Építkezés közben hallottam azért olyanokat, hogy a hűtőkapacitást kicsit alulméretezték a Sky Courton, illetve semmilyen tartalék hűtés nincs, ha valamelyik gép lerohad vagy karbantartás alatt van. Ezt menet közben javították? Most, hogy jönnek a tartós nyári melegek, nem jönnek elő ezek a problémák?
Az átépítések miatt a 2A terminál SkyCourt felé eső oldalának egy részén a hűtés nem üzemel. Ez sajnos szükségszerű velejárója a munkálatoknak, hiszen egy üzemelő terminálon kell dolgozni és bizonyos munkákat nem lehet másként elvégezni.
Dehogy gázolok, nincs is gáz a terminálokon. :)))))
Egyenlőre a 2A felöli oldalon kánikula van (tavalyi feeling), a jó idő a másik oldalon található. Világítás viszont már van rendesen, a múlt héten az se volt.
Emlékezetem szerint teljesen publikus volt az az infó, hogy mivel a Malév adja a forgalom jelentékeny részét, ezért a garanciákat adtak a vásárlóknak a forgalom tekintetében.
Nyilvánvaló, hogy egy üzleti szerződésnek nem minden részlete publikus.
Ezek a "turkálások" pedig azt hiszem, hogy a torta újraosztásában, esetleg a politikai játszótéren relevánsak.
"A SkyCourt után hatalmas kontraszt a sötét (minden harmadik lámpatest ég, mi ez, valami enerigiatakarékoskodás?), és fullasztóan meleg (légkondi nuku ugyanemiatt?) 2A indulási rész volt."
Szóval csak azt nem értem, hogy mi szükség van arra, hogy a csekin pult előtt ácsorogjanak az utasok, miközben ha korábban nyitnának, mint 2 óra, akkor valszeg nagyobb is lehetne a haszon. Amikor megnyitott a 3 pult, akkor aránylag gyorsan fogyni kezdett a sor.
A SkyCourt után hatalmas kontraszt a sötét (minden harmadik lámpatest ég, mi ez, valami enerigiatakarékoskodás?), és fullasztóan meleg (légkondi nuku ugyanemiatt?) volt. A beszállítás pont a jelzett időben megkezdődött, a gépen ismét telt ház volt, az utasokat ismét 4 sztyuvi látta el, akiknek a munkájára ezúttal sem lehetett panasz, sőt, az odaút után ezen a járaton is teljesen pozitív élményeim voltak. (Az első szakaszt a légitársaságok, stb topikban írtam meg.)
Ácsorogtunk még vagy félórát a kapunál, a leszállásig ebből 10 percet sikerült behozni. Egyéb említésre méltó nem történt.
Üdv a Tasztaltársaknak Lisztferihegyről, a SkyCourtból. So far so good, az utasbizti topiktársaknak egy pozitív viszajelzés, az ellenőrzés - 3 kapu van nyitva - frappánsan, de legfőképpen udvariasan történt, sorbanállás nem is volt.
A SkyCourt valóban impresszív, lenne még benne hely utasnak.... Ezzel kapcsolatban felhívnám a BArt olvtársak figyelmét arra az összefüggésre, hogy ha netán hamarabb megnyitnák a csekint, akkor nagyobb lenne a forgalom is..... Eh.
A Jameson 1200 HUF, a kóla 550, de jólesik itt a Leroyban. Majd jelentkezem.
Hát mondjuk annak, amit igen belső infók szerint csiripelnek a madarak, ám hivatalosan még sehol, senki nem erősítette meg: hogy a privatizációs szerződésben szerepel a kompenzáció a Malév kiesése esetére... ;)
Vizsgálják a reptér privatizációját, mert: "a háttérben olyan alkuk születtek, amelyek mindenképpen azt feltételezik, hogy a Budapest Airport privatizációja körül is kétes ügyletek voltak". Ettől több sajnos nem derül ki.