Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dudo_8 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30761

Szia !  Az én autóm G13BB   motorral szerelt még.

Előzmény: JRevai (30760)
JRevai Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30760

Annak 6-osnak kellene lennie.

Az enyém pár hónbappal fiatalabb, de ugyanaz a G13BB motor. A G13BA volt Euro2 (4-es kód), a BB már Euro3 (6-os).

De nem, jelen állapotban nem mehetsz.

Csak mehetnél.

Előzmény: dudo_8 (30758)
Törölt nick Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30759

Mindig cserélem a csavarokat, garancia csak így él. Amúgy  ENNYI  egy 10 db-os garnitúra. Van olcsóbb is, drágább is, de ez teljesen megfelelő.

Vagy a boltból, vagy tőlem levélben is kérhetsz.

Előzmény: LT74 (30755)
dudo_8 Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30758

Sziasztok !    Szeretnék tisztába lenni, hogy most mehetek-e Budapestem szmogriadokor, vagy nem ?    Forgalmi szerint NEM !!   mivel a 9- es kodnál  04  -e szám van. Annak ellenére, hogy tökéletes az autó állapota.  Az autó 2002  juniusi  wagonR+  1,3     négy üléses.    Jöttem haza vidékről több napos kiruccanás volt, és le kellett tennem az M 0 mellett. Nem mertem vala hazajönni. Majd este  tízre elmegyek az autóért. Akkor már lehet vele közlekedni.    Az ilyen autó mindenkinél 04 - esbe van ?    Köszi !

monobombola Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30757

Saját kockázatodra. Elvileg nem. A gyakorlat azt mutatja, hogy ha biztosan tudod, hogy ez lesz az első levétel, akkor jó eséllyel gond nélkül visszaszerelhető. Ez a szerelők tapasztalata. Igaz egy 15 éves hengerfejcsavar vagy egy új? 

Mindenképpen kérdezd meg azt aki ezt elvállalta Neked, hogy szerinte  ? és a garancia ? 

Mi csupán nagy tudású, kiváló képességű, elméleti szakemberek vagyunk, akiknek semmi sem drága! 

(ez irónia lenne. ☺)

Előzmény: LT74 (30755)
JRevai Creative Commons License 2017.01.24 0 0 30756

Elvileg semmilyen autóba nem szabad visszatenni a hengerfejcsavarokat.

Egyszerűen fogalmazva: amikor meghúzzák a gyárban megnyúlik, úgy éri el a kellő rugalmas tartást. Ha újrahasználod erre már nem képes.

Előzmény: LT74 (30755)
LT74 Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30755

Sziasztok! Hengerfejtömités csere előtt állok. Érdemes új hengerfejcsavarokat beletenni vagy mehet vissza a régi? Egyébként irreálisan drága(32e) hozzá a készlet. Motorkód: G13BB

Köszi a Választ!

JRevai Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30754

Az nem úgy van, hogy ezressel még soha senkinek nem volt váltó gondja?

Tudtommal a VVT-sek váltói szoktak a leginkább elhasalni, aminek az okát egyértelműen a nagyobb teljesítményben (és annak kiaknázásában!) látom.

Vagy tévedek? Sorra döglenek az ezresek is?

Előzmény: Landsmann_ (30751)
JRevai Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30753

Van egy nagyon egyszerű, de nagyon hatásos megoldás: már írtam itt. 

Kell egy (talán másfél K-s? keress vissza akkor leírtam) ellenállás párhuzamosan a levegő-hőfokérzékelővel. Emiatt az elektronika nem ordíttatja a motort hidegben. Melegen a szenzor karakterisztikája miatt már nem szól bele a keverékképzésbe.

Három éve így használom. Azelőtt egy évtizeden keresztül őrjöngtem, hogy ez milyen borzasztó. Iszonyatosan idegesített.

10Ft-os alkatrész, 15 perc alatt megcsinálható és onnantól nyugalom van.

 

Előzmény: kobraCode (30747)
ugyörgy Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30752

A gyári váltómban először a szimering fújt ki, aztán ugyanebben a váltóban a kettes szinkron. A második váltóban a hármas szinkron volt szar és zúgott a 4. A harmadik váltóban a kettest dobálta ki. A jelenlegi negyedik váltóban most kezd akadozni a 3-as szinkron :)))) Még mindig nem vetettem el az 5. váltó gondolatát :))))

Tehát nem a csapágy volt a fő ok.

Előzmény: Landsmann_ (30751)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30751

Hallani hallottam róla, de én ilyen hibát nem tapasztaltam. Azt mondják alul van méretezve a csapágy. Hát nem tudom hogy lehet alulméretezni egy csapágyat. Tulajdonképpen az elmondások alapján nem lehet eldönteni, hogy milyen körülmények között, mitől jön elő a hiba. Én inkább arra tippelnék, hogy mikor milyen gyártótól származót építettek be. Lehetett egy gyengébb széria valamelyik beszállítótól és azokkal lehet gond. De ez csak az én véleményem. 

Előzmény: baritibi (30750)
baritibi Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30750

Landsmann kolléga!Látom régi motoros vagy itt, nekem is,és a nejemnek is vvt van, 2005.09/07  havi. Te találkoztál már nyelestengely csapágy problémával?Sok helyen olvasom, hogy a gyári elég gyenge, és viszonylag hamar megadja magát.De fura hogy kérdeztem swifteseket is, de nekik sincs semmi baj a váltóval, pedig valamelyik ignis már 200 ezren tul is van.Vagy lehet hogy csak a vezetési stílusban van gond?Üdv

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30749

Ha nem lesz ilyen hideg, akkor alacsonyabb lesz a hideg alapjárat. Nincs ezzel semmi baj, jól működik az. Nekem ilyen időben 1700-1800-ról indul. Aztán üzemmelegen 740-750 a fordulatszám. Az enyém VVT, Ignis motoros.

Előzmény: kobraCode (30747)
baritibi Creative Commons License 2017.01.23 0 0 30748

Szia!előző irásomban olvashatsz erről.Mikori kocsi?76 Le, 2002-2003?Nekem is olyan volt, és gyárilag ilyen magasra van felhuzva az autómata szivató, a hideg motornál.Anno kérdeztem szakikat, hogy van e valami megoldás, de ezen nincs mit variálni, igy gyári.A vvt motoros wagonnál már más a szabályzás, csakúgy mint az ignisnél.Remélem megnyugodtál.üdv

kobraCode Creative Commons License 2017.01.22 0 0 30747

Sziasztok

Nem tudom volt e már téma, de tudnátok segíteni?

Szüleim 1.3 WagonR+át megjárattam a hétvégén. Ami furcsa hogy indításkor 2100-as alapjárati fordulaton ment a motor. Lehet ezt az alapjáratot egyszerű módon szabályozni? Nekem Opelom van de ott 1100-1200 körül van, családban van még egy 1.5 Ignis is de ott sem rémlik hogy ennyire magas lenne a fordulat. Nem is értem a Suzuki miért pörgeti ennyire hisz nem 2T.

Köszi előre is, és bocs hogy nem kerestem vissza, de elég kevés időm van minden fórumon átrágni magamat.

hunorok Creative Commons License 2017.01.22 0 0 30746

Siker!  Az egyik saru elmozdult a helyéről. Most működik a kapcsolás, ha kinyitom a csomagtérajtót! 

 

Köszönöm még egyszer!

Előzmény: miklos.a (30744)
hunorok Creative Commons License 2017.01.22 0 0 30745

Köszönöm a gyors választ, délután szétkapom a zárat :-) .

Előzmény: miklos.a (30744)
miklos.a Creative Commons License 2017.01.22 0 0 30744

A csomagtér nyitásával a belső világitás is bekapcsolódik.

A világitáskapcsoló a zárba van beleépitve. Nézd meg a vezetékeket, de valószinübb, hogy a kis kapcsoló mehetett tönkre.

Legrosszabb esetben a zárat kell cserélned.

Előzmény: hunorok (30743)
hunorok Creative Commons License 2017.01.22 0 0 30743

Üdv Mindenkinek.

 

2000-es évjáratú 1.3-as Wagon R+ -om van. Ha a csomagtér ajtót kinyitom nem gyullad ki a belsőtér világítás. Ez gyárilag így készülhetett vagy van valami megoldás, hogy működjön a beltér villany, ha a csomagtérajtót kinyitom. Előre is köszi a válaszokat. Szép Vasárnapot mindenkinek. Üdv Feri

 

 

emts Creative Commons License 2017.01.20 0 0 30742

Hátsó dob lyukas, de felül. A kardánalagút visszavezeti elölre a gázt. Dobcsere lesz ....

Előzmény: emts (30741)
emts Creative Commons License 2017.01.19 0 0 30741

Sziasztok, álló helyzetben, járó motornál rettenetes kipufogógáz szag van az utastérben. Esetleg van valami tipikus hely, ahol a tömítés elszakad ennyi idős korára vagy szét kell nézni/bontatni a kipugó és leömlő környéken mindent? A kipufogórendszer még nem volt cserélve, sehol sem, de elöl lehet valami, mert ha be van kapcsolva a levegőbeszívás (ventillátor), akkor jön be csak.... és hangja sincs a kipufogónak... nincs valami ötletetek? Köszönöm szépen

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2017.01.19 0 0 30740

Ide is beillesztem:

 

Itt az alkalom, hogy világhíres legyél (vagy az autód...)! :-)

Az új honlap fejlécére keresek nagyfelbontású, tűéles wagonr+ -os témájú képeket, melyeknek a mérete: 2500x625 pixel.

Küldd el nekem az általad olyannak ítélt képe(ke)t, ami jól reprezentálhatná a wagonrfanclub.hu-n a "wagonizmust"...

Köszönet érte!

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30739

BIztos hogy működik is a kulcs és az immo együtt? Nemem  1,3-as M13A változat van, de gondolom a tiednél is ugyanúgy működik a dolog. Tehát gyújtás ráadás után a lakatolt autó lámpa kigyullad. Amikor indítózok, a lámpa kialszik, a motor beindul. Mikor indítózol, elalszik a lámpa, vagy égve marad? 

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30738)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30738

immmoval  kezdtük az  cserélve  lett     Wagoner  1000  res  az  auto   biztik  relék  cserélve    ...Ötletem  már  nincs  

Előzmény: Landsmann_ (30737)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30737

Immobilizer oké? Nem lett kulcs másoltatva? A műszerfalon egy autó ikon lakattal lezárva nem jelenik meg indítás közben?

Előzmény: Szabolcs Kicsi Pozsgai (30736)
Szabolcs Kicsi Pozsgai Creative Commons License 2017.01.17 0 0 30736

Üdv   Szakik   Valaki  Találkozott  Már  azzal Jelenenségel   Hogy   Ac  elindul  szikra  van  Benzin  van  benne    Inyektor   Jo    De  nem  indul  be  Kocsi   ????   Köszönöm   

Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30735

Megnéztem a rajzot. MIndegyik érzékelőhöz más-más színű vezeték megy az ABS vezérlőtől. Tehát a testelés nincs összekötve. Legalábbis kívül nincs, a vezérlőn belül lehetséges. Így viszont nem ad magyarázatot, hogy a két első miért nem jó. Egy kábel sérülése nem magyarázná meg miért nem jók az elsők. Lehet a hiba a vezérlőn belül van? 

Előzmény: Landsmann_ (30734)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30734

A hőfoknak nagy jelentősége nincs. Az viszont érdekes, hogy a két első 0 feszültséget jelzett. Nem hinném, hogy mindkét érzékelő egyszerre romlott el. Nem tudom hogy van megoldva, de gyanítom, hogy a testet egy kábelről kapja a két első érzékelő. A generált jelet már kerekenként külön kábelen juttatják el az ABS-hez. Meg kellene nézni azt a közös testet az érzékelőnél, hogy jó-e.

Előzmény: Triacus (30733)
Triacus Creative Commons License 2017.01.14 0 0 30733

Kedves Wagon R+ FANatikusok!

 

Kis előrelépést értünk el az ABS-sel történő kalandozásaink során: lemértük a keréksebesség-jeladókat:

  • Bal hátsó: 1,030 kOhm (normális értéke 0,9-1,3 kOhm 20 °C-on); lassan megforgatva ~200 mV váltófeszültséget ad le
  • Jobb hátsó: 1,027 kOhm (normális értéke 0,9-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan megforgatva ~200 mV váltófeszültséget ad le
  • Bal első: 1,314 kOhm (normális értéke 1,2-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan forgatva nem mérhető feszültség
  • Jobb első: 1,302 kOhm (normális értéke 1,2-1,6 kOhm 20 °C-on); lassan forgatva nem mérhető feszültség

Mondjuk annyi szépséghibája volt a mérésnek, hogy a környezeti hőmérséklet ~3 °C volt; illetve az első kereket elég nehéz forgatni (gyanítom az elsőkerék-hajtás miatt) ;)

Előzmény: Triacus (30720)
Csillagnyee Creative Commons License 2017.01.10 0 1 30732

Szia!
Én bontóból vettem egy hátsó utastérlámpát, gyári kábelköteget. Ennél "gyáribban" szerintem nem kivitelezhető a projekt :)

Készítettem egy egyszerű elágazást az utastérlámpához. A saruk forrasztva és kívülről zsugorcsövezve.

A hátsó kédergumit lehúztam egyszerűen és onnan kényelmesen be tudtam tenni az előre elkészített vezetékeket a kárpit mögé.
Az oldalsó műanyag teljes levételéhez ki kell csavarni a torx? csavart, ami tartja a hátsó öléstámlát. Szerencsére ehhez egy mezei csillag-csillag kulcs teljesen megfelel.
Nehezen akad ki ez a műanyag elöl, de ne aggódj, ki lehet szedni ügyesen.
Itt már be van fűzve a vezeték, de még nincsen bekötve.
Mintha csak ide találták volna ki.. Ráadásul a lámpa hátulja sem ér bele semmibe, mert bőven van mögötte hely.

Szépen világít és gyárinak néz ki. (végül is az is)
A burkolatba berajzolás után flex-szel lett bevágva a helye, szépen, könnyen és precízen vágja ezt a műanyagot.

Én így oldottam meg pár hete, de kíváncsi vagyok, mások hogyan

Előzmény: rezso54 (30730)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!