Ide szeretnénk gyűjteni minden hasznos(nak látszó) információt, tapasztalatot, kérdést, ami szükséges lehet a görögországi 246 kilométeres ultrafutóverseny teljesítésében. http://hu.wikipedia.org/wiki/Spartathlon
Ahogy nézem most 3,20 E egy jegy. A taxi árakat nem tudom.
Hát igen körülmények....... tavaly érkezéskor pont ezek a gyorsjáratok sztrájkoltak, bár a szervezők gyorsan rámozdultak és aztán saját busszal szállítottak.
Én nézegettem a Wizzair-t ők ugye csak Szalonikiig mennek, onnan viszont akár vonattal, vagy busszal le lehetne menni Athen-ba, én ezt sem tartom rossz megoldásnak, mit szóltok?
Azért ne feledkezzetek el róla, hogy a görögök az átlagnál hajlamosabbak a sztrájkra, ha nem tetszik nekik valami, és mostanában sok minden nem fog tetszeni, és ilyenkor a repteret a legkönnyebb megbénítani. Lehet, hogy érdemes valami rátartással számolni vagy B tervet is kialakítani.
Aki volt már kint az tudja,a repülőtértől a szállodáig,vagy a verseny helyszínéig mennyi az út?Taxi?Autóbusz?Esetleg ennek mennyi a költsége.Csak a "költőpénz" miatt,hogy annak mennyi részével számoljunk ilyen költségekkel.Egyébként én még nem vettem repülőjegyet,ha nagyon megérné a kisbusz,akkor lehet érdemes átgondolni.
De te is tudod a "képletet", azt hiszem. Nagyon biztos, nagyon fix és erősen olcsóbb megoldásnak kell lennie a buszos verziónak, hogy a fixen megvett repülőjegyes 4-6 órás utazással szemben bevállaljuk az akár 20-24 órás törődést is.
Egyébként talán nem lennék semmi jónak az elrontója, de nagyon tisztán kellene látni a költség kalkulációt, hogy ne merüljenek fel plusz, váratlan költségek.
De ezen addig kellene agyalni, amíg sokan nem kötelezzük el magunkat a repülő mellett, hiszen akkor egyre csak nő az egy főre eső pénz.
Köszönöm az infót. Más megoldáson nem gondolkodtál még? Lehet, néhányan összeállnánk és szerveznénk egy kisbuszt. Tudomásom szerint, vannak még páran akik tanácstalanok az utazás miatt. Üdv: Jani
A magam részéről én sokáig bíztam az Aegean Airlinesban (http://en.aegeanair.com/), mert direkt járatokat biztosít. De már rég kiderült, hogy nem közlekedik minden nap. Esetünkben odafelé 25-én és 26-án lehetne repülni velük, de visszafelé csak 1-én vagy 3-án van járatuk.
Ez még nem is lenne gond, de mivel folyamatosan figyeltem, a múlt hét péntekig 130E-ért volt egy retúr. Ez sajnos ma már 193E. Erről lemaradtam, de ehhez 2-án még ott kellett volna maradni.
Ez viszont most már egyenértékű minden átszállásos verzióval, amit bármelyik jegyrendelő kiad. Ezek 55.000 Ft-tól kezdődnek, de átlag 60.000 Ft körül van. A legolcsóbb (de nem sokkal) az Alitália, de ott van a Lufthansa is, stb. Tehát római, zürichi, frankfurti, müncheni átszállások vannak. Jobb esetben 4-6 órás utazási idővel.
Nekem még nem volt időm mélyebben kibogarászni, melyik legyen. De már célszerű lenne fixálni.
Kicsit pontosítanék. Pecsenye kiváló eredménye korosztályos csúcs (45-49, aki fiatal, az mindig fiatal marad:-)))), mint ahogy az eredmény listában is szerepel.
De az eredmény listában ezt a kiváló eredményt, nemzeti csúcsnak is írták. Az én gyűjtésem szerint Kiss Zoli 2x is többet futott már, mindkettőt 2003-ban.
Bozó Pali pedig remélem egészen kiváló korosztályos világcsúcsot fog elérni. Erről beszélt nekem már év elején, hogy a tavalyi teljesítményén még sok javítanivaló van.
Kriszta frissen mozog gyakran látom lopakodva kocogni, ezzel együtt Monica 5 körrel vezet és most jött ki pihenőből. Remélem, Kriszti nem adja fel és keményen küzd, mert a déli órákban sajnos körülményesen haladt.
Még egy versennyel zaklatnálak Benneteket . Előzetes tájékoztatót már írtam, a verseny részletei még kidolgozásra szorulnak, de nagy vonalakban lassan összeáll a kép.
Üdv. Mindenkinek! Jó futásokat! Hajrá!
Ui. Honlap készül! Nevezni, majd akkor tudtok, de szívesen veszem, ha e-mail-en előzetesen jeleztek!
Ja még egy gondolat! A Spartathlonos, ill. a VB-re készülős edzőtábort szervezhetnénk erre a hétvégére. ( péntek-hétfő
Kitartás! Lassan az országos csúcs is látótávolságba kerül, tavaly sem volt messze, a végén 16 óra alatt kellett volna 100 km, ha jól emlékszem, de akkor nem sikerült.
Kriszti negyed háromkor kiment a zuhogó esőben , most kb 4 körrel vezet. Talán valamilyen lélektani előnye van, mert ahhoz, hogy megelőzze Monica, sokat kell letennie az asztalra és ez fárasztó lehet. n Abben bízom, hogy a periódikusan következő pihenőjénél Monica nem fogja még elérni Krisztit. Kriszti kb 25 km-rel jobban áll, mint tavaly ilyenkor.
A meteorológiai radaron azt látom, hogy félórán belül egy erősödő esőzóna éri el a versenyzőket. Üzentem Krisztinek, hogy ha lehet, bírja még ki egy óra hosszat, ésm aztán pihenjen le. Ellenfele, Monica nemrég tért vissza a pihenésből. kb 2-3 km-rel vezet, de kellemetlen lehet neki a várható esőben futni. Ez még nagy taktikai verseny lesz, ahol Monicanak valamivel jobbak az esélyei, gondolva arra, hogy valószínűleg idén is sokan segítik és szakértelemmel irányítják. Az olaszoknak 3-4 jó versenyzőre kell koncentrálni, a magyarok nehezebb helyzetben vannak.
Krisztit ma meglátogattuk, nem naqgyon fáradt, de a lába a cipőben időnként fáj.
Holló Misi milyen jól megy! Most övé a korosztályos 48 órás csúcs, sajnos alighanem csak két napig élvezheti, pecsenye üldözi két nap virtuális hátránnyal. Hajrá Kriszta!
Engem lenyűgöz a hatnapos taktikai része, ez tényleg nem csak arról szól, hogy ki fut gyorsabban, hanem ki követ olyan programot, futás, gyaloglás, pihenés, alvás, evés, ami végül több kilométert ad ki.