Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bt74 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30724

Na, közben hazaértem és kipróbáltam.

Indítózásnál kattog az önindító, de nem forgatja. Viszont rajtatartottam tovább, mintha indítóznék és kb 3-4 másodperc után indított is rendesen. Utána akárhányszor újrapróbáltam, indul rendesen.

Szerintem ki kéne mosnom a bendixnél és újrakennem, de ilyen időben nem sok kedvem van. Kiváncsi leszek reggel megint csinálja-e.....

 

Előzmény: bt74 (30722)
monobombola Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30723

Nem indítómotor lesz az. Gyújtáskulcs. Kontakt. Gondolom én. (akku problémánál kattog)

Előzmény: bt74 (30722)
bt74 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30722

Már többször előfordult, hogy indulásnál, amikor a kulcsot elfordítom és indítózok, nem forgatja azonnal az önindító a motort, hanem kis késéssel indít. kb 1 másodperc késéssel.

Most viszont előbb hívott az asszony, hogy egyáltalán nem teker az önindító. A kocsi kint áll az utcán, tehát -10 fok körüli.

Van valami tipikus önindító problémájuk ezeknek? Volt már ilyen probléma valamelyikőtöknek? 

Akku tökéletes. 

 

ugyörgy Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30721

A 19477 és a 19480 sz. hozzászólásban volt szó a kivillogtatásról (vagy valami ilyesmi)

Előzmény: Triacus (30720)
Triacus Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30720

"Fék hibalámpa: fékfolyadék tartályt töltsd fel,  alacsony a folyadékszint. "

Kösz, de a fékfolyadék szintjével semmi gond, és az ABS hibalámpa is folyamatosan ég.

 

Az időközben beszerzett 99500-83E00-01H számú szervizkézikönyv 5E1 fejezetének 17. oldalán található "E" diagnosztikai folyamat-táblázat szerint - tovább kellene menni az 5E1 fejezet "B" táblázatában található diagnosztikai lépésein, de ahhoz valahogy ki kellene olvasni a diagnosztikai hibakódot.

 

Ehhez műszerünk nincs (de úgy látszik az általunk megkeresett 3 autószerelő sem rendelkezik az ezt a típust kezelni képes változattal - állítólag az európai gyártóknak ez idő tájt nem/sem igazán fülött foguk az együttműködésre), ezért kérdeztünk Titeket - mint WagonR+-ban járatosokat - hogy ilyen esetben mit lehetne tenni.

 

A kézikönyv állítólag ír olyasmit, hogy van valami "monitorcsatlakozó" az anyósülés előtti részen, és ha annak a 

diagnosztikai kapcsoló érintkezőjét a testtel összekötjük, és a gyújtáskapcsolót "BE" állásba kapcsoljuk, akkor az ABS lámpa visszaadja a tárolt DTC kódo(ka)t - a kérdés az, hogy ez melyik csatlakozó, milyen színű?

 

Egy másik lehetőség, amit még megpróbálunk, hogy a keréksebesség-érzékelő szenzorok ellenállását, illetve a kerék megforgatásakor az azon mérhető váltakozó feszültséget kimérjük - reméljünk előrébb jutunk.

Előzmény: Landsmann_ (30715)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30719

a honlapodon nézem  és kellene egy garnitura ...ott rendeljem ?

Előzmény: Törölt nick (30717)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30718

ok, ha mégis kell segítség, szólj

e107 negatívum, mert ezt lehetett sql nélkül TXT alapon is futtatni :(

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30716)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30717

A gáz különösen érzékeny a gyújtásra.

Néhány nagykereskedésbe viszem, hogy onnan melyik kereskedő viszi azt nem követem. Nekik egyszerűbb a két nagy-nagykerből venni :)

Előzmény: Nihil1965 (30711)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30716

Azért, mert egy falusi hályogkovács vagyok...  :-)

 

Vagyis: Amit mondtál, arról tudom, hogy van ilyen, de nem tudom hogy működik... :-(

 

(Bonyolítja a dolgot, hogy egy agyonmókolt e107-es rendszer a régi, amibe teljesen belerondítottak a támadáskor. Az új meg WordPress... A hatalmas adatbázis bugok miatt nem akarok a régi "gyökerekben" turkálni... ) 

Előzmény: GeriSoft07 (30714)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30715

Fék hibalámpa: fékfolyadék tartályt töltsd fel,  alacsony a folyadékszint. 

Előzmény: Triacus (30712)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30714

Miert nem export import? Mysql mindketto, phpmyadminnal ez egy ora

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30713)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30713

Helyzetjelentés:

 

- Megkezdődött a képtár "átmentése" és a küllem is megvan, mármint ahogy kinéz majd a lap... Lehet majd tabletről és okostelefonról is böngészni.

- elkezdtem átmásolni a híreket is, jelen pillanatig 2005.07.30-ig jutottam... :-( (Van még vissza 118 oldal, oldalanként öt hír, vagyis 590 hír átmásolása, a hozzávaló kép kikeresgélése) Már most látom, hogy a közlemények mennek a kukába...

 

A fentiek alapján a visszaszámláló aktuális száma:

 

 

4.

Triacus Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30712

Kedves Wagon R+ FANatikusok!

 

Adott egy ~100.000 km-t futott, 2002 novemberi, 1,3-as GLX Wagon R+ autónk (G13-as motorral), melynél a gyújtás ráadása után, az ABS és a fék hibajelző lámpa felgyullad, de nem alszik el, hanem továbbra is égve marad - a kocsiban így bár nincs ABS, de fék szerencsére van.

 

A hiba a műszaki vizsgáztatás közben jelentkezett, előtte alváz- és motormosáson esett át.

A jeladó szenzorokat megnéztük: a két hátsó keréknél a dobfékben a szenzorok erősen fémporral szennyezettek voltak - ezeket letisztítottuk (gondolván, hogy ez okozta a hibát) - de a hibajelzés továbbra is fennáll (gyanítjuk, "ki kellene ütni" a hibakódot a rendszerből).

 

Kérdésünk az lenne, hogy milyen diagnosztikai eszköz/mód van az ABS pontos hibakódjának kiolvasására/kiütésére? Képes-e OBD-II kapcsolatra? Két szerelőnél is jártunk vele, de egyik sem tudott vele mit kezdeni (az egyiknek pont elromlott a kiolvasó műszere, a másiknak meg ezzel a típussal nem kommunikált az eszküze).

 

Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!

Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30711

az egyik gyertya kormos volt és volt nemrégiben olyan hiba , hogy arról a gyertyáról lesett a pipa , mikro vissza nyomtam úgy rendbe lett .

 

Debrecen környékén nincs viszont eladótok .. lehet hogy jó lenne egy Ismétlődő szó törlése szet , gázos a kocsi és volt már gyújtás probléma vele .. lehet hogy trafó is meg érne egy cserére , de azt még kiméretem

 

Előzmény: Törölt nick (30709)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30710

akkor nincs sajnos ötletem.

Előzmény: Nihil1965 (30702)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30709

Akkor nem szólok.

(Az M13-as motorokra gyakran felteszik a G13 motorhoz való kb 1 cm-el rövidebb gyertyapipákat. A saru nem éri el a gyertyát, egy ideig jó aztán ahogy szétég a saru és a gyertyacsatlakozó egyre rosszabb lesz. Nálad ez nem lehet a gond)

Ettől függetlenül ha a gyertyacsatlakozón, a szigetelőn, a gyertyapipa gumis rész belsején vagy a műanyag "csövön" égésnyomok, elszíneződések vannak az rossz jel. A gyertya elektródák állapota is árulkodó lehet.

Előzmény: Nihil1965 (30708)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30708

2001  13gbb

Előzmény: Törölt nick (30707)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30707

Milyen évjárat, melyik motor?

Előzmény: Nihil1965 (30705)
Kitalator Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30706

Nagyon szépen köszönöm!

Előzmény: ugyörgy (30701)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30705

nyáron cseréltem , gyertya kábelekkel együtt , de azért megnézem őkett

Előzmény: MXer (30703)
LT74 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30704

Sziasztok!

Szeretnék érdeklődni hogy milyen programmal illetve milyen eszközökkel lehet hibakódót olvasni, élő adatokat nyerni egy 2000-es évjáratú Wagon R+-ból. Hobby szerelő vagyok és bekerült a családba egy ilyen autó. Köszi az infót előre is!

Tibi

MXer Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30703

Üdv!

Gyertyák milyen állapotban vannak?

Első körben én azokat nézném meg.

Előzmény: Nihil1965 (30702)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30702

dadogás , nem áll le .   ha  lassan adom a gázt akkor szépen gyorsul és megy az autó , csak a hirtelen gáz  adásnál dadog

 

Előzmény: ugyörgy (30700)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30701

6-os számú alkatrész

Előzmény: Kitalator (30696)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30700

Szia.

Esetleg le is áll néha rendszertelenül??, vagy megtorpanás szerű kihagyások vannak??, minden gyorsításnál?

Előzmény: Nihil1965 (30699)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30699

üdv.

 

gyorsitásnál berángat az autó , függetlenül , hogy meleg vagy hideg a motor .. merre keresem a hibát . előre is kösz ha segít valaki egy hozzászólással .

nannau Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30698

sziasztok a szerelő kiakarja cserélni a kartelt mondván kifog jukadni. (ly) nm akadtam fent Sehol sem. A motorba is csak 90 van. Igaz 13 éves. Cakga igaz, rozsdás egy kicsit ott a kartelnél, de Ennyi idő alatt nm jyukadhat az ott ki. Nm?

t.lantos Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30697

Csak az Ignis (M) motoros lancos. A regi (G motoros) mind szijas.

Előzmény: Kitalator (30696)
Kitalator Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30696

Segítséget szeretnék kérni! Magyar Suzuki Wagon R +- ban (2001-es) hol kell keresni a tolatólámpa kapcsolót? 
Más: a szagérzők egy része azt mondja, hogy láncos, másik része szerint ékszíjas a vezérlése. Hogy lehet ezt megtudni bontás nélkül? Milyen motorszámnál láncos?
Köszönöm előre is és BÚÉK!

 

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.04 0 0 30695

Tessék kérem csatlakozni!

 

(Az új oldalnak lesz olyan funkciója is, hogy összekapcsolódik az FB-vel...)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!