Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11986

Két nemzetközi kérdésem van:

 

A Metropol magyar személyzete (mv., jv.) az Párkányban éjszakázik?

Párkány és Szob között álloástávolságú közlekedés van?

 

Köszi

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11985

A mav-start honlapja az EN463-nak 2 ülő, 1 fekvő és 1 hálókocsit jelöl
míg az általad belinkelt fernbahn.de 3 ülőt, a másik kettő stimmel. Melyik a valós?

 

A harmadik ülőhelyes csak szükség esetén közlekedik.

 

Továbbá egy péntekről szombatra közlekedő vonatra München-BP viszonylatra érdemes-e/kell-e rá ülőhelyjegyet váltani? 

 

fogalmazzunk úgy, hogy nem árt :)

 

Előzmény: erdeklodom1 (11984)
erdeklodom1 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11984

Még két kérdésem lenne:

A mav-start honlapja az EN463-nak 2 ülő, 1 fekvő és 1 hálókocsit jelöl

míg az általad belinkelt fernbahn.de 3 ülőt, a másik kettő stimmel. Melyik a valós?

Továbbá egy péntekről szombatra közlekedő vonatra München-BP viszonylatra érdemes-e/kell-e rá ülőhelyjegyet váltani?

Köszönöm.

Üdv,

Előzmény: Törölt nick (11980)
siófoki35 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11983

Éljen az EU...

 

Az viszont tarthatatlan volt, hogy reggel 7-től de. 11-ig nem lehetett normálisab Siófokról Pest felé menni, mert a Venezia teljesen megbízhatatlan volt...

Előzmény: Desert Wind (11966)
erdeklodom1 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11982

Köszönöm.

Előzmény: Törölt nick (11980)
mcg Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11981

reméljük 1 hónap múlva sikerül valami értelmesebbet, az utasoknak is jobban használhatót kialkudni az újjászületés utánra:)

Előzmény: BahnScorper (11974)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11980

Abban kellene segítség, hogy a következő vonatok vagomszámait honnan tudnám letölteni?
Ismerős utazik Mannheim-be és ne kelljen a vagonokat keresgetni.
RJ 62, EC 216
ICE 597, EN463

 

ICE 597: (18. oldal alja)

http://www.grahnert.homepage.t-online.de/r112-500.pdf

 

rj 62 és EN 463:

http://users.atw.hu/diesirae/menetrend/nemz_vonatok.htm

 

 

vagy 463 itt is:

7. oldal tetején:

http://www.grahnert.homepage.t-online.de/r112-400.pdf

 

EC 216: (3. oldalon)

http://www.grahnert.homepage.t-online.de/r112-200.pdf

 

 

Előzmény: erdeklodom1 (11977)
juhlaci Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11979

Köszönjük az összefoglalót! Reméljük még valamelyik útvonalon eljutunk olaszba. 82- ben először a Maestrallal utaztunk. Az idén pedig vonattal utaztunk Sziciliába. Ha más megoldás nem lesz akkor Ausztián keresztül fogunk két év múlva.

Előzmény: Desert Wind (11978)
Desert Wind Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11978

A Venezia konkrétan az 1994/95-ös menetrendi időszak óta jár Budapest-Venezia között.

 

Előtte 1991-től Bécsen át volt közvetlen olasz járatunk, a Gondoliere egész Rómáig, valamint Murakeresztúr-Pragersko felé a Drava Triesztbe.

 

1991 előtt közvetlen Budapest-Róma kocsik voltak Zágrábon át, a Drava, korábban a Maestral, azelőtt pedig az Adriatica révén. Az 1960-as évek közepe óta volt közvetlen kocsi Budapestről Itáliába.

 

A Venezia expressz amúgy azelőtt is létezett, az 1977-ben megszűnt Direct Orient egyik utódvonatának számított Venezia-Beograd útvonalon, közvetlen kocsikkal Skopje, Athén, Istanbul felé.

A jugoszláv polgárháború kitörése után Venezia-Zagreb relációra rövidült, ezt hozták át hozzánk Budapestre 1994-ben.

 

Az egész törénetben az lesz a legérdekesebb, hogy akkor ezek szerint Sežana-Villa Opicina határátmenetben teljesen megszűnik a személyforgalom.

 

 

 

Előzmény: Siemens113 (11976)
erdeklodom1 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11977

Sziasztok!

Abban kellene segítség, hogy a következő vonatok vagomszámait honnan tudnám letölteni?

Ismerős utazik Mannheim-be és ne kelljen a vagonokat keresgetni.

RJ 62, EC 216

ICE 597, EN463

Előre is köszönöm.

Üdv,

 

ui: közben a RJ 62 és a EN 463-ét megtaláltam a mav-start-on....

Siemens113 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11976

Köszi a kiegészítést.

 

Kár érte tényleg. Hány év után szűnik meg a közvetlen olaszországi kapcsolat? 90 óta nagyjából van folyamatosan ha jól emlékszem, előtte nem tudom volt-e és ha igen mikor indult ez a járat.

 

Ilyen rövid idő alatt meg már érdemben új viszonylatot sem lehet helyette tervezni az esetleg együttműködő vasutakkal.

 

Egyébként miért kell ennyire az olaszoknak a francia kapcsolat?

Előzmény: BahnScorper (11974)
Desert Wind Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11975

Hát, végülis Venezia-Athén/Istanbul járatként született meg a hetvenes években :)

Előzmény: FOMA (11971)
BahnScorper Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11974

Venezia témájában:

 

- ilyen formában nem lesz semminemű nemzetközi vonat

- az Adria közlekedését ez nem érinti

- az olaszoknak csak egyetlen dolog áll érdekében, a párizsi éjszakai vonatok (amiket viszont most teljesen a saját kezükbe vesznek - az Artesia helyett Thello lesz, amit a Veolia visz majd francia földön)

BahnScorper Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11973

6-os, 8-as, 10-es fülke a zuhanyzós, de előfordulhat, hogy eggyel régebbi kocsit raknak be - az se rossz, de annak csak a végén van zuhany.

Előzmény: DVB (11958)
timetable Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11972

Csak tippelek, de szerintem az olasz vasút ezzel a lépéssel a FIP-eseket és az Interraileseket szeretné távol tartani.

Előzmény: Siemens113 (11970)
FOMA Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11971

Ezentúl a Balkánra jár a Venezia?:-) (Végül is, a semminél jobb lenne.)

 

 

Előzmény: paca664 (11962)
Siemens113 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11970
ez azárt furcsa mert elvileg ez a járat kitermelte az árát. (?) és akkor a tutisták által hozott pluszról nem is beszéltünk még. Nagyon sajnálom én is a megszüntetést, bíztam benne hogy Ausztrián keresztül fog járni.
Előzmény: orangutan (11968)
zjakabfi Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11969

Persze, hogyne.

Csak hát így a bevételük is csökken, mert a turisták (vonattal érkezők egy része) biztos kimarad...

 

Előzmény: orangutan (11968)
orangutan Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11968

Nem teljesen értem az olaszokat, annyira drága nekik ez a vonat üzemeltetése... Pár éve még 2 vonatot is elbírtak.

 

Az EKB menti meg Olaszországot a csődtől

A központi bank olasz államkötvényeket vásárol, ezért nem emelkednek a hozamok az egekbe. Tovább »

forrás: Index.hu

 

ÍGy már érted őket?:)

Előzmény: zjakabfi (11967)
zjakabfi Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11967

Nyilván a 17:11-es ütemben lesz valami, kérdés, mennyire lesz nemzetközi, jó lenne ha az Adria maradna, bár gondolom, ennek nem lehet akadálya a Venezia megszünése.

Ha viszont nem lesz nemeztközi pótlása, akkor érdemes lenne elgondolkodni a Maestral 2 ütemmel való továbbléptetésének. És akkor már megint lenne közvetlen  spliti stokkja a Maestralnak...

 

Nem teljesen értem az olaszokat, annyira drága nekik ez a vonat üzemeltetése... Pár éve még 2 vonatot is elbírtak. (2005-2006-as szezonban a Goldoni és a Venezia egyszerre járt.)

Előzmény: Vmodellező (11965)
Desert Wind Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11966

Az olaszok egyszerűen nem akarnak nemzetközi vonatokat közlekedtetni. Kár erőltetni. Sajna, de 2011-ben ez a helyzet.

Előzmény: Vmodellező (11965)
Vmodellező Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11965

Sajnálom a Venezát, szerettem vele menni.
Érdekes, hogy az utolsó pillanatban döntöttek róla,
hiszen tavasszal illetve nyáron még nem lehetett olvasni erről... 
Olaszok háborogtak?

 

Nemzetközi forgalma volt rendesen, legalábbis én ezt tapasztaltam.
(Ezért is furcsáltam, hogy idén Balatonszentgyörgy-Gyékényes között nem vitt magával belföldi szakaszt.)

A Venezia megszűnése mennyire érinti a nyáron közlekedő Adria stokkot?

Előzmény: paca664 (11962)
zjakabfi Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11964

Kár érte, szerintem, kihasznált vonat volt, legalábbis amennyire ez kívűlről megfigyelhető...

Vajon este lesz pótlása Zágrábig legalább?

 

Előzmény: paca664 (11962)
nadid Creative Commons License 2011.11.01 0 0 11963

Köszönöm.

Előzmény: paca664 (11961)
paca664 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 11962

Nézzetek át a Balkáni vasutasba is néha. Éppen pénteken dőlt el a Venezia sorsa is...

Előzmény: csabyke (11935)
paca664 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 11961

Egyiknél Biharkeresztes, a másiknál Kürtös.

Előzmény: nadid (11947)
PLACI Creative Commons License 2011.10.31 0 0 11960

A helyes árfolyam és árak:

 

7€ / 2000 HUF és 14€ / 4000 HUF

 

Bocs. :)

 

Előzmény: PLACI (11959)
PLACI Creative Commons License 2011.10.31 0 0 11959

Üdv!

 

Eladó egy egy lapon szereplő Wien West-Győr menetjegy+helyjegy 2011.12.10.-ére, szombatra, menetrendváltás előtti napra a 347. sz. Dacia nemzetközi gyorsvonatra. 410-es nemdohányzó fülkéskocsi, 65, 66-os, ablak melletti hely.

Ideális a bécsi karácsonyi vásár megtekintéséhez a hazaútra, viszont a nagy tömeg ellenére garantált az ülőhely!

 

Ára 7€, vagy 4000 HUF / fő, azaz, mivel nem lehet szétbontani, 14€, vagy 8000 HUF. Ennyiért ilyen távra nincsen más alternatíva! Átvehető Budapesten szinte bármikor, de amennyiben magyar vasúti állomáson, megállóhelyen van megálló személyszállító vonat, azokra a pontokra a kiszállítás TELJESEN DÍJMENTES!

DVB Creative Commons License 2011.10.30 0 0 11958

Én a Prága-Bp szakaszt ismerem, nem szoktak túl sokan lenni, pénteken vasárnap erősebb, de hétköznap bőven lehet helyet találni. A német részét nem tudom.

 

Igen van zuhanyzós fülke, de a SPAR jegyek szerintem nem oda szólnak. Legalábbis nekem 12-est dobott, az meg garantáltan nem az. De ha nem is olyanba kapod, akkor a kocsi végén nagyon korrekt zuhanyzó van a wc mellett. Ha van időd és rákeresel a szlovák vasutak topikban le volt írva, hogy melyik a zuhanyós fülke.

 

üdv

Előzmény: M41 6212 (11957)
M41 6212 Creative Commons License 2011.10.30 -1 0 11957

A Metropol hálókocsija mennyire szokott tele lenni? Van rá esély,hogy ha 3ágyasba foglaltam,max ketten legyünk,vagy esetleg csak én?? A cseh hálóban tényleg van zuianyzós kocsi is?? Vajon melyik?

A Hungária Pest felé mennyire szokott tele lenni?

Köszi!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!