Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GambinoKN Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6244
Koszi szepen a tanacsokat.Akkor leneygeben nem tobb a fenntartasa gondolom mint egy ehhez hasonlo kaliberu autonak ugye?szerinted a diesel vagy a benzines a jobb megoldas?neked milyen geped van?fogyasztasban hogy jossz ki vele?
Előzmény: terrano1 (6239)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6243
Az ARB, az rendben van. A Camel-es is jó lehet, ha elég erős a szélső része. Annyiból mindenképpen jobb, hogy nem nyúlik be az autó mellé, így ha valahol megakad, kisebb az erőkar is, ami hátrafelé nyomja.
Előzmény: TdiOxi (6238)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6242
Tehát 40-es cső... 3,5-es fallal... necces.
Előzmény: mandras79 (6241)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6241
Kerület bameg ,kerület,hülyülök.
Előzmény: Tie (6226)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6240
Köszi tudtam ,hogy számíthatok rád:O)Holnap remélem okosabbak leszünk mert kedden vinnem kell kipufogó tuningra!(lesz kipufogom:)
Előzmény: terrano1 (6236)
terrano1 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6239
Vigyél magaddal hozzáértőt!Próbáld ki,hogy melegen is indul-e rendesen/leállítás után párperc múlva újra indítva/!
Kerékcsapágyak jók-e kb.: 30.000 Huf/db /iker/
A szokásos szervízköltség attól is függ,hogy mennyiért veszed a hozzávalókat és hogy mennyiért csinálják meg!Nekem egy teljes olajcsere/nem automata/ szűrőkkel együtt kb.: 40-50.000 Huf ha én csinálom magamnak!Láncot nem biztos,hogy kell cserélni ha nincsen hangja és nem lóg/ elvileg az olajbetöltőn benyúlva egy ujjal ha meg tudod emelni akkor már nem valami jó/.
Ami előfordulhat azok inkább elektromos gondok:
-első ajtók zárjaiban leégnek a motorok/univerzális kp.zárral megoldható/,
-légrugó hibák/jó ha van eas emergency a rendszerben akkor fel tudod fújni benzinkúton vagy saját magadnak ha ügyes vagy/,esetleg vehetsz hozzá eas kicker-t/kb.:30-50.000 Huf/ olyat is ami csak kiüti a hibát és olyat is ami ki is írja,hogy mi a gond,
-ABS fault-általában csak meg kell igazítani a jeladókat mert kicsúsznak kicsit a helyükről,120-150.000 km környékére elfáradhat a hidro akkumlátor/40.000 Huf/ ill. a szivattyú reléje/kb:10.000 Huf
-klíma hiba-sok minden okozhatja/az is megoldható,hogy ne keljen kivenni a műszerfalat,hogy hozzáférj az állító motorokhoz
Nem mondom,hogy ezek elő fognak fordulni de előfordulhatnak.
Ha alkatrész kell én angliából szoktam venni!Szállítással együtt is feleannyiba kerül mint itt nálunk/bontott is/!
Itt esetleg körülnézhetsz: http://rangerovers.net/newrremedies.htm
Előzmény: GambinoKN (6210)
TdiOxi Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6238

Tie! 

 A gyárit télen lenulláztam, gondoltam valami újat kellene, de nem akarom a lökhárítót is lecserélni. A camelos elég szimpi gondoltam ezt megcsináljuk, szerinted elég stabil? Miből lenne érdemes?

 

 

ez biztos hogy jobb, de ilyet nem szívesen, csak ha minden kötél szakad:)))

 

 

Előzmény: Tie (6226)
terrano1 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6237
Ja!Mielőtt szétbontod a fél autót azért nézd meg a biztosítékokat is!:-)
Előzmény: mandras79 (6206)
terrano1 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6236
Nézd meg a csatlakozókat!A szivattyún a fehér kör alakú amin áramot kap.Esetleg ott adhatsz neki áramot mondjuk közvetlenül az aksiról,hogy működik-e!
A relék közül a fekete siemens relé a szivattyúé!Ezen keresztül kapja az áramot!Hallod kattanni amikor ráadod a gyújtást, a műszerfalon világít a felkiáltó jel?
Ha a relét kiveszed ott is direktre tudod kötni,hogy megnézd megy-e a szivattyú!
Lehet,hogy valami kontakt hiba mert leálláskor még jó volt!
Általában a relé beég /képen láttam olyat is amelyik elolvadt félig/ és a folyamatos áramtól leég a szivattyú!
A relét is meg tudod nézni két három drót segítségével,hogy működik-e!
Esetleg hívj ha bonyolult voltam!Telefonon egyszerűbb elmagyarázni!
Előzmény: mandras79 (6206)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6235
Ha túl gyorsan mész, az se jó. :)
Előzmény: geri 74 (6234)
geri 74 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6234
A lényeg hogy gyorsan tojjad neki..-:)))
Előzmény: Tie (6233)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6233
Amíg tolod, addíg jó, ugyanis akkor kb a géptető felénél (nagyjából ahonnan szív) lesz épp a hullám alsó pontja, amit tolsz magad előtt, és ha tartod azt a sebességet, hogy ez a hullám végig meglegyen, akkor így tudsz egy picit akár magasabb vízben is menni anélkül, hogy vizet szívna.

Kezdésnek amúgy érdemes megnézni ezeket a videókat:
http://www.youtube.com/watch?v=q2I17OtZp6E

http://www.youtube.com/watch?v=PwlALeoBOKU
Előzmény: fejes.i (6232)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6232
Azér kérdeztem, mert tegnap reggel toltam a vizet az orrával... nem gondoltam, hogy ilyen mély, de nem mertem benne megállni már, vagy tolatni.
Mostanság veszélyes erre a virágfotózás :)
Előzmény: Tie (6231)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6231
Megnézed, hogy hol szívja a levegőt, oszt ha ügyes vagy, valamivel afölé érő vízbe még bemehetsz, ha folyamatosan mész, és tolod a vizet.
Előzmény: fejes.i (6230)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6230
Jut eszembe, milyen mély vízbe merhetek belemenni snorkel nélkül?
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6229
Addig nem is szokott baj lenni, amíg nem köll megállni :)
Előzmény: Tie (6227)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6228
6-os falú cső, amikor létezik selejtezett vasúti sín? Csalódtunk benned, Tie! :))
Előzmény: Tie (6226)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6227
Mert? Nem mondtam, hogy még tavaly GPS szerint százhetvenvalamennyit mentem a Ződdel az M0-n? :)

Ment volna még tovább is, de lassan. Szóval nem az a hipp-hopp kigyorsítunk volt. :)

És amúgy nehéz, jól tapad, oda van rakva az útra, nincs azzal semmi baj. :)
Előzmény: fejes.i (6225)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6226
12,5 cm? Ott valamit elírtál szerintem. :)

Az ránézésre olyan 35mm külső átmérő lehet, max 40. Falvastagságnak 3,5mm? Hát... határeset. Szerintem túl nagy az erőkar a szélső részén. A gyári RRC dögtoló is ott gyenge, Gerinek is olyan volt fenn, aztán amikor elgombázta a GSI Astrát, rendesen kapott a Range sarka is a dögtoló mögött, mert hátrahajolt a dögrács 10 centit, aztán csörlővel húzkodtuk a helyére.
Szerinted én mér' akarok 2" átmérőjű, 6-os falvastagságú csőből csinálni rácsot? Mer az nem görbül hátra, ha belecsattanok egy személyautóba, vagy ha rácsúszok egy fára terepen, tehát valóban védi az autó elejét.
Előzmény: mandras79 (6221)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6225
Ja, hogy szuicid alkat? 180-nál odalépni egy MT gumis, két méter magas guruló téglának? :)
Előzmény: Tie (6224)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6224
Hát, mondjuk 180-nál odalép, valszeg még megmozdul. :)
Előzmény: fejes.i (6220)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6223
:))
Előzmény: mandras79 (6222)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6222

Szántani?:)

Most már elviszi nem csak a 3-as ekét hanem a 4-es váltvaforgót is..

Előzmény: fejes.i (6220)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6221
Külső átmérő 12,5cm,falvastagság kb3,2es
Előzmény: Tie (6216)
fejes.i Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6220
Szép - de mit tud csinálni 400 lőerővel, amit 300-al nem?
Előzmény: Tie (6217)
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6219
Zsír. Nem is túl drága, persze nem tudjuk, mennyi a reserve-je.
Előzmény: mandras79 (6218)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6218
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6217
Ó, ez finom:

http://www.rhel.co.uk/articles/fabrrc/fabrrc.htm

Gázzal 400 lovas 4.2-es Rover V8. :))
Tie Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6216
A lecsiszolt rész milyen anyagból lett? Átmérő? Falvastagság?
Előzmény: mandras79 (6215)
mandras79 Creative Commons License 2010.04.25 0 0 6215
:o):O))
Előzmény: Tie (6214)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!