ellenállást. Aztán egy ponton az ón megolvad és lekapcsolja az áramot a motorról. Ezzel védve a motort és az ellenállást.

Előzmény: sakac (30692)
sakac Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30692

Kiszedni élmény volt :)

A bimetál forrasztása engedett el, anyagfáradás miatt látszott a cinen. Visszamelegítettem és mükszik.

 

Köszönöm.

Előzmény: Landsmann_ (30691)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.03 0 0 30691

A kép alján a 3-as számú alkatrész az. Tehát a ventilátor felőli oldalon van. Lábtérnél jobb oldalon.

 

Előzmény: kekeckukac (30690)
kekeckukac Creative Commons License 2017.01.03 0 0 30690

Sziasztok!

 

A következő probléma merült fel nálam. Az utastér ventillátor ugyebár 4 sebesség fokozattal rendelkezik. Na ebből csak a 4. van meg.... gondolom valami ellenállássorozaton megy keresztül a delej.  Először ott néznék szét de merre találom? Ha esetleg elszállt lehet ilyet vagy helyetesítőt valahol kapni?

Segítségeteket köszönöm.

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.03 0 0 30689

Kíváncsian várom az új oldalt. :)

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30688)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.03 0 0 30688

6.

... Megvannak az új arculati elemek...

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30685)
sz_v Creative Commons License 2017.01.03 0 0 30687

Érdekelne valakit teljesen új, autót még nem látott díszrács (fekete rács+króm keret)? Facelift előttiekhez jó (2000-2004-ig). Boltban olyan 20 körül van számlával jelenleg, 14ér vihető, mert nekem nem kell végül. Ki lett bontva, de még a fólia és a doboz is megvan.

https://www.suzuminn.hu/Gyari-eredeti-alkatresz/Suzuki-Wagon-R-diszracs/71741-83E10.html?PID=1451

https://www.suzuminn.hu/Gyari-eredeti-alkatresz/Suzuki-Wagon-R-diszracs-keret-chrom/71742-83E10-OPG.html?PID=1456

 

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30686

(az új honlap egyelőre nem nyilvános... Ne keressétek!)

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30685)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30685

...
7. Megvan az új portálmotor, az új honlap. Elkezdődött a "finomhangolás".

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30557)
MXer Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30684

Köszi,majd kipróbálom belsőkeringetésen is.

Kicsit tudatlan vagyok klíma ügyben,nem volt még klímás autónk.

Hmm,még személy autónk se!:)

Előzmény: Landsmann_ (30683)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30683

Így van, a klíma bekapcsolása kicsit emeli az alapjáratot, meg a hűtőventilátort is bekapcsolja. A klímát télenm is érdemes legalább hetente, két hetente pár percre bekapcsolni, hogy a rendszerben klévő tömítések megkapják a kenőanyagot és ne száradjanak ki. Ezzel lehet megőrizni a rendszer tömítettségét. HIdegben persze nem menne a klíma, de a hőcserélést belső keringtetésre kell állítani. Így az Expanziós szelephez meleg levegő kerül és bekapcsol a klíma. Külső keringtetésnél viszont nem, ahhoz már hideg van kint. 

Előzmény: MXer (30681)
Nouby Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30682

A szelep valóban mechanikus és kis járatás után valóban működő képes lett. A probléma az elektronikus része ami a szelepet szabájozná. Az elektronika ejti/felhúzza a szelepet így zár/nyit, a probléma hogy vagy csak zár vagy csak nyit.

 

Kössz a linket!

Előzmény: Landsmann_ (30675)
MXer Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30681

Akkor csak jól emlékszem,hogy nagyon sokat elmennek ezek a láncos motorok.

Most olvastam a szervizfüzetjébe,hogy 1 évesen cserélték az egyik gy.trafót.

A klímája gondolom jól műxik,mert ha bekapcsolom a motor fordulatszám ingadozik,meg mintha olykor a hűtő venti is bekapcsolgatna.

Ja meg persze fúja a hideget!Persze ez most nem biztos,hogy a klíma miatt hideg:)

Előzmény: Landsmann_ (30680)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30680

A kezelési útmutató a lánc cserére ki sem tér, tulajdonképpen 300000 km a csere periódus. :) 

Én is különösen szeretem, hogy könnyű a ki-be szállás. Én is nagyon megszerettem az elmúlt majd 7 évben mióta nálam van. Tényleg semmi baj nem volt még vele. Én is az előírt időnként cserélem amit kell. Jó olaj, jó üzemanyag, tiszta légszűrő és a világból ki lehet menni vele. Arra figyelj, hogy a fékfolyadékot 2 évente mindenképpen cseréltesd, mert tönkre mehet az ABS kocka, ami elég húzós árú javítást eredményez. Ez nem csak a Suzukiknál van így, hanem minden más olyan márkára, amiben ugyanezt a fajta ABS egységet használják. 

Előzmény: MXer (30678)
MXer Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30679

Majd néha azért be lesz ez azért fogva piacozni is,28 db M10-es műrekeszt tudtam bele pakolni,

hogy a hátsó üléseket nem szedtem ki:)Persze csak akkor ha nem gazdaságos már a T4 cuccolni.

 

Előzmény: ratio (30673)
MXer Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30678

Üdv!2005.07.19. regisztrált,szervizkönyv szerint.

130e km,és GS kivitel.Mi vagyunk a harmadik tulajdonosa,a második rendszeresen vezette a sz.könyvét.

Az első tulaj meg csak az első kötelező szervizre vitte el(:Aztán ott lehetett egy kis sumák a km állással,4 évesen 95e km-rel vette át a második gondos tulaj.

Kis horpi van a hátsó ajtón két helyen,meg pár kavics felverődés itt-ott,de szerintem festve még nem volt.

Vezérlést ezeknél mikor szoktak cserélni?Valahol mintha olvastam volna már,hogy ezeknél a VVT-nél végig viszi a motor élettartalmáig,de ez nem biztos.

Amúgy szép csendesen jár a motorja,nemsokára oljcsere + a többi folyadék cserét is megejtem.

Utána indulhat a bölcsi+ iskola járat asszonkám,kis autójával:)

Ja megy ez mint a golyó,pláne 4ezres fordulat felett!!

Nekem is nagyon tetszik a menet dinamikája,a ki-be szállás meg különösen jót tesz a fájós derekamnak!! 

 

Előzmény: Landsmann_ (30672)
Wagonadmin_ Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30677

7.

:-)

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.02 0 1 30676

A Szakálmetálnál 27503 Ft a szelep. Nem tudom honnan vették a 113000-et, de akkor biztos aranyból van. 

http://shop.szakalmetal.eu/#artgrp-fg_31d8958a642da91cf94d628d61e8d30a

Az oldal jobb szélén legfelül a Motorelektromosságnál van. MÉg beszereléssel is sok lenne a 100 rongy. Eléggé lehúzós szaga van a dolognak. 

Előzmény: Nouby (30674)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30675

A szelep egy mechanikus szerkezet. Nyilvánvalóan nem szeretnek pepecselni vele a szerelők. Sokan a kiszerelt szelepet féktisztítóval tisztították meg és szerelték vissza. A lényeg, a mozgó részek könnyen járjanak. Nézegetve a netet, bontottat 15000 Ft-tól láttam. A koromtól szokott megszorulni. Ki kell tisztítani és szerintem használhatóvá válik újra. 

Előzmény: Nouby (30674)
Nouby Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30674

Pár hete írtam hogy a motor lefulaldt és villog a check engine, most a szerelő kikapta és úgylátszik hogy a tengely be van állva azt sikerült javítani de az elektronikai része szar (megszakadt).

 

Kérdés: Tudtok Wagon R 2002 1.3 G13BB-hez EGR szelepet? 

 

113.000 az eredeti mert utángyártottat nem találtak de érthető okok miatt nem szeretnék csak az alkatrészre elverni ennyit. Valami titkos tippetek van? Érdemes bontottal játszani?

ratio Creative Commons License 2017.01.02 0 0 30673

("a fa alá nem fért be")

Viszont ezentúl a fa befér :) és még sok minden más is!

Előzmény: MXer (30671)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.01 0 0 30672

Részletek? Kor, futott km, stb. :)

Előzmény: MXer (30671)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!