Tegyük hozzá, hogy Romániának jelenleg az egyik legnagyobb problémája a csatlakozási tárgyalásokon (nemtom, hogy végül ténylegesen sikerült-e őket befejezni a kitűzött dec. 31. előtt) a különféle adókedvezmények. Ezek ugyanis már elvi szinten sem EU-konformok. Szlovákiára pedig már többször is rápirított Brüsszel a bizonyos területeken még meglévő hasonló gyarkolat miatt. Szóval hosszú távon egyik sem húzhatja ezekkel. Bár ettől még a következő 2-3 évben még igencsak alátesznek a magyar versenyképességnek.
Egyébként egyetértek veled, hogy sanjos Mo-n a legnagyobb beruházások igen jelentős hányada nélkülöz mindenféle üzleti logikát az "énjóljárok-atöbbilevanszarva" elven túl. Pont a legújabb hír: az M0-ás következő kb 12 km-es szakasza (Vecsés felé) kb. 35 mrd Ft-ból épül (forrás: [origo], tegnap). Ki lehet számolni a km-enkénti költséget... Mindez a nagy büdös sík semmi közepén, mindenféle (komoly) mérnöki kihívás nélkül.
Nezd, ott a problema, hogy egy hozzaszolasod 30%-a kapcsolodik a korabbiakhoz (=a vitapartner [mondandojanak] lesajnalasa), 70%-ban pedig teljesen uj dolgokat lobogtatsz, es mindekozben vered a melled, hogy te milyen hozzaerto is vagy. Sajna ezzel ertelmetlen vitaba szallni.
"Persze ezt igazán nem muszáj neked tudnod, mint ahogyan azt sem, hogy Boró bácsinak 2 vállalkozása (gyártás) is működik Romániában így valamivel több fogalma van a kérdésről, mint neked."
Csak nem szórólapokat gyártó MSZP közeli cégről van szó? ;oD
Ghosty9, Magyarországnak az egyik legnagyobb baja, hogy túl sok ember gondolkodik Hozzád hasonlóan, olyanok, akik sz@rnak a megtérülésre és ilyen-olyan szempontok alapján hoznak döntéseket. Az M3 építésével kapcsolatban: a román kormány idén január elsejétől szlovák mintára komoly adó- és járulékcsökkentést léptetett életbe, mellyel szemben a magyar kormánynak sikerült a vállalkozói járulékot kreálnia, ami egy újabb lehúzott bőrt jelent (4 %-os növekedés!). Többek között ezért írtam, hogy a nagy alföldi pusztába épülő autópálya elsősorban a román munkaerőnek és nem a magyarnak épül. Rövidesen ők is EU-tagok lesznek, miközben az átlagbér negyede a hazainak, az adóterhelés pedig immár sokkal-sokkal kedvezőbb. Persze ezt igazán nem muszáj neked tudnod, mint ahogyan azt sem, hogy Boró bácsinak 2 vállalkozása (gyártás) is működik Romániában így valamivel több fogalma van a kérdésről, mint neked. Csupán arra kérlek, hogy mindaddig, amíg nem ismersz és az általános szakmai tudásod, valamint a témában mutatott tájékozottságod Boró bácsiénak a negyedét sem éri el, addig ne próbálj már lenézni olyan nagyon.
Befejeztem az offolást.
"Az Alpina B5 azok szerint, akik már találkoztak vele, nem igazi ellenfele az M5-ösnek, sokkal inkább azoknak készül, akiknek sportkocsiba oltott limuzin helyett villámgyors utazókocsi kell,(...)"
Nem inkább fordítva: limuzinba oltott sportkocsi az M5? Persze nézőpont és értelmezés kérdése...
Én ugyan bö 3 éve láttam elöször a csajt a Hungaroringen a Pásztóy reklámozójaként. Elég jól nézett ki. Azóta már párszor láttam a tévében feltünni, és mind küllemében, mind megnyilvánulásaiban egyre lejjebb süllyedt, de ez a mélypont eddig. :(( A szöveg, a mutogatás, stb. :(((
Én spec semmijéért nem szeretem :) Optikailag - szvsz - meglehetősen "túlsúlyos" lökhárítók, nyaktól felfele buta plázapicha arc, nagynak mondott - valójában gülü szemekkel. És szellemileg is egy rövidnadrág - vagy stílszerűen inkább: tanga.. :P Egy átlagos nap alatt szinte tuti 2-3 _sokkal_ szebb csajt látok.
Az airforce-one-t is csak annyira vezeti az elnök, mint a benga hosszú limuzinokat a gazdáik, vagy a jachtokat a sejkek. Ha van rá vizsgája, elvben vezetheti gazdi is, csakúgy, mint az említett Ford pullmant :)))
És te, kedves jóindulatú barátom? :) Egyébként dehogynem, még van egy napom, hogy kitaláljak valami látványos marhaságot, de rárepülök az ügyre, cél természetesen a fölényes győzelem.:)