Egyes helyeken meg tudják oldani :) Ha elég erős a szalag, akkor biztos nem szakad, persze veszteséggel kell számolni. Ez csak egy ötlet, ami szerintem praktikus lehet. Persze a legjobb az, ha normálisak és normális sűrűségűek a jelzések és szalag csak az elégazásokhoz kell.
Az övékén volt valami szlovák felirat. Legalábbis a pontőreim szerint, akik látták a mi útvonalunkat keresztező szalagokat.
Érdekesség azonban még, hogy nemcsak nekünk, hanem nekik is volt útvonalengedélyük a zöldhatóságtól. Nem értem, hogy adhattak ki ugyanarra az időpontra... No, mind1.
Jó ha tudod, hogy a begyűjtött szalagoknak csak (nagyon a) töredéke marad olyan állapotban, hogy újra kihelyezhető legyen, így az egyedi feliratozás nem annyira olcsó mulatság.
Talán veletek tényleg jól laknak a kutyák..)) Mi biztosan az utolsók egyikeként leszünk ott Melákkal, így sötétben kell legyűrnünk azt a szakaszt. Majd előtte felveszünk néhány botot fegyvernek.
sajnos nem indulok és nagyon ötletem sincs, de én törekednék valami olyasmi szlogenre, ami sejtet abból laikusok számára is, amit véghez fognak vinni a 100 as futói. Tehát a "100Km" és a "futás" jelzők, szint adat, vagy hasonlókat tuti felbiggyeszteném. Vagy ezek eleve fent lesznek? ez esetben nem szóltam.. (A "Terep100" sem mond sokat egy konkrétan ezt a versenyt nem ismerő részére. ok, hogy alapvetően magunknak csináljuk a műsort, de akkor is.
Nem ártana kitalálni valamit a kutyák ellen, nekem összel volt egy kutyás élményem, ahol csak annak köszönhetem, hogy nem tépett szét 3 derékig érő dög, hogy pont jött arra egy autó. Nem szeretnék hasonló élményeket újra átélni!
"a középmezőny végén érkezem, és addigra már talán jól laknak az élmezőnnynel."
Az élen valószínűleg kis légellenállású, soványka emberek lesznek. Ezek az úri kutyák viszont igen válogatósak, nem érik be csonttal és bőrrel, szóval én nem reménykednék...
Szombaton én is megfutottam a Visegrád kört, és bizakodó vagyok, mert én is 2:20 alatt jártam meg. Utánna továbbmentem Csobánkáig de a Csikováraljai th.-nál valamit elrontottam mert én bent a telken bukkantam ki, nem a parkolónál. Jobbra volt egy gazosabb régi autónyom, gondolom azon kellett volna jobbra menni. De igy is müködik, csak pár 10m-el hosszabb. A kapu zárva volt, de jobbra mellette ki lehet kerülni. Ami nem tiszta, hogy a Fellegvár parkolónál hivatalosan ki kell menni az aszfaltra, nem az erdőben megy fel a Nagy-Villámhoz?
Ne aggódj! Szerintem bíztató előjel az erőnlétedet illetően, hogy nem tűnt fel: a Piliscsabára levezető lejtő helyett felfutottál Nagyszénásra (+150m szint), viszont km-ben szerintem nincs több 4-nél.
Mátra 115 bejáráshoz itt egy kis itiner részlet, Fallóskút-Tót-hegyes szakaszon, kerékkel mértük. Sajnos a kereket rajta kaptuk többször is, hogy nem mér, de az eredmények reálisak voltak, így valszeg csak pár tíz-pár száz méteren hagyott ki a mérő.
Pont annyit mért mint a tuhu az általa ismert útvonalon, de az 2 kilométerrel hosszabb: Mátrakeresztes - Hidegkúti th. felé rövidült az út Körtélyesnek, János-vára után megszűnt a nagy Z alakú kanyar a S és a S kereszt találkozásánál (most keresztezi a kereszt a sávot, nem haladnak együtt), és a Havas oldalában is levágtunk (itt szalag lesz), így nem lehet rövidíteni a bozótoson át a Gyepes-völgy helyett, amit néhányan jeleztek (a levágásban nem lesz bozót, kitakarítottunk egy nyomvonalat 480m-en, ágvágóval). Szóval a 38 km-en kb. 2 km-el voltunk hosszabbak a tuhunál.
Halihó! A hétvégén elkocogtam bejárni az első 32 km-t, és ahol a kék+ kékre vált, na azt nagyon benéztem. Olyan szépen, számomra észrevétlenül váltott kékre, hogy azt gondoltam, mindent tökéletesen csináltam, a térképet pláne elő se vettem. 6-7 kilométer után - mikor már Piliscsabán kellett volna lennem - kezdett ismerős lenni a táj... visszaértem a sorompóhoz, ami a tanösvény elején van... Anyáztam, majd duzzogva újrakezdtem... remélem nem vagyok egyedül :)
A hétvégi Montrail Bükk 60, 30, 15, részletes leírása felkerült a verseny honlapjára. Mivel sokan kérdezték, lesz teljes szalagozás és narancssárga irányjelző nyilak garmadája is. Mindenkit szeretettel várunk!
Engem vasárnap elriasztottak azok a kutyák a Csúcs-hegy nyerge és a szirt utca között. Két medveszerű ugatott egy rozoga drótkerítés mögött - ettől még nem aggódtam volna - és egy nagydarab rottweiler uralta az utat középen poroszkálva. Ezt nem vállaltam be, úgyhogy megfordultam.
Remélem a verseny napján bezárják őket. Az a taktikám, hogy a középmezőny végén érkezem, és addigra már talán jól laknak az élmezőnnynel.
Amúgy kezdek eldurvulni. Már gyakorlatilag kizárólag csak a versenyre tudok koncentrálni. Ma hajnalban meglepően alacsony pulzussal sikerült felhatolnom a HHH tetejére. Biztos a vasárnap kompenzált szuperül.
Nem tudom, mennyi plusz költséget róna a rendezősségre, de a nem egyszeri rendezésű, hagyományos versenyek csináltathatnának feliratos szalagot. Előnye: nem téveszt meg a mások által kint hagyot szalag. Mivel úgyis össze kell szedni, ezért egyszeri beruházás. Jó alibi arra az esetre, hogyha meggyanusítanak, hogy kint hagytad a szalagokat, ha kint hagytad, számon lehet rajtad kérni.
A Buda mtb maratonnal egyidőben rendeztük mi a Sárga 70 teljesítménytúrát, amely - lévén végig a sárga jelzést követi - részben szintén ott haladt. Azonban a "baltás gyilkos" által lekapart jelzéseket pótolandóan előző nap kitett szalagjainkat a rendezvény végén söprű-embereink kivétel nélkül beszedték.
Sajnos volt egy olyan probléma, hogy az előzetesen megbeszéltekkel ellentétben, a kerékpárverseny szervezői részben mégis ugyanolyan színű szalaggal jelölték a pályájukat, mint amit mi már közöltünk, hogy mi milyennel fogjuk a sajátunkat. Sajnos így több indulónk is áttévedt az ő útvonalukra...