Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 2016.12.03 0 0 433770

Négy éve mentem úgy vizsgázni Egerbe egy kora reggeli saújhelyi gyorssal, hogy az 5 kocsiból 2-ben fűtés, 3-ban világítás volt, nem volt közös halmaz. Halbik (és mostmár posta-bhv-k) nélkül a távolsági személyforgalom működtetése lehetetlenné vált volna.

Előzmény: norbee601 (433767)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 433769
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 433768

http://www.bvm-berlin.de/DR-Site/Betrieb/DR-stadtexpress.html

 

Nem írt a DB - ről Donaudampfschiff némileg sarkos véleményt, ami kifejtve azért érthetőbb. Itt van egy kis adalék hozzá. A Reichsbahn IC - k menetideje összehasonlítva a 2000/2001 - es DB menetidőkkel.

norbee601 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 433767
Mint a 15-18 évvel ezelőtti MÁV. Szerencse függvénye volt a fűtés . Bárki bármit mond, azért az a 300 halberstadti úgy kellett mint a falat kenyér.
Előzmény: hmsoft (433766)
hmsoft Creative Commons License 2016.12.02 -1 0 433766

Egy kis carszekojeszelói+ukrajnai: Moszkva-Odessza hűtőjárat (rzd-partner.ru, ridus.ru, kp.ua alapján)

Orosz-ukrán kapcsolatok ide vagy oda, azért járnak még vonatok a két ország között. A 23-as Moszkva-Odessza járatnak ezúttal sikerült felkeltenie a sajtó figyelmét. A helyi idő szerint tegnap 21:21-kor elindult vonat egyik kocsijában ugyanis nem volt fűtés, ami a mínusz 5 és mínusz 10 közötti moszkvai hőmérsékletet figyelembe véve, már nem annyira a játék kategóriája. Egyes ablakok szigetelésével is gondok adódtak, így az utasok viszonylag hamar ugyanazt tapasztalták odabenn, mint kint: sok-sok fehér havat. Egy hölgyutas, kabátba-takaróba burkolózva félálomba szenderedett, aztán arra ébredt, hogy hólabda esett a fejére. Az utaskísérő megpróbálta bizonygatni, hogy ő fűt, végül előkerült a vezető utaskísérő, aki beismerte, hogy sajnos elfogyott a szén (úgy értve, már induláskor), viszont nem volt hajlandó átszállítani az utasokat a működő fűtésű kocsik valamelyikébe. Több utas már Kijevben jogi képviselőhöz fordult, az UZ részéről az eset kivizsgálását és a felelősök felelősségre vonását ígérték.

A 23-as összes kocsiját az UZ adja, tehát az nem volt opció, hogy pl. az utasokat átszállítják FPK kocsikba, vagy akár - késést vállalva - szerelvényt/kocsit cseréljenek. Ezt az UZ-nek kellett volna kérnie - és értelemszerűen fizetni érte. Viszont a CsSz7 vígan elfűtöget villamosan akár 24 kocsit, és az UZ kocsik közül is elég sok alkalmas a kombinált fűtésre. Nem kizárt azonban (sajnos nem találok rá egyértelmű utalást), hogy a mai helyzetben ezt is külön jelezni kell az RZsD felé (és fizetni érte), ellenkező esetben pl. össze se rakják a villamos fővezetéket.

hm

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.12.01 0 1 433765

Nem voltak azok a hidak mindig 20-asok. A 20 kifejezett előrelépés volt egy időben.

 

Másrészt mi értelme ott gyorsan menni, hisz Vm felé lejt, de nem túlságosan. Eplény felé nyilván emelkedik, de nem vészes, ill. van annál sokkal durvább.

 

Hogy mit értünk egészséges félélemérzet alatt, ezek szerint újfent különbözik. Nálam ez a "jobb félni, mint megijedni" elv, azaz a preaktivítás, szemben az utókezeléssel.

Másrészt még nem találkoztam olyannal, akinek az első hegyi élmény egy combosabbal lefelé ne hozta volna a szájára a "húb...meg" témát.

 

Ja, persze, lehet személyeskedni, meg okoskázni, végül is megszoktam már. És ha neked ez az ultima ratio, akkor toljad csak! Gondolom örömöd is telik benne.

Előzmény: f_k (433759)
vrobee Creative Commons License 2016.12.01 0 0 433764
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.12.01 0 1 433763

Ez nettó hülyeség. Sztereotípia.

Magad írtad, az autógyár saját járatokkal operál, és a kérdéses területet elég jól le is fedi. Hovatovább a komplexum a városközponttól elég szép távolságra van. Ha csak az Audi szerepelne jelentős ingázólétszámot generáló tényezőként, akkor miért használják mégis annyian a többi eszközt? Gondolod, hogy a hét település csak egy cég miatt "váltott megyét" nem is oly régen?

Előzmény: norbee601 (433756)
r1232 Creative Commons License 2016.11.30 0 1 433762

Ez még a jelen helyzetnek sem felel meg, pláne nem az elmúlt éveknek. Úgyhogy kérlek, ne találgass!

Előzmény: f_k (433761)
f_k Creative Commons License 2016.11.30 -1 0 433761

Legtöbbet a 30a, 31, 40a, 5, 44, 20 as vonalon jártok.

 

Az, hogy van egy ezeréves voi-d meg párszor voltál ott, még nem jelentheti azt, hogy mindent tudsz arról a környékről. Nem bántásképp írom.

Rutinos vezéreken is kifogott a 11 es és több körülmény együttesen kellett ehhez.

Egymás közti tapasztalatcsere is működött, akik oda jártak rendszeresen azok a "bakonyi betyár" címet kapták nem véletlenül...

Előzmény: r1232 (433760)
r1232 Creative Commons License 2016.11.30 -2 0 433760

Áh, a náci kártya..

Azt viszont nem gondolnám, hogy sok fogalmad lehet arról, hogy hogy hová és mennyit jártunk az évek során?

Előzmény: f_k (433758)
f_k Creative Commons License 2016.11.30 -2 1 433759

Viadukton a 20 as pl tájékozató jellegű volt a 2000 es dácsiáknak...

Bő 15-20 éve...

Volt pár szakasz ha visszazárnak akkor nem mentek volna fel a román csodákkal....

 

Egészséges félelem nállad azt jelenti Te mindenkitől mindent jobban tudsz mindig.

 

Biztos érzék meg tudás tapasztalat kell, nem parázás...

Előzmény: r1232 (433740)
f_k Creative Commons License 2016.11.30 -2 1 433758

Fehérváriként nem sűrűn jártatok a 11 esen.

 

Túl nagyra becsülöd a tudásod csak akkor lennél bajba ha mindennap oda jártál volna....

Előzmény: r1232 (433739)
r1232 Creative Commons License 2016.11.30 -3 1 433757

(egyébként hasonló mértékben, mint az akkor felfuttatott kettes vonal, a beszerzett dezasztrókkal, meg ítéeffel),

 

Ami amúgy nem így volt, de ez is ezerszer meg volt énekelve. A 2-sen az "utasszámrobbanás" még a Bézék (és a beállásukkal bevezetett sűrűbb menetrend) alatt történt és ezen a Dezsők sem változtattak jelentős mértékben.

Előzmény: segélyvonókészülék (433753)
norbee601 Creative Commons License 2016.11.30 0 1 433756

Nézd meg, utazási szempontból a falvak és Győr között szinte abból áll....  Azon kívül, iskolás, nyugdíjas.... Más aligalig akár buszon akár vonaton.

 

Előzmény: segélyvonókészülék (433754)
haha 1970 Creative Commons License 2016.11.30 0 1 433755

Jók is voltak azok a béhák a piros szövet ülésekkel, csak sajnos szerintem a többség nem utazott rajta.

Előzmény: segélyvonókészülék (433753)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.30 0 2 433754

Ha az Audiba megy mindenki, akkor kik utaznak a többi közlekedési eszközön?

 

Győr qr..ra nem csak az Audiból áll.

Előzmény: norbee601 (433733)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.11.30 0 3 433753

Tévedsz!

A 15-ös vonalon már az utasszámrobbanást okozott (egyébként hasonló mértékben, mint az akkor felfuttatott kettes vonal, a beszerzett dezasztrókkal, meg ítéeffel), hogy átalakították a menetrendet, meg kib...zták a bézéket (gyesev béhák voltak akkor helyettük, később a rigók).

Annakidején meg lett itt is, máshol is énekelve elégszer.

Előzmény: r1232 (433742)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433752

Ebben mi az ami nem publikus?

Előzmény: DJ. Bakter (433750)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433751

https://www.flickr.com/photos/ranger2012/11981176444/

 

Ez volt az első 2014 januári kép. A te képeden tényleg kettő van. Végülis reális, hogy ennyi idő alatt elkészítik a másodikat.

Előzmény: Ashi Valkoinen (433747)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.11.30 0 1 433750

Ezt nyilvános fórumon nem taglalnám.

Előzmény: lineagialla (433749)
lineagialla Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433749

És ez a MÁV-ról vagy a NIF-ről állít ki szegénységi bizonyítványt? :)

Előzmény: DJ. Bakter (433746)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433748

Én kettőről tudok, de akkor még fekete volt az egyik.

Előzmény: Ashi Valkoinen (433747)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433747

Urak, a románok végül hány Hyperion motorvonatot gyártottak?

 

Ezen a képen mintha csatolva lenne kettő, meg jópár festési/matricázási variánst találtam a motorvonatra rákeresve.

 

DJ. Bakter Creative Commons License 2016.11.30 -1 1 433746

"amire a MÁV-nak nem volt forrása, ennél fontosabb vonalakra sem jutott."

 

Ez igaz. Ami a repcééknél fővonal, az a MÁV-nál mellékvonal (minden relatív).

De azért jutott arra, hogy az 1996-ban lefektetett Murony-Békéscsaba 120-as pályát felszedjék, és helyette egy másik 120-as pályát építsenek, kilométerenként 6-700 millióért :D

Előzmény: r1232 (433742)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433745

Én 4x voltam Tárnokon az elmúlt 3 hétben, és mindig megpróbáltam az "A" peron liftjét, egyszer sem működött. De, egyébként messziről tényleg úgy tűnt mintha működne.

Előzmény: r1232 (433735)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433744

SZVSZ a 100-as vonal az Budapest-Nyugatitól Záhonyig tart (A jelenlegi jogszabályok szerint)

Gondolatolvasó meg nem vagyok, és a jövőben sem leszek.

http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1100196.TV (2011. évi CXCVI. törvény a nemzeti vagyonról)

100 Budapest (Nyugati pu.) - Cegléd - Szolnok - Záhony - országhatár

Előzmény: r1232 (433736)
M63 010 Creative Commons License 2016.11.30 0 1 433743

Azért ebben benne van az is, hogy pár éve, kissé ki lett ritkítva a menetrend.

Előzmény: r1232 (433741)
r1232 Creative Commons License 2016.11.30 -2 0 433742

Ha általános érvényű lenne igazad - mert nem komplett hülyeség, amit mondasz - akkor mit szólunk pl. a 15-ös vonalhoz?

Ha marad a mávnál, meg a bézével, akkor ma ott se lenne semmi.

 

Ehhez azért nem kevés pénzt kellett beletolni az infrába, amire a MÁV-nak nem volt forrása, ennél fontosabb vonalakra sem jutott.

Előzmény: segélyvonókészülék (433731)
r1232 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 433741

Sajnos igaz. A 11-en sem a Bézé miatt nincs annyi utas.

Előzmény: 1047 005-2 (433728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!