most kaptam 2 képet izlandról.az ország még durvábban áll mint mi.minden csődbe megy meg stb.. ez a gép egy full fullos 2006 os 2.2 dizel.3 milla névreirva.ja és a lényeg 122000km el. ez nem kamu nincsennek babrálva.egy ottani srác szerzi őket.bankba dolgozik magyar volt . ennyit azért megérne.
Én csak azt tudom hogy havi 2 milliót keresni munka nélkül nem tisztességes. Azt a pénzt valakiktől el kell venni. Valahonnan hiányzik. Mint minden piramis rendszerben itt is az kaszál nagyot aki az elején belép. Nem ismerem a rendszert, a honlapot ugyan megnéztem de tiz perc alatt nem tudtam megfejteni honnan is lesz a jövedelem. A nagy márkák logóin kívül alig van korrekt info. Lehet nekifutok mégegyszer. Melyikünk nem szeretne havi akár egy millát is melo nélkül? :)
Én most adom el az autómat, már intézi az új tulaj a hitelt. Én kp-t kapok érte amiből azonnal EURO-t veszek az tuti.
Végiggondoltam, igazad van, valóban EURO hitelt kell most felvenni, maximum csak addig bukok amíg be nem vezetik az EURO-t. Elvileg már 2010-ben bevezetik. Ezt hallottam egy "magasabb" körből. Tudom hihetetlennek tünik, de majd egy év mulva hivatkozok erre a hozzászólásra. :)
Ezt most néztem, mert lassan lekopik a 607-esemről (az A6-ra) átmentett G-Y Excellence 17-es gumim. Most nagyon jó áron árulják a startgumin: 31.900.-/db .(Én 2 éve 250-es euronál vettem 33-34 körül) Nagyon jó gumi, mert szinte abszolút nem sétál az úton a 225-ös szélessége miatt.
Nyugodtan írogass ide.Én már majd 1 éve nem tartozom ide (most is véletlen néztem be).Ha a mostaniakat érdekli miért ne....
Más.
Miért jóval olcsóbb a 2.0 HDI a faceliftesekbe?Ez az eladhatatlan katégória? Pedig Halacs ezt a moci is fel tudja húzni.Arról nem is beszélve, hogy amostani A6-osomba is 140LE van (2.0 PDTD) és nem olyan gyenge, a 607 -esbe sem lehet olyan nagyon gyökér a 137 LE. A használtautón nagyon jó árban vannak a faceliftes 2.0 HDI-k.
Emlékszel az Il Ferro nevű cégre? Ha igen, akkor kicsit óvatosabban nyilatkoznék a sciennet, lyoness és hasonló piramis cégekről. Csak idő kérdése, hogy mikor dőlnek be (hogy stílusos legyek, mint a yen hitelek).
Én azt nem értem, hogy hogyan képesek emberek eljutni odáig, hogy csatlakozzanak az ilyen szemfényvesztésekhez, és időt, energiát na meg egy rahedli pénzt nem sajnálnak azért, hogy teletömjék a másik zsebét remélve, hogy lesz olyan bolond aki majd az övéket is tömi.
Az pedig, hogy "pénzügyi vonalon" mozogsz inkább szkeptikussá tesz, lévén, hogy egy pénzügyi szakembernek azért egy kicsit felkészültebbnek kellene lennie az ilyen témákban. Egyébként mutass nekem olyan forint hitelt ahol 1MHUF = 17.000 Ft/hó. Persze remélem nem 360 hónapra. Ne haragudj, de ha rád kellene hallgatnom a lakáshitelnél, hogy inkább forint alapon vegyem fel mintsem EUR-ban hát.... Szerintem frissítened kellene a hitelkalkulátoraidat.
Kissé elkanyarodtunk a fórum témájától, és el is határoztam, hogy nem írok többé, Cornetto33 is nagyon kedves volt, de vérig sértett. Azután átgondoltam, s arra jutottam, ha többé nem jelentkezem, nyilvánvalóan Ti ezzel semmit nem vesztetek, én viszont annál inkább, mert úgy gondolom, nagyon jó a társaság. Ha nem bánjátok, mindannyiótok hozzászólására reagálnék sorban.
3véhatnak: Köszi, hogy Te is ránéztél a kocsira, a hézagok nekem is feltűntek, ettől függetlenül megnézzük. Ha nagyon gázos, persze hagyjuk. Új autót én csak a garancia miatt vennénk, valamint azért, hogy ne legyen az emberben para, hogy ennyi pénzt kiad, s majd mégegyszer ennyi rá is költ. Tudom, hogy ha kigurul a szalonból, azonnal félmillió mínusz. Ottfonnak igaza van, jó egy 2-3 éves is, árban féltétlenül.
A hitelekkel kapcsolatban - mivel pénzügyi tanácsadó vagyok, leginkább Euros befektetésekkel, valamint az irodámból kifolyólag hitelekkel foglalkozom, - Ottofon javaslata tökéletes az Euroval kapcsolatban. Ügyfeleinknek, akik egyszeri Euros befektetést vásároltak a nyár folyamán (15-20 ezer Euro), hihetetlen magas árfolyamnyereségük keletkezett, 1 Euron 70 Ft. Azért is érdemes Euroban megtakarítanunk, mert előbb-utóbb Euroval fogunk fizetni és majd akkor, január 01-én arra ébredünk, hogy a forintszámlánkon Euro lesz. Az elemezők szerint a mostaninál jóval magasabb árfolyamon fogunk csatlakozni, ha most veszünk Eurot 290-ért, de a fizetőeszköz-váltás után veszünk 1 kg kenyeret, azt így 290.-ért kapjuk meg, nem pedig 350.-Ft-ért. A Ft-ban történő hitelfelvételt, esetleges hitelkiváltást azonban nem javaslom, ugyanis ha Euro lesz nálunk, lesz egy konverziós díj is a hitelek átváltásánál, azaz már most Euros hitelt kell felvenni.
Egy 10 milliós hitel esetében átlagban 17 e.Ft-tal olcsóbb havonta a forintos hitel.
A Sciennet-es barátunk 16 ismerősének szól 4 hónappal ezelőtt, jelenleg 1500 fős a vonal, s így hatványozódik. Ebből van a havi 2 milliója. 16 ember. Most próbáljuk behozni az UNIX-et vagy a Bárdi Autót szeretnétek ? Most még lehet választani, most kezdődnek majd a tárgyalások, s gyorsabb nyer.
Cornetto33nak: rövid leszek, mert ez nem a a fórum, bár tartalma tényleg arról szól, hogyan segítsünk egymásnak. Ha kölcsönös segítségről van szó, néha megengedhető, hogy elkanyarodjunk a fórum eredeti témájától.
Bxzolee-nak csak egy 5letet szerettem volna adni, aki a javaslattal kapcsolatos rendszert lesz@arozza, az nem ismeri kellő mélységében a rendszeradta lehetőségeket, így véleményt se mondjon. Bocs az iróniáért, nem akarlak megbántani ! Ha a Reál és Coop üzletláncok tulajdonosi köre, a Malév, a Quaestor, nagy szállodák, nagyvállalkozások, a Duna-Autó az összes újautó márkakereskedésével benne van, a MOL most jön, ez szerinted szar ? Véleményem szerint a rendszert felelületesen ismered, én pedig látom az ismerőseim bankszámláját, referenciáit.
Nem a végső kétségbeejtés miatt, de még a kereskedő által feltett képen is nagyon töröttnek tűnik annak a kocsinak az eleje, szinte átlátni a motorháztető alatt.
Szerintem fogsz szebbet is találni, legalább ilyen müszaki állapotban.
Könnyen jött pénz könnyen is megy. A legnagyobb ostobaság új autót venni olyannank akinek nincs biztosítva az a fizetés amit megszokott. Ha jól értem 8 hónap alatt jutott el olyan szintre hogy vehessen egy új autót. Persze ha neki ez volt az álma vegyen. Én sosem vennék új autót mikor 3 évesen féláron megvehetem ugyanazt. Az hogy már dolgozik szegény azt jelenti hogy megszünt a milliós havi bevétele? Egy ilyen "piramis játék" előbb utóbb véget ér amikor elfogynak az új belépők. Szerintem a legjobb amit most tehetne hogy átváltaná EURO-ra és eltenné a szekrény mélyére. Nem tudom mondtam-e már nektek (OFF) de ha van megtakarításatok azonnal vátsátok át EURO-ra mert nagy gáz lesz itt a Forinttal. A devizahiteleket meg váltsátok át Ft alapúra! Autót csak Ft hitelre vegyetek!!!!
Ilyen "olcsó" mint most már sosem lesz az Euro.
Egyébként ha te is komolyabb összeghez jutsz inkább egy még garis 2.5 éves autót vegyél azzal nem fázhatsz rá!
Egyébként autónál rosszabb befektetés nem nagyon létezik. Ha autót veszünk kalkuláljuk bele kb milyen értékvesztéssel fog az járni éves szinten, mekkora egyéb költséggel (fogyasztás, szerviz, adók), hány évig akarjuk megtartani, mert az a pénz amennyiért majd el fogjuk adni töredéke lesz annak amibe került!
MEGNYUGTATLAK ! Csak a lehetőséget látom benne, pénzügyes vagyok, közgázt végeztem. Téma lezárva ! Felejts el azt a sz.-t ! Max. majd megírom a vele kapcsolatos a tapasztalataimat. Nem raboltam volna az időtöket, hidd el, ha nem a 607-esre pályázom. Én kérek elnézést, ha más jött le.
bxzolee-nak: Látom Te is házeladás után, -vétel előtt állsz, nekem is ezért véges a buxám.
Viszont van egy 5letem, ha minden úgy működik, ahogyan az ismerőseimnek, hamarosan vatta új 0 km-es 607-esünk lesz. Egyik barátunknak ez 8 hónap után sikerült, még ugyan nem választott márkát. 4 hónap alatt keresett 12 milliót legálisan, undorítóan sok pénz ilyen rövid idő alatt, holott 3 diplomás tanár VOLT. Már dolgozik szegény. Tudom sajnálni !
amugy én a törésre vagyok a legjobban alergiás.ha egy kocsin legapróbb jelét látom hogy törött volt tuti nem veszem meg. ugyanis az mégegyszer sose lessz tökéletes.
Atya Világ ! Hát, szomorú vagyok, mert már lassan tényleg passz, hogy mi legyen.
A legnagyobb problem, hogy nem engedi ki az autót a telepről. Én azt hittem, ha valaki, legyen az kereskedő, eladni akar, a mostani helyzetben a minimum, hogy átnézethesse a vevő. Főleg egy nehezen eladható autónál egyrészt a kora, másrészt a rengeteg hibaforrás és horribil alkatrészárak miatt. Egyébként és gondolom olvastátok, évek óta keresem ŐT. Minden autómat úgy vettem, hogy napokig csekkoltam, szervízt hívtam, alkatrészárak, egyáltalán van-e hozzá, mert mindig furmányos, ritka autóim voltak. Volt olyan kocsim, amiből 12 db volt az országban, ott nem volt egyszerű az alkatrészellátás ! Szóval, mindennek utána jártam, ahogy most is. Az általam leírtakból biztosan kiderült már számotokra, hogy lány létemre imádom az autókat és maximálisan oda is figyelek rájuk. Sem gagyi olaj, csak gyári alkatrész, a Terios-omhoz is 11 e.Ft-os olajat vettem a napokban.
Most lehet, hogy nagyon szőkenőset fogok kérdezni, de sosem volt fed.computeres autóm, ezért akartam is kérdezni Mátétól, mit jelent egész pontosan, ha a gyújtásnál kiírja a "motorellenőrzés"-t ? A computer ellenőrzi a funkciókat vagy vigyem szervízbe, mert valami baj van. Ha pedig több problémát jelez, azt kint hagyja a kijelzőn, hogy végig lehessen olvasni vagy csak fellvillannak ezek az üzenetek ? Máté azt írta, ég a Check Engine lámpa. Ez egy vagy több problémára figyelmeztet ?
Az a bajom, hogy nem tudok szakembert lehívni, én pedig képtelen vagyok úgy felfedezni hibákat, hogy nem tudom, mit kell éreznem, sosem ültem és vezettem 607-est, automatát + pláne ! Így nem tudom, mi a normál. Már ott tartottam, hogy Ottó, közel van, mutassa + az autóját, hogy valamelyest képben legyek. Ha csúszik a kuplung, azt momentán érzem, de mi egyebet tehetnék részecskeszűrú vagy porlasztócsúcs ügyben ... ?
Hétfő délelőtt bemegyek a Szentendrei úti Frédibe, ott van szerelő ismerős. Ők azt mondták, ne féljek tőle. Tőletek azonban sok olyan info jött, ami aggodalomra ad okot (Cornetto33). S így, hogy nem engedi ki az autót, amiket Te felsoroltál, csak a vásárlás után tudom megnézetni, szóval valaki már írta másik autó kapcsán, hogy: zsákbacica. S mivel én is rendszeresen lógok a "hasnyál.hun", látom, hogy a felszereltségéhez képest olcsóbb a többinél, de vajon miért ? Ráadásul nagyon ritka ilyen árban fekete színben, vaj belsővel. Ti mindannyian túl vagytok a vásárláson, s gondolom annak idején, főleg ha már korosabb volt az autó, Nektek sem volt 1szerű a döntés, hiszen sosem tudjuk előre, mit veszünk.
Jó nem láttam személyesen lehet, hogy ez újrahúzott, de ez jobban hasonlít a valósághoz.
Egyébként miért nem használod a kifárasztás technikáját? Magán embereknél be szokott vállni.Látsz egy tényleg jó állapotú és esetleg egy gazdás autót.ezek rendszerint jó drágán is vannak fent.Egy darabig az ára miatt úgysem hívja fel őket senki.Ha már legalább 2-3 hete fent van a hírdetése akkor lehet őket hívni pl a fenti autónál egy 2 millás ajánlaot adni persze ezt csak személyesen. Aztán hetente rácsrögni hogy akkor mehet a bussines, mer van 2 másik is hol dönteni kellen és mind olcsóbb. A mostani helyzetben úgyis elpattan a húr... rohadtul nem mennek a hsznált autók.
Én 150.000 km használat után szálltam ki egy ugyanilyen 2.2 HDI-ből.
Pár jó tanács (Ne legyenek kétségeid, hogy nem kell majd költeni az autóra az álltalad leírtakon felül):
Nézd meg a kuplungszerkezetet is, ha túl fent fog a kuplung gyans a kuplungszerkezet csere (150.000.-) Ennél a futásnál már ez is aktuális.(Automatát én már 4-5 éveseknél esm mernék venni, bár a 607-es váltókra nincs panasz)
AC pumpát olyan120.000-150.000 km ernélt cseréltünk itt többen is (KB 40-50.000.- ha nem az úton rohadsz le és trailerezni kell)
Részecskeszűrő (valszeg a check engine lámpa ez lehet, bár a computernél ki kell hogy írja az "ANTI POLUTION SYSTEM DEFAULT"-at is ha jól emléxem) na ez nem biztos, hogy folyadék feltöltéssel megoldodok ugyanis lehet adalé szabályzó computer, összekötő fémszál, és teljes belső csere is.(Én mindet cseréltem kb 150.000-ért)
Minden cuccot próbálj ki rajata!Mert ez utólag drága lehet (Ablakokat is mozgasd meg!)Ha színes kijelzős mindenképpen nézd meg figyelmesen, hogy hibátlan e.
Halacs az enyémet is chipelte (2001-es volt) akkor még volt neki hozzá computere? (A chip kötelező mintha másik autóba ülnél utána....).Ottofon, ha jól emléxem a Tiedet mindig 2002-esnek modtad nem?
A porlasztó csúcsokat is próbáld megnézetni, mert ennyi km-ernél ez is aktuális.(Gyári ára 100.000 ft/db*4 , bár ottofon tud 50-éert) Jelezheti a hibát az ingadozó alapjárat.(Nálam ez volt)
Ha veszel rá gumit az érdekes méret miatt 225/55/16, vagy 225/50/17 nél a ha jót is akarsz venni 35-40.000 ft db-ja.Csakhogy menjen a lóvé, szóval nézd meg milyen gumival veszed.
Ha jól emléxem abalkmosó tartály hiányt is írtál.Ez típus hiba, nem biztos, hogy a törés matt nincs.Lehet, hogy betojt és mivel visszavett autó leszrták.
A km óra tekerést ha kibontod az órát (csak elektromos szakival gondolom a kereskedő ugysem engedi) állítólag lehet látni.Régebben én is azt hittem, hogy ezt nem lehet tekerni.Felvilágosítottak hogy lehet de költségesen (ez neked jó hír) kb 40.000 ft. 50.000 km-ert ennyiért nem tekernek vissz, szóval vagy 250.000-300.000 km van az autóba (amit azért kormány, pedál,ülés kopásból észrevehetsz) vagy akár lehet ennyi is.
A klímát is kapcsolt be azt is próbáld ki.
Szóval nem megrémíszteni akartalak, mert egy jó autót fogsz venni, de nem költségmentest, főleg ebben az évjáratban.És őszinte leszek nagyon kevés esélyt adok rá hogy( főleg kereskedésben ahová szerintem a zaccos autőkat rakják) 8 évesen meg találd az "igazit". (Max egy magyarországi elsőgazdásat...esetleg, tudom fehér holló) Nem véletlenül adtam el én is 7 éves korában.Nem éreztem már, hogy annyira egyben lenne...
Észrevételeid helytállóak, az autó elől törött volt. Ezeket a - Nektek már azonnal - szembetűnő hiányosságokat én észre sem veszem, pedig nyilvánvalóan meg van az okuk. Ha nem mondod, ki sem derül számomra, hogy valami hiányzik, ez a jelenség pedig törésre utal.
Az autó 2001.04.25-dikén született, a külföldi rendszám: MNDS-112, mao-i forgalombahelyezés 2005-ben. Az alvázszám: VF39D4HXE92033070.
89 ezernél Székesfehérváron a Fábiánnál volt gázolajelőmelegítőnél olajfolyásjavítás és hátsó lengőkarcsere. Ennyit sikerült eddig kiderítenem, a külföldi szervízmúltról pedig semmit. Pedig jó lenne tudni, márcsak a km miatt is (tekert-e).
Jelenleg 159 ezren áll az óra.
Jó lenne valóban többet tudni róla, hétfőn 2-re megyünk kipróbálni az autót. Ha elhozzuk, azonnal viszem szervízcsatira (ez aranyos !), vezérműszíj+feszítők, lánc, vízpumpa, részecskeszűrő + adalék, levegő-, olaj-, benzin-, pollenszűrőket, olajat, mindent cseréltetek (ne járjak úgy, mint szegény Ottó), átnézetem a futóművet, tényleg mindent, ami szokásos, nehogy később valami probléma legyen azért, mert elhanyagoltam.
Kérdés az is, mennyiért számítják be a kis Jepp-em, ha nevetséges árat mond, lépek onnan. Egyébként érdemes inkább magánszemélyként eladni a meglévő autót az eladási vagy egy beszámítási ár különbözete miatt ? Kockázat mondjuk, ha sokáig rajtam marad, s hirdethetem hónapokig.
Most néztem meg az autót amit szeretnél megvenni. Így képről valóban nem rossz, de három észrevételem lenne.
1. Nincs benne xenon, legalábbis gyári biztosan nem, mert nincs lámpamosója. 2. Világít a "Check Engine" lámpa. Ez valami hibát jelent. 3. Az elejével valami történhetett, ugyanis nincs rajta 2db króm díszcsík. (Elképzelhető, hogy törött volt, és azért nincs rajta, sőt még a lámpamosó hiánya is ide vezethető vissza - amennyiben gyárilag volt benne.)
Ha elküldöd e-mailben az alvázszámot, akkor néhány dolgot talán kideríthetek a kocsiról.
Ja igen ! Full az is. Gondolom a Premium Pack, a 607-nél az a full ? Olvastam az előzményeket, bőr vagy plüss, én nem tágítok a bőrtől, évek óta erre a kocsira, s benne vajbőrre vágyom. Mindezért lazán kibírom az infraszauna-hatást. Tök jó, mint egy zsírégető, élvezem a vezetést, s közben fogyok is :-)
Jóéjt ! Mára elég volt, 2 napja a hozzászólásokat olvasom, hogy minél többet megtudjak a típusról.