Először is mi az a 8V ? A másik ha a kpzár vezárlőszálon negatív van akkor az + impulzusra működik. A harmadik, 5 lábú relé több fajta van . Létezik olyan 5 lábú relé aminek van két közös lába.
A talánra nem lehet segíteni, mert a riasztó 500-800 mA -ral terhelhető vezérlő szálai ezt megszokták bosszulni.
Tisztázzuk !!
A riasztó nyitásra és zárásra egy egy +12V jelet ad ki.
A kpzár nyitás zárás vezetékét felváltva testre érinted , akkor nyit zár.
Az 5 lábú relénél tudni kell hogy vannak-e közös lábak pl. ( 87-87a vagy 87a-87b stb.).
Sziasztok nekem is hasonló problémam van csak abban tér el hogy a riasztóm pizitív vezérlést ad amit 8v 2db vezetéken,a központizár 2db vezetéken meg 12v os negetív jel van talán.Hogy tudnám berelézni hogy müködtesse a riasztó a kp zárat mert ha simán összekötöm a 2 vezetélet a központizárom lévő 2vezetékkel nem reagál semmire.Van 2db 5lábú relém ez jó lesz?Köszön előre is.
Ha véletlen nem sikerült volna még megoldanod. Ezzel a kapcsolással megtudod oldani. 2 db 4 lábú relére lessz szükséged. Egyik a nyitás a másik a zárási oldalra. A relék teljesítménye lényegtelen mert csak miliampereket vezérel. ha nem világos kérdezz.
Én azóta sem ruháztam be erre. Érdeklődtem több helyen, olyan embert sajnos nem találtam aki használna ilyet és lenne valami gyakorlati tapasztalata. Az antennára azt mondták a beszerelő műhelyek, hogy volt aki szintén rejtve kérte. Be tudják tenni az "A" oszlop burkolata mögé például, de ezek után a hatótáv tuti kevesebb. Én pár 100 méterre saccolnám jobb esetben is csak. Megint csak állítólag tudom mondani, hogy nem annyira gagyi, de gyanús nekem, hogy hasonló tokban és ugyan olyan funkciókkal még kb. 2-3 másik típus is létezik sokkal olcsóbban. Vagyis a panel szerintem egy tömegtermék és vagy x-nek, vagy y-nak hívják.
TRAX SILVER LIGHT riasztó van (volt) a kocsimban, csak az indítomotor zárlata után megadta magát. Sajnos eléggé hozzáférhetetlen a helye és csak fekete, jelöletlen vezetékezéssel volt beszerelve. A NYÁK-on meg nem egyértelmű sok minden :-(
Valakinek nincs egy bekötési rajza, hogy "asztalon" tudjam javítani???
Bocsánat, hogy ne kelljen visszalapozni: (nálam cabrio smart lenne az autó) Egyéb riasztó ajánlat is érdekelne, távindítás, pager jó lenne...
"Szintén Magicar 870 AS riasztóról érdeklődnék. A gyakorlati tapasztalatok érdekelnek! Ami aggaszt: Sehol nem reklámozzák, de megtudtam, hogy egy antenna van hozzá, amit szélvédőre kell tenni. No ebből azonnal látszik, hogy mi van beépítve és akár a neten nyílvánosan leírt működési frekit zavarni lehet. Engem az ablakon lévő dolgok eleve is zavarnak. Mi van, ha nem vízszintesen, vagy nem az ablakra szerelik az antennát? Egyáltalán mekkora a valós kommunikációs táv terepen pl.? Gagyi a cucc, vagy jobb minőség?"
Kaptam egy Autosonik touch safe car security alarm TS/CDM egységet de nincs hozzá bekötési rajzom és nem tudom hogy kell, ahova kötni kell a kábeleket 12- ig van számozva más jelőlés nincs. Tudna valaki segíteni?
Üdv mindenkinek.Van egy kis gondom és sejtésem szerint itt sok a tapasztalat talán tudnátok segíteni.Vettem egy stim 100 nevű riasztót.Kizárólag központi zár távirányítására.Persze gondolom nem a legjobb de nem vele van a gond.Hanem a Mondeoval.Ugyanis a mondeonak +12-volt kell a nyitáshoz ,záráshoz a riasztó meg csak negatív jeleket tud adni.Azt mondták egy 5 lábú autós relével meg lehet oldani.Csak a bekötését nem találom sehol.Ha valaki tudna segíteni egy kis rajzocskával örökké hálás lennék érte.
ahhhaaaa köszi mondjuk nekem nem mágneses zár van bent hanem én tettem bele egy kpzár motort és az nyitja de akkor gondolom a belső eddigi kapcsolóra kötöm.
Kaptam hozzá egy relét csak az a baj vele hogy nem egyezik meg a szinezése van 2 vastagabb zöld (gondolom a 12v) meg 2 vékonyabb sárga és fehér
a relén vannak számok a 30 azt tuom hogy a 12v de van még 85, 86, 87, 87A
a 87 és a 87A a vastagabbik vezetékre, a sárga a 85-re és a fehér a 86-ra
Bocs,benéztem. A trunk output az szerintem a csomagtér nyitása lesz,ha van benne ilyen elektromágneses nyitó,mint az újabb autókban,hogy gombnyomásra nyílik.
Jumpert sztem without-ra tedd.
Az orange-black vezetékkel az ábrán jelölt módon be kell kötnöd egy megszakító relét,akár a mágnesszelep vezetékébe is.
Ha ki van riasztva,akkor zárni fogja a relét,és el tudod indítani a kocsit.
köszi a segítséged, de én a trunk switch input(-) -ra kötöttem a csomagtér nyitás érzékelőt akkor a trunk output-ot kössem ugyan oda? (a motortérbe meg a bonnet switch input(-) -t kötöttem ) [bonnet=motortés] ezért gondoltam hogy ide kéne.
És az indításgátlást hogy kössem be?? mert ebből a rajzból nem sok minden derül ki számomra
ezt az orange/black vezetéket kössem a mágnesszelep vezetésére és majd ő megfogja szakítani az áramot ha be van riasztva?
reverse gear input: rückverts lámpa kapcsolóra,a váltóban van. Ne kérdezd,minek neki ez a jel.
bule/red: ez valami rádió védelem lenne,gondolom ha megszakad az áramkör,riaszt.Nem tudom ezt hova kell kötni pontosan.
pink:acc input: kapcsolt pozitív. Ilyet találsz a biztosítéktábla körül,vagy leveszed a gyújtáskapcsolóról közvetlen.Multiméterrel mérd ki mikor ad áramot.
orange:féklámpa kapcsoló,a fékpedál mechanikájánál keress egy kapcsolót.
green:trunk output:ha van a csomagtérben vagy motortérben nyitás érzékelő,azt kell ide kötni
orange black:ez lenne az indításgátlás szerintem
green black: a központi zárban van 2 jelvezeték,egyiket testeled akkor zár másikat akkor nyit.erre kell rákötni ezt a másik vezetékre meg a következőt a rajzodon.