Keresés

Részletes keresés

Abrantes Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57888
A gázos 1992 októberében már kint volt Iránban, be is mutatták a 18. Tehran International Trade Fair -en.  Szerintem ezt a kocsit nem hozták haza...
Előzmény: trlpx (57887)
trlpx Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57887
Jó meglátás! Szerintem a BPG-330-ból készülhetett el a gázos demo kocsi valamikor '93 első felében, és ahogy Abrantes írja májusban mutatták be. Kérdés továbbra, hogy a bemutató után kint maradt, vagy hazajött-e? Meg hogy a DUM-644 akkor miként illik a képbe..ha illik.
Előzmény: boz-021 (57882)
Abrantes Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57886
Nincs, sajnos.
Előzmény: Ózdibusz (57885)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57885
Képed nincs róla?
Előzmény: Abrantes (57884)
Abrantes Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57884
Az iráni gázos is 280.69-es volt, a gázmotort is az MAN szállította. Elék sok gond volt ezzel a motorral, főleg a kezdetekben, az autóbusz a '93 májusi ünnepélyes üzembehelyezésen (teheráni polgármester, sajtó, zöld szőnyeg) erőtlen volt, majd többször le is fulladt a motor.
boz-021 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57883
Jav. :     -"az".
Előzmény: boz-021 (57882)
boz-021 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57882

Lehet, hogy csak kavarok egyet a dolgon...

De mi van a BPG-330 -al ? Asszem '92-ben érkezett a Kisalföldhöz, és rá egy évre ment ki az is Iránba...

Ózdibusz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57881
Az általad feltöltött kép gyári fotó. Amit én feltettem, az is valószínűleg gyári fényezés. Szerintem nem festették át a fényképezés és a szállítás között. Merthogy az szerintem biztos nem matrica. Főleg a felnin. És nem mondom, hogy nem iráni megrendelésre ment, de nem az a gázmotoros.
Előzmény: ujfigura (57880)
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57880
Egyik elem átfújásához (matricázáshoz) sincs nagy szükség hatalmas innovációra.
Előzmény: Ózdibusz (57878)
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57879
Egyébként a kép címe 280 - Teherán02.jpg:)
Előzmény: ujfigura (57871)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57878
Nem tudom, milyen színű, de a pótkocsin a minta nem egyezik, és a felni nem fehér.
Előzmény: ujfigura (57875)
trlpx Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57877
Bocs, mégsem teljesen. Most veszem észre hogy valóban, a gázos már új típusú ablaksínnel készült, középen elhúzós.
Előzmény: trlpx (57876)
trlpx Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57876
Nagyon sok fényezéssel készültek 280.69-esek, ez csak egy a sok variáció közül.
Az eredeti, még átépítés előtti DUM-644 egy az egyben passzol bármelyik Iránba kiszállított kocsival, ebből nem deríthető ki.
Előzmény: ujfigura (57871)
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57875
Miért, az milyen színű? Van kék-piros-fehér példány is, ugyanilyen összeállításban.
Előzmény: Ózdibusz (57874)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57874
Akkor a típus kb. megvan, de a szín nem stimmel. Úgyhogy a sorsát még nem tudjuk, sem a motorját.
Előzmény: ujfigura (57871)
RMCR Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57873
Nem rossz de azért valami csak hiányzik róla.
Előzmény: Irisbus (57872)
Irisbus Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57872
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57871
Itt az autó, szerintem ez az.
Előzmény: Ózdibusz (57869)
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57870
Ez biztosan nem a nógrádos, sem a szín, sem az ablakok nem stimmelnek.
Előzmény: Ózdibusz (57869)
Ózdibusz Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57869

Biztos, hogy ugyanarról beszélünk? Van egy rossz minőségű képem róla:

 

 

Ez a kép a Camion Magazin 1992/12 számában jelent meg, és a hozzá tartozó cikk szerint Teheránba vitték egy kiállításra, majd ott helyi járatban foglalkoztatták. Viszont annyi látszik, hogy nincs 4. ajtaja. Ennyire átépítették? Egyébként, ha van valakinek erről jobb kép, érdekelne...

Előzmény: trlpx (57867)
ujfigura Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57868
MAN motoros volt.
Előzmény: trlpx (57867)
trlpx Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57867
1991-ben készült 280.69.P1, az egykori Nógrád Volános DUM-644. A gázmotor típusa kérdéses, később megkapta a LiAZ-t amivel, ha jól tudom selejtezéséig futott is.
Előzmény: Ózdibusz (57855)
bence56 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57866
Én hallottam olyat is felőle, hogy selejt, mert nem igazán találnak hozzá alkatrészt. De szerencsére találtak. :)
Előzmény: =D Doma (57858)
E95 Express Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57865
Óóóóó...
Az jó, még mindig jó autó...:-)
Előzmény: 0225 (57864)
0225 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57864
Nekem biztos hiszen én hajtottam még a kiliánban.
Előzmény: E95 Express (57847)
colossal404 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57863
A fórumon is meg lehet nézni nagyban...
Kép
Előzmény: BV-78-14 (57860)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57862
...Egy száműzött buszunk,jól néz ki így is,köszi!
Előzmény: Elősiető (57841)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57861
Gyönyörű!Az Ikarus a legszebb,nincs mese..!
Előzmény: trlpx (57850)
BV-78-14 Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57860
Ez igen..!E-mailben kérhetném,ha megvan nagy felbontásban?Meghálálom...
Előzmény: P.stephenson (57853)
=D Doma Creative Commons License 2009.11.02 0 0 57859
Kb így illene kinéznie a BPO-103asnak..
Előzmény: trlpx (57850)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!