Most, hogy megnézegettem a 284-es képeit, a Gyros-szal azonos tengelytávúnak, és hosszúnak tűnik a közös képeken, pedig mind a tengelytávok nagyobbak a 284-esnél, és majdnem másfél méterrel hosszabb is.
Hát igen,sajnos ez az általános.Te csak vezess és ....!Hiszen busztvezeti még a h...e is tud.További balestmentest kívánok neked és a többi kollégának is hiszen mi továbbra is a kirakatban vagyunk 50 de gyakran 80 emberrel a hátunk mögött.
Azt hiszem fére értettél. Én a 58247-es hozzászólásomban az "Ez" link alatt látható két makettet láttam több kiállításon, nem az általad készítettet. Szerintem a TILDY TIBOR úrral kellene felvenned a kapcsolatot. Lehet, hogy ő tudna segíteni valami információval a te makettedet illetően.
A busz 255.70-es 1975-vagy76-os évjárat. Sajna nem írtam fel a pontos alvázszámát, és pont néhány nappal csúsztam le róla eredetiben. A budiajtó még ott volt mellette egy fának támasztva. Az egyenes műszerfalát is kicserélték addigra...
Ahogy mondod.Pedig én csak három éve vagyok benne.Sajnos azonban Te is tudod,hogy köztünk is van,aki miatt Téged és engem is így ítélnek meg.De a szóban forgó kolléga nem ilyen volt...Azért aki lenéz egyszer odaültetném 45-50 ember elé...És meg lehet mutatni!(Most itt nem rád célzok:-Thrawn-fia-)
Na látod ,erről van szó.Ha nem vagy benne akkor ne írj butaságokat,nem olyan egyszerű mint ahogy nagyon sokan hiszik,én 10. éve csinálom és még mindíg érnek meglepetések ebben a közlekedési morálban.
Ez a makett pl. fent volt a vaterán, ez tuti, hogy a BKV tulajdona volt valaha.
Ezt ugyan az készítette aki a Közlekedési múzeumban lévő Ikarus 180-ast, és a valaha ott kiállított, de azóta eltűnt 556-ost. Valamint a Szentendrén kiállított Ikarus FAÜ csuklóst.
Köszi a képeket, nagyon szép a makett. Miből készítetted? És milyen méretarányban? Keresem a képeket én is, de eddig még nem leltem rá. Meglesz az biztos.