Konvoj vitaindító: budapestieknek és Pest környékieknek javasolnám a 8.00 órás találkozót pl. a Fradi Stadionnál (na jó, legyen Népliget), legkésőbb 8.30-kor indulás, és 10-re érkeznénk Szegedre :)
Szia, ha a kédergumira gondolsz, az biztosan megvan. Ha az ajtó sarkán levő gumira, arra nem emlékszem pontosan, mármint az állapotára. Valamikor megyek mert mindenkinek csak ígértem, és akkor ezt is megnézem.
abban a kivételes helyzetben lehetett részem,h "nyaralás" közben megadta magát a multim generátora.
B6 blokkos,klímás.Szombaton kellene hazautaznunk a fél országon keresztül,addigra megoldást kell reá találnom.Orosháza környékén esetleg van vkinek eladó cucca hozzá?:)
Meg esetleg egy jobb ködlámpa is érdekelne,mert vontatás közben kiszakadt a vontatóból a vonószem,s kicsit bontott belőle...hát ez van,pihi helyett...de,legyünk pozitívak,a szélvédőt is telibeverhette volna..:D
Így van, ez a szerencsénk: a legtöbb autót rendelésre viszik el a profik, és ott nem keresett típus a Multi, nem célpont.
Alkalmi, "törjük föl és vigyük" tolvaj ellen pedig jó a gyári védelem, hiszen ezeket már nem lehet csak úgy, összedrótozással lopni, saját motorvezérlőt vagy hasonló eszközt a profik használnak - ott pedig ld. előző pont.
Én GPS jeladót ráktam bele. Ha bántják a kicsikét sms-t küld hogy mi a gond malyd f3lhív hogy halljam mi fojik ott. Ha akarom megállítom és a képébe robbantom a légzsákot. ;-) Mindig tudám merre jár, sőt vissza is tudom nézni. Egy hátrányá van havi egy 3zres az inte4netelérés.
Szerintem tök fölösleges ilyen méretpontos dolgokat oda betervezni. Fogsz egy feles rozsdamentes lemezt, kiveszed az egértömítést, átrajzolod, fúrni úgyse tudod, mert vékony. Lyukasztóval kiütöd a csavarhelyeket, a közepére ütsz pár lyukat. Ez a gyári méretezett cucc egy marhaság, nincs két egyforma autó ami ugyan úgy kormol, sőt nincs az az isten aki belelát mennyire van eltömődve az egérhez vezető cső. Azok a lyukak pár tízezer kilométerenként eltömődnek.
No, ma nekimegyek flexszel a stabilizátor-rúdnak, és felrakok egy újat. Ezen nem volt lapolás, csak az 5-ös imbusz vég a csavaron. Visszahúztam a gumit, de csőfogóval megfogva a tövét sem sikerült jobb belátásra bírni...
- írtam privát email-t, és köszi a segítséget, kódokat.
- A 100eFt tétel valóban úgy jött össze, hogyha a "HB szíjhoz tartozó mindent" cserélek, anyag Kovács Autó-nál kb. 50eFt, és gondoltam a munkadíj sem lesz ennél kevesebb, de ha "10perc" alatt megvan úgy, hogy szépen síkban is fog futni a szíj.... stb., akkor talán a szerviz sem fog 1munkaóránál többet számlázni és akkor tényleg nem 100eFt a végösszeg.
- A GATES vmi anyagban írt "torziós lengéscsillapító"-ról a HB szíjjal kapcsolatban, Multinál ilyen akkor nincs ?!
Gondolom a komplett szettet akarják ennyibe cserélni, főtengely szíjtárcsát, generátor szabadonfutót, feszítőgörgőt, vezetőgörgőt, HBszíjat... Csak így jöhet ki ez a magas ár kedvezmények nélkül! :-)