Köszi a gratulát, de ne add fel Én tavaly áprilisban kezdtem keresni,rajtam röhögött az összes haverom hogy az interneten nincs olyan 607-es amit nem néztem vagy próbáltam ki (ami majdnem igaz is).
Hali minden kedves pugosnak. Kérdésem a következő lenne: a gépkönyv írja ,hogy lehet szoftvert frissíteni a navihoz.De honnan lehet beszerezni? vagy letölteni?
Ezt is megértem, MEGVAN! Csütörtöktől Én is 607 tulajdonos vagyok.Rögtön segítségkéréssel kezdeném, a CD tárba akartam lemezt berakni,de mintha a bele hiányozna.Bevallom ilyenem nem hogy nem volt de még nem is láttam eddig.Lehet ebbe ezt a bigyót külön kapni amibe a CD-ket rakom vagy mit lehet ilyenkor csinálni?
Szerintem ne untassuk a többieket. Email-ben a többit. 4 év. Soha nem vettem fel ennél hosszabb futamidőre semmilyen hitelt.
Amúgy ahogy kinéz most nem veszek fel hitelt. Nem sok fantázia van benne. Az EURO végét még nem látni. 400 fölé is mehet. 30%-os THM-re meg vegyen fel az akinek 2 anyja van. Lehet a munkahelyemről is kilépek, akkor meg tényleg ostobaság lenne. Nincs valakinek valami ötlete? Lehet a bátyám pályát változtat, kiveszi a kb 25 millióját a cégéből (szállítmányozás) és valami új dologba akar kezdeni. Ha valami okos ötlet lenne abba én is beszállnék. Ha van értelme dolgozok éjjel nappal.
Igazad van, most kell befektetést, részvényeket venni. Azok az ügyfeleim, aki nyáron vásároltak eurós befektetési szerződéseket javaslatomra (15-20 ezer Euro), most 70-80 Ft / Euro-s árfolyamnyereséget realizáltak. Kértél kalkulációt 1 M.Ft-ra. Csak akkor tudom elkészíteni, ha megírod a futamidő hosszát.
Dehogy vált okafogyottá! Ma írtuk alá a papirokat és küldtük el a hitelbírálatra! Holnap eldől megkapja-e a hitelt és pár nap mulva valóban jogtalan leszek itt fórumozni. :(
Tucson-t nem veszek még, sajnos másra kell most a pénz. Egy részét befektetem másik fele megy a telekre. Lehet tőzsdére is benézek. :)
Átgondoltabban fogok autót venni mint korábban tettem.
Látjátok, mondtam hogy meglódul az EURO ! És ez csak a kezdet!
Ottofon hétfőn megküldtem a TAX-os árat, láttad ? Bár úgy tudom, okafogyottá vált a dolog, megállapodtál a vevőddel és a napokban eladtad az autód. Mit veszel ? Tucson-os fórumozó leszel ? :-) Van néhány félbenhagyott témák, csak lenne már időm reagálni, mert van mit !
Publikus az email címem. Kattints a nevemre. Ide nem írom ki de ti se tegyétek mert onnantól egymillió spam-at fogtok kapni. Aki kicsit ismeri a net működését tudja hogy keresőprogikkal gyüjtik a képernyőre írt email címeket. Amúgy ne tiz milliós hitelekkel gyere lécci hanem életszerübb összeggel! 1 millió érekelne, az többszörözhető. Ki vesz fel a mai világban 10 millát? Én egyet se nagyon merek.
21 bank közül 10 M.Ft-ra 10 és 15 évre a legjobb ajánlat a következő (itt kezdeti költség sincs, ez szerintem fontos, mindenkinek kimolyolom a legkedvezőbbet):
10 évre annuitásos (sima) hitel:
Euró alapon 1-6. hóban: 118.977.- Ft/hó, a 7-dik hónaptól 124.124.-Ft/hó
Forint alapon 1-6. hóban: 140.024.- Ft/hó, a 7-dik hónaptól 152.646.-Ft/hó
15 évre:
Euro alapon 1-6. hóban: 91.526.-Ft/hó, a 7-dik hónaptól: 97.213.-Ft/hó.
Forint alapot már nem is kalkuláltam, cca. 40 e.Ft-tal magasabb az Eurosnál.
Azért magasabb a különbség jóval a már leírt 17.000.-Ft-hoz képest, mert ez esetben kevesebb mint a fele futamidőről beszélünk.
10 évre biztivel kombi hitel (a leírt részletekből 20 % spór elérhető a tőkéből, ha vissza tudsz igényelni SZJA-t):
Euro alapont 1-6. hóban: 121.362.-Ft/hó, a 7-dik hónaptól 1 évig 134.373.-Ft/hó, majd változó, 3.000.-Ft-onként megy fel évente a 10-dik év végéig.
Forint alapon 1-6. hóban: 162.528.-Ft/hó, a 7-dik hónaptól 1 évig 179.195.-Ft/hó,
majd 3 és 4.000.-Ft-onként megy fel évente váltakozóan a 10-dik év végéig.
A jelenlegi helyzetben az az adós a szerencsés, akinek biztivel kombi hitele van, ott ugyanis - amellett, hogy SZJA-visszaigényléses és többlethozamot kap a hitelére, - nem nött olyan mértékben a törlesztőrészlet, mint egy sima CHF-hitelnél. A tőkéje ugyanis nem emelkedik, csak a kamatra, kezelési költségre vonatkozik az árfolyamingadozással járó kockázat és törlesztőrészlet-emelkedés.
Biztivel kombinálni hitelt magas összegre, relatíve rövid határidőre nagyon drága, optimális akkor lenne, ha a hitel összege 8-10 M.Ft körüli, de a futamidő legalább 25 éves. Hosszabb futamidőnél jobban jár a hiteligénylő kombi hitellel a minusz 20 % és a többlethozam miatt, s még biztije is van (3 fajta előny).
Azt értem, de ha 2001-től 2004-ig, 4 év alatt beletettek a szervíz szerint 250 ezret, 2004-től a maradék 4 évben talán reális lenne a 160 ezres futott km. Ha nem tekertek rajta tökig, akkor is minimum 300-350.
Délelőtt elmentem megnézni egy másik autót kőbányára. 2.350 e.Ft, ez is, mint ahogy látom a hasonló körúakat 160ezres szervíz előtt áll. Belsejére no komment. árra szintén. Ezek a dolgok a fotón nem látszanak. Mondtam a srácnak, hogy ma megnéztem volna egy másikat, mire rákérdezett, hogy: a szürkét a Szentendrei úton ?
BxZolee-nak:
Arra gondoltam, jövök, haza, nem tart semeddig ránézni a szürkére, megkeresem. Azt momentán nem találtam, de a bordót igen, ha már szóba került Köztetek, hogy átverés az autó.
Ott kezdődött, hogy körül volt betonozva a többi autóval, nem volt hozzáférés, csak nyújtogattam a nyakam az előtte álló autó felett, meg mellett. Jogos amit mondtál, élőben csalódás, az elején a törés egyértelmű, nem lehetett kicsi a puff. A kereskedő odajött, mondja nekem: nem túl jó állapotú ez a 607-es, viszont ahhoz képest jó az ára ! Én: Mindketten tudjuk mitől jó az ára ! Azt már csak gondoltam, hogy igen tapasztalt és alapos szakértőgárda dolgozik azon, nehogy - még leendő tulajdonosként is - belenyúljunk valamibe, amivel rosszul járhatunk :-)
attol hogy 250000km volt benne azt nem szokták lenullázni azért. de ez már utálat hogy autot nem árulnak ugy hogy nincs tekerve az órája. börtönnel büntetném az ilyen dolgokat!!
Ottofon a TAX árad: 2.028.000.-Ft. 2001-es évjáratnál csak standard-et hoz a katalógus, ehhez jönnek az extrák, amit bediktáltam, így a teljes ár full felszereltség esetén 2.350.000.- Ft.
Most rohanok, megnézek egy autó, mert már muszály kipróbálnom ! Ezzel már nem várok, mégha a vásárlással kénytelen vagyok.
Azután visszaülök a gép elé és minden leírok, merem remélni, hogy nem száll el, mint tegnap.
Olvastam, hogy milyen fejlemények vannak az autóval. Azért még annyit megtudtam az autóról, hogy gyárilag nincs benne xenon, valamint nincs benne az állítható futómű sem.
Még mindig nem nyert ! :-) Felesleges találgatnotok, sajnos az efféle feltételezések és a felületes ismeret rontja el az amerikában és európa-szerte egyébként jól működő MLM-rendszereket. Ezeknek én sem vagyok kimondottan híve, mert el kell adni valamit vagy pénzt kell fizetni kötelezően. Ezzel nem is foglalkoznék. Azért érdekel az SN, mert más, létrejöttének célja a napi kiadásaink csökkentésére irányul ! Az SN-nél nem úgy működik minden, mint az MLM-ben. Az SN kapcsán félre vagy informálva szinte minden téren, csak az alapok helyesek, de az a legkevesebb. A rendszer olyan komoly és korrekt, hogy minden információ félrevezető lehet, ami nem pontos. És semmiféle kötelezettség nincs, befizetési sem ! Holnap részletezem, s úgy már világos lesz.
... majdnem elfelejtettem a lényeget. Jött egy info a gmailomra egy "háttérolvasótól". Sajnos a kiszemelt autóban már 2004-ben 250.000 km volt, a mostani állás szerint 159.000, összesen 400.000 km-rel mostmár valóban eldőlt, hogy tovább keresünk és rossz hírt fogok közölni a kereskedővel. Ha enged 1 milliót előbb-utóbb elviszi valamilyen szárnyas 800-ért.
Off:
Az én meglátásom szerint cégeknek azért éri meg belépni, mert így kedvezményt ad a vásárlóknak, és a vásárlók inkább hozzá mennek mint a konkurenciához. Ez addig működik míg annyira el nem terjedt, hogy mindenki belépett, onnantól fogva miért jó a cégnek? :)
A vásárlónak meg azért mert a cég 10%-ból amit ad kedvezményt, kap 1%-ot. A többi 9%-ék meg eloszlik a cég és a beszervezők között, minél feljebb van valaki a létrán annál többet kaszál. Az tán jönnek a bonyolítások, rakhatsz be pénzt a cégbe ilyen olyan ürügyként, meg válthatsz külön bankszámlát is stb.
Hihetetlen, hogy az Ilferro után megengedik magyar országon az ilyen cégek üzemeltetését, ami mögött nincs termelés, csak adatgyűjtés és kábítás. Aztán ha bedől a kutya nem vonja őket felelőségre. Találkoztam még egy céggel is, az a bankline, ez is csak beszedi a lóvét, de nincs mögötte semmi, persze minden újságba hirdeti magát, kíváncsi leszek ez is mikor dől be. Sajnálom, meg nem is ezeket az embereket akik elhiszik a maszlagot, de azokat meg megvetem, akik segítik és mint igét terjesztik. Nem tanulnak ebből a világválságból sem, miért is alakult ki. Persze ha pár ezer ember megint pórul jár, valahogy csöndben lesznek, lapítanak sunyian. Kíváncsi leszek akkor hogy fogsz szembenézni barátaiddal, családtagjaiddal, rokonaiddal, akiket beszerveztél.
Amúgy az ÁSZF.-et olvastad:
A 4.22-es meg elég durva: "Törzsvásárló minden szerződésszegése esetén köteles a ScienNet kárát, valamint az elmaradt, illetve kiesett jutalékát megtéríteni, az így szerzett nyereségét a ScienNet részére kiadni, és minderről elszámolni"
Hogy a kiesett jutalék mennyi azt meg nem mondja senki, így akár milliókkal is perelhetnek...
Így ezek után megértem, ha nem mondasz semmi rosszat a cégről :)
Itt egy kis leírás ami rávilágít egy pár ellentmondásosságra:
http://sciennetes.blogter.hu/327018/sciennet_tenyek_pro_es_kontra
Igazból csak az irigység beszél belőlem hogy nem én találtam ki...