Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 2017.11.23 0 0 67978

Gyújtáselosztó nincs benne. Gyújtótrafó van. Nem tudom van-e preferált márka.

Előzmény: Dexxxxter (67977)
Dexxxxter Creative Commons License 2017.11.23 0 0 67977

Sziasztok!

Gyújtáselosztóból milyen márkájút érdemes venni?

benzin 1.4 8v 2005

Egyszerű a cseréje?

Köszi!

traki62 Creative Commons License 2017.11.23 0 0 67976

üdvözöllek pár kérdés alapjárati motorból kifolyólag milyen tömítésekből áll össze ami a motorhoz vezeti a hőt érdekelne mert hiába cseréltem másik motrot ugyan olyan magas az alapjáratom vagy van valami okosság?

Előzmény: Papalac (67666)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.22 0 0 67975

Annyira rá vagyok gyógyulva a közös nyomócsőre, hogy észre se vettem hogy a másik nem az :-)

Előzmény: csaveri (67969)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.22 0 0 67974

Egymás után hármat cseréltek de mind ugyanazt csinálta. Végül visszakerült a bms által cserélt.

Előzmény: Törölt nick (67968)
Papalac Creative Commons License 2017.11.22 0 0 67973

Itt ezen a fórumon kell keresni. Már sokan leírták a tapasztalatukat erről a témáról.

A bal szélen ott a keresés, oda beírod a fűtőradiátort és megkapod a hozzászólásokat.

https://data.hu/get/10876238/Szervizkonyv_es_javitasi_utmutato_-_Renault_Clio_II.zip

Én egyszerüsítettem, mert nem vettem ki a kormányművet, csak kifordítottam a műszerfalat. Nehéz, de megoldható.

Ablaktörlők le,műanyag takarók le, alatta 2 hatlapfejű csavar fogja az elosztóházat, azokat ki, hűtővizet leengedni, két gyorscsatlakozót a motortérben levenni (bütyköket összenyomni és lehúzni). A többi munka utastérben. Műszerfal teteje le (szélvédőnél 3 csavar, ajtónál 1-1 a gumi alatt). Kormányburkolat le, kormány 4 csavarja ki, sebváltókar burkolat le (hátul 2 csavar, hamutartó alatt 1, elől kifelé pattintani, fűtészsabályozó ki (2 csavar alul), műszerfal le (sok csavar), kereszttartó le. Ezután lehet kivenni a levegőelosztó házat és kicserélni a fűtőradiátort.

A kereszttartó visszaszerelésénél jó ha van segítség.

Nagyjából ennyire emlékszem.

A levegőelosztóházat csak két csavar tartja az ablaktörlöknél, de az a gond, hogy van egy műanyag tüske a tetején előre felé, ami megfogja és ezért le kell bontani mindent.

Előzmény: Atika321 (67972)
Atika321 Creative Commons License 2017.11.22 0 0 67972

Értem köszönöm

Még annyi kerestem a neten de nincs magyarul

Javítási könyvet vásárolnék vagy letöltenék ! Tudtok ilyet?

2000 évi az auto

Papalac Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67971

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=135942382&t=9027813

Keress rá itt a fórumban "fűtőradiátor csere”!

Előzmény: Papalac (67970)
Papalac Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67970

Ha cserélni szeretnéd, akkor mazohista vagy. Le kell bontani az egész belsejét. Kb 6-8 órás munka.

Előzmény: Atika321 (67967)
csaveri Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67969

Csak a mérés metodikája miatt tettem be. Az A/C kör nyomásszenzora egész más nyomásviszonyok között működik.

De az előrébb linkelt weblapon lévő ábra segítség lehet. Az tartalmazza a feszültség és nyomás viszonyát, értékeit.

 

Előzmény: ÖregMackó (67966)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67968

Írtad a " röfögést" Megane 2-n  olyankor a nagynyomású szivattyú nyomásszabályozó szelepe játssza az eszét és általában akkor amikor bejönnek a hűvösebb idők.

Előzmény: ÖregMackó (67960)
Atika321 Creative Commons License 2017.11.21 -1 0 67967

Sziasztok

2000év Renault thalia szeretnék fütöradiátort cserélni , esetleg van valakinek leirása hozzá?

ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67966

Nem tudom milyen kompresszor kellene ahhoz, hogy néhány száz bárt elö tudjak állitani csak a teszt (hecc) kedvéért :-)

Előzmény: csaveri (67965)
csaveri Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67965
Előzmény: csaveri (67964)
csaveri Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67964

Igen, ahogy néztem szkóppal vizsgálják. Nem tudom egyáltalán multiméterrel lehetne-e mérni (talán) mivel elég lassú reagálásúak ehhez a feladathoz. Talán a két vezetéket megcsapolva de ez nem a legkorrektebb eljárás lenne.

Előzmény: ÖregMackó (67963)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67963

Csak a szakadás vizsgálat miatt mértem ellenállást, ha meg be van dugva nem tudok feszültséget mérni rajta csak ha megpucolom a vezetéket... A clippet nézve eléggé gyorsan változik a nyomás le meg fel szkóppal kéne megnézni, hogy a változás a vezérlés miatt lép-e fel vagy a változást követi-e a vezérlés az ECU részéről. De ehhez már spéci kábelköteg kellene meg szkóp :-)

 

Köszi, hogy ennyit segítesz!

 

ÖregMackó

Előzmény: csaveri (67962)
csaveri Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67962

Ohmmérővel kimértem a nyomásérzékelő vezetékét az ECU középső csatlakozójának megfelelő pontjain és szakadás nincs. De magát a nyomásérzékelőt nem tudom ellenőrizni menet közben, fogalmam sincs milyen ellenállás értéket kell produkálnia nyomásokon..

 

Feszültséget kell mérni, nem ellenállást.

http://autoditex.com/page/common-rail-pressure-sensor-27-1.html

 

https://www.picoauto.com/library/automotive-guided-tests/common-rail-diesel/

 

Bocs, magyar oldalt és pontos értékeket nem találtam de talán a grafikon ábra az segítség lehet.

 

Előzmény: ÖregMackó (67949)
WebNeo Creative Commons License 2017.11.21 0 0 67961

Sajna a legszarabb hiba ami lehet egy kocsin a cartársé, szerelők nem szeretik, mert az időt nagyon elveszi, sokat kellene kérni óradíjban.

Én ugy gondolom, a kicserélt ellenőrzött elemek után - talán előtte is irtam már - hogy elektromos gond van.

Előzmény: Törölt nick (67959)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67960

A résolajmérés tökéletes eredményt produkált.

Előzmény: Törölt nick (67959)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67959

Nyomáshiba az is, ha a porlasztóknál elmegy a nyomás... ( résolaj) máris az előbbi DF hibát produkálja. Pedig szimpla mechanikus baja van.

Előzmény: WebNeo (67942)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67958

Javasolnám a porlasztóknál a résolaj mérést,  semmiféle diag nem kell hozzá. Ha a porik a rosszak egyből dobja a hibát.

 

Viszont el kell gondolkozni azon, hogy a porlasztók mitől lehetnek rosszak.

Előzmény: ÖregMackó (67902)
Törölt nick Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67957

Bólogathatok?

 

Igen minden ultrahangos tisztítás tiltott. Mégis miden szerelő azt csinálja.

 

Előzmény: WebNeo (67952)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67956

:-) ha nincs több ötletem azt is meg kell próbálnom

Előzmény: Renaultmánia (67950)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67955

Nekem a kesztyűtartóból jött indításkor és bizonyos helyzetekben ütemes zaj, hülyére kerestem, aztán kiderült, hogy a motortartó bakom volt szétmenve, csak a rezonancia nagy varázsló és én onnan hallottam bentről.

Előzmény: ÖregMackó (67954)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67954

Mindkettő elektromos, forgó meghajtás egyiknél sincs

Előzmény: m13406 (67951)
WebNeo Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67953

De magát a nyomásérzékelőt nem tudom ellenőrizni menet közben, fogalmam sincs milyen ellenállás értéket kell produkálnia nyomásokon.

Ezt kerestem neked de nincs meg, talán a gyártónál kellene megnézni.

 

Kiváncsian várom mire jutsz.

Előzmény: ÖregMackó (67949)
WebNeo Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67952

Hát az baj ha így teszik, de ez van.

Ultrahangos tisztítás azon a környéken tiltott emlékeim szerint, mindegy is, nem oldotta meg sajna hibát.

 

Románia románia, nem az én autómmal teszik :)

https://www.youtube.com/watch?v=1yIxOUKp3yE

Ő sem gatyázik, sok videóját megnéztem.

Előzmény: ÖregMackó (67948)
m13406 Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67951

Sziasztok! Az lenne a kérdésem, ha valaki tudna ebben segíteni, hogy nemrég vásároltam egy 2004-es Renault Thalia 1.5 Dci-t és egy bizonyos kattogó hang jött elő, amit a műszerfaltól lehet hallani... gyorsításkor jön elő általában illetve bizonyos sebességeknél pl. 110nél kattog folyamatosan de 115nél már nem. Mi okozhatja ezt? Én a fordulatszámmérőnél és a sebességmérőnél gyanítok valamit, de még nem találkoztam ilyennel.

Renaultmánia Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67950

Szerintem hivas hozzá ördögűzőt. Más baja nem lehet mint hogy az ördög belebújt. 

Előzmény: ÖregMackó (67949)
ÖregMackó Creative Commons License 2017.11.20 0 0 67949

Ohmmérővel kimértem a nyomásérzékelő vezetékét az ECU középső csatlakozójának megfelelő pontjain és szakadás nincs. De magát a nyomásérzékelőt nem tudom ellenőrizni menet közben, fogalmam sincs milyen ellenállás értéket kell produkálnia nyomásokon.. 

 

UCH-t vette már ki valaki? Nagyon rázós hozzáférni? Ki kell cserélnem az ECU-t az UCH-t és a hozzávaló kulccsal csak úgy kívűl lógatva meg kell próbálnom indítani. Ezt úgy képzelem el, hogy gyujtást adok a régi kulccsal a beépített gyujtáskapcsolóban közben az ECU beolvashatja a hozzávaló kulcs immo adatait a külön lógó kulcsból az azon lévó beolvasó segítségével.

Ha az IMMO elalszik próbálhatok indítani a régi kulccsal a beépített gyujtáskapcsolóval.

 

A frász tör már érte, hogy vajon működni fog-e...

 

 

Előzmény: ÖregMackó (67948)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!