Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.27 -1 6 111938

Igen különlegesnek számít, amúgy az utolsó fekete korlátos 280-as, ami még forgalomban van Budapesten. Azért remélhetőleg pár évig még velünk lesz a metrópótlás miatt. 

Előzmény: Cole28 (111936)
Dante001 Creative Commons License 2017.04.27 -1 5 111937

Amúgy, az M168D-nek nem merült fel még a bérlése/vásárlása? Hátha olyan jó mint az egy szem előd V187...

Cole28 Creative Commons License 2017.04.27 -1 4 111936

A 978 óbudás ittlét alatt kétszer volt 134-es vonalán is, és sikerült vele mennem. Eléggé ütött-kopott állapotban van már az utastere, de amin meglepődtem, hogy még fekete kapaszkodókkal van. Jó volt egy ilyen retroval még menni, gondolom hamarosan nyugdíjazzák. :)

BX 59-76 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 111935

AZ Agglós Volvo 7900A buszokban mindegyikben van kényszerzárás. Hosszan, az ajtó záródásáig kell nyomni az ajtózáró gombot (4db).

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (111923)
Villámhetes Creative Commons License 2017.04.27 0 9 111934

Újabb pipa!:)

 

g86 Creative Commons License 2017.04.26 -4 0 111933

Köszi!

 

Ki kellene már képeznem magamat ezekből a használt lomokból. Bezzeg az AG300-ashoz még volt magyar nyelvű gyári leírás, az nagyjából azóta is megvan fejben. :D

Előzmény: fberci (111925)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 111932

Gondolom a tartalékidőkből (a rövidebb számok végén általában szerepel több-kevesebbszer 10 perc garázstartalékoskodás), vagy túlórákból (utóbbi esetben persze csak az megy aki akar, mint az előfordult nem kevésszer amikor még a város másik végére kellett a CNG-s kocsikat tankolni vinni). Vagy az alapból is bent lévő tartalékemberekkel (ami kb. ugyanaz mint az első verzió ezzel kapcsolatban lényeges része).

Előzmény: KEd99 (111930)
KápCity Creative Commons License 2017.04.26 0 1 111931

Nem kerül be előre beosztásba, mivel az ilyeneket a vezénylés készítésnél nem tudják előre. Általában ha csoportos szállítás van, akkor megy +1 busz, ami utána visszaviszi őket a saját telephelyükhöz. Visszacsoportosításnál meg asszem vagy a munkalapra írják rá vagy szólnak műszakkezdéskor vagy előtte való napi végzéskor, hogy este nem itt végzel, hanem ott, aztán haza megy közösségi közlekedéssel, vagy, ha nem megoldható (mert mondjuk vidéki és megy a vonata stb..), akkor még az is előfordul, hogy a délutános/éjszakás GT-vel végeztetik el az átszállítást.

Előzmény: KEd99 (111930)
KEd99 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111930

Teljesen laikusként kérdezem, kíváncsiságból: Az ilyen mozgatások hogy történnek? Néhány sofőrnek előre bekerül a havi beosztásába, hogy "8 kör 123-asozás után el kell vinni Kőbányára egy buszt"? Utána Kőbányáról megy haza vagy vissza Dél-Pestre, ahogy akar?

KápCity Creative Commons License 2017.04.26 0 3 111929

Nem, holnap üzemkezdetre minden visszamegy oda ahonnan jött.

Dp -> Kb: BPO-422, 429, 435, 448, 451, 454, 457, 481, BPI-182,

Ób->Dp: BPO-806, 846, 850, 858, BPI-771, 775, 978.

Előzmény: Hangya Szövetkezet (111927)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111928

Mondanám, hogy megkérdezem ismerős sofőrtől, hogy hogyan kell, de az a gond, hogy nem BKV-s, hanem veszprémi a sofőr és a busz. :D

Előzmény: fberci (111925)
Hangya Szövetkezet Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111927

08-50, 08-58 Óbudán marad? (remélem...) :)

Előzmény: 430 322 (111926)
430 322 Creative Commons License 2017.04.26 0 2 111926

Dp -> Kő: 04-22

Ó -> Dp: 08-46, 17-71, 17-75, 19-78

fberci Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111925

Azt nem tudom, hogy itthon mit változtattak, de Genfben ezt a kettő kellett nyomni egyszerre (nem véletlen a kopás...):

 

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (111923)
autro Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111924

NLZ-789 (nem saját) https://youtu.be/JVYfOGMqqYg

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111923

Ha a VT-s kocsikon lévő kényszerzárásra gondolsz, akkor szerintem azokban sincs, ahogy a többi Volvoban.

Előzmény: g86 (111922)
g86 Creative Commons License 2017.04.26 -2 0 111922

Urak, genfi Volvón pontosan hogy kell ajtót zárni, ha az ügyfél látszólag akadályt képez és az ajtó nem kezd záródni, illetve visszanyílik?

BPO-105 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111921

A .30A a három ajtós automata váltós kivitelek egységes hatósági jelölése volt. Beletartozik a .10A, .10B, .10C és .13 is.

Előzmény: Levi9562 (111914)
GST-616 Creative Commons License 2017.04.26 -1 0 111920

van valakinek képe róla?

Előzmény: hol_itt_hol_ott (111911)
Lucky76 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111919

...a fene se ismeri ki magát lassan "papír" nélkül...:) A két NUV valamiért csuklósként maradt meg, pedig adja magát a 682, 683 az MKL után. (Egyáltalán ennyi ideig fenn lehet tartani nekik a rendszámot, vagy hogy megy ez?)

Előzmény: MCA-001 (111906)
siófoki35 Creative Commons License 2017.04.26 0 1 111918

Nem volt elég Munkára Harcra Kész :D 

Előzmény: 1244 (111894)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 111917

A 412-esek tudtommal csak néhány ülésben különböznek.

A többi valóban kimaradt.
És a csuklós Volvoknál akkor én már inkább szedném 3 felé. :D
A kiégettek helyére meg a NUU kivételével tudtommal nem került a többitől nagyon eltérő kocsi). A Volvo a Mercivel ellentétben nem gyártott fekvő és állómotorost is belőlük. A C1-k esetében ugye az is nagyban növeli a különbözőséget.

Az E6-os kocsik elfeljtését meg pont annyira nem tudom, mint a csuklós Volvok szétválasztását. :D

Előzmény: Levi9562 (111914)
kab09 Creative Commons License 2017.04.25 0 2 111916

BPO-805 is narancs kijelzős lett.

Előzmény: hol_itt_hol_ott (111911)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.25 -1 1 111915

De kar hogy nem most vagyunk 7-14 eves gyerekek, milyen boldogsag lett volna ennyi tipus. Nekunk mar az is csoda volt amikor a hutoracs teljesen feketere volt festve 1-2 busznal, 85 utan pedig a fekete vezetofulke vilagszam volt.

Levi9562 Creative Commons License 2017.04.25 -1 0 111914

Kiegészítés:

412ből két(+1) altípus van (.10A .10C .30A)
A volvo 7700A ból 2 féle van az FLRek sok mindenben különböznek a többiektől.
Volvo 7700ból szintén 2 féle van. Zf és Voith váltósok. + A kiégettek helyére került buszok.
Illetve az off Arrivához:
citaroból 2 féle van szólóból és csuklósból egyaránt

Előzmény: BPO-537 BX-51-61 (111902)
08-73 Creative Commons License 2017.04.25 0 1 111913

Ki is fogtam most este a 6-os pótlón, baromi jó :) 

Előzmény: Emrex (111912)
Emrex Creative Commons License 2017.04.25 0 3 111912

BPO878 is kapott narancssárga kijelzőket, új ajtózáródási hanggal. 

hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2017.04.25 0 0 111911

NLZ-789 is kapott narancs ledes kijelzőket. Gondolom ugyan ilyet kapott BPO-801 is.

Kérdésem, milyen típusú/nevű kijelzőnek könyveljem el ezeket a jegyzeteimben?

NWZ-774 is fog kapni?

BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2017.04.25 0 2 111910

Meg van, de ha minden igaz forgalmi kocsiként már nem fog kigurulni. (Úgyhogy azt inkább a nosztalgiákkal együtt kihagytam.)

Előzmény: 7-es troli (111908)
gorcher Creative Commons License 2017.04.25 0 1 111909

Eredetileg teljes listának indult, vagy inkább csak egy ilyen szkeccsnek, de végül csak ide tettem be, szóval véletlen maradt benne, bocsi mindenkitől!

 

És azóta csak nőtt a lista.... Az Agora jól emlékszem, hogy nem lesz már?

Előzmény: nemeza (111898)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!