üdvözöllek pár kérdés alapjárati motorból kifolyólag milyen tömítésekből áll össze ami a motorhoz vezeti a hőt érdekelne mert hiába cseréltem másik motrot ugyan olyan magas az alapjáratom vagy van valami okosság?
Én egyszerüsítettem, mert nem vettem ki a kormányművet, csak kifordítottam a műszerfalat. Nehéz, de megoldható.
Ablaktörlők le,műanyag takarók le, alatta 2 hatlapfejű csavar fogja az elosztóházat, azokat ki, hűtővizet leengedni, két gyorscsatlakozót a motortérben levenni (bütyköket összenyomni és lehúzni). A többi munka utastérben. Műszerfal teteje le (szélvédőnél 3 csavar, ajtónál 1-1 a gumi alatt). Kormányburkolat le, kormány 4 csavarja ki, sebváltókar burkolat le (hátul 2 csavar, hamutartó alatt 1, elől kifelé pattintani, fűtészsabályozó ki (2 csavar alul), műszerfal le (sok csavar), kereszttartó le. Ezután lehet kivenni a levegőelosztó házat és kicserélni a fűtőradiátort.
A kereszttartó visszaszerelésénél jó ha van segítség.
Nagyjából ennyire emlékszem.
A levegőelosztóházat csak két csavar tartja az ablaktörlöknél, de az a gond, hogy van egy műanyag tüske a tetején előre felé, ami megfogja és ezért le kell bontani mindent.
Írtad a " röfögést" Megane 2-n olyankor a nagynyomású szivattyú nyomásszabályozó szelepe játssza az eszét és általában akkor amikor bejönnek a hűvösebb idők.
Igen, ahogy néztem szkóppal vizsgálják. Nem tudom egyáltalán multiméterrel lehetne-e mérni (talán) mivel elég lassú reagálásúak ehhez a feladathoz. Talán a két vezetéket megcsapolva de ez nem a legkorrektebb eljárás lenne.
Csak a szakadás vizsgálat miatt mértem ellenállást, ha meg be van dugva nem tudok feszültséget mérni rajta csak ha megpucolom a vezetéket... A clippet nézve eléggé gyorsan változik a nyomás le meg fel szkóppal kéne megnézni, hogy a változás a vezérlés miatt lép-e fel vagy a változást követi-e a vezérlés az ECU részéről. De ehhez már spéci kábelköteg kellene meg szkóp :-)
Ohmmérővel kimértem a nyomásérzékelő vezetékét az ECU középső csatlakozójának megfelelő pontjain és szakadás nincs. De magát a nyomásérzékelőt nem tudom ellenőrizni menet közben, fogalmam sincs milyen ellenállás értéket kell produkálnia nyomásokon..
Nekem a kesztyűtartóból jött indításkor és bizonyos helyzetekben ütemes zaj, hülyére kerestem, aztán kiderült, hogy a motortartó bakom volt szétmenve, csak a rezonancia nagy varázsló és én onnan hallottam bentről.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, ha valaki tudna ebben segíteni, hogy nemrég vásároltam egy 2004-es Renault Thalia 1.5 Dci-t és egy bizonyos kattogó hang jött elő, amit a műszerfaltól lehet hallani... gyorsításkor jön elő általában illetve bizonyos sebességeknél pl. 110nél kattog folyamatosan de 115nél már nem. Mi okozhatja ezt? Én a fordulatszámmérőnél és a sebességmérőnél gyanítok valamit, de még nem találkoztam ilyennel.
Ohmmérővel kimértem a nyomásérzékelő vezetékét az ECU középső csatlakozójának megfelelő pontjain és szakadás nincs. De magát a nyomásérzékelőt nem tudom ellenőrizni menet közben, fogalmam sincs milyen ellenállás értéket kell produkálnia nyomásokon..
UCH-t vette már ki valaki? Nagyon rázós hozzáférni? Ki kell cserélnem az ECU-t az UCH-t és a hozzávaló kulccsal csak úgy kívűl lógatva meg kell próbálnom indítani. Ezt úgy képzelem el, hogy gyujtást adok a régi kulccsal a beépített gyujtáskapcsolóban közben az ECU beolvashatja a hozzávaló kulcs immo adatait a külön lógó kulcsból az azon lévó beolvasó segítségével.
Ha az IMMO elalszik próbálhatok indítani a régi kulccsal a beépített gyujtáskapcsolóval.