Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chris905 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 838

Ma néztem meg a Skoda központi honlapján az aktuális alkatrész katalógust, amelyben 35.000Ft-ért adják az "X-TENDED" 17-es felni darabját.

Ez szerintetek jó ár? Valaki esetleg használja ezt felnit?

Mennyire igazak azok az állítások miszerint magyar utakra ne vegyen az ember 16-osnál nagyobb kerekeket a kátyuk stb. miatt?

 

Licsimi Creative Commons License 2007.03.19 0 0 837

Nekem nagyon bejött.

Azért jó, hogy ott rakták bele, mert így értelemszerűen arra is kiterjed a gari. Sokat beszélgettem a szervízvezetővel és Ő is azt mondta, hogy nem kell foglalkozni a garival, mert amíg nálam van az autó addig van rá gari. (igaz ez a 10. autó, amit náluk vettem)

Előzmény: Chris905 (836)
Chris905 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 836

Szia!

 

Amikor én utólag rákérdeztem márkaszervízben, hogy lehetséges-e a gyári bi-xenon beszerelése azt mondták, hogy nem, mivel "nehezen beépíthető az elektronika" stb.

Az utólagos, nem gyári xenon-szettektől pedig óva intettek.  

Varshi Creative Commons License 2007.03.19 0 0 835

> a 2007-es modellekben bevezetett "menetfény", vagy automatikus fényszóróaktivitás továbbra is működőképes-e?

 

99.9%

Előzmény: Chris905 (833)
Licsimi Creative Commons License 2007.03.19 0 0 834

Hello!

Nekem teljesen jól működik. Én belealkudtam az árába, így a Skoda Wolf szerelte. Cseréltem helyzetjelző ízzót, mert nagyon bután nézett ki a fehér fény mellett a kicsi sárga fény...

A fényszoró magaságot ugyanúgy állítod. A Coming Home működik nálam rendesen, de sokat nem használom, mert a garázsban amúgy is világít a lámpa amikor beállok.

Az enyém még a ráncfelvarrás előtti, úgyhogy az utolsó kérdésedre nem tudok válaszolni.

Előzmény: Chris905 (833)
Chris905 Creative Commons License 2007.03.19 0 0 833

Sziasztok!

 

Utólagosan beszerelt xenon lámpával kapcsolatban  szeretném a véleményeteket kérdezni.

A beszerelést követően:

- megmarad-e a fényszóró magasságállítási lehetőség?

- hogyan reagál a rendszer a "coming home" funkció aktiválásakor?

- a 2007-es modellekben bevezetett "menetfény", vagy automatikus fényszóróaktivitás továbbra is működőképes-e?

 

Köszönöm.  

 

Ursa Major Creative Commons License 2007.03.18 0 0 832

olajcsere valt esedekesse, a kerdesem annyi, hogy melyik markaszervizt, ill. szakszervizt ajanlanatok, ahol korrekt modon kezelik a teendoket (tenyleg megcsinaljak, azt az olajat rakjak bele, amit mondok/viszek, es nem 10 munkaorat szamolnak ra ("...mert 9 amig kifolyik az olaj...":-)) Bp. III-XI-I-XII kerulet kornyeken kellene.

...aki meg superb vasarlas elott all, annak adalek: 96kW, tankolasokkal mért fogyasztas Budapest-Kaprun-Budapest: 5,4 l/100km, 140-160-as utazoval...

stevie wonder Creative Commons License 2007.03.18 0 0 831

Vételár: igaz, hogy olcsóbbak a használtárai, de mennyire könnyen eladható használtan??? Tehát keresett a piacon?? Addig Ok, hogy megveszem (akár újan, akár használtan) és használom pár évig (?), de utána el lehet adni őket?? Szerintem nagyon nehezen, vagy csak hatalmas buktával- saját tapasztalat.

 

Ezt ugy kell elkepzelni, mint egy reszvenyt :-)

 

Az alulertekelt es a tulertekelt reszvenyeken is lehet keresni, es bukni is :-)

 

 

Előzmény: Törölt nick (828)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.18 0 0 830

Egyetértek a leírtakkal, ez szerintem korrekt, objektiv hozzászólás a témához.

 

Igyekszik az ember :-)

Előzmény: zzoollyy (829)
zzoollyy Creative Commons License 2007.03.18 0 0 829

Egyetértek a leírtakkal, ez szerintem korrekt, objektiv hozzászólás a témához.

Előzmény: stevie wonder (827)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.17 0 0 827

Jaj de örülök, hogy megvan a téma :-)

 

Maradjunk annyiban, hogy a Renault turbodizelmotorok problemaiert legalabb annyiban a hanyag/ertelmetlen juzerek, illetve a hanyag/kontar szakszervizek okolhatoak, mint a VW-Audi turbodizelmotorok (szinten vitathatatlan) problemaiert.

 

A Renault markaszervizek valoszinuleg még a VW/Skoda-szintet is alulmuljak. Rendszeres a téves diagnosztika, a feleslegesen kicserelt alkatreszek, a ki nem javitott hibakkal kirugott tulajok.

 

Mint ahogy a Skodanal, szerencsere a Renault-nal is megvannak azert a guruk, akik gyorsan, szakszeruen, koltsegkimelo modon meg tudjak oldani a komolynak tuno probemakat is.

 

Ha valaki benez a Megane forumba (az egesz Index egyik legnagyobbb forgalmu topikja), vagy hozzank, a lagunasok koze, az idonkent elofordulo problemak mellett tobbnyire elegedett juzereket talal.

 

Persze nem vitatom, hogy a Superb sok tekintetben atgondoltabb konstrukcio, jobban osszerakott auto. Elonye, hogy az alkatreszei olcsobbak -- mármint a PoHu kozremukodese nelkul beszerzettek. A Renault-nal kisebb az esely elkerulni a szinten arany kaszákat suhogtato ReHu-t.

 

De azert a Lagunanak megvannak a maga utokartyai (felszereltseg, biztonsag, csomagter (kombi), vételár, magasabb motorteljesitmeny-szintek).

Előzmény: zzoollyy (826)
zzoollyy Creative Commons License 2007.03.17 0 0 826

Hali-Gali!

Jó barátomnak is Renaultja volt, igaz nem 2.2-es csak 1.9-es dci, de átkozta a napot mikor kihozta a szalonból, mivel 60e kilóméter alatt kétszer kellett az egész nagynyomású rendszert cseréni, meg egyszer a turbót.Kétszer huztam be a szalonba,mert egyszerűen reggel nem indult be a garázsba, a végén már a trélerre is sajnálta a pénzt, el is adta jó nagy bukóval, de olyan is van bizonyára akinek bevált.Csak én ilyet nem ismerek. 

Licsimi Creative Commons License 2007.03.17 0 0 825

Gyártanak is belőle Oroszlányban is...

 

Előzmény: stevie wonder (823)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.17 0 0 823

Speciel a Renault es Skoda egyforma turbokat (is) hasznalnak :-) (Garrett)

Előzmény: Licsimi (822)
Licsimi Creative Commons License 2007.03.17 0 0 822

2004-ből, illetve 2005-ből voltak.

Nem jó fej akartam lenni, csak leírtam a tapasztalatot.

Mikor a kollegámnak alapjáraton piros lámpánál széthullott a turbó...

Előzmény: stevie wonder (821)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.17 0 0 821

Majd nem örülsz ennyire, ha széthullik alattad...

 

Mondtak mar, hogy jo fej vagy? :-)

 

A 2003 elottiekkel tenyleg sok volt a baj. Azutan egy eleg komoly modellfrissites kovetkezett. Az enyemben most 115 ezer kilometer van, es -- kopp-kopp-kopp -- hibatlanul mukodik.

Előzmény: Licsimi (820)
Licsimi Creative Commons License 2007.03.17 0 0 820

Majd nem örülsz ennyire, ha széthullik alattad...

Volt a családban, illetve az ismerettségi körben három is. Mindegyik újonan vásárolt, egyik sem birt ki 100 e km-t komolyabb probléma nélkül.

Soha többet francia autó...

 

Előzmény: stevie wonder (819)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.17 0 0 819

Tenyleg.

 

5 Octavia (meg regebben egy Favorit, Felicia) utan termeszetes lett volna ujra Skodat venni, de 3.5 alatt nincs Superb, 4 alatt pedig van ugyan mutatoba, de azok sincsenek hasznalhato allapotban...

 

Igy aztan egy lenyegesen erosebb, lenyegesen jobban felszerelt, lenyegesen nagyobb csomagtartoju auto lett -- egy bő millaval olcsobban. (Renault Laguna Grandtour 2.2 dCi Privilége)

Előzmény: bigjohni (818)
bigjohni Creative Commons License 2007.03.17 0 0 818
"Ez az egyetlen oka, amiert nekem nincs Superbem"
Tényleg?
Előzmény: stevie wonder (817)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.17 0 0 817

ezeket nem tudják kintről hordani hegyre-halomra, mert kint nincs jó árban.

 

Igy fuggenek ossze a vilag nagy dolgai :-)

 

Ez az egyetlen oka, amiert nekem nincs Superbem :-)

Előzmény: zzoollyy (815)
vasad70 Creative Commons License 2007.03.17 0 0 816
Igazad van! Valóban nem minden márkára vonatkozik a megállapításom.
Előzmény: stevie wonder (814)
zzoollyy Creative Commons License 2007.03.17 0 0 815
Egyszerű az ok miért:ezeket nem tudják kintről hordani hegyre-halomra, mert kint nincs jó árban.
Előzmény: stevie wonder (814)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.16 0 0 814

Sajnos Mo-n extrém magas a 1-2-3 éves használt autók árszínvonala

 

Mo-n teljesen rendben van a fiatal hasznalt autok arszinvonala, kiveve a Superbet (illetve még Mazda6, Accord, Corolla).

Előzmény: vasad70 (812)
bigjohni Creative Commons License 2007.03.16 0 0 813
Amikor vásároltam ilyen papír lógott az oldalán:businnes
És amiért plussz fizetni kellett (pl. nekem) metál, alufelni, DOT-Matrix, multikormány, ultrahangos riasztó, tempomat.
Előzmény: kivantsi (788)
vasad70 Creative Commons License 2007.03.16 0 0 812
2: Igen, azért írtam hogy meg tudd ítélni a használt ár realitását.
Szerintem sok a 4,4M, de ezen a szinten van most az "árfolyam"+1M-ért vadi új, 2007-es be ülhetsz. Sajnos Mo-n extrém magas a 1-2-3 éves használt autók árszínvonala, pedig most már pénz és döntés kérdése az új autó nem úgy mint a 70-es-80-asévekben. Most is vannak akciók, csak utána kell járni több kereskedésbe. A km minden használt autónál zsákba macska, 50-50% esélyed van: vagy igaz vagy nem :)
2 év alatt 48000 km nem sok egy superbbel, (egy trabant esetében pl. nem kételkednék). Én pl. 11 hónap alatt 34000-nél járok.....

3: Igen, és főleg kellően tágas az utastere. Ha nem akarsz talicskát, ásót, kapát, betonkeverőt, ágyat, asztalt stb. szállítani vele akkor a csomagtartó is megfelelő méretű. Ha végig olvasod ennek a fórumnak a közel 800 kozzászólását és a totalcar-on a népítéletet, akkor biztos kialakul benned a biztonságról és a megbízhatóságról valamilyen kép.

Ja, a Business felszereltség automata klimát is tartalmazott, így ez nem feláras extra.
Előzmény: kivantsi (788)
bigjohni Creative Commons License 2007.03.16 0 0 810
Jól belehúztatok.
:)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.15 0 0 808

Ez a PD technológia csődje????

 

A PD technologia csődje korántsem a chiptuningban rejlik, hanem abban, hogy az alapertelmezesben is extrem magas befecskendezesi nyomas egyszeruen annyira igenybe veszi a "pumpadüzniket", hogy eleve viszonylag hamar feladjak (mondjuk a "sima" TDI-khez kepest).

 

Ha valaki ezt tetézi, mert mondjuk hozzanyul a turbonyomashoz, amikor a tobb levegohoz még tobb uzemanyagot lehet befecskendezni, akkor kifejezetten es egyertelmuen tulterheli ezt az erzekeny kulcsfontossagu alkatreszt.

 

Az marpedig evidencia, hogy tobbletteljesitmeny csak tobblet uzemanyagbol szarmazhat...

Előzmény: Törölt nick (804)
Varshi Creative Commons License 2007.03.15 0 0 805
Nos, komám, az a helyzet, hogy pont ő mondta arról a 105 lovas (nem 130, nem 150 lovas) motorról azt, amit. :) Na jóéccakát. :)
Előzmény: Törölt nick (804)
Varshi Creative Commons License 2007.03.15 0 0 803
Tudod mit? Igazad van....
Előzmény: Törölt nick (799)
stevie wonder Creative Commons License 2007.03.15 0 0 802

A szervizesekkel beszéltem, ők is azt mondták, hogy nem mutatja ki. Lehet,hogy hülyek?

 

Nem, nem hulyek. Mint korabban leirtam, a sima szervizdiagnosztika valoban nem mutatja ki a chiptuningot, hiszen a kommunikacio tokeletes, hibauzenet (valoszinuleg) nincs.

 

De ha nagy gebasz van, radugjak az autora a soros diagnosztikat, ami sok egyeb okossag mellett kepes az eredeti- es a modositott parametertablazatokat kimutatni.

 

Hogy leegyszerusitsem: van egy fekete doboz, amibe bedobsz egy 4-est. Ha 4.9 jon ki a tuloldalon, ahogy a nagykonyvben meg van irva, akkor okes a rendszer. Ha 8.7 jon ki, akkor valami nem stimmel. Innentol fogva eleg gyengek a garancialis eselyek.

Előzmény: ryenn (783)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!