Pörbölyt követően az illetékes elvtársak elrendelték a pályaalkalmassági vizsgálatot minden autóbusz-vezető számára.Legjobb esetben 5 évre lehetett megkapni.Voltak öreg sofőrök is akik ezen elbuktak.Hiába vezettek balesetmentesen.Aztán 1994 körül jött Kutas,a sorompót elfelejtették leengedni.
Talán elegendő lett volna olyan "sörte sort" rendszeresíteniük. Biztosan tudod miről hablatyolok... Nem tudom van -e rá szakszó... Kamionokon és buszokon is lehet látni.
Valaki látta most a Barátok köztöt, mert ellopták benne az FKB-986-ot?Tetszett amikor azt mondta az egyik gyerek a másiknak, hogy:Taposs bele jön a sofőr! :-D
1 : Pörböly. Teherautón tábla lemezek - nem megfelelő rögzítés/leszedés - a kanyarban a cucc elindult - és mint a konzervnyitó úgy nyitotta ki a szembejövő Ikarust. Sok halott volt.
2 : Kisalföld Volán 256 kontra vonat, valahol Sopron körül.
Több buszfotóssal kooperálva elkészítettem egy Ikarus 260.50-es típusú buszról, CLY-189ről a videómat.
Köszönöm bi02-nek, bobaltnak, boz-021-nek, D_20-nak, Juhász Gergelynek, tupolevnek, Buchoz Zoltán (Bzmot) és Harangozó László József (Hik)-nek (http://harixis.uw.hu) a képeiket, valamint Makettostominak is, aki hozzájárult ahhoz, hogy elkészítsem két papírmakettjét a buszról.
A Nógrádos nekem is gyanús volt, mivel 2000-es gyártás, a gázbusz meg 95-ös. Viszont valamelyik oldalon kész tényként írták, hogy megegyezik. Nagyon valószinű, hogy kint maradt a kocsi bemutató után.
Srácok, ha valaki megteheti és vesz magának egyet a használtautón lévő (vagy máshonnan) Hajdú Volános Ikarusok közül (pl 284es:)), akkor könyörgöm szóljon vagy olyan ritkán olvasom de, verje itt nagy dobra, hadd próóóbáljam ki! BKV-nál besegítősként erre igencsak kicsi az esélyem :( (Mármint a csuklósra, meg ha van is az még min 5év...)