Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

movns Creative Commons License 2007.01.24 0 0 578

Segitségeteket kérem,rhapsody rádió kezelési és beszerelési

utmutatójára lenne szükségem akár fénymásolatban is.

Koczkás* Creative Commons License 2007.01.24 0 0 577
Szia!

Van itt a topicban valahol leírva, hogy hogy lehet meghekkelni a hátsó lámpát, hogy a féklámpa izzójának a helyére kétpólusú van betéve és így két izzó ég ami jobban néz ki.
Én is meg szeretném csinálni mert sötétben az úton hátulról elég ramatyul néz ki.
Előzmény: kohalmik (575)
kohalmik Creative Commons License 2007.01.24 0 0 575

Sziasztok!

 

Böngészem-böngészem de nem találom:

 

Hátsó lámpákkal ki foglalkozik?nekem - bevallom - ez a darab nem tetszik egyedül az autómban, és szeretném valami kellemesebbre lecserélni.

 

köszi a segítséget!

 

üdv.:Kálmán

Licsimi Creative Commons License 2007.01.23 0 0 574

Taxiboy!

 

Holnap csörgetlek valamikor és akkor összefuthatnánk...

Alfato Creative Commons License 2007.01.20 0 0 573
Szia!

Nekem ilyen irányú tapasztalatom van. Én anno egy 2.5 V5 TDI-t tettem le, és ültem át egy 1.9 PDTDI-be. Szinte minimális a gyorsulási különbség közöttük ez fegyvertény. Semmi különlegeset nem várhatsz tőle, kivéve azt a remek kis hangot, amit produkála V6...viszont az tuti. Amiért nem kellett többet a V6:
- horror szervízköltsége van (90 ezres szerví volt vagy 430 ezer !!!!!
- fogyasztása borzalmasan magas volt (német, olasz, francia és osztrák autópályán mentem szinte mindig vele, és ennek megfelelően ostorozva is volt keményen. A PDTDI átlag 8-9 litert evett, míg a V6 becsípte a 14 litert!!!!
- a V6 egy év alatt kétszer hagyott az autópályán, és lehetőségekhez képest mindig a legmesszebb itthontól. Továbbmegyek Nürnbergben sem tudták megjavítani, hazabicegtem vele, ment vagy 110-et maximum...

Most eladó a SuperB Jászberényben, persze vissza lett tekerve az óra benne, sérülésmentes lett hirtelen :-) és minden második szervíz papírját kiszedték a sorból, mert 10000 km-enként ki kellett dobni belőle az olajat (mondjuk el is fogyott belőle keményen, mintegy 2 litert kellett utánaönteni minden olajcsere között. No ez nem volt a V6-nál.

Remélem nem vettem el a kedved tőle, nem állt szándékomban.

Tamás
Előzmény: theballas (572)
theballas Creative Commons License 2007.01.20 0 0 572

Sziasztok!

 

Azt vettem észre , hogy a turbom csak 2200/ford.nál kapcsolodik pedig 1400-nál már le kéne adnia!tudtok rá valamit?ja 2.5ös motorral van.Az érdekesség hogy volt turbo cserélve.valamint hogy egy 130lovas nem sokkal megy szarabbul tehát valami szar van vele!!!

 

köszi!

Licsimi Creative Commons License 2007.01.20 0 0 571

Szia Stevie!

 

Persze ezeket én is tudom. Annak idején még beszéltünk is, csak Nálad akkor még nem lehetett megnézni élőben a cuccokat. Találkoztunk a tavalyi, v. tavalyelőtti Móri túrán is. :))

Az Octaviahoz a Bélát választottam. És tényleg összehaverkodtunk, együtt járunk nyaralni, úgyhogy most is Ő-t fogom választani...  

 

Előzmény: stevie wonder (570)
stevie wonder Creative Commons License 2007.01.20 0 0 570

Már ismerem Őket. Az Octaviám is fel van öltöztetve, 3 éve. Ezenkívűl a Milotec.hu a Kobé-tól veszi a cuccait. Ajánlanám Neked a Skodatuning.hu-t, kedvezőbb ár, korrekt kiszolgálás, esetleg felszerelés. [...] Ja és a Béla még személyes jóbarátom is :DD

 

Szia, en vagyok a Milotec.hu :-)

 

Bela tenyleg nagyon korrekt srac, nekem is szemelyes jobaratom :-)

 

Kezdetben parhuzamosan hoztuk be a Milotec termekeket, de mara, egy alapos uzleti megbeszeles utan, esszerusitettuk az importot. Bela rendeli a mi keszletunket is, igy mind a ketten a korabbinal jobb aron jutunk a termekekhez. A szallitast szinten Bela intezi, hiszen o ugyis jar Csehorszagban, mi pedig csak ezert mennenk ki.

 

De a vasarlok szempontjabol ennek nincs jelentosege, ugyanugy raktarkeszletrol dolgozunk mind a ketten.

 

Ami az arakat illeti, azok nagyjabol-egeszebol egyformak, hiszen ugyanaz a beszerzesunk, es ugyanazzal az -- egyeztetett -- arressel dolgozunk. Mi annyit "csalunk", hogy lefele kerekitunk, tehat egy 9742 forintba kerulo cuccot nalunk megkapsz 9700-ert :-)

 

Mi ezenkivul kulonbozo akcios csomagokat is kinalunk -- ezekkel 11-20 szazalekos kedvezmenyt lehet elerni. Van akcios csomag Superb-re is ;-)

 

Ami a felszerelest illeti, meggyozodesunk, hogy a legtobb termeket egyedul is fel lehet szerelni. Persze vannak trukkosebb, peldaul fenyezendo elemek -- ezeket keresre a referencia-muhelyunk fenyezi es szereli fel: www.carwellness.hu. Ok a Budafoki uton vannak, mondhatni jo messze KoBe-tol, tehat a varos egyik felenek "mi" vagyunk kozelebb, a masiknak meg KoBe 17. keruleti muhelye.

 

Decemberben jelentosen atalakitottuk a honlapunkat is. Egyreszt rendszeresen frissitjuk, "matatunk" vele, masreszt igazi webshopot mukodtetunk, ami egyszerusiti a megrendelest (mind a Vevoknek, mind nekunk), es kizarja a tevedes lehetoseget. Es a mi honlapunkon nem kell Sean remek jamaikai ordibalos rapzenejet hallgatni ;-)

 

Altalaban vissza is hivjuk a megrendeloket, es telefonon igazoljuk vissza a megrendelest, esetleg egyeztetjuk az aprosagokat.

 

Mikozben nalunk is van lehetoseg a szemelyes vasarlasra (Halasztelken, a Csepel-sziget Budapesthez legkozelebbi telepulesen), mi nagy hangsulyt fektettunk a kiszallitas megszervezesere is. Elsosorban elkulonitettuk a budapesti es a videki kiszallitast. Budapesten egysegesen 990 forintert visszük ki az arut, videkre 1.990 forintert. Bela mas modszert hasznal, ami a vasarlonak egy kicsit koltsegesebb. 50 ezer forint feletti rendeles eseten raadasul a kiszallitas koltseget atvallaljuk.

 

A Milotec nemcsak remek termekeket gyart es forgalmaz, de Magyarorszagon a supportja is egeszen kivalo -- KoBe is, es mi is ezen dolgozunk :-)

 

Ha kerdesetek van, szivesen valaszolok.

Előzmény: Licsimi (566)
bigjohni Creative Commons License 2007.01.20 0 0 569
Az ezüst festésről még nem hallottam. Hogy csinálják? Tartós? Az eredetit használják?
Előzmény: Licsimi (568)
Licsimi Creative Commons License 2007.01.20 0 0 568

Hát elég hosszú a lista, de probáltam szelektálni úgy, hogy amit mindenképpen és ami opciónális. Xenon, Sport hűtőrács+légbeömlő, króm kilincsek, elől alulra a krómbajusz, hátsó lámpa keret, csomagtérfedélre a két krómcsík. Hangszóró keretek stb. Belső légbeömlők és középkonzol ezüst festés.

Ha készen lesz linkelek be képet...

Amikor bejáratás után leszek akkor meg kap egy kis chiptuningot...

Előzmény: bigjohni (567)
bigjohni Creative Commons License 2007.01.20 0 0 567
Mit tervezel az új gépre?
Előzmény: Licsimi (566)
Licsimi Creative Commons License 2007.01.20 0 0 566

Köszi!

 

Már ismerem Őket. Az Octaviám is fel van öltöztetve, 3 éve. Ezenkívűl a Milotec.hu a Kobé-tól veszi a cuccait. Ajánlanám Neked a Skodatuning.hu-t, kedvezőbb ár, korrekt kiszolgálás, esetleg felszerelés. Azonkívűl még nem tudtam mondani olyan alkatrészt a Bélának (Kobé) ami ne lett volna neki. Ja és a Béla még személyes jóbarátom is :DD

Elvileg 1-én jön meg az autóm, úgyhogy 2-ára már be is jelentkeztem hozzá...

Előzmény: Piszok Alfréd (565)
Piszok Alfréd Creative Commons License 2007.01.19 0 0 565

Licsimi!

 

Ha krómmániás vagy, akkor a milotec.hu oldalon keress.

A Homasita árukínálata túlnyomórész gagyi, de ez nem jelenti azt, hogy ne lennének jó dolgaik. A krómcsík pl egész jó, a gyerekem kocsijára is azt tettem, és elég strapabíró. A Milotec nagy előnye, hogy márkaspecifikus, és a minősége messze jobb.

Előzmény: Licsimi (559)
taxiboy Creative Commons License 2007.01.19 0 0 564

Most végre van időm foglalkozni a közösséggel. Sokan panaszkodunk az ajtóbehúzó hámlására. A wv megoldotta ezt régen. Karbon utánzatú müa betétet tett a fogó részekre. Ez a mi kocsinkat még nem érte el. Hiába a csere Néhány hét és csúnya lesz.  Néhányan az erős ragasztó szalaggal oldottuk meg. Nézzétek meg milyen és éljetek a lehetőséggel! Nem kerül nagy összegbe és tartós. Ha leválik újra ragasztjuk, de eddig még nem volt rá példa. A ragasztó bármelyik nagy áruházban vagy festék boltban kapható. A Homasita nevű giccsbolt is tart ilyet. Nem ide raktam a képeket, mert könnyebb így frissíteni. A következő linken meg lehet nézni aki kíváncsi rá: http://www.taxiboy.fw.hu/homasita/superb.htm

Nekem 1 év alatt most van benne 60 000km. A hátsó betétet 25000-nél az elsőt 45000km-nél cseréltem. A hátsóba valamilye amerikai gyártmányút raktak a Textstar helyett. Most úgy néz ki a felénél tart és a tárcsát se ette meg. Semmi komoly bajom nem volt. A JE és JH biztonsági övet csrélték, mert nehezen húzódott vissza. Most jók. Öntöm bele a porlasztó csúcs tisztítót, és most tettem előszöt Restore-t az olajba. Nem tudom mennyit bír gond nélkül, de pár évig nem akarom lecserélni még. Igaz az írásokat olvasva kevés esélyem van rá.

taxiboy Creative Commons License 2007.01.18 0 0 563

A csíkot a Fehérvári u-i Homasitában vettem. Jobb a választék mint az Üllői úton. Nincs más giccs az autón csak ez. A számom a honlapomon van.

Előzmény: Koczkás* (531)
taxiboy Creative Commons License 2007.01.18 0 0 562
Rendben van összefuthatunk. A lapomon a telefonszámom. Megbeszélünk egy helyet. Ma meghúztam a bal oldalát a kocsinak. Hétfőn lesz kész. Utána bármikor jó. A belvárosban szoktam vadászni.
Előzmény: Licsimi (559)
bigjohni Creative Commons License 2007.01.18 0 0 561
Nekem a gumiszerű bevonattal ellátott ajtó behúzót kellett cserélni garancia után, mert a barátom a gyűrűjével megsértette. Ellötte és azóta is tök jó, akkor viszont rohamosan romlott ami bántotta a szememet. Ennyi. Meg a rezonancia, de az már meggyógyult, mert meggyógyítottam. Szerintem is/1,5M levezetett Km után/ jó gép.
Előzmény: pédétédéi (557)
pédétédéi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 560

Hello!

 

A csiptuningos száma 06 30 5649220

 

Üdv!

Előzmény: Licsimi (559)
Licsimi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 559

Sziasztok!

 

Én 2 hét múlva veszem át az autóm.

Most egy Octaviam van 3 éve TDI az is.

Az a Chippes telefonszám engem is érdekelne.

 

Taxiboy!

 

Össze tudunk valahol Pesten futni? Megnézném a krómcsíkot élőben.

Fekete a mostani autóm is és az új is az lesz. Krómmániás vagyok. :)))

Előzmény: pédétédéi (557)
ckerti Creative Commons License 2007.01.18 0 0 558

Minél többen kommentáljátok a hozzászólásomat, annál inkább meggyőztök, hogy egyedi hibáról van szó.

Sebaj, úgysem tudom megvenni azt a tesztautót. :-)

Előzmény: pédétédéi (557)
pédétédéi Creative Commons License 2007.01.18 0 0 557

Hello!

 

Én a csippelést Pesten csináltattam és egy osztrák tuning programot írtak.

kb. 120 ezret mentem idáig vele, minden probléma nélkül. Az első változat sajna nem jött be mert az alsó tartományban sokat kapott. 1500-as fordulattól határozottan beremegett az autó a nagy nyomatéktól. Ezen változtattam úgy, hogy fokozatosan kezd felépülni a nyomaték az alsó fordulattól. Sokkal rugalmasabb és nyomatékosabb lett az autó. Arra nem tudok választ adni, hogy pontosan mennyi lóerő és NM- em van. A csippes pali 130/300-at mondott amikor megcsinálta. Hatalmas a változás, nagyon jól megy az autó tőle.

Ha érdekel megadom a számát, és 75000.- volt 2004-ben.

Az én autóm 2003-as 147000km-el, de még nem éltem át olyan hibákat amit itt az előző hozzászolásokban olvastam.

Nekem is bőrkormányom van de kopás vagy fényesedés abszolút nem látható.

Hátsó fékbetétet 70ezer körül cseréltem elöszőr. Gumiharangot ,azt sajna mindkét oldali 100 körül. Észre lehet venni mert kiba...sza a zsirt az autó oldalára és a kerékdob belsejébe. Aki nem veszi észre, annak sajna, utána már csuklót is kell cserélni. A futóművem gyári, minden gömbfej lengőkar eredeti.

A jobb hátsó gátlóm szivárog, de még megfelelően müködik a mérés alapján.

3.5 évet bírt ki a gyári akumlátorom.

Az ajtó kapaszkodók nekem is hámlanak.

A váltógombom hibátlan. De a váltó is. Pöckölgetve rakom a sebességekbe minden erölködés nélkül és abszolút nem lehet összekeverni a sebesség fokozatokat!(ckertli)

A kuplungom is még gyári.

Nyáron nekem is elöjött egy alapjárati reconancia, ami érdekes modon magátol megszünt. Ezt a lendkerék okozhatja ami gumirozott és egy idő után leválik róla.

A szerelőm szerint 130 ezer km körül szokott ez tönkremenni.

Vezérműszij cseréhez valóban le kell bontani az autó egész elejét.

Igaz ezt csak 90 ezrenként kell! Az új tipusoknál meg 130ezrenként!

Olajat a kijelző szerint cserélek.

Összegezve, ez egy teljesen jó és megbizható autó. :-))))

 

Üdv!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: kohalmik (545)
bigjohni Creative Commons License 2007.01.18 0 0 556
Most én is bele esetem abba a hibába hogy 1 válaszba írtam, 2 hozzászólásra választ.
A váltót nem Te minősítetted ezért elnézésedet kérem.
A saját észrevételemet írtam oda.
Előzmény: k robert (548)
Piszok Alfréd Creative Commons License 2007.01.17 0 0 555

Sziasztok!

 

Örömmel látom, hogy van Superb topic is. :)

Én kb 1 éve vagyok Superb tulaj, és elmondhatom, hogy nagyon kellemesen csalódtam a Skoda márkában: Nekem a Skoda a faterom kredenckék S-100-asát

jelentette évekig :) Hát mit mondjak, eléggé utáltam az a kocsit!

Amikor megvettem a kocsimat, és megmutattam fateromnak, ránézett, és azt mondta: Úgy tudtam, Skodát akarsz venni! Azt hittem besz.rok a röhögéstől! Amíg nem sasolta meg az emblémát, nem hitte el, hogy Skoda.

A kocsiról meg csak annyit, hogy volt már pár autóm, hasonló kategóriás is, de semmiben nem marad el a nagy márkáktól. A nagy előnye, hogy kapsz egy luxust, anélkül, hogy irigykednének rád.

A másik amit szeretnék mondani, hogy találtam egy tunung céget, akik csak Skodában utaznak. Látom hogy itt sokan szeretnék kissé feldobni az autójukat.

A céget megtalálod a milotec.hu oldalon. ( Ez nem a reklám helye )

Én már vásároltam tőlük, korrekt a minőség, és az árak is kellemesek.Megér egy klikkelést.

Más: A találkozó sztem is életképes ötlet, biztos tudnánk egymásnak használható ötleteket adni.

Üdv.

Koczkás* Creative Commons License 2007.01.17 0 0 554
Én nem pesti vagyok de fenn vagyok minden hétköznap. ill estleg szombat de.
Hajrá.
Van még a taxis fiú neki nem gond gondolom :-)
Előzmény: zzoollyy (553)
zzoollyy Creative Commons License 2007.01.17 0 0 553

Feldobnám újra a tali témát, szerintetek lenne rá esély összehozni.

Mondjatok valamit!

k robert Creative Commons License 2007.01.17 0 0 551
azért kellet cserélni mert ljött a lakkozás róla és ez egy 4 napos autónál számomra nem elfogadható
Előzmény: zzoollyy (550)
zzoollyy Creative Commons License 2007.01.17 0 0 550

Ez durva!

A váltógombot miért kellett cseréltetni?

Előzmény: k robert (542)
kohalmik Creative Commons License 2007.01.17 0 0 549

Sziasztok!

 

Újdonsült SuperB-sként kérem a segítségetek!

 

Milyen tuningot érdemes "adni" egy 1.9 PdTdi (105PS) motornak amivel nem tolok ki sem magammal sem az autóval?

 

P-Box?

 

egyéb?

 

Tapasztalatokat, ötletekek szeretnék! :)

 

Üdv.: Kálmán

k robert Creative Commons License 2007.01.17 0 0 548
bocsi nekem nem volt gondom a váltóval a kipufogóm zörgött néha és én nem komálom az ilyesmit és a kormányt is azért cseréltewttem mert egy 7 misis autóban 45000 km-nél ne legyen kopott /nem fényes hanem lejött rólla a festék/
Előzmény: bigjohni (546)
k robert Creative Commons License 2007.01.17 0 0 547

alapvetően a váltómnekem is hibátlan pedig sokszor nem is használom a kuplungot 2. tól felfelé

egyébként a p-nál már hallottak ilyenekről és a motor csapágyasságán nem állt égnek a hajuk mondták ők néha eőfodul ill láttunk már ilyet csak gondolom nem reklámozzák egyébként szerintem hülyeség a rugalmas intervallum az olajat max 15 e km-né ki kell cserélni én azótta nemszórakozom és mivel nem garanciális othon mindig időben felállok a csáposra és letekerem a letekerni valókat  és azótta kevessebb a gond talán

Előzmény: bigjohni (546)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!