(Az M13-as motorokra gyakran felteszik a G13 motorhoz való kb 1 cm-el rövidebb gyertyapipákat. A saru nem éri el a gyertyát, egy ideig jó aztán ahogy szétég a saru és a gyertyacsatlakozó egyre rosszabb lesz. Nálad ez nem lehet a gond)
Ettől függetlenül ha a gyertyacsatlakozón, a szigetelőn, a gyertyapipa gumis rész belsején vagy a műanyag "csövön" égésnyomok, elszíneződések vannak az rossz jel. A gyertya elektródák állapota is árulkodó lehet.
Szeretnék érdeklődni hogy milyen programmal illetve milyen eszközökkel lehet hibakódót olvasni, élő adatokat nyerni egy 2000-es évjáratú Wagon R+-ból. Hobby szerelő vagyok és bekerült a családba egy ilyen autó. Köszi az infót előre is!
gyorsitásnál berángat az autó , függetlenül , hogy meleg vagy hideg a motor .. merre keresem a hibát . előre is kösz ha segít valaki egy hozzászólással .
sziasztok a szerelő kiakarja cserélni a kartelt mondván kifog jukadni. (ly) nm akadtam fent Sehol sem. A motorba is csak 90 van. Igaz 13 éves. Cakga igaz, rozsdás egy kicsit ott a kartelnél, de Ennyi idő alatt nm jyukadhat az ott ki. Nm?
Segítséget szeretnék kérni! Magyar Suzuki Wagon R +- ban (2001-es) hol kell keresni a tolatólámpa kapcsolót? Más: a szagérzők egy része azt mondja, hogy láncos, másik része szerint ékszíjas a vezérlése. Hogy lehet ezt megtudni bontás nélkül? Milyen motorszámnál láncos? Köszönöm előre is és BÚÉK!
Az a bimál egy biztonsági dolog a rendszerben. A ventilátor motor nem szorul? Amikor szorulása van a motornak, megnő az áramfelvétele, ezzel jobban melegíti az ellenállást. Aztán egy ponton az ón megolvad és lekapcsolja az áramot a motorról. Ezzel védve a motort és az ellenállást.
A következő probléma merült fel nálam. Az utastér ventillátor ugyebár 4 sebesség fokozattal rendelkezik. Na ebből csak a 4. van meg.... gondolom valami ellenállássorozaton megy keresztül a delej. Először ott néznék szét de merre találom? Ha esetleg elszállt lehet ilyet vagy helyetesítőt valahol kapni?
Érdekelne valakit teljesen új, autót még nem látott díszrács (fekete rács+króm keret)? Facelift előttiekhez jó (2000-2004-ig). Boltban olyan 20 körül van számlával jelenleg, 14ér vihető, mert nekem nem kell végül. Ki lett bontva, de még a fólia és a doboz is megvan.
Így van, a klíma bekapcsolása kicsit emeli az alapjáratot, meg a hűtőventilátort is bekapcsolja. A klímát télenm is érdemes legalább hetente, két hetente pár percre bekapcsolni, hogy a rendszerben klévő tömítések megkapják a kenőanyagot és ne száradjanak ki. Ezzel lehet megőrizni a rendszer tömítettségét. HIdegben persze nem menne a klíma, de a hőcserélést belső keringtetésre kell állítani. Így az Expanziós szelephez meleg levegő kerül és bekapcsol a klíma. Külső keringtetésnél viszont nem, ahhoz már hideg van kint.
A szelep valóban mechanikus és kis járatás után valóban működő képes lett. A probléma az elektronikus része ami a szelepet szabájozná. Az elektronika ejti/felhúzza a szelepet így zár/nyit, a probléma hogy vagy csak zár vagy csak nyit.
A kezelési útmutató a lánc cserére ki sem tér, tulajdonképpen 300000 km a csere periódus. :)
Én is különösen szeretem, hogy könnyű a ki-be szállás. Én is nagyon megszerettem az elmúlt majd 7 évben mióta nálam van. Tényleg semmi baj nem volt még vele. Én is az előírt időnként cserélem amit kell. Jó olaj, jó üzemanyag, tiszta légszűrő és a világból ki lehet menni vele. Arra figyelj, hogy a fékfolyadékot 2 évente mindenképpen cseréltesd, mert tönkre mehet az ABS kocka, ami elég húzós árú javítást eredményez. Ez nem csak a Suzukiknál van így, hanem minden más olyan márkára, amiben ugyanezt a fajta ABS egységet használják.