"...pedig még megigérrte az első nap este, hogy holnapra összerak egyett..."
Szerintem nem ígértem, azt meséltem, hogy úgy tervezem... :-) amit megígértem, hogy jövőre mindkettő napra lesz, pótolandó az idei kiesett topiktotót :-) Sas remélhetően eljön jövőre...
...és hogy ha sikerül megoldani a "védelmet", akkor elhozzuk a slot-car készletet (az nem megy, hogy itthon szigorúan vigyázunk rá, aztán kitelepülve ütjük-vágjuk). Egyébként a fejemben volt, hogy idén elhozzuk, de a körülmények abszolút nem alakultak optimálisan hozzá - még jó, hogy nem írtam róla a tali előtt. Bár, amikor Martinka szóba hozta, kicsit bántam :-) mert nagyon jó móka.
És hogy mi mennyire sajnáltuk, pedig még megigérrte az első nap este, hogy holnapra összerak egyett, de nem sikerült. Biztos Ádibébi nem hagyta, hogy foglalkozzon vele.
"A "kisdrágám" (1.6,16V,benzin) fékezéskor és lassításkor baromi büdi benzin szagot nyom be a szellőzőn (elsőre legalább úgytűnik hogy ott, mert klímázáskor még intenzívebb). Mi a bánat lehet ez? Minden ötletnek,javaslatnak, de a tuti megoldásnak mégjobban örülök! :):)"
1.)Új érték biztosítás
2.)Egy illatgyertya a lábtérhez? Mellé bányarigó. Ha fütyül, katapult q. gyorsan.
3.) Biztosító fizet, és venni kell egy olajkályhásat.)
Ez csak addig, amíg valaki nem ír okosabbat. No meg azt ne hidd, nem törődünk Veled:-)
Nem tudom, hogy mennyire igaz, de én úgy tudom, hogy a típus számok ban azért van mindig egy "0" szám, mert az első kocsiknál ott volt a motor beindításához szükséges "kurbli" nyílása.
Amúgy, ha a típus számokkal kapcsolatos témával tovább nézelődsz akkor csinálhatnál egy összegzést és felrakjuk az oldalunkra.
A Peugeot kicsit bonyolultan magyarázza a számokat a sajtóanyagban:
A Peugeot megújítja a középső nullára épülő modellszámozási rendszert. Célja, hogy ezzel megfeleljen az ügyfelek elvárásainak az összes olyan országban, ahol autóit forgalmazza. A nemzetközi térhódítás stratégiája jegyében a Peugeot az új piacok meghódítására szánt modelleket 1-esre végződő számmal jelöli, a modellmegújításokat pedig a 8-asra végződő számok mutatják majd a jövőben.
Eddig a Peugeot történelmi számozási rendszere a következőképpen épült fel:
- a középen álló nulla a Peugeot márka identitását testesíti meg,
- az első szám a szegmens méretére utal,
- az egyesek helyén álló szám az adott modell generációját jelöli.
Mostantól a modellek elnevezése nem változik a típus megújításakor. Az új számozás viszont átláthatóbbá teszi a modellkínálatot, és ezzel megkönnyíti annak bevezetését az egyes országokban.
A középső « 0 » a márka genetikai kódját jelöli. Ez a márkatörténetre utaló és a hagyományt tükröző szám továbbra is megmarad, hogy öregbítse a Peugeot hírnevét.
Az első szám: a szegmens szimbóluma, valamennyi ország esetében ugyanaz marad.
Az utolsó szám az új kihívásoknak, új törekvéseknek felel meg. A nemzetközi piacok egyre nagyobb arányú lefedésére törekvő Peugeot a legnépszerűbb szegmenseket célozza meg újonnan létrehozott modelljeivel. Ezek a modellek új elnevezéssel illeszkednek a Peugeot kínálatába, egy 1-esre végződő szám formájában.
A kifejezetten az új ügyféligények kielégítésére létrehozott, a vásárlók széles rétege számára elérhető modellek kiegészítik a 8-assal jelölt modellkínálatot.
Azok a modellek, amelyek elnevezése jelenleg is 8-asra végződik, mint a 308 vagy a 3008, megőrzik elnevezésüket a modell megújításakor, a 7-es nemzedék modelljeinek utolsó számjegye a megújításkor 8-asra változik.
Örülök, hogy jól sikerült a topiktali - sajnálom hogy nem voltunk ott, de most nem tudtunk két napra elszakadni. Azt is sajnálom, hogy nem volt Ambree kvíz (miért?)...
A mi 5008-asunk jelenleg szétszedve C vágányon áll a Peugeot Hoványban Kecskeméten, a kuplungcsere garanciális elbírálására várunk a pesti központból :-(( Ha sikerül a kecskemétieknek eintézni, akkor hatalmasat lépnek előre a rangsorban, mert biza Frédiék elzárkóztak előle...
Egyébként meg 10 nap múlva indul a nagy norvég túra 7.000km-el, végleges útitervet jövő héten publikálok.
Közben 7 nap múlva még egy Ironman Nagyatádon. (3.8 uszi + 180 bringa + 42 futás)
Három gyerek három táborban...
Szóval itthon nem nagyon tudna senki leejteni egy fogpiszkálót sem. Na jó, esténként van egy pici lamour :-D
Tudjátok hogy én minden elektronikus őrültségben benna vagyok.. engem csak az zavar hogy kék.. ha lenne narancsban meg sem fordulna a fejemben hogy nem kellene :)
Hali. Egy kis hozzáértő véleményre,javaslatra lenne szükségem. A "kisdrágám" (1.6,16V,benzin) fékezéskor és lassításkor baromi büdi benzin szagot nyom be a szellőzőn (elsőre legalább úgytűnik hogy ott, mert klímázáskor még intenzívebb). Mi a bánat lehet ez? Minden ötletnek,javaslatnak, de a tuti megoldásnak mégjobban örülök! :):) Előre is köszi!