segítsen már nekem valaki,nem rég vettem egy peugeot 407-est és olyan gondom van,hogy a középső kijelző melegedésre elhomályosodik ,lehet ezt javítani vagy cserélni kell?előre is köszi a választ!
A B oszlop alján levő fekete műanyag borításon pont van egy olyan rész, ami 45 fokban néz hátrafelé, olyan félmagasságban a fekete alsó borításnak. Oda pont bele lehet applikálni egy-egy Peugeot 206 csomagtér világító testet oldalanként (fekete keretük), a borítás mögött a B oszlopban pont ott a köteg, amelyik a hátsó ajtóba megy, abban ott az a két szál, amelyik az alsó élvilágításé, arra kell csak rákötni. Esztétikus, szinte gyárinak tűnik.
Elöl pedig le kell venni a lábtérfűtés burkolatát (a kardánboxról), s abba is belefér oldalanként egy-egy lámpa lábtérvilágításnak.
Vagy ha mennyezet világítást akarsz, akkor le kell pattintani a hátsó mennyezet borítást (nekem SW) és abba kell beleültetni egy szürke keretes lámpát bármiből. Hely van rá, áram meg jöhet az oldalvilágításból.
Tapasztalatom szerint a belső világítás nem kényes a hiányzó vagy eggyel több izzóra, azt nem figyeli a kompi. Egy 5W-os lámpán 0.4A megy át, ezt elviseli a gyári vezetékelés. Ha megjön a jó idő, ezeket én is megcsinálom.
Mindenhol led van. Kemény 6$ volt 20 db. Gyönyörűen leveszi a fényét. A végén kicsit vibrál de alig észrevehetően. Hátul így is gyenge. Nagyon. Az a bajom a led csíkkal, hogy nem irányított a fénye, mindenhová világít és az zavaró.
Ja, meg még arra is gondoltam, hogy beapplikálok valahogy LED csíkot hátra mindkét ajtó fölé valahová. Vannak már meglehetősen vékonyak-keskenyek, öntapadós, stb, mi szem-szájnak ingere, jó fényerővel. Itt az egyik kérdés ugyanaz, mint az előző esetben, illetve hogy a tápot ki lehet-e vinni kulturáltan a hátsó beltéri lámpáktól.
Hátul nem cserélted ki ledesre? Nekem is hasonló a gondom, a két hátsó beltéri lámpa egyszerűen értékelhetetlen, filózok, hogy kivágom a francba az összes gyári izzót és teszek bele ledest. Azt nem tudom csak, hogy a ledek másmilyen ellenállása nem tesz-e keresztbe az átmenetes trükkbe fel- ill. lekapcsolódásnál... :)
Valakinek van esetleg ötlete, hogyan lehetne a hátsó ülésekhez több fényt juttatni? Annyira béna megoldás ami jelenleg van. Kicseréltem az össes belső világítást ledesre, a járműben nappali világosság lett, kivéve hátul.
Péntekre ígértem fotót a dísztárcsáról. Egyet örökítettem meg mert mind ilyen. :-) Kisebb hibák előfordulhatnak, de semmi komoly, szembetűnő dolog. A koszért elnézést, de nincs nagyon időm lemosni őket. :-) Tehát mind a négy darab ép, egészséges, nem törött. Ha érdekel valakit akkor hívjon mert nem nézem a fórumot csak ritkán.
Ja ezt meg is találtam, de azt nem, hogy pontosan hol vannak a patentok, rejtett csavarok, díszléc hogy jön le stb... nem szeretném olyan helyeken fedzegetni, ahol felesleges :D kárt nem akarok tenni semmiben :)
Nem tudok, mert ami érdekelne, arra kiírja, hogy fizetős...
A bal oldali ajtókárpitomat szedném le holnap, mivel még mindig semmi javulás az ablakommal. Még mindig 5 mm-rel lejjebb van. És már biztos, hogy alul van valami gebasz a felfogatással, mivel akár milyen pozícióban van (egyforma) a jobb és bal ablak, a bal mindig 5 mm-re van lejjebb... Megnézném az üveg alján a felfogatásnál, hogy tudok-e állítani rajta valamit... Esetleg valakinek ötlete, hogyan álljak neki? :D
Most mentem kb 60 kmtert vegyesen varoson kivul es kisebb varosokban.
Mostanra szepen visszajott az ero.
Rajottem hogy mit mondtal. Alacsony fordulaton szetkormolja magat. Ezert tomodik el a reszecskeszuro. 10 napja hasznalom meg tanulnom kell de kezd osszeallni a kep a geppel kapcsolatban.
A lenyeg hogy akkor inkabb jarok 6 literrel es figyelek a fordulatra.
Nekem a 807 utan ami 10 litert kajalt ez is csoda :-)
Azt azért írhattad volna hogy a részecskeszűrő piktogram világított. :) Most lehet hogy nem világít de attól még az el van tömődve, csak javult a regenerálás miatt. Ki kéne tisztítani. Azért erőtlen, szenved a motor.
És igen, a lehető legrosszabb amit egy ilyen motornál tehetsz, hogy magas fokozaton alacsony fordulaton használod. A város ezeknek a legnagyobb ellensége. Kormol mint állat, attól tömödik el a részecskeszűrő. Az egr is részterhelésen kapja a legtöbb ívet. Ki kell menni a városból és kikormolni. Én 3-as 4-es fokozatban járok Pesten. 70-nél forog 2000-et, az alatt semmilyen dízel nem szeret, csak a teherautók. De azok arra vannak kitalálva, áttételezve.
Koszi. Eddig erosebbnek ereztem. 5,6 volt a fogyasztas varosban.
Es nagyon keves gazzal elgurulgattam a pillanyatnyi fogyasztasom 110 nel 6. Ban is 4 korul alakult.
Hogy ertheto legyen erezhetoen erobol gurult nagyon keves gazadassal alulrol is.
50nnel 4dikben kb 5 literes pillanyatnyi mig 5ikben kb 3 literes pillanatnyi volt a max es siman vitte gazpedal pockolesekkel vagy siman ratettem a labam a gazpedalra es tartotta a pillanaytnyi fogyasztast.
Nekem is 2.0 HDI-m van. 50-nél én még 4-be sem feltétlen kapcsolok fel. Ha 50-nél 4-ben erőtlennek érzed, az teljesen normális. Ezt a dízelt nem úgy kell már vezetni, mint a régebbi dízeleket. Ha megnézed a fordulatszámot, 50-nél 4-ben a 6-os váltó esetében forog 1300-at. Ott bizony ne keress erőt.