Hát ez jelemző a hazai közlekedési morálra...A jópofa matricákkal teleraggatott autójával(sajnos néha buszon is felfedezem...) sem tudott az agyoniskolázott úrvezető elmenni úgy egy 11 méteres busz mellett,hogy neki ne menjen.Gondolom utána szóltak neki,hogy van egy olyan elmés eszköz a gépjárműve alapfelszereltségében,hogy jobb oldali visszapillantó tükör.Azt nem a borotválkozás könnyítésére tették oda,ha sávot vált,nem árt néha használni is.Végülis majd mi megyünk az árokban,meg a szántáson,mert valaki annyira siet,és csak kizárólag a busz akadályozza,azt pedig semmiképp nem szabad tűrni!Ha meg nem jön be a manőver(mint éppen itt sem...)mert mondjuk valaki olyan bunkó,hogy pont ilyenkor jön szemben,majd a buszos megoldja valahogyan!Mert ugye a KRESZ előírja,hogy az engem előző gépkocsit köteles vagyok segíteni!Ha nem teszem,a Közeg első kérdése:mit tett a baleset elkerülése érdekében?!?Tök egyszerű ám eldönteni!Vagy keresztülmegyek a személykocsin,vagy bukfenc!Hol lesz kevesebb sérült?Ki érdemli meg jobban,hogy megsérüljön?Ki hatalmazott fel engem arra,hogy erről döntsek?Na és a végszó:ott abban a pillanatban nulla másodperc van ennek a fejtegetésére!Én elismerem hogy mindannyian hibázunk,de ebből nem kell sportot űzni.Mert egyszer elfogy a szerencse...
Köszönöm. Már régen akartam, terveztem egy EAG-ot,de azt kell elkészítenem, amit kérnek. Most végre kértek E95-öst, egy saját példányom is félig elkészült. Majd lesz hazai színű is, a 3 tengelyes, és az E 99-es, csak idő kérdése.
Az új év egy ( nem magyar) trolival kezdődik, aztán 602 csuklós, 620 csuklós, 556, és egy Rába DST, érdekes programnak igérkezik. Karácsonyra lesz pótkocsija a 620-asomnak, mert Polgárra is készülni kell.
Sziasztok! Kecskeméten BOP-328-val mikor és hol tudok találkozni...mert fotózni szeetném, de nem találom...bújkál, vagy már ne keressem...a segítséget előre is köszönöm!