Koszi szepen a tanacsokat.Akkor leneygeben nem tobb a fenntartasa gondolom mint egy ehhez hasonlo kaliberu autonak ugye?szerinted a diesel vagy a benzines a jobb megoldas?neked milyen geped van?fogyasztasban hogy jossz ki vele?
Az ARB, az rendben van. A Camel-es is jó lehet, ha elég erős a szélső része. Annyiból mindenképpen jobb, hogy nem nyúlik be az autó mellé, így ha valahol megakad, kisebb az erőkar is, ami hátrafelé nyomja.
Vigyél magaddal hozzáértőt!Próbáld ki,hogy melegen is indul-e rendesen/leállítás után párperc múlva újra indítva/! Kerékcsapágyak jók-e kb.: 30.000 Huf/db /iker/ A szokásos szervízköltség attól is függ,hogy mennyiért veszed a hozzávalókat és hogy mennyiért csinálják meg!Nekem egy teljes olajcsere/nem automata/ szűrőkkel együtt kb.: 40-50.000 Huf ha én csinálom magamnak!Láncot nem biztos,hogy kell cserélni ha nincsen hangja és nem lóg/ elvileg az olajbetöltőn benyúlva egy ujjal ha meg tudod emelni akkor már nem valami jó/. Ami előfordulhat azok inkább elektromos gondok: -első ajtók zárjaiban leégnek a motorok/univerzális kp.zárral megoldható/, -légrugó hibák/jó ha van eas emergency a rendszerben akkor fel tudod fújni benzinkúton vagy saját magadnak ha ügyes vagy/,esetleg vehetsz hozzá eas kicker-t/kb.:30-50.000 Huf/ olyat is ami csak kiüti a hibát és olyat is ami ki is írja,hogy mi a gond, -ABS fault-általában csak meg kell igazítani a jeladókat mert kicsúsznak kicsit a helyükről,120-150.000 km környékére elfáradhat a hidro akkumlátor/40.000 Huf/ ill. a szivattyú reléje/kb:10.000 Huf -klíma hiba-sok minden okozhatja/az is megoldható,hogy ne keljen kivenni a műszerfalat,hogy hozzáférj az állító motorokhoz Nem mondom,hogy ezek elő fognak fordulni de előfordulhatnak. Ha alkatrész kell én angliából szoktam venni!Szállítással együtt is feleannyiba kerül mint itt nálunk/bontott is/! Itt esetleg körülnézhetsz: http://rangerovers.net/newrremedies.htm
A gyárit télen lenulláztam, gondoltam valami újat kellene, de nem akarom a lökhárítót is lecserélni. A camelos elég szimpi gondoltam ezt megcsináljuk, szerinted elég stabil? Miből lenne érdemes?
ez biztos hogy jobb, de ilyet nem szívesen, csak ha minden kötél szakad:)))
Nézd meg a csatlakozókat!A szivattyún a fehér kör alakú amin áramot kap.Esetleg ott adhatsz neki áramot mondjuk közvetlenül az aksiról,hogy működik-e! A relék közül a fekete siemens relé a szivattyúé!Ezen keresztül kapja az áramot!Hallod kattanni amikor ráadod a gyújtást, a műszerfalon világít a felkiáltó jel? Ha a relét kiveszed ott is direktre tudod kötni,hogy megnézd megy-e a szivattyú! Lehet,hogy valami kontakt hiba mert leálláskor még jó volt! Általában a relé beég /képen láttam olyat is amelyik elolvadt félig/ és a folyamatos áramtól leég a szivattyú! A relét is meg tudod nézni két három drót segítségével,hogy működik-e! Esetleg hívj ha bonyolult voltam!Telefonon egyszerűbb elmagyarázni!
Amíg tolod, addíg jó, ugyanis akkor kb a géptető felénél (nagyjából ahonnan szív) lesz épp a hullám alsó pontja, amit tolsz magad előtt, és ha tartod azt a sebességet, hogy ez a hullám végig meglegyen, akkor így tudsz egy picit akár magasabb vízben is menni anélkül, hogy vizet szívna.
Kezdésnek amúgy érdemes megnézni ezeket a videókat: http://www.youtube.com/watch?v=q2I17OtZp6E
Azér kérdeztem, mert tegnap reggel toltam a vizet az orrával... nem gondoltam, hogy ilyen mély, de nem mertem benne megállni már, vagy tolatni. Mostanság veszélyes erre a virágfotózás :)
Az ránézésre olyan 35mm külső átmérő lehet, max 40. Falvastagságnak 3,5mm? Hát... határeset. Szerintem túl nagy az erőkar a szélső részén. A gyári RRC dögtoló is ott gyenge, Gerinek is olyan volt fenn, aztán amikor elgombázta a GSI Astrát, rendesen kapott a Range sarka is a dögtoló mögött, mert hátrahajolt a dögrács 10 centit, aztán csörlővel húzkodtuk a helyére. Szerinted én mér' akarok 2" átmérőjű, 6-os falvastagságú csőből csinálni rácsot? Mer az nem görbül hátra, ha belecsattanok egy személyautóba, vagy ha rácsúszok egy fára terepen, tehát valóban védi az autó elejét.