Sziasztok! Újra a Golf 2, JR kódos, amikor a termosztát nyit,akkor a vízpumpán mindhárom vízcsőnek melegnek kell lennie? Mert amiben a termosztát van ház és a csöve megy a hűtő aljára az szinte hideg, a hűtő tetejéről a blokkra menő cső pedig forró,ez okozhatja hogy nem üzemi hőfokhoz áll be a mutató hanem 3/4-ig tér ki? :(
Viszont a mapnál a feszültség szépen változik gázadásra
Ha ott változik, de a vezérlő nem látja, és másik vezérlő sem, akkor szakadás van a jelvezetéken valószínűleg, esetleg fel van cserélve a csatija valami más érzékelővel.(?)
hibatörles utani elso gyujtasraadaskor (allo motornal) is rögtön 3.07bar lat?
ha igen (es leirasodbol erre tippelek), akkor elektromos hiba, akkor meg szakadt vagy zarlatos vezetek, hianyzo testpont (esetleg rossz szenzor) a hiba forrasa.
Hibakód 0105 map senzor hiba. A légköri nyomás nincs összhangban a töltő nyomással Astra h 1,7 cdti .
Az autó pöccre indul hidegen melegen. Egyenletesen jár nem ingadozik az alapjárat nem füstöl. Viszont folyamatosan ég a check engin. Mérve lett műszerrel opcom stb állandó 3,07 bárt lát. Ezen az értéken mindha kiakadt volna. A turbót letiltotta. Viszont nincs vészüzembe simán megy 100-120 at csak mint egy szivódiesel . Turbó nincs!!
A map cserélve minden vezeték kimérve jó!
Cseréltünk próbára ecut az is jó.
NA MOST MERRE TOVÁBB? Turbó? TURBÓ szabályzó szelep?
Ahogy már alább elhangzott, nem torx, hanem xzn, a mérete M12. De hosszút vegyél, mert normál 1/2"-os dugófej nem fér be a hengerfejbe. (vagy, le kell vékonyítani)
Sziasztok! Most kezdenék bele egy kissebb teljesitmény növelésbe,kap egy chip-et is! Az alany egy golf 4 1,9 pd 116le! Most a gyári vnt15 turbó van rajta! Kérdés ki milyeb turbót ajánl? A cél 150 le körül van! Vagy valami plussz hasznos tanács?
Nem állítottam, hogy egyenlő vele, sőt. Ellenben, szembeszomszéd az elrettentő példám a dízel tuningra - neki az kell hogy háromliteres dízel alatt legyen egy 75-ös teljesen nyílt rendszer, legyen állat a hangja, és padlógázra köpjön arcon korommal. :/ Fékpad, nyomatékkulcs, bármi ami mér és pontos - az ugyebár fölösleges hókuszpókusz.
ALE-ban kicsi csucs van (0.17), ha nem akarsz nagyobb turbot, akkor sima AFN 0.205 csucsot raknek bele es chip (chip növeli a nyomast). 280-290Nm 120le. ennyit bir tartosan, ha
ki kell forrasztani es tokkal bele uj flash
haveromnak van egy ALE 0.216-s csuccsal es chippel (enyem volt). Lehet hogy engedi h kiprobald(Budakeszi). Füst minimalis, mert Nemetorszagban jartam vele
Ahogy olvastam az ECU nem írható újra, a folyamat során ki kell forrasztani a régit. De ha így kap többlet üzemanyagot, akkor ahhoz dukálna egy kis többlet levegő is, nem? Nem akarom kormológépet, nem érzem magaménak ezt a smoke and charm életérzést.
A szívócsonkba is nézzetek bele az EGR szelep lehet telehordta dzsuvával. Diagnosztika sem ártana hogy pl a turbónyomás megvan-e meg az adagoló jó helyen van-e. Aztán lehet meglesz a gyári 90 LE.