A szolgáltatás az eddig is ÁFA-s volt tudtommal, a kérdés, hogy most értékhatár nélkül minden EU-s magánszemély vásárló ÁFA-s? Közben pedig elvileg 2024-től egységesen 85000 EUR lesz az áfamentes keret.
Van egy alvo accountom. Nem tuom, mikor leptem be, 5 eve csinaltam.
Erre most irjak, hogy>
"We noticed it’s been a while since you last signed in.
We plan to close your account to help keep your personal information safe. If you want to keep your account, all you need to do is sign in within the next 30 days."
Erről tud valaki bővebbet? Eltörölték az értékhatárt (3.1M Ft), vagy csak a cikkírónak újdonság?
Távértékesítés és online szolgáltatásnyújtás: ilyen tevékenységek esetében az alanyi adómentes vállalkozás nem járhat el alanyi adómentes minőségében, ezen értékesítéseknél jogosult az előzetesen felszámított adó levonására, valamint import távértékesítés esetében az importáfa levonásba helyezésére is. A fentiek miatt ezen ügyletek ellenértéke így nem számít bele az adómentességi értékhatárba.
Régen értesítettek, vagy leszartak, és at engedték. De valóban, így egyszerűbb nekik. Pedig nem is biztos, hogy kívülről meg tudja mondani, kell cn22 vagy sem
Én most ugattam le egy DPD futárt a szeretet ünnepe jegyében. Csörgetett telefonon, épp foglalt voltam. Mire visszahívtam (2 perc múlva), már jött az értesítés, hogy nem kézbesített. Utánamentem a csomagnak, átvettem tőle. Azt állította, hogy ez volt a második kézbesítés, ő próbálta már tegnap is. Hát nem a második volt. Hívtam az ügyfélszolgálatot, természetesen nem a második próbálkozás volt.
A DPD-sek olyan bunkók, hogy cölöpöt lehet velük verni.
Gondoltam, írok egy jó kis értékelést a googgle-ban. Hát nem ki van kapcsolva az értékelés lehetősége?!? Nem lepődtem meg.
Egy Izraelből érkező csomagom a Magyar Posta vámkezelés nélkül visszaküldte, azt mondták, mert nem volt CN22 vámárúnyilatkozat hozzá.
Ez amúgy tényleg így megy? Mert azért régebbről vannak emlékeim, hogy mikor valami dokument hiányzott akkor engem értesítettek, és nekem kellett megszerezni, nyilatkozni, bemutatni, felhívni az eladót hogy küldje el stb... Igaz ezek inkább futárszolgálatos (FedEx, GLS, stb) cuccoknál volt...
Vagy csak a posta nem akar +10 percet foglalkozni ezzel, és egyszerűbb visszaküldeni?
Az én német regisztrációm nem érzékeny ilyenekre. A .com-os kiterjesztésnél tudom, hogy vannak ilyen fassságok.
Persze az lehet, hogy ha 90 napig úgy inaktív a reged, hogy nem is hirdetsz, akkor korlátozzák, de arról végképp nem az eladó tehet, ha a hirdetett terméket 90 napon túl nem veszik meg.
Nekem mindig van hirdetett termékem. Igaz nem sok. 2-3 darab.
Belefutottam egy hülyébe, szerintem gyerek lehet...
Olasz vevő, postai levélként feladott termékről van szó. Amúgy sok eladásom van Olaszországba, többnyire jó tapasztalataim vannak, de hát mindenhol vannak hülyék.
Még hetedikén volt egy sikertelen kézbesítési kísérlet. Írtam neki (szépen, szájbarágósan), hogy menjen el a postára trackinggel de nem hajlandó. Azt írja, hogy én intézkedjek, én hívjam fel őket, stb..., különben refundot fog kérni, még állítom, le is fog negázni.
Ez mekkora köcsögség, ha a vevő nem óhajt elfáradni a postára átvenni a küldeményét vagy megérdeklődni, hogy miért nem tudták kézbesíteni, aztán majd visszaküldik, és én adjak neki full refundot. Az ilyen megérdemelné, hogy legalább a postaköltséget bukja.
Szeretnek erdeklodni, hogy regi fiokot hogyan lehet ”visszaszerezni az ebayen”.
Már kb 3-4 eve nem leptem be es most nem talalja sem az emil cim alapjan sem a regi felhasznalonev alapjan az accuntomat.
Szeretnek eladasra feltenni termekeket,csinaltam egy masik accuntot,de nem enged csak 200 $ ertekben feltolteni. Hogyan tudnek dragabb termeket feltenni? Hany pozitiv visszajelzestol lehet korlatlan ertekben feltolteni? A korlatlan erteken azt ertem ,hogy van egy termekem ami meghaladja a millios tetelt.
Még nem is hallottam erről a pmpexpressről. Hát nem csoda, hogy elment a kedvem az EU kívüli csomagküldéstől, pedig régen mindenhova küldtem cuccokat. Lehet, hogy maradok a postánál. Még kérdéses, hogy létrejön-e az üzlet, kicsit nagyobb tétel, ezért foglalkozom vele, amúgy lesz*rnám, nem foglalkoznék vele a sok extra nyűg miatt.
Hosszabb távon valami megoldást nem ártana találni erre, mert jönnek az érdeklődések néha a cuccaimra mindenfelöl. Ki kell vinni a bótot kínába? :D
Cege valogatja. Es ez nagyon el tudja b.szni az arat is. Vannak kis cegek, nem dolgoznak dragan, de +5000 vamkezeles mar agyoncsapja. Migy a nagyonkal ez alapbol benne van.
a pmpexpress nekem most ups-re dobott jo dijat (olcsobbat joval, mint a posta). Proforma szamlat kellett csatolni, de kuldtek mintat, csak ki kellett tolteni.
DPD nem is vesz fel esetit a legjobb tudomasom szerint angliaba.
Már rég küldtem EU-n kívülre csomagot, de most lenne egy angol rendelés. Azt tudom, hogy a postai csomagra CN22 kell, de futáros küldeményre kell valami? ecoparcel-t használtam, most ráadásul nem is kalkulál automatikusan, azt írja, e-mailben küldenek kalkulációt.
Mindegy, a lényeg, hogy jelenleg mit kell kitölteni az EU-n kívülre szállításhoz?
Egyik ismerősöm rajtam keresztül licitált, majd ma benyögte hogy mégsem tudná kifizetni a terméket, van még 3 óra a licit végéig, a max bid-et amit rárakatott velem még nem érte el, 3 óra még hátra is van az aukcióból. Írtam az eladónak hogy tévesen licitáltam, viszont nem válaszol, ezenkívül tudok mást tenni hogy a licit visszavonásra kerüljön?