Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Remete13 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15943

Most látom, nem is nekem irtál :) De nekem is jó lehet.

Előzmény: Mafia05 (15941)
Remete13 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15942

Ok megfogadom a tanácsot. Egy régi mocit újitok fel, nem akartam egy kiló alapozót venni, de ha nem megy másként. Kisebb kiszerelés is lehet valahol?

Előzmény: Mafia05 (15941)
Mafia05 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15941

Inkább ne 1k-s alapozót használj ha nem akarsz szívni vele. Jobb volna pisztollyal fújni nem spray-el.

Előzmény: zsolti_900 (15937)
Remete13 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15940

Sziasztok. Kérdésem lenne a tudorokhoz. Ha egy komponensü alapozót használok, a száradás után, a 2k festék felmarja vajon? Vagy az alapozónak is muszáj 2k lennie? Köszi.

zsolti_900 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15939
zsolti_900 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15938

Itt van egy 5 részes festés lépésekbe szedve de a végén itt is "rücskös" marad a felület, illetve én fémet szeretnék festeni nem műanyagot.

zsolti_900 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 15937

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni motorfestéssel kapcsolatban. Simsonomat szeretném itthon lefújni fekete színűre, a sárvédőket pedig ezüstre. Ezeket válogattam össze hozzá:

-U-Pol ezüst és fekete fényes festék 

-HB body 770 szilikon eltávolító

-HB body 992 1k alapozó

-spraymax 2k lakk

 

A kérdésem annyi lenne hogyan lehetne lefesteni úgy hogy ne legyen "rücskös" a teteje hanem szép sima tükörhatású legyen mint az autók fényezése? Valaki letudná nekem írni a lépések össze szedetten? Esetleg ha ezek nem jók hozzá valaki tudna ajánlani más anyagokat? Részletesen szeretném tudni mi ennek a menete, mikor hanyas papírral, vízpapírral kell csiszolni stb..

maestére Creative Commons License 2017.04.09 0 0 15936

Ok, érthető, köszi :-)

Előzmény: Stetten (15935)
Stetten Creative Commons License 2017.04.08 0 1 15935

Szia!

 

Ez nem így müködik. Bekevert 2K-s festéket nem tudnak spray-be tölteni. (Elvileg tudnának, csak nem tudnád már felhasználni mert belkötne a spray-be.

A töltehetö spay-k egy komponenses lakkok (festékek) töltésére alkalmasak. Vegyél (vagy töltess/kevertess) neked megfelelö 1K-s színt (bázislakk), és ha azt ráfújtad, száradás után lakkozd le színtelen 2K-s lakkal. A 2K-s lakkspray-ben külön tartályban van a két komponenes (lakk és edzö) amiket csak közvetlenül a felhasznáas elött szabad összekeverni.

Itt egy rövig videó róla, így jobban érhetö.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4nOkg8cvlhg

Előzmény: maestére (15934)
maestére Creative Commons License 2017.04.08 0 0 15934

Köszönöm. Akkor keresek egy festékboltot ahol sprayba töltenek, s 2k-s akármilyen színt kérek.

 

Stetten Creative Commons License 2017.04.07 0 0 15933

Így van, 2K-s lakkal (spray) kell lakkozni, ugyan olyan tartás lesz mint a gyári. Polírozható is...

Előzmény: maestére (15931)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.07 0 0 15932

Személyes tapasztalat alapján flakonba töltött 2K lakk, ha mindenképp házilag szeretnéd megoldani.

 

1K soha nem lesz megközelítőleg sem olyan tartós és karcálló.

Előzmény: maestére (15931)
maestére Creative Commons License 2017.04.07 0 0 15931

Sziasztok!

 

Van arra valami megoldás, hogy a házilag lefújt fém dolgokon, az új szín, valamelyest karcálló legyen? Pl motor kormány, kerékpár váz...

Sprayt használtam, próbáltam magában is, meg színtelen lakkal utána lefújni is... De motornál a gyújtáskulcs pl annyira közel van, hogy óhatatlanul is hozzáér....

Peti251 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 15930

például polírozással. kis nyomással való fújással. locsolással. lehetőségekhez képest elszívással. falak, mennyezet nejlon fóliával való burkolásával.

Előzmény: audilacko (15928)
bádogember86 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 15929

Szia! 

 

Az a szárny így első bliklre PUR-ból készült ami elvileg nem fényezhető a puhasága miatt. Vannak lágyító anyagok amiket a festékbe/lakkba keverve rugalmassá teszik a bevonatot mondjuk egy műanyag elemen de annyira nem hogy ezek a szinte szivacs keménységű darabok fényezhetőek legyenek. 

Ha a fényező kollegák nem válaszolnak akkor a legpontosabb infót egy festékboltban fogsz kapni a lehetőségekről. 

Előzmény: ger86 (15925)
audilacko Creative Commons License 2017.04.03 0 0 15928

Gondolom ezerszer felmerült már kérdésként, de most mégis újra felteszem. Sokan írják, hogy garázsban fényeznek (sőt itt a szomszéd utában is abban dolgozik a fényező és szép az eredmény). Hogyan tudtok ott pormentesen fújni? Milyen trükköket lehet alkalmazni pormentes fülke készítéshez? Csak hobbi célra kellene. 

ger86 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 15927
Előzmény: ger86 (15926)
ger86 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 15926

A képek lemaradtak.

Előzmény: ger86 (15925)
ger86 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 15925

Sziasztok! Az autómon lévő hátsó "szárnyat" szeretném felújítani, lefesteni. A csatolt képeken látszik miről van szó. Valamilyen szivacsos anyagból van, ezért gondolom valami adalék kellhet a festékhez, hogy ne repedezzen be. Valaki festett már ilyet? Vagy gyárilag, hogy csinálhatják? Köszönöm a segítséget!

jollép Creative Commons License 2017.03.20 0 0 15924

Köszi..:(

Előzmény: bádogember86 (15923)
bádogember86 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 15923

Szia! 

 

Sanjos a Te eseted a legsz@rabb, még nem annyira hervadt de elindúlt. :( 

Igazából elviheted fényezőhöz aki kipucolja (már amennyire lehet) a felületet és kívűlről mindenféle "mágikus" kencékkel lekezeli. Sajnos ez ideig-óráig lesz jó mert eddigi tapasztalataim azt mutatták hogy az ilyen "pici" rozsda kezelés után 1-2 tél után még látványosabb rozsdásodás kezdődött. Hiába lett ráfújva a lejobb alapozó, filler stb, valamiért pikk-pakk kirügyezett. Valószínű hogy a megpiszkált élen a két réteg közül jött kifelé de baromi látványos volt. 

Igazából a legnagyobb probléma hogy ott azon a "szákáll" részen két réteg van összehegesztve ami közé roncsolás nélkül (szétfúrás) bejutni lehetetlen. Kívűlről lehet ugyan "kozmetikázni" csak az elég költséges és sajnos nem lesz tartós. Az igazi "gócpont" az a két réteg közt bújik meg amit csak bontás során tudsz érdemben feltárni.

 

A gari a gyártó részéről akkor él ha folyamatosan márkaszervízben volt szervizelve és évente ellenőrízték a bódé állapotát. Bevonat állapotát, a vízkifolyók és gumidugók meglétét, és nem utolsósorban pótolták vagy frissítették a konzerváló rétegek állapotát. Ha ezek elmaradtak akkor tuti felejtős lesz a részükről. Ha esetleg mégis ott szervízeltetted akkor egy fokkal előrébb vagy DE, nézik a futott km-t, a korábbi sérüléseket stb. A 12-év csupán arra szól hogy ezen idő alatt nem fogsz a családoddal a kocsi alján kiesni. 

F@sza kis fogyasztóvédelmis perek szoktak ezügyben indúlni és az esetek nagy %-ában a gyártónak mindig van mibe kapaszkodnia. Pl hogy elment a Tied is tíz évet, likas nem lett sehol=cseréld le és kezd előről. Fogyasztói társadalom csak éppen a keresetek... :( 

 

 

Előzmény: jollép (15922)
jollép Creative Commons License 2017.03.19 0 0 15922

Jóestét mindenkinek!

Biztos, hogy ezen a fórumon már vagy százszor megkérdezték, de hadd legyek a százegyedik, lényeg a kilencéves japán-japán:) autómon megdöbbenve fedeztem fel,hogy a két hátsó sárvédő "befelé hajló" élénél (ahol a két lemez össze van dolgozva)megjelent a ROzsda. Ez egy agyonkímélt autó,garázsban áll,bár kétségtelen hogy mindig használva van,és hát télen a mosás...hát nem az igazi.Főleg az alváz.A rozsda jelenleg úgy néz ki, hogy a befelé hajló rész(tehát ami nem látszik)kb.másfél centijéből a legszélén lévő fél centi érintett,és apró hólyagok formájában jelentkezik, viszont a gyári fekete metál-lakk keményen áll ezeken is, egyet megkapartam, alatta barna volt,egyszóval tenni kellene valamit de nem tudom hogy mit.  Plusz kérdés az is, hogy a tizenkét éves gari a bódéra az áll-e ilyen esetekre, mert ha nem akkor kell valamilyen megoldás.Tud valaki erre valami okosat mondani? ( rozsda eltávolítására, ajd konzerválásra) Köszönöm...

Steven 68 Creative Commons License 2017.03.19 0 0 15921

Küldtem üzenetet,oda is írhatsz ha bármi kérdésed van.

Előzmény: Imre Bezdán (15920)
Imre Bezdán Creative Commons License 2017.03.19 0 0 15920

Igen, köszönöm szépen a segítséget. Te árulod amugy?

Steven 68 Creative Commons License 2017.03.18 0 0 15919

Küldtem Emailt,olvastad ?

Előzmény: Imre Bezdán (15918)
Imre Bezdán Creative Commons License 2017.03.17 0 0 15918

Irtam emailt. Elkre is koszi

Steven 68 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 15917

A 10-20000 Ft-os másolatokat felejtsd el,azok gagyi pisztolyok. Írj egy üzenetet privátba,és kapsz jó pisztolyt elfogadható áron.

Előzmény: Imre Bezdán (15916)
Imre Bezdán Creative Commons License 2017.03.17 0 0 15916

Azt el is felejtettem kérdezni, hogy egy ilyen replika pisztoly mivel tud kevesebbet mint az eredeti?

Imre Bezdán Creative Commons License 2017.03.17 0 0 15915

Sziasztok. Nézegettem ebayen anest iwata w400 162gt. Gondolom 40ért a másolatot kapnám de azzal is lehet szépen dolgozni? Kezdő lévén nem akarok százezreket belelocsolni ebbe a dologba. Továbbá itthon találtam úgyszint sata másolatot 10ezerért. Megéri valamelyiket is megvenni? Vagy mit tanácsoltok? Nem egy profi festést szeretnék (egy dobozos uaz lessz festve 😁). Esetleg ha tudtok jobb megoldást az is érdekelne hogy milyen pisztolyt vegyek ami nem horror. Előre is köszi mindenkinek!

diessel Creative Commons License 2017.03.17 0 0 15914

 a bevonat igen, de hamar bemattul

Előzmény: Komara3252 (15913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!