Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Centi the real Creative Commons License 2015.06.30 0 0 59110

Ez már nem bejáratós...  :-):-)

Előzmény: Pierr_Kardán (59107)
bambi942 Creative Commons License 2015.06.30 0 1 59109

az elakadásjelző kapcsolóban van a relé

Előzmény: redben (59100)
Octi19 Creative Commons License 2015.06.30 0 0 59108

Sajnos ebből a szempontból az 1U octaviákat nem ismerem, érdemes lehet kicsit túrni a netet, vagy legvégső esetben, ha a vészvillogó megy akkor a hang után keresni.

Én egy A2-esben a műszerfal alján, a klímapanel mögött találtam meg... szóval el tudják dugni ha akarják!

Előzmény: redben (59100)
Pierr_Kardán Creative Commons License 2015.06.30 0 0 59107

A cégnél is kapott az egyik vezető egy 1,6-os CRDI-t és többet fogyaszt neki, mint előtte egy 1,4-es Roomster fogyasztott. Már kérvényeznie kellett, hogy emeljék meg a havi üzemanyag költségkeretét, mert a múlt héten akart bele tankolni, de a MOL rendszere nem engedte, mert túllépte volna a limitét, pedig ez korábban sosem fordult elő.

 

Még csak 4 ezer km van benne, a márkakereskedés szerint majd csökken a fogyasztás, de akkor is fura ez a bejáratás alatti magas fogyasztás.

Előzmény: Centi the real (59106)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.30 0 0 59106

Ilyen mélységben nem értek hozzá, (a számítógépes részhez) szervizes mondta, hogy ha regenerálási szakaszban van, akkor az kiolvasható belőle. (két hétig már csak nem regenerál...)

 

Két hete rohangálok a városban vele - még nem oktatok - de 6 liter alá nem tudom lenyomni, átlag 6.4-7 közt vagyok klíma nélkül. A PD-vel 6 alatt voltam mindig.  Hibabejegyzés nincs az ECU-ban.

Mi a túró miatt eszik ez ennyire? Pedig híresen puha talpam van  :-))

Előzmény: skt15 (59105)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59105

?? mi köze annak a regeneráláshoz?

Előzmény: Centi the real (59104)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59104

Lekérdezték az ecu-t.

Előzmény: skt15 (59103)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59103

mármint a regenerálást jelzi??

 Ööö. És hogyan? Ha már a műszerfalon világít az ikon, "akkor már régen rossz".

Előzmény: Centi the real (59102)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59102

Nem regenerál, azt jelezné. Lehet, hogy megkergetem autópályán, bár kint is pályaautónak használták..

Előzmény: skt15 (59096)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59101

Egy 11 évest cseréltem egy 3 évesre.

Külföldről jött, ismert előélettel, nagyon baráti áron.

Az extrák adottak voltak, de oktatok,és akkor nem használható a parkradar, és nem célszerű a start stopp sem.

 

Elvileg takarékosabbnak kéne lennie, mint a pd-, de egyelőre nem ezt tapasztalom, pedig izzócserére is márkaszervizbe vitték...

Előzmény: Varshi (59095)
redben Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59100

koszi jo ötlet azt kiprobalom. Erdekes mert nem reg ota csinalja es elejen csak a kanyarba hagyta abba. Merre vannak a relék?

Előzmény: Octi19 (59098)
Törölt nick Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59099

Sziasztok,

 

nem Octavia, de márkatestvér, Seat Leon MK1 (a régi Leon).

 

Kicsit elfáradt a lámpa kapcsolóm, és automatikusan kapcsolja a ködlámpát is.

 

Újban eléggé horror árat mondtak érte (közel 50e), szóval, ha van valakinek valami beszerzési forrása, az dobjon meg egy elérhetőségel, legyen oly kedves!

 

Köszönöm szépen!

 

G.

Octi19 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59098

én a relénél kezdeném a kereskedést. (Az elakadás jelző megy rendesen?)

Előzmény: redben (59097)
redben Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59097

Sziasztok!

 

Van egy 1u5 1,9tdi Octaviam az index neha par kattogas utan megall es folyamatosan vilagit. Van ötletetek hogy hol keressem a hibat?

 

Köszönöm elörre is!

skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59096

Nekem a 2,0CR nagyátlagban 0,5 literrel kevesebbet evett, mint a PD-k. (1,9 és a 2,0 nálam kb. ugyanannyit evett).

 

Arra gondoltam elsőre, hogy folyamatosan regenerál az állandó város miatt (ezért eszik sokat), de azt is írtad, hogy a Start/Stop-ot inaktiválni kéne.

Regenerálásnál pedig nem szokott leállni.

 

Parkolóradart kikapcsolni? Ilyet még sose hallottam.

 

Előzmény: Centi the real (59094)
Varshi Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59095

Túl sokat fogyaszt, túlságosan csipog, túl sokat start/stoppol, hát neked nem ez volt a legjobb váltás. :)

Előzmény: Centi the real (59094)
Centi the real Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59094

Sziasztok,

 

Lecseréltem az 1.9 pdtdi-t egy 1.6cr-re. Városban nektek mennyit fogyaszt? (O2 fl kombi).

 

Én nem tudok 6.5 alá menni. De inkább 7 körül megyek.  A pdtdi-vel egy literrel kevesebb volt...

Vagy valami gáz van az enyémmel?  (Országúton még nem tudtam kipróbálni.)

 

Van ehhez az autóhoz (2012-es) valahol kezelési útmutató magyarul? Adok helyette egy eredeti francia nyelvűt . :-)))

 

Amundsen+ van benne, de nincs usb rajta. Elég csak a kábelt megvenni hozzá? Amundsen+-hoz is jó lenne magyar leírás.

 

Parkolóradart ki lehet kapcsolni? (Nem némítani)

Start-stoppot fixen ki lehet kapcsolni?

 

Köszi

 

Cm

Centi the real Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59093

Szia, ha kell, kölcsön tudok adni, thule keresztrudak+ 3 darab biciklitartóm van. (Pest)

 

Cm

Előzmény: ugabo (59017)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59092

Egy olajcsere még ok. 

Na de 3-4 deciről - is - volt szó és az is min./max. között.

Na ezt nem hiszem el, pedig sok autó megfordult nálam és kellően vájtfülű vagyok én is ilyen téren.

Előzmény: Octi19 (59091)
Octi19 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59091

Nem mondom, hogy teljesen egyetértünk, de vannak igazán vájt fülű emberek és még én is megerősíthetem, hogy egy olajcsere után határozottan halkabb a motor járása. Talán van aki 7-8 deci friss olaj beöntése után is képes hallani a különbséget. Ki tudja? ...minden esetre én irigylem a hallását ha így van.

Előzmény: skt15 (59086)
Octi19 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59090

Na, ja... az emberek általában nem olvassák végig a hirdetés szövegét, mikor a lényeget már az elején láthatja!

Előzmény: MZ/Y (59085)
Gianniz Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59089

Simán megvenném, még 2X ennyit elmegy röhögve. Sokkal kevesebb költséggel, mint bármilyen új O3.

Előzmény: Octi19 (59061)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59088

képtelen vagyok elhinni!

Előzmény: (M)Ákos (59087)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59087

Elég jó a fülem, és meghallom...és az ablakom soha nincs lehúzva, mindig klímázok.

A PD-nél nem volt nehéz, ennél a CR-nél kicsit nehezebb.

Inkább taposásnál venni észre, jobban morog :)

Előzmény: skt15 (59086)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59086

Nem akarom azt mondani hogy kizárt. De ha a nívón belül van az olaj kb. ki merem mondani, hogy kizárt, hogy hangosabb lesz ettől a motor. Volt jópár PD-m, CR-em, de ilyen jellegű zajnövekedés egyikkel sem volt. (szerintem nem is szabad lennie, mert az azt jelentené, hogy megfelelő szint mellett valahova nem jut elég kenőanyag)

Előzmény: (M)Ákos (59084)
MZ/Y Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59085

Még szerencse, hogy odaírtad, látatlanban alkudozós ne is hívjon. .. 

Előzmény: Octi19 (59080)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59084

A motor, hát mi? :)

Jóval halkabb ez a 2.0 CR, mint a korábbi 1,9 PD, nehezebb kifülelni.

A kabin zajszigetelése is sokkal jobb, mint a korábbi Golf V-ben.

Abban már 3-4 deci hiányt is kifüleltem...

Előzmény: skt15 (59083)
skt15 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59083

"Most töltöttem bele 7 decit, mert már észrevettem, hogy kicsit hangosodott."

 

Mármint mi hangosodott??

Előzmény: (M)Ákos (59081)
Octi19 Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59082

Nem tudom a pontos okokat, de az biztos, hogy a kettes kaszniba az 1.9-es TDI blokkok kissé megbillentve kerültek beépítésre és erre például a váltó olajcserje során, illetve a munkafolyamat leírásában külön fel is hívják a figyelmet. (nem használható a szint megállapítására a váltó oldalán a beöntő és szintező nyílás, hanem a tolatólámpa kapcsolójának a helyén kell betölteni a pontosan kimért töltetet)

De ez ugyanennél a motornál és váltónál csak is ennél a modellnél van így, ugyanez egy Golfban, Jettában, vagy Passatban nem így van. Ha figyelembe vesszük azt a megfigyelésemet, hogy az előírt 4,3 liter helyett már 4 liter betöltése után maximumot mutat a pálcán és szinte csak alig észrevehetően a fél jelzés alatt már sipákol, akkor szerintem ezt a motort egy kicsit előre billentve építették be.
Szerintem a nívópálcát és a szintellenőrző szenzort nem cseréltek. Nekem amikor szól, és akkor pálca szerint fél szinten van, akkor ~3 decivel ismét maximumon van megint.

Előzmény: (M)Ákos (59081)
(M)Ákos Creative Commons License 2015.06.29 0 0 59081

Akkor ez motorfüggő is.

2.0 dízelnél majdnem 1/3-ig engedi lemenni, és sipákolás után 8 deci megy bele a maximumig.

Most töltöttem bele 7 decit, mert már észrevettem, hogy kicsit hangosodott. Még nem csipogott.

(Tartalék olajat mindig hordok magamnál, a süket kollégáim meg mindig engem hívnak, hogy milyen olajat is kell venni a kúton...)

Előzmény: Octi19 (59079)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!