Majd jön, addig is: technikai akadály van...valamikor, valaki módosította a lengéscsillapítók bekötési pontjait, és a gyári lengéscsillapítók nem jók hozzá, ami meg kijött alóla, nem tudni, mié. Így aztán "ekkicsit" nehéz kitalálni, mit tettek alá anno a hetvenes években....az egyetlen kiindulópont egy halál rozsdás, deformálódott lengéscsillapító.
Nagyon király, köszi szépen! Igen, ezek szerint nem 25-75, hanem 23-73...:) Az Avonnal kapcsolatban pedig azt a buszt 2009.03. hóban hoztuk el Szigethalomról ELK-736-os 1984-es évjáratú kocsi. Tekintve, hogy azzal is én dolgozom, így ez az infó biztosnak tekinthető! :) Ami a képen látható (LJZ-342) az tőlünk (mmint az Avonbusztól) teljesen független biznisz, csak éppen a matricázása épül hasonló metódusra. Így hirtelen ránézésre két alapvető különbséget látok: a mienkben az összes ablak teli a klíma miatt, ezen pedig elhúzhatósak, az Avon első hídja SZU-tengelyes, ennek Rába. Ja, meg hogy ennek az ajtajai a vastag gumis típusból valók, az Avoné meg vékony (mmint, az ajtók közti gumirészre értem ezt...pl: ex BKV: BX 52, 53-as sorozatú 260-as...:))
Jó reggelt! A projectoros rendszáma HYH-277. Köszi a segítséget ezügyben!Másrészt a csuklóssal kapcsolatban mindenképp szólok majd, hogy mi a pálya.:) Üdv!
(talán Sopron - Baja járat volt, ha létezett ilyen)
Létezett, igaz, Egyházaskozárban nem volt megállója, de a falun keresztül vezetett az útvonal. A Bács Volánnal csinálták közösben, 1724-es vonalszámon. Nem tudom pontosan, mikor következett be az, hogy "félbevágták" a vonalat, de 1997-re (1996/1997-es kötet) már úgy volt, hogy a Kisalföld Sopron-Szombathely-Hévíz-Keszthely, a Bács pedig Hévíz-Keszthely-Kaposvár-Baja (mai 1652-es vonal) közlekedtette. Ha valaki Sopronból Bajára akart volna menni, 3,5 órát dekkolhatott Hévízen vagy Keszthelyen.
Lehetséges az, hogy nem csak az idegenben altatás volt az oka a vonal kettévágásának, hanem ez a baleset is?
tényleg voltam!:) még mindig kint van elöl. a gyíkarc vetítés közben ütötte múltkor az első ajtót a Hősök terénél...fel akart szállni...:) szóltam neki,h hétvégén a 30A szóló kocsi,ez meg sima 30-as...még akkor sem esett le neki,h ez nem BKV-s kocsi két ajtóval,feketére fújva...
új fórumos vagyok itt. Nem rég busz tulajdonossá váltam egy remekszép Ikarus 266-os gazdája lettem! Sajnos a vezetőfülke a gyári plexis kialakítás,ezt szeretném módosítani! A jól bevált kabinosra ,de sehol nem találtam ilyet ami eladó lenne, akinek meg volt az meg a méhbe vitte... :-(
Ezért az lenne a kérdésem, hogy nincs valakinek ilyenje ami eladó? esetleg ismerősének? Azzal is sokat segítenétek ha bontót vagy olyasvalakit tudnátok ajánlani aki nyomra vezethet!
Azaz. Egészen pontosan 12 db projector vetít az ablakokra előre elkészített program alapján számítógépes vezérléssel, a megrendelő kívánsága szerint elkészített animációt.