Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Licsimi Creative Commons License 2007.02.23 0 0 672

itt vannak:

 

 

1
Előzmény: bigjohni (671)
bigjohni Creative Commons License 2007.02.22 0 0 671
Tegyél fel légyszi pár képet. /Szerintem nemcsak én vagyok krómbuzi./
Előzmény: Licsimi (670)
Licsimi Creative Commons License 2007.02.21 0 0 670

Sziasztok!

 

Na ma sikerült végre átvenni az új gépemet.

Még ráncfelvarrás előtti, de elég jól felszerelt.

Fekete mágia.

Holnap rak rá a Kobé mester néminemű krómot, aztán már maximálisan elégedett leszek...

 

zzoollyy Creative Commons License 2007.02.20 0 0 669
Várjuk a fejleményeket.
Előzmény: ckerti (666)
ckerti Creative Commons License 2007.02.20 0 0 668

Na tessék, az egyik kémfotó szerint lesz lépcsős hátú Superb II is.

 

 

Előzmény: bigjohni (651)
kohalmik Creative Commons License 2007.02.20 0 0 667

talán nem reklám ha beírom :))) de megérdemlik mert nagyon korrektek voltak:

 

http://www.xenonizzo.hu/

 

helyszínen berakták, hibátlanul,

Előzmény: zzoollyy (647)
ckerti Creative Commons License 2007.02.20 0 0 666

Új Octaviának kicsit korai lenne, nem?

Az OII-t 2004-ben (?) mutatták be.

A készültségi fok alapján ez a modell már 2007 folyamán bemutatható, év végétől vagy 2008-tól forgalmazható.

Szerintem ez -a 3 évenkénti- ráncfelvarráshoz nagy módosítás, és a Superb már elég régi modell ahhoz, hogy lecseréljék.

Nem is beszélve arról, hogy a modellpalettán éppen a Superb a legidősebb, mert friss az OII, új a Roomster, még meleg a Fabia, a Yeti egyenlőre sehol sincs (talán 2009-ben?), tehát nincs más, csak a Superb, ami még nem viseli a modern Skoda jegyeket.

Persze -ahogy nézem- ez sem igazán Roomsteres inkább önálló modell, talán tudatosan elszakadva egy kicsit az olcsóbb Skodáktól.

 

Mondjuk a hátsó ajtó valóban nem olyan hosszú, mint a mostani Superben, és elgondolkodtató az ötajtós kasztni is, de a fentiek miatt nekem hihető, hogy ez a Superb II.

Előzmény: zzoollyy (661)
bigjohni Creative Commons License 2007.02.20 0 0 665
Nem szerencsés olyan autóval összehasonlítani amit eleve tök más céllal gyártottak, egy dolog egyezik bennük mégpedig az hogy négy kerekük van és azok leérnek a földig.
Viszont nekem tetszik, hogy pl. sem a bmwmotorosomega2.5td sem az 525tdbmw nem tud meglépni az érdi emelkedőn sőt. A kategória hasonló és a méretek is, a motor nagyobb ezért zabál viszont van pár év /nem sok/ korkülömbség.
Előzmény: ryenn (664)
ryenn Creative Commons License 2007.02.19 0 0 664
Lehet. apámnak 115 lovas vectrája van,még azzal se veszi fel a versenyt /gyorsulásban,nem végsebiben/.1 be és 2 be tartom gyengének a Skodát./Piros lámpánál egy 1.6 os civic, kb:10 éves, állva hagyott/ 80-100 körül már nincs baj vele. igaz még csak 150 volt vele a max,mert 700 km van csak benne. Ennek ellenére nekem nagyon tetszik, nem bántani akarom.Ekkora kasznihoz min. 140 ló kellene.ő lenne a kis lusti
Előzmény: bigjohni (663)
bigjohni Creative Commons License 2007.02.19 0 0 663
Öcsémnek 1,6-os SI astrája van, /egyenesben mérges/. Tavalyelött bejártuk szovéniát, a hajtűkanyaros részen szegény opel csak eggyesben (!) bírta, hangja legjobban egy szirénára hasonlított ráadásul félúttól még a víz is forrt. Néha lemaradtam egy kicsit /amennyit az egyenes részek engedtek/ majd 1-2-3 , harmadikban még majdnem letépte a fejünket.
Nagyon tetszett. Lefelé öcsinek kicsit felmelegedtek a fékjei mert harmadikban hatástalan volt a motorfék, de azt kellett használni mert másodikban kiakadt a fori mérő /kézzel lehetett gyúrmázni a dísztárcsákat/ engem simán lehozott a tempomat.
Lehet hogy azért szeretem mert alattam még nem volt 215 ló?
Előzmény: ryenn (660)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.19 0 0 662
Egyetértek!
Előzmény: ckerti (659)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.19 0 0 661

Hali!

Nem akarok ünneprontó lenni,de én valahogy azt érzem, hogy ez nem az új Superb a képeken, de ez az én saját véleményem.Szerintem ez inkább Octavia, mint Superb, de ne kövezzetek meg.Én így érzem.

ryenn Creative Commons License 2007.02.19 0 0 660
Én nem járok autópályán. A Mecseken próbáltam átjutni a hétvégén.Hát nem neki való. Hosszú egyenesen nekem sincs gondom. De amerre én lakom kevés az ilyen. Autópálya a közelben sincs. /baranya megye/ Lehet,hogy csak hozzászoktam a 215 lovas benzineshez./igaz 14 l es átlag/ .
ckerti Creative Commons License 2007.02.19 0 0 659

Ehhez muszáj hizzászólnom :-)

 

Amikor én írtam, hogy lehetne kicsit fürgébb a 105 lovas, majdnem leharapták itt a fejem ;-)

 

Szerintem ezt a kocsit -még a 105 lovas TDI-vel is- autópályán lehet igazából kihasználni, ahol órák hosszat elmegy gond nélkül a 150-es tempomatos sebességgel.

Az ülések kényelmesek, a tengelytáv nagy és ebből fakadóan, gondolom az egyenesfutás is jó, a zajszint alacsony, az utasok hátul aludni is tudnak.

 

Mivel én elég sokat autópályázok is, ott biztos nagyon jó, különösen, hogy a kisfiam szeret a kocsiban aludni.

 

Kiraktam az új Superb képét a képernyőre háttérnek.

Minél többet nézem az elejét, annál jobban tetszik a lámpája.

Olyan szigorú, nem?

A krómmaszkot meg most láttam egy OFF X-Type Jaguáron ON. Ha ott jó, majdcsak megszokom, nem? :-))

Előzmény: zzoollyy (658)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.19 0 0 658

Hali!

Gyorsulásnál valóban lehetne vehemensebb, ez tény, de az emelkedőkön, arrafelé van jónéhány, nem éreztem azt hogy túlzottan erőlködne.Tempomattal nyomta hegyen-völgyön a 150-et ki se kapcsoltam végig csak ha nagyon szükséges volt.

Előzmény: ryenn (656)
ryenn Creative Commons License 2007.02.18 0 0 656
Igaz,hogy én csak 300 km mentem a hétvégén,de nekem nagyon lustának tűnik az autó /föleg ha egy pici dombot is lát/.Ez is csak 105 lovas. 2x meggondolom,hogy nekiállok-e előzni. remélem a chiptuningtól egy kicsit morcossabb lesz.  Senkinek nem tűnik lustának a 105 lovas? Vagy csak én akarok túl sokat?
Előzmény: zzoollyy (655)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.18 0 0 655

Hali!

Megjártuk No.-ot a vassal 2700 km-t csavartam bele 3 nap alatt és teljesen elégedett vagyok, jól vizsgázott az autó.Jónéhányszor próbáltam, 200-al úgy megy mint az állat,pedig csak 105 le, de többet nem mertem a téligumik miatt, egyedül azt találtam érdekesnek hogy 110-120-nál sokkal morgósabb a motor, mint 150-160-nál sokkal csendesebb.Átlagfogyasztás 6,3-ra jött ki,pedig végig nyomtam tempomattal a 150-et.Szerintem nagyon jó.Gps-szel mérve az óra kis sebességnél 4-5, míg nagynál 8-9 km/h-át csal,150-et mutat,de csak 141-el megy gps szerint.

 

Koczkás* Creative Commons License 2007.02.17 0 0 654
Végülis sikerült nagy nehezen szereznem első fékbetétet 11,000-ért ABS Belga, a szerelő szerint kifogástalan márka. A szerelés 2500. volt. Remélem kitart jó ideig gond nélkül.
V B A Creative Commons License 2007.02.16 0 0 653
Nekem bejön. Főleg az 5 ajtó. Máfél éve Superbre és Mazda6 között vacilláltam (végül Mazda lett) és az egyik érv az volt, hogy Mazdában van 5ajtós. Ha ez a modell akkor már futott volna, lehet, hogya Skoda nyer.

Egy 5ajtós Primerával jártam évekig, akkor éreztem át az 5. ajtó előnyeit. Nagyon élvezem, hogy kiveszem a kalaptartót és van egy majdnem-kombim, visszateszem és van egy majdnem-lmuzinum. A fél évig tartó lakásfelújítás során az anyagbeszerzést és a költözködést sokkal nehezebben tudtam volna megoldani. 2,5 m-es konyhai munkalapot és 4 lapra szerelt bútort egy perc alatt beraktam és még ketten be is tudtunk ülni. A bringa is egy mozdulattal bent van, és a nagyobb nyílás miatt sokkal könnyebb pakolni.

OFF:
A Lexus GS-t viszont nem értem, úgy néz ki mint egy 5ajtós, de csak 4 ajtaja van.
Előzmény: ckerti (649)
ckerti Creative Commons License 2007.02.16 0 0 652

Nem azt mondom, hogy úgy pont jó, ahogy van, pl. az elején a vastag króm nekem sem jön be, és a lámpák is kérdésesek, de nekem kifejezetten jól jön, hogy lesz olyan autó a piacon, ami amellett, hogy hatalmas a hátsó lábtér, még ötajtós is.

 

Én azt mondom, csináljanak egy Sedant is, hogy legyen választék (van aki a kombi Superb-et várja :-)), de nekem bejönne.

 

A kasztni merevségét meg csak megoldják valahogy, elvégre létezik a RR Drophead is meg a Mercedes Ocean Drive is (igaz ezek még csak tanulmányautók, de hatalmas nagy kabriók).

 

Ha valaki akar, akkor tud merev kasztnit csinálni, kétségtelen, hogy nagy autót öt ajtóval nehezebb kimerevíteni, mint egy kicsit 3-al.

 

Nézzük meg élőben és akkor kiderül.

Mire én odajutok (kb. 2010-ben), addigra még frissíthetik is, ha gond lesz vele.

Előzmény: bigjohni (651)
bigjohni Creative Commons License 2007.02.16 0 0 651
Lehet hogy praktikus, de szerintem egy ekkora autónál ez ne legyen a szempont.
Ugyanolyan hülyén /bénán/ néz ki mint mondjuk ha Jaguár, Merci, BMW, Audi, lenne öt ajtósban, természetesen csak méretben hasonlítom össze őket a külömbséggel tisztában vagyok. Legyen kombi meg limuzin, ezt az elb*szott formát meg hagyják meg a kicsiknek./volt octaviam is amit nagyon szerettem, ahoz ment ehez viszont nem/
Komolytalanná teszi az egész autót, és akkor még nem beszéltem a karosszéria merevségéről meg a zajokról.........
Alapból krómbuzi vagyok, de ez már sok.
Előzmény: ckerti (649)
Scholl4 Creative Commons License 2007.02.16 0 0 650
A hátsó lámpákat szerintem a fiat albea, renault megane párosról gyurmázták. Nem valami szerencsés... Az eleje jó, kicsit újskodás, kicsit béemvés.
Előzmény: ckerti (649)
ckerti Creative Commons License 2007.02.16 0 0 649

Láttátok már az új Superb-et?

 

http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.02.16.&300550

 

Ha minden igaz, ötajtós lesz.

 

Szerintem megvan a következő autóm! :-))

Szafy Creative Commons License 2007.02.15 0 0 648
Üdv!

alapjárat!

bocs, hogy ilyen sokára válaszolok.
nem vettem észre semmi különöst, de azóta erősen figyelek :)

Szafy
Előzmény: zzoollyy (605)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.15 0 0 647
Mennyibe jött ki a Siemens szett?Mennyi gar van rá?
Előzmény: kohalmik (645)
kohalmik Creative Commons License 2007.02.15 0 0 645

Hát igen kapcsolgatunk... :))))

 

Szerviz... neked legalább mondtak valamit, nekem csak a "majd"-ot tudták ígérni...

...aztán mikor úrja érdeklődtem türelemre intettek :)

 

Igazán az az érdekes hogy 2005-ös modelleknél a "0" állásban nem ég, de mégsem lehet a 2007-eseket "lebutítani".

 

Amúgy hihetetlenül jó a Xenon szet, mindenkinek csak ajánlani tudom, mert nekem valahogy a gyári H7-es világítás talán picit átlagon alulinak tűnt! Nagyon gyenge fényt adott.

 

üdv.: Kálmán :)

 

 

Előzmény: zzoollyy (642)
Axonmáshol Creative Commons License 2007.02.15 0 0 644

Nem nyekereg. eddig bevált. Tárcsát és betétet cseréltettem 85 e-nél. Most 106 e és jó.

 

zzoollyy Creative Commons License 2007.02.15 0 0 643

Én a gyáriakra értettem a nyekergést, mikor alacsony sebességről álsz meg nagyon finoman, de mintha kezdene bekopni a fék és azóta ritkán csinálja.

Előzmény: Törölt nick (640)
zzoollyy Creative Commons License 2007.02.15 0 0 642

Nálam ugyanez a probléma, én is utólag szereltettem bele a xenont.

Ezt teljesen feleslegesnek tartom én is, hogy nulla állásben világít a tompított, de nem ugyanakkora feszültséget ad a lámpának mint mikor rendesen 1-es állásba van kapcsolva.

Tehát ez a szívás, mert a xenonnnak a gyújtáshoz nem ad elég feszültséget, ezért van, hogy nem indítja be az ízzót és csak az egyik ég vagy az sem.

Majd próbáld ki azt mikor már használod a xenont, tehát az ízzó "meleg" és mondjuk 5-10 percre leállítod az autót utána "0" állásban is felkapcsolja mindkét xenont, de így meg ne használd, mert nem elég nagy a feszültség és az ízzó meg az elektronika élettartamát csökkented vele.

Nincs más megoldás még csak az amit írtál, hogy "P" állásba indítassz aztán vagy mész helyzetjelzővel vagy felkapcsolod a világítást.

A szervízben nekem úgy 1-2 hónap múlva ígérték a megoldást,ha lesz vmi írok.

Addig kapcsolgatunk.

 

Üdv.:ZZoollyy

 

Előzmény: kohalmik (641)
kohalmik Creative Commons License 2007.02.14 0 0 641

sziasztok

 

felmerült egy korábbi hozzászólásban is a témám:

 

2007 modellnél a lámpa 3 állásos: 0  - P - 1

 

sima szettel vettem, sajnáltam a 200akárhány ezret a xenonra, de találtam Pesten egy korrekt céget, aki berakta a gyári Siemens Xenon-t hihetetlen korrekt áron.

 

korábbi modelléveknél a 0 állásban a lámpa nem világított így ha be akartad kapcsolni hát bekapcsoltad ha nem hát nem.

 

2007-nél sajna a 0 nem nulla mert ott ő bizony ég (sima H7) de a Xenon már valahogy vacakol, hol ég hol nem vagy egyik vagy másik... de ha rendesen felkapcsolom 1-be ott már hibátlan.

 

Skoda szalonban NEM TUDTÁK - egyelőre -  a kapcsolót visszaállítani úgy mint a régieket, tehát 0-nál ne világítson.

 

így viszont az indításkor parkoló fokozatba rakom a lámpakapcsolót és ha a motor már jár felrakom a világítást.

 

1.: Normális ez így hogy a sima H7 ég a Xenon meg vacakol a 0 kapcsolóállásban?

2.: Le lehet-e butítani a kapcsolót, hogy 0 állásban ne világítson?

 

üdv.: Kálmán

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!