Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30739

BIztos hogy működik is a kulcs és az immo együtt? Nemem  1,3-as M13A változat van, de gondolom a tiednél is ugyanúgy működik a dolog. Tehát gyújtás ráadás után a lakatolt autó lámpa kigyullad. Amikor indítózok, a lámpa kialszik, a motor beindul. Mikor indítózol, elalszik a lámpa, vagy égve marad? 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30738)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30738

immmoval  kezdtük az  cserélve  lett     Wagoner  1000  res  az  auto   biztik  relék  cserélve    ...Ötletem  már  nincs  

Előzmény: Landsmann_ (30737)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30737

Immobilizer oké? Nem lett kulcs másoltatva? A műszerfalon egy autó ikon lakattal lezárva nem jelenik meg indítás közben?

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30736)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30736

Üdv   Szakik   Valaki  Találkozott  Már  azzal Jelenenségel   Hogy   Ac  elindul  szikra  van  Benzin  van  benne    Inyektor   Jo    De  nem  indul  be  Kocsi   ????   Köszönöm   

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30735

Megnéztem a rajzot. MIndegyik érzékelőhöz más-más színű vezeték megy az ABS vezérlőtől. Tehát a testelés nincs összekötve. Legalábbis kívül nincs, a vezérlőn belül lehetséges. Így viszont nem ad magyarázatot, hogy a két első miért nem jó. Egy kábel sérülése nem magyarázná meg miért nem jók az elsők. Lehet a hiba a vezérlőn belül van? 

Előzmény: Landsmann_ (30734)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30734

A hőfoknak nagy jelentősége nincs. Az viszont érdekes, hogy a két első 0 feszültséget jelzett. Nem hinném, hogy mindkét érzékelő egyszerre romlott el. Nem tudom hogy van megoldva, de gyanítom, hogy a testet egy kábelről kapja a két első érzékelő. A generált jelet már kerekenként külön kábelen juttatják el az ABS-hez. Meg kellene nézni azt a közös testet az érzékelőnél, hogy jó-e.

Előzmény: Triacus (30733)
Triacus Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30733

Kedves Wagon R+ FANatikusok!

 

Kis előrelépést értünk el az ABS-sel történő kalandozásaink során: lemértük a keréksebesség-jeladókat:

  • Bal hátsó: 1,030 kOhm (normális értéke 0,9-1,3 kOhm 20 °C-on); lassan megforgatva ~200 mV váltófeszültséget ad le
  • Jobb hátsó: 1,027 kOhm (normális értéke 0,9-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan megforgatva ~200 mV váltófeszültséget ad le
  • Bal első: 1,314 kOhm (normális értéke 1,2-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan forgatva nem mérhető feszültség
  • Jobb első: 1,302 kOhm (normális értéke 1,2-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan forgatva nem mérhető feszültség

Mondjuk annyi szépséghibája volt a mérésnek, hogy a környezeti hőmérséklet ~3 °C volt; illetve az első kereket elég nehéz forgatni (gyanítom az elsőkerék-hajtás miatt) ;)

Előzmény: Triacus (30720)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.01.10 0 1 30732

Szia!
Én bontóból vettem egy hátsó utastérlámpát, gyári kábelköteget. Ennél "gyáribban" szerintem nem kivitelezhető a projekt :)

Készítettem egy egyszerű elágazást az utastérlámpához. A saruk forrasztva és kívülről zsugorcsövezve.

A hátsó kédergumit lehúztam egyszerűen és onnan kényelmesen be tudtam tenni az előre elkészített vezetékeket a kárpit mögé.
Az oldalsó műanyag teljes levételéhez ki kell csavarni a torx? csavart, ami tartja a hátsó öléstámlát. Szerencsére ehhez egy mezei csillag-csillag kulcs teljesen megfelel.
Nehezen akad ki ez a műanyag elöl, de ne aggódj, ki lehet szedni ügyesen.
Itt már be van fűzve a vezeték, de még nincsen bekötve.
Mintha csak ide találták volna ki.. Ráadásul a lámpa hátulja sem ér bele semmibe, mert bőven van mögötte hely.

Szépen világít és gyárinak néz ki. (végül is az is)
A burkolatba berajzolás után flex-szel lett bevágva a helye, szépen, könnyen és precízen vágja ezt a műanyagot.

Én így oldottam meg pár hete, de kíváncsi vagyok, mások hogyan

Előzmény: rezso54 (30730)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.10 0 0 30731

Nem volt világítás egyikben sem. Én úgy oldottam meg egy led csíkkal, hogy a hátsó utastér lámőpától vittem le vezetéket a bal hátsó C oszlopban befűzve. Ehhez a burkolatot kicsit meg kellett bontani és egy 1,5 MCU vezetéket használtam befűzésre. Lűámpát mindkét oldalon a kis téglalap alakú bemélyedésbe szereltem. A baloldalitől a csomagtéralj fedél eltávolítása után az alatt veztettem át a jobb oldalra a vezetéket. Ha már szétszeded, javaslom a jobb oldalra a csomagartóba egy dugaszolóaljzat beszerelését. Az aljzathoz ki van könnyítva a műanyag, ott a kör forma, könnyen ki lehet vágni. A vezeték is ki van építve, ott van a burkolat alatt a jobb hátsó sárvédő belsőfeléhez rögzítve. Bár nem tudom, hogy az 1.0-ás GL-be ez ki volt-e építve. A 1,3-as M13A motorosban igen.

Előzmény: rezso54 (30730)
rezso54 Creative Commons License 2017.01.09 0 0 30730

Sziasztok

 

Hátsó csomagtartó világítás gyárilag létezett a Wagon R+ ba?

Ha létezik ilyen mi a cikkszáma? hol lehet kapni?

Ha nincs, ti hogy oldottátok meg? Akár másik típus, vagy valami kínai LED-es?

 

Az a baj, hogy a hátsó üléssor feletti ugyan nagyon szépen világít, csak a kalaptartó betakar, szóval a csomagtartó elég sötét :)

Egyébként 2003-as 1.0 GL fapad a miénk

 

üdv Köszi

 

Törölt nick Creative Commons License 2017.01.08 0 0 30729

Lehet ott is vagy e-mail, telefon.

Előzmény: Nihil1965 (30719)
monobombola Creative Commons License 2017.01.08 0 0 30728

No igen. Fényszórókat cseréltek nekem. Leégett a kapcsoló. Majd a következő is. Ez ilyen. Mondták.  - Nem. A szerelő egy  130 Wattos izzót rakott bele. Életemben nem láttam ilyet! Eddig.  Ja. Csak az egyikbe. Mert a másik amit elsőre kivettem az a normál 60/55W-s volt.

Mottóm: a kocsiban keletkezett hibák közel 90%-ért az autószerelő a hibás. Sorolhatnám. 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30726)
stegere Creative Commons License 2017.01.08 0 0 30727

14-es Wagon R  gyári felni::

 

 

155/65 Szuper Uniroyal téli gumikkal--még pár telet simán elmegy-- 5 éves gumikkal... 

Ár ::45000 ft csak egyben eladó....

 

Érd : 06302586897 

Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2017.01.08 0 1 30726

Sziasztok   Fanok  Megirom    Tapasztalatom   6  hónap  Szenvedésem  véget  Ért    :)    Kocsi  Ugy  kezdte  Hogy   Árébb  Áltunk  vele  Következöleg  Már  nem  Indult  ...Relék    Biztik  Cserélve    ,,,  Akkor  se    Autovillamosági    Nem  tudta  mI  BAJ     ...  saját  Kezembe   Vettem  Dolgokat  Müsszerfal  Ki  bontva   Át  nézve  Multi  Méterrel    vezeték  Köteg  jok       Követtkezett  motor  tér      ---Ami   Motor  Mögött  van  vezeték  köteg   Computere   Ac  pumpára   megy  rá   csatik    ki  huztam  vezeték  kötteget   sok   minderre   rá  megy  Pl  lámpa  indesz  ködlámpa  .....na  aszt   cseréltem  és  Lás  csodát  indul  :)    Teszem  Hozzá  nem  vagyok  autoszerelö  ..Nemzetközi  Gépkocsivezetö  vagyok  

Triacus Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30725

"Most viszont előbb hívott az asszony, hogy egyáltalán nem teker az önindító. A kocsi kint áll az utcán, tehát -10 fok körüli."

Nálunk is csinált ilyesmit - akkumulátorra rátöltöttünk és újból megy.

Itt is erről írnak: https://www.autonavigator.hu/tippek_tanacsadok/akkuproblema_hidegben_legtobbszor_ez_a_gond-6435

Meg itt is: http://www.origo.hu/auto/20120210-sok-autosnak-megy-tonkre-a-hidegben-az-akkumulatora.html

 

 

Előzmény: bt74 (30722)
bt74 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30724

Na, közben hazaértem és kipróbáltam.

Indítózásnál kattog az önindító, de nem forgatja. Viszont rajtatartottam tovább, mintha indítóznék és kb 3-4 másodperc után indított is rendesen. Utána akárhányszor újrapróbáltam, indul rendesen.

Szerintem ki kéne mosnom a bendixnél és újrakennem, de ilyen időben nem sok kedvem van. Kiváncsi leszek reggel megint csinálja-e.....

 

Előzmény: bt74 (30722)
monobombola Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30723

Nem indítómotor lesz az. Gyújtáskulcs. Kontakt. Gondolom én. (akku problémánál kattog)

Előzmény: bt74 (30722)
bt74 Creative Commons License 2017.01.07 0 0 30722

Már többször előfordult, hogy indulásnál, amikor a kulcsot elfordítom és indítózok, nem forgatja azonnal az önindító a motort, hanem kis késéssel indít. kb 1 másodperc késéssel.

Most viszont előbb hívott az asszony, hogy egyáltalán nem teker az önindító. A kocsi kint áll az utcán, tehát -10 fok körüli.

Van valami tipikus önindító problémájuk ezeknek? Volt már ilyen probléma valamelyikőtöknek? 

Akku tökéletes. 

 

ugyörgy Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30721

A 19477 és a 19480 sz. hozzászólásban volt szó a kivillogtatásról (vagy valami ilyesmi)

Előzmény: Triacus (30720)
Triacus Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30720

"Fék hibalámpa: fékfolyadék tartályt töltsd fel,  alacsony a folyadékszint. "

Kösz, de a fékfolyadék szintjével semmi gond, és az ABS hibalámpa is folyamatosan ég.

 

Az időközben beszerzett 99500-83E00-01H számú szervizkézikönyv 5E1 fejezetének 17. oldalán található "E" diagnosztikai folyamat-táblázat szerint - tovább kellene menni az 5E1 fejezet "B" táblázatában található diagnosztikai lépésein, de ahhoz valahogy ki kellene olvasni a diagnosztikai hibakódot.

 

Ehhez műszerünk nincs (de úgy látszik az általunk megkeresett 3 autószerelő sem rendelkezik az ezt a típust kezelni képes változattal - állítólag az európai gyártóknak ez idő tájt nem/sem igazán fülött foguk az együttműködésre), ezért kérdeztünk Titeket - mint WagonR+-ban járatosokat - hogy ilyen esetben mit lehetne tenni.

 

A kézikönyv állítólag ír olyasmit, hogy van valami "monitorcsatlakozó" az anyósülés előtti részen, és ha annak a 

diagnosztikai kapcsoló érintkezőjét a testtel összekötjük, és a gyújtáskapcsolót "BE" állásba kapcsoljuk, akkor az ABS lámpa visszaadja a tárolt DTC kódo(ka)t - a kérdés az, hogy ez melyik csatlakozó, milyen színű?

 

Egy másik lehetőség, amit még megpróbálunk, hogy a keréksebesség-érzékelő szenzorok ellenállását, illetve a kerék megforgatásakor az azon mérhető váltakozó feszültséget kimérjük - reméljünk előrébb jutunk.

Előzmény: Landsmann_ (30715)
Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30719

a honlapodon nézem  és kellene egy garnitura ...ott rendeljem ?

Előzmény: Törölt nick (30717)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30718

ok, ha mégis kell segítség, szólj

e107 negatívum, mert ezt lehetett sql nélkül TXT alapon is futtatni :(

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30716)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30717

A gáz különösen érzékeny a gyújtásra.

Néhány nagykereskedésbe viszem, hogy onnan melyik kereskedő viszi azt nem követem. Nekik egyszerűbb a két nagy-nagykerből venni :)

Előzmény: Nihil1965 (30711)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30716

Azért, mert egy falusi hályogkovács vagyok...  :-)

 

Vagyis: Amit mondtál, arról tudom, hogy van ilyen, de nem tudom hogy működik... :-(

 

(Bonyolítja a dolgot, hogy egy agyonmókolt e107-es rendszer a régi, amibe teljesen belerondítottak a támadáskor. Az új meg WordPress... A hatalmas adatbázis bugok miatt nem akarok a régi "gyökerekben" turkálni... ) 

Előzmény: GeriSoft07 (30714)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30715

Fék hibalámpa: fékfolyadék tartályt töltsd fel,  alacsony a folyadékszint. 

Előzmény: Triacus (30712)
GeriSoft07 Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30714

Miert nem export import? Mysql mindketto, phpmyadminnal ez egy ora

Előzmény: RetteNETes Lalyos (30713)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.06 0 0 30713

Helyzetjelentés:

 

- Megkezdődött a képtár "átmentése" és a küllem is megvan, mármint ahogy kinéz majd a lap... Lehet majd tabletről és okostelefonról is böngészni.

- elkezdtem átmásolni a híreket is, jelen pillanatig 2005.07.30-ig jutottam... :-( (Van még vissza 118 oldal, oldalanként öt hír, vagyis 590 hír átmásolása, a hozzávaló kép kikeresgélése) Már most látom, hogy a közlemények mennek a kukába...

 

A fentiek alapján a visszaszámláló aktuális száma:

 

 

4.

Triacus Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30712

Kedves Wagon R+ FANatikusok!

 

Adott egy ~100.000 km-t futott, 2002 novemberi, 1,3-as GLX Wagon R+ autónk (G13-as motorral), melynél a gyújtás ráadása után, az ABS és a fék hibajelző lámpa felgyullad, de nem alszik el, hanem továbbra is égve marad - a kocsiban így bár nincs ABS, de fék szerencsére van.

 

A hiba a műszaki vizsgáztatás közben jelentkezett, előtte alváz- és motormosáson esett át.

A jeladó szenzorokat megnéztük: a két hátsó keréknél a dobfékben a szenzorok erősen fémporral szennyezettek voltak - ezeket letisztítottuk (gondolván, hogy ez okozta a hibát) - de a hibajelzés továbbra is fennáll (gyanítjuk, "ki kellene ütni" a hibakódot a rendszerből).

 

Kérdésünk az lenne, hogy milyen diagnosztikai eszköz/mód van az ABS pontos hibakódjának kiolvasására/kiütésére? Képes-e OBD-II kapcsolatra? Két szerelőnél is jártunk vele, de egyik sem tudott vele mit kezdeni (az egyiknek pont elromlott a kiolvasó műszere, a másiknak meg ezzel a típussal nem kommunikált az eszküze).

 

Megtisztelő válaszaitokat előre is köszönöm!

Nihil1965 Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30711

az egyik gyertya kormos volt és volt nemrégiben olyan hiba , hogy arról a gyertyáról lesett a pipa , mikro vissza nyomtam úgy rendbe lett .

 

Debrecen környékén nincs viszont eladótok .. lehet hogy jó lenne egy Ismétlődő szó törlése szet , gázos a kocsi és volt már gyújtás probléma vele .. lehet hogy trafó is meg érne egy cserére , de azt még kiméretem

 

Előzmény: Törölt nick (30709)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.05 0 0 30710

akkor nincs sajnos ötletem.

Előzmény: Nihil1965 (30702)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!