Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

leho01 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 944

Jah még annyi hogy a +8v a risztón mérhető ami elvileg vezérelné a kp zárat...nem értem itt nem 12v nak kellene lenni ahogy te írtad....

Előzmény: leho01 (943)
leho01 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 943

Szia:

Tisztázzuk !!

 

A riasztó nyitásra és zárásra  egy egy +12V jelet ad ki.

A kpzár nyitás zárás vezetékét felváltva testre érinted , akkor nyit zár.

Az 5 lábú relénél tudni kell hogy vannak-e közös lábak pl. ( 87-87a  vagy 87a-87b  stb.).

 

Ez igen így van ahogy leírtad ,de az 5lábú relénél van 2db 87 es láb+86+85+30 as de külön nincs feltüntetve hogy 87a vagy 87b.Itt egy kép a reléről nem a legjobb kép de a lényeg sztem rajta van vagy nem?:http://kepfeltoltes.hu/view/110314/Photo_177_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Előzmény: koszipisti (942)
koszipisti Creative Commons License 2011.03.14 0 0 942

Először is mi az a 8V ? A másik ha a kpzár vezárlőszálon negatív van akkor az + impulzusra működik. A harmadik,  5 lábú relé több fajta van . Létezik olyan 5 lábú relé aminek van két közös lába.

A talánra nem lehet segíteni, mert a riasztó 500-800 mA -ral terhelhető vezérlő szálai ezt megszokták bosszulni.

 

Tisztázzuk !!

 

A riasztó nyitásra és zárásra  egy egy +12V jelet ad ki.

A kpzár nyitás zárás vezetékét felváltva testre érinted , akkor nyit zár.

Az 5 lábú relénél tudni kell hogy vannak-e közös lábak pl. ( 87-87a  vagy 87a-87b  stb.).

 

 

 

 

 

 

Előzmény: leho01 (941)
leho01 Creative Commons License 2011.03.14 0 0 941

Sziasztok nekem is hasonló problémam van csak abban tér el hogy a riasztóm pizitív vezérlést ad amit 8v 2db vezetéken,a központizár 2db vezetéken meg 12v os negetív jel van talán.Hogy tudnám berelézni hogy müködtesse a riasztó a kp zárat mert ha simán összekötöm a 2 vezetélet a központizárom lévő 2vezetékkel nem reagál semmire.Van 2db 5lábú relém ez jó lesz?Köszön előre  is.

koszipisti Creative Commons License 2011.03.13 0 0 940

Ugyan ez 3 lábú relével. Az 5 lábú relénél tudni kell a belső kapcsolást, mert több fajta is létezik belőle.

 

Előzmény: koszipisti (938)
koszipisti Creative Commons License 2011.03.13 0 0 939

Lemaradt a rajz. Íme

Előzmény: koszipisti (938)
koszipisti Creative Commons License 2011.03.13 0 0 938

Ha véletlen nem sikerült volna még megoldanod. Ezzel a kapcsolással megtudod oldani. 2 db 4 lábú relére lessz szükséged. Egyik a nyitás a másik a zárási oldalra. A relék teljesítménye lényegtelen mert csak miliampereket vezérel. ha nem világos kérdezz.

Előzmény: makelele22 (923)
fefe1968 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 937

Én azóta sem ruháztam be erre. Érdeklődtem több helyen, olyan embert sajnos nem találtam aki használna ilyet és lenne valami gyakorlati tapasztalata. Az antennára azt mondták a beszerelő műhelyek, hogy volt aki szintén rejtve kérte. Be tudják tenni az "A" oszlop burkolata mögé például, de ezek után a hatótáv tuti kevesebb. Én pár 100 méterre saccolnám jobb esetben is csak. Megint csak állítólag tudom mondani, hogy nem annyira gagyi, de gyanús nekem, hogy hasonló tokban és ugyan olyan funkciókkal még kb. 2-3 másik típus is létezik sokkal olcsóbban. Vagyis a panel szerintem egy tömegtermék és vagy x-nek, vagy y-nak hívják.

Előzmény: konig1976 (926)
lovasgeza Creative Commons License 2011.02.10 0 0 936

Sziasztok!

Ehhez a riasztóhoz (030A) , lehet illeszteni egy GEPARD riasztó + rablásgátló rendszer rablásgátló részét?

Zoli049 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 935

Köszi!

Hátha valahol akad egy rajz? :-)

Előzmény: mezici (931)
406TD Creative Commons License 2011.01.26 0 0 934

Szia!

Köszönöm a választ.

Kézifék,ajtókapcsoló,izzítás,minden kiegészító csatlakozó rádugva.

Azt le tudnád írni mia feltétele a távindításnak.

A vezérlőn az átkötés át van vágva(autómata váltósnak érzékeli.)

Amíg ez nem volt elvágva,még gyújtást sem adott rá.

Előzmény: drMinit (933)
drMinit Creative Commons License 2011.01.26 0 0 933

A programozással szerintem valamit rosszul csinálsz.

 

A távindításnak több feltétele is van.

Ha több infót írsz, talán tudok segíteni.

Előzmény: 406TD (932)
406TD Creative Commons License 2011.01.25 0 0 932

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem Magicar 870AS típusú távindítós riasztóval kapcsolatban:

-Az első és a második programozási menübe nem tudok belépni

-Távindításkor gyújtást ad, ízzít de utána nem indít.:-(   (ilyenkor azon a vezetéken amin kellene a jel nincs semmi)

 

Ha valakinek van tapasztalata légyszi írjon!

Előre is köszönöm!

Üdv:Zsolti

 

mezici Creative Commons License 2011.01.24 0 0 931
Előzmény: Zoli049 (930)
Zoli049 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 930

Szia!

 

Itt van egy rakás fórumozó és riasztótéma is, hátha?


http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_563.html

Előzmény: Gab X (928)
Pekny111 Creative Commons License 2011.01.24 0 0 929

Üdv, megoldódott már a problémád ?

 

Előzmény: Gab X (928)
Gab X Creative Commons License 2011.01.22 0 0 928

sziasztok,

 

Meta M99 T2 riszató -val van szerelve az autóm (mint később kiderült h van benne)

Akku cserélve lett, belélesedett, nem indul.

Pechem hogy nem kaptam sem kulcsot, kódot a risztóhoz, használhatatlan így az autó.

Kapcsolási rajz v bármi segítséget szívesen fogadnék:

 

szabogabor99 (kukac) freemail.hu

 

előre is köszönöm

 

 

Zoli049 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 927

Sziasztok!

 

TRAX SILVER LIGHT riasztó van (volt) a kocsimban, csak az indítomotor zárlata után megadta magát. Sajnos eléggé hozzáférhetetlen a helye és csak fekete, jelöletlen vezetékezéssel volt beszerelve. A NYÁK-on meg nem egyértelmű sok minden :-(

 

Valakinek nincs egy bekötési rajza, hogy "asztalon" tudjam javítani???

 

Előre is köszönöm!!!

 

Zoli

 

gal.gal@freenail.hu

konig1976 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 926

Bocsánat, hogy ne kelljen visszalapozni: (nálam cabrio smart lenne az autó) Egyéb riasztó ajánlat is érdekelne, távindítás, pager jó lenne...

"Szintén Magicar 870 AS riasztóról érdeklődnék. A gyakorlati tapasztalatok érdekelnek! Ami aggaszt: Sehol nem reklámozzák, de megtudtam, hogy egy antenna van hozzá, amit szélvédőre kell tenni. No ebből azonnal látszik, hogy mi van beépítve és akár a neten nyílvánosan leírt működési frekit zavarni lehet. Engem az ablakon lévő dolgok eleve is zavarnak. Mi van, ha nem vízszintesen, vagy nem az ablakra szerelik az antennát? Egyáltalán mekkora a valós kommunikációs táv terepen pl.? Gagyi a cucc, vagy jobb minőség?"

Előzmény: konig1976 (925)
konig1976 Creative Commons License 2011.01.16 0 0 925

Sziasztok!

Pontosan ezeket kérdezném magam is, ezt a típust néztem ki, jó lenne egy kis infó, és egy korrekt műhely. Előre is köszönöm!

Előzmény: fotózoom (828)
kovi150 Creative Commons License 2011.01.09 0 0 924

Hello mindenki!

Kaptam egy Autosonik touch safe car security alarm TS/CDM egységet de nincs hozzá bekötési rajzom és nem tudom hogy kell, ahova kötni kell a kábeleket 12- ig van számozva más jelőlés nincs. Tudna valaki segíteni?

makelele22 Creative Commons License 2011.01.05 0 0 923

Üdv mindenkinek.Van egy kis gondom és sejtésem szerint itt sok a tapasztalat talán tudnátok segíteni.Vettem egy stim 100 nevű riasztót.Kizárólag központi zár távirányítására.Persze gondolom nem a legjobb de nem vele van a gond.Hanem a Mondeoval.Ugyanis a mondeonak +12-volt kell a nyitáshoz ,záráshoz a riasztó meg csak negatív jeleket tud adni.Azt mondták egy 5 lábú autós relével meg lehet oldani.Csak a bekötését nem találom sehol.Ha valaki tudna segíteni egy kis rajzocskával örökké hálás lennék érte.

kisDohi Creative Commons License 2010.12.30 0 0 922

ahhhaaaa köszi mondjuk nekem nem mágneses zár van bent hanem én tettem bele egy kpzár motort és az nyitja de akkor gondolom a belső eddigi kapcsolóra kötöm.

Kaptam hozzá egy relét csak az a baj vele hogy nem egyezik meg a szinezése van 2 vastagabb zöld (gondolom a 12v) meg 2 vékonyabb sárga és fehér

a relén vannak számok a 30 azt tuom hogy a 12v de van még 85, 86, 87, 87A

a 87 és a 87A a vastagabbik vezetékre, a sárga a 85-re és a fehér a 86-ra

NAH akkor most hova kössem? :)

Előzmény: radics1 (921)
radics1 Creative Commons License 2010.12.30 0 0 921

Bocs,benéztem. A trunk output az szerintem a csomagtér nyitása lesz,ha van benne ilyen elektromágneses nyitó,mint az újabb autókban,hogy gombnyomásra nyílik.

 

Jumpert sztem without-ra tedd.

 

Az orange-black vezetékkel az ábrán jelölt módon be kell kötnöd egy megszakító relét,akár a mágnesszelep vezetékébe is.

Ha ki van riasztva,akkor zárni fogja a relét,és el tudod indítani a kocsit.

Előzmény: kisDohi (919)
kisDohi Creative Commons License 2010.12.30 0 0 920

jah és a jumper-ben tudsz segíteni hogy melyik mit jelent és hogy hova érdemes(jó) tenni?

Előzmény: kisDohi (919)
kisDohi Creative Commons License 2010.12.30 0 0 919

köszi a segítséged, de én a trunk switch input(-) -ra kötöttem a csomagtér nyitás érzékelőt akkor a trunk output-ot kössem ugyan oda? (a motortérbe meg a bonnet switch input(-) -t kötöttem ) [bonnet=motortés] ezért gondoltam hogy ide kéne.

És az indításgátlást hogy kössem be?? mert ebből a rajzból nem sok minden derül ki számomra

ezt az orange/black vezetéket kössem a mágnesszelep vezetésére és majd ő megfogja szakítani az áramot ha be van riasztva?

Előzmény: radics1 (918)
radics1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 918

reverse gear input: rückverts lámpa kapcsolóra,a váltóban van. Ne kérdezd,minek neki ez a jel.

bule/red: ez valami rádió védelem lenne,gondolom ha megszakad az áramkör,riaszt.Nem tudom ezt hova kell kötni pontosan.

pink:acc input: kapcsolt pozitív. Ilyet találsz a biztosítéktábla körül,vagy leveszed a gyújtáskapcsolóról közvetlen.Multiméterrel mérd ki mikor ad áramot.

 

orange:féklámpa kapcsoló,a fékpedál mechanikájánál keress egy kapcsolót.

green:trunk output:ha van a csomagtérben vagy motortérben nyitás érzékelő,azt kell ide kötni

orange black:ez lenne az indításgátlás szerintem

 

green black: a központi zárban van 2 jelvezeték,egyiket testeled akkor zár másikat akkor nyit.erre kell rákötni ezt a másik vezetékre meg a következőt a rajzodon.

Előzmény: kisDohi (917)
kisDohi Creative Commons License 2010.12.29 0 0 917

ha a saját problémádat meg tudtad oldani nekem nem tudsz ebben a pár dologban??? :D Úgy örülnék, holnap lenne időm bekötni a maradék kábeleket

Előzmény: radics1 (916)
radics1 Creative Commons License 2010.12.29 0 0 916

Megvan a hiba.Az előző riasztó bekötési pontja nem volt jó ehhez,közvetlen a gyújtáskapcsolóra kellett rakni a vezetéket.

Előzmény: radics1 (914)
kisDohi Creative Commons License 2010.12.29 0 0 915

jah és bocsi itt a kép is az lemaradt :D

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!