Keresés

Részletes keresés

Feri BPO-576 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58342
Nagyon szép lett a busz :)
Előzmény: boz-021 (58306)
ikarusgyula Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58341
Ja bocsi! elfelejtetem megírni miből van a 280-as. Egyszerű anyagból: papír.
Elraktam a technocol kupakjait, hogy tudjam mennyit használtam fel hozzá. 21 darabot számoltam. Az alváz a régi "construction" fémépítősből készült.Az ablakai üvegből ... A hátsó tengely is kormányzott volt.
Előzmény: tom.kazanski (58270)
E95 Express Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58339
Látszik, hogy milyen precízek voltak a mérnökök.Egyik ismerősöm mondta, hogy vezetett off topik neoplan-t, amivel nem tudott nyitott ajtóval közlekedni, mert kanyarodáskor beleért a kerék az ajtóba:-)
Előzmény: BPY-083 (58314)
Alkaa Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58338
Ami azért vicces, mert LMJ-325 meg az ex GBG-592 Jászkunéknál... :-)
Előzmény: 0225 (58335)
Alkaa Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58337
Még jobb. :-(
Előzmény: Törölt nick (58331)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58336

Hopika, köszi! Akkor most merre jár?

 

P.s

Előzmény: 0225 (58335)
0225 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58335
FSJ-689 már nem a Smith Travel-é.Az új tulaj a Jász Plasztik Kft a rendszáma pedig megint változott,most LMJ-324.
Előzmény: P.stephenson (58332)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58334

Igen, ahogy késöbb írták is. :-)

 

P.s

Előzmény: HáBé (58333)
HáBé Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58333
Pálinkásat!

Tán Tam-tambánya?
Előzmény: tupolev (58300)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58332

Akkor ezek alapján a német 435-ösök:

ZP HD 59, IK 435.08, 1993, ASR Chemnitz, majd 2001-től KTA T663 Tarnów

C AS 222, IK 435.10, 1994, ASR Chemnitz, 1995 májusában leégett

SBK YV 34, IK 435.10, 1995, Schönebeck, majd 2008-tól FSJ-689 Smith Travel

SBK YV 35, IK 435.10, 1995, Schönebeck, majd 2008-tól FLR-482 Szöllösi Travel

 

és a ráadás :-)

GAT-378, IK 435.10, 1996, Volánbusz

 

P.s

Előzmény: P.stephenson (58311)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58331
Előzmény: Alkaa (58328)
Slam Jr. Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58330
Meg fából, de tényleg nagyon jó.
Előzmény: tom.kazanski (58323)
Alkaa Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58329
De durva.
Előzmény: tom.kazanski (58323)
Alkaa Creative Commons License 2009.11.26 0 0 58328
Gondolom, Pannonos. (És remélem, nem a JOB-421, mert kicsit tökönszúrom magam. :-))
Előzmény: dud996 (58327)
dud996 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58327
Lehet tudni, hogy miféle buszról van szó?
Előzmény: 504LACI (58324)
D 20 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58326
... neki az első háznak... végülis... (ˇ_ˇ)
Előzmény: 504LACI (58324)
ckg471 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58325
Ide hogy lehet bejutni?
Előzmény: Törölt nick (58319)
504LACI Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58324
Nem is olyan nagy durranás buszt vezetni:

http://index.hu/bulvar/2009/11/25/buszt_loptak_sasdon/
tom.kazanski Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58323
Azért ez sem semmi, és papírból van!
tom.kazanski Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58322

Nagyon szép munka a 284-es gratulálok hozzá!!!

Előzmény: rigomodell2 (58315)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58321

Valami ilyesmi huncutságra gondoltam. :-)

 

P.s

Előzmény: boz-021 (58320)
boz-021 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58320

Igen.

"HU"-s a VIN-je, de ettől függetlenül ez egy németbe szánt gép.

Előzmény: P.stephenson (58316)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58318

Hmmm, danke.

 

P.s

Előzmény: 18-09 (58317)
18-09 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58317
Igen.
Előzmény: P.stephenson (58316)
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58316

Biztos volt már, de a GAT-378 az német exportból visszamaradt kocsi?

 

P.s

Előzmény: P.stephenson (58311)
rigomodell2 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58315
Csak 1 : 24 méretarányban készítek modellt.
A képet azért készítettem, mert jól látszik rajta a különbség. Azonos tengelytávra készíteni a kettőt értelmetlen lenne, lefotózni főleg.
Nyár végén a 284-esen dolgoztam, amikor elvitték a 280-ast. Mivel már 3 éves modell volt, szétszedtem egy külső-belső ablaktisztításra. Érdekes volt a kettő egymás mellett, gyorsan lefényképeztem őket, élőben talán egy nagyjavító műhelyben lehet ilyen páros.
Gyere el a dec.13.-i modellbörzére, ( Bp, Erzsébet királyné útja- Öv u sarok, Mega Pub étterem, 9-14 óráig), és lemérjük a tengelytávokat. Ha stimmel, jössz egy korsó sörrel!
Előzmény: nemeza (58297)
BPY-083 Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58314
találtam egy nagyon régi képet és beszkenneltem gondolom megosztom veletek :-)

úgy kb 93-95 között lehetett fotózva ;-)
GARAZSMENET Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58313
El tudná valaki képekben mesélni, hogy Bosch adagolót, hogy kell légteleníteni?
Ilyen van a 280-asomon.
bzbx Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58312
Egy kis olvasni való:

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1365:ikarusok-kuelhonban&catid=7:gumikereken&Itemid=10
P.stephenson Creative Commons License 2009.11.25 0 0 58311

Phototrans is your friend. :-)

Tarnów:

http://www.phototrans.eu/14,110540,0,Ikarus_435_08_KTA_T663.html

 

P.s

Előzmény: P.stephenson (58310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!