Geometriára gondoltál, mert az mozog, lehet mozgatni? Akkor nem kapcsol le a turbó, hanem elveszi vmiért, nem tudom, szerelőnél van a kocsi már, hátha rájön, h mi a baja.
Nem e60, csak E46 de hátha tud valaki segíteni nekem. 320d,150le.A jelenségem, h mentem pályán kicsit megvetettem neki füstöl is, le volt rakodva a rendszer már, sokat járok városba, azért...egyszercsak elment az ereje, lekapcsolt a turbó, félreáltam, ujra elindítottam és ment, aztán a 140-es utazot nem birta lekapcsol, egy idő után...most már 150 a vége és nem megy, 3.000 fordulat felett, meg picit erőtlen lett a kocsi, diagon turbonyomást mutatta hibának, de meg lett nézve jok az értékek, turbó is jó, nem log, nyomás is van. esetleg légtömegmérő hiba lenne? nem mutatta ki hibának, igaz, csak én gyanakszol rá...
Szia, a gumikérdés-felnikérdés topikban van néhány olyan gumis, aki jó árakkal dolgozik, illetve a facebook e60/e61fórumon keresd Radírt illetve Saving Grace kft.-t.Ők jók és nem dolgoznak elszállt árakkal.
Nyári gumi vásárlása előtt állok. 245/40 R18 defekttűrő volt rajta, és ebben a méretben keresnék 4 újat.
Ti mit ajánlanátok, ami ár -érték arányban is jó? Valahogy 60e/db most így építkezés közben nem jön túl jól,ezért keresnék valami barátibb, de jó megoldást. Köszi!
Szasztok a mai nap folyamán kicsereltem a nagy termostátot a bmw 535d gépjárműmben sikeresen tul vagyok rajta de a check lampám kivillant és a következőt irta ki: "fault affecting emissions"
Mi lehet a baj ? Es hogyan kell megszüntetni a hibajelzést ? Valaszukat előre is köszönöm !
Természetesen wandlert is újít fel. Pár éve volt hozzá szerencsém (még a 750 5HP30-át javította), én csak ajánlani tudom. Nekem sem volt annyira közel, de nem bántam meg. Gari van! Csak váltóval foglalkozik és direktben hozza az alkatrészeket a ZFtől.
adok egy másik címet...Balatonfűzfőn van a "srác" Volvó, SAAB és BMW automatákat csinált már, Volvó és az Automata váltós fórumokon dícsérik.. (Előtte Nemesvámoson volt, adatait kiírom, mert a neten is elérhető nyilvánosan, bár weboldala nincs)
Balogh Gábor , 06/70-331-5254
Balatonfűzfőn a volt Nitrokémia "Főportáján" (2-es Porta) kell bemenni, mindjárt ott van balra a műhelye..(portás útbaigazít)..Telefont ha nem veszi fel írj neki sms-t , visszahív...(mikor megvettem a kocsim vele nézettem meg a váltót hogy mit szól hozzá, javíttatni csak a hosszú javítási idő miatt nem hozzá vittem)
Próbát megér, sajna a Dunántúl nemigen van eleresztve automata szerelőkkel (Dél Dunántúl meg aztán fekete lyuk...)..Győrben van még Heidinger Autocentrum ami megbízható...
Székesfehérváron Katona Jácintot és partnereit kerüld messziről...
ismerőseim ajánlottak egy nagyon profi szerelőt, elmondásuk szerint csak azt cserél amit kell, a többi cuccot visszapakolja a váltóba... kiszerelt váltót is javít, ha rákészül akkor megvárható a dolog... (azt nem tudom hogy wandlert felújít e)... nekem messze volt a Dunántúlról, és ezért nem hozzá fordultam.
En egy ideig (kb 2 honap) pont a masik oldalrol (elado) szemleltem a szitut.
Mindenki sir-ri, hogy csak lefingott szar peldanyok vannak..... Hat persze kerem, 2M-ert tuti csak korai evjaratu, also hangon 300-400k km-t futott autok vannak. Csodak nincsenek.
Az enyem 2009es xDrive volt 190km-el, vegig BMW szerizkonyv, szamlakkal igazoltan.... de csak azt hallgattam, hogy mar 2-2,5M-ert siman van ilyen.... modtam is mindenkinek, hogy akkor azt kell megvenni.... Az, hogy kezzel mosattam mindig, legkesobb 2 havonta borapolozva volt a belseje, csak premium diesellel tankoltam...... na azt mindenki leszarta.
Mivel kulfoldon elek, itt is meghirdettem de itt meg mar csak a helyi tezsviirek, erdeklodtek a vegso ar irant....
Aztan mergemben beszamitattam egy BMW Premium Selection F11 530d xDrive-ba.
Ugyhogy nekem ennyi volt az E60 palyafutasom....
Leirom hatha valakit erdekel:
2 evet hasznaltam az autot ezalatt 70.000km-t tettem bele (123.000-193.000)
A szokasos dolgokon kivül (olajcsere, levego-, pollenszuro, fektarcsa+betet):
- olajfolyas a szivocsonel--- ez aranylag koran olyan 135k korul
- 3 izzitogyertya, de csereltettem mind a 6ot
- egy hatso lampafoglalat, mert megolvadt az egyik lab es zarlatos lett
- egy EGR szabalyzo szelep
- onszantambol es Steeef tanacsara 150k km-nel olajcsere az xDrive-ban
- sajat magam megnyugtatasara 6 havonta diagnosztika a DPF allapotara (a Chip miatt)
Szerintem ez egyaltalan nem veszes a megtett 70.000km-t figyelembe veve.
A computeres dignosztika nem mutatja ki csak a tünetekből lehet tudni a wandler problémát, ha az autóban 300ekm körül van és meg akarod tartani az autót 4-600e között áll meg a váltó felújítása.
Ez maximálisan így van..meg kell keresni az okot is hogy a wandlerben miért ment tönkre az áthidaló tgk (lock up)...mert gondolom ezért kellene felújítani..