Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 2018.03.14 0 0 137151

Az a termosztát tuti nem nyit. szed ki bzd bele egy lábosba főzni nézd meg mikor nyit.

Előzmény: slavia1977 (137150)
slavia1977 Creative Commons License 2018.03.14 0 0 137150

Sziasztok! Újra a Golf 2, JR kódos, amikor a termosztát nyit,akkor a vízpumpán mindhárom vízcsőnek melegnek kell lennie? Mert amiben a termosztát van ház és a csöve megy a hűtő aljára az szinte hideg, a hűtő tetejéről a blokkra menő cső pedig forró,ez okozhatja hogy nem üzemi hőfokhoz áll be a mutató hanem 3/4-ig tér ki? :(

kormi07 Creative Commons License 2018.03.12 0 0 137149

Viszont a mapnál a feszültség szépen változik gázadásra

 

Ha ott változik, de a vezérlő nem látja, és másik vezérlő sem, akkor szakadás van a jelvezetéken valószínűleg, esetleg fel van cserélve a csatija valami más érzékelővel.(?)

Előzmény: RolandM88 (137147)
409 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 137148

"...az vmi helyetesito ertek hiba eseten..."

 

 Turbónyomásra helyettesítő érték??  Olyat még nem láttam. Pláne a max üzemi nyomás közel másfélszeresét......

Előzmény: no_holy_shit (137146)
RolandM88 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 137147

Esetleg lenne valaki vagy tudnátok valakit Győr és 80 km környékén aki ki tudná ezeket mérni aku segítene? Persze nem ingyen.

Én már megakadtam vele.

no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.11 0 0 137146

ugy erted relativban, akkor sem lehet. a 3.07bar az vmi helyetesito ertek hiba eseten

Előzmény: atuc (137145)
atuc Creative Commons License 2018.03.11 0 0 137145

Az abszolútban csak 2,07 bar. De alapjáraton az se lehet. 

Előzmény: no_holy_shit (137141)
RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137144

RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137143

Itt látszik a feltöltőnyomás 3,07

RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137142

A légtömegmérőt nem mértük. 

Annak is köze lehet a körhö.

A légköri nyomás 1.0 az jó! Ha erre gondolsz

no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.10 0 1 137141

nem hinnem, hogy alapjaraton ugy osszetudna huzni a geot, hogy 3.07bart csinal....

 

legtomegmero ertelmes ertekeket mutat??

Előzmény: RolandM88 (137138)
mica-r Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137140

nem valószínű

Előzmény: RolandM88 (137139)
RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137139

Viszont a mapnál a feszültség szépen változik gázadásra .

Ettől üggetlenül lehet a map rossz?

RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137138

A hibatörlés után inditok és 4-5 másodperc és ujra világit.

Igen minden esetben 3.07 et lát.  

no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137137

hibatörles utani elso gyujtasraadaskor (allo motornal) is rögtön 3.07bar lat?

 

ha igen (es leirasodbol erre tippelek), akkor elektromos hiba, akkor meg szakadt vagy zarlatos vezetek, hianyzo testpont (esetleg rossz szenzor) a hiba forrasa.

 

 

Előzmény: RolandM88 (137135)
mica-r Creative Commons License 2018.03.10 0 0 137136

Pedig ebben a körben kellene lenni a hibának. (amiket javítottál) 

Előzmény: RolandM88 (137135)
RolandM88 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 137135

Üdv mindenkinek. 

A következő dologban kellene egy kis segítség.

Hibakód 0105 map senzor hiba. A légköri nyomás nincs összhangban a töltő nyomással Astra  h 1,7 cdti .

Az autó pöccre indul hidegen melegen. Egyenletesen jár nem ingadozik az alapjárat nem füstöl. Viszont folyamatosan ég a check engin. Mérve lett műszerrel opcom stb állandó 3,07 bárt lát. Ezen az értéken mindha kiakadt volna. A turbót letiltotta. Viszont nincs vészüzembe simán megy 100-120 at csak mint egy szivódiesel . Turbó nincs!!

A map cserélve minden vezeték kimérve jó!

Cseréltünk próbára ecut az is jó. 

NA MOST MERRE TOVÁBB? Turbó? TURBÓ szabályzó szelep?

Előre is köszönöm 

 

slavia1977 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137134

Rendben,köszönöm szépen válaszaitokat!

 

Előzmény: 409 (137133)
409 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137133

 

 Ahogy már alább elhangzott, nem torx, hanem xzn, a mérete M12. De hosszút vegyél, mert normál 1/2"-os dugófej nem fér be a hengerfejbe. (vagy, le kell vékonyítani)

Előzmény: slavia1977 (137129)
atuc Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137132

M12-es

Előzmény: slavia1977 (137129)
M.robi87 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137131

Sziasztok! Most kezdenék bele egy kissebb teljesitmény növelésbe,kap egy chip-et is! Az alany egy golf 4 1,9 pd 116le! Most a gyári vnt15 turbó van rajta! Kérdés ki milyeb turbót ajánl? A cél 150 le körül van! Vagy valami plussz hasznos tanács?

no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137130

az nem XZN?

Előzmény: slavia1977 (137129)
slavia1977 Creative Commons License 2018.03.08 0 0 137129

Sziasztok! Golf 2 1.6td hengerfej csavar torx méretét meg tudná valaki mondani? :) Be szeretnék szerezni ilyet mielőtt bármi meg lenne bontva. 

Tyraw Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137128

Írok e-mailt!

Előzmény: no_holy_shit (137124)
Tyraw Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137127

Nem állítottam, hogy egyenlő vele, sőt. Ellenben, szembeszomszéd az elrettentő példám a dízel tuningra - neki az kell hogy háromliteres dízel alatt legyen egy 75-ös teljesen nyílt rendszer, legyen állat a hangja, és padlógázra köpjön arcon korommal. :/ Fékpad, nyomatékkulcs, bármi ami mér és pontos - az ugyebár fölösleges hókuszpókusz.

Előzmény: Joco-c202 (137126)
Joco-c202 Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137126

akkor olvass tovább... :) a chiptuning nem egyenlö a koromgyárral, csak laikusok, elmebetegek, és sármok fejében...

Előzmény: Tyraw (137123)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137125

ja, majdnem biztos :-)

Előzmény: Törölt nick (137122)
no_holy_shit Creative Commons License 2018.03.07 0 1 137124

ALE-ban kicsi csucs van (0.17), ha nem akarsz nagyobb turbot, akkor sima AFN 0.205 csucsot raknek bele es chip (chip növeli a nyomast). 280-290Nm 120le. ennyit bir tartosan, ha

 

ki kell forrasztani es tokkal bele uj flash

 

haveromnak van egy ALE 0.216-s csuccsal es chippel (enyem volt). Lehet hogy engedi h kiprobald(Budakeszi). Füst minimalis, mert Nemetorszagban jartam vele

 

Előzmény: Tyraw (137120)
Tyraw Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137123

Ahogy olvastam az ECU nem írható újra, a folyamat során ki kell forrasztani a régit. De ha így kap többlet üzemanyagot, akkor ahhoz dukálna egy kis többlet levegő is, nem? Nem akarom kormológépet, nem érzem magaménak ezt a smoke and charm életérzést.

Előzmény: Joco-c202 (137121)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.07 0 0 137122

A szívócsonkba is nézzetek bele az EGR szelep lehet telehordta dzsuvával. Diagnosztika sem ártana hogy pl a turbónyomás megvan-e meg az adagoló jó helyen van-e. Aztán lehet meglesz a gyári 90 LE.

Előzmény: Tyraw (137120)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!