Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kundof2 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38130

változó geos, pedig a turbója. Ettől a szeleptől lehet gyenge, meg nem pörög ki?

Előzmény: combi27 (38129)
combi27 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38129

nem hinném hogy változó geo-s a turbója...belső wastegate szelepre gondoltam..

Előzmény: kundof2 (38128)
kundof2 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38128

Geometriára gondoltál, mert az mozog, lehet mozgatni? Akkor nem kapcsol le a turbó, hanem elveszi vmiért, nem tudom, szerelőnél van a kocsi már, hátha rájön, h mi a baja.

Előzmény: combi27 (38126)
s_abel Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38127

Köszönöm! Megtaláltam.

Előzmény: Mewo (38123)
combi27 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38126

én a wastegate-re gyanakodnék..szerintem  kormos és nem zár rendesen....meg kellene mozgatni a rudazatát hogy végállástól végállásig megy e...

 

(turbó meg nem kapcsol le, max nincs nyomás a nyomó oldalon...ha "lekapcsol" akkor megszorul a tengely...)

Előzmény: kundof2 (38124)
madottati Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38125

Köszi az infókat!

kundof2 Creative Commons License 2016.02.22 0 0 38124

Sziasztok!

 

Nem e60, csak E46 de hátha tud valaki segíteni nekem. 320d,150le.A jelenségem, h mentem pályán kicsit megvetettem neki füstöl is, le volt rakodva a rendszer már, sokat járok városba, azért...egyszercsak elment az ereje, lekapcsolt a turbó, félreáltam, ujra elindítottam és ment, aztán a 140-es utazot nem birta lekapcsol, egy idő után...most már 150 a vége és nem megy, 3.000 fordulat felett, meg picit erőtlen lett a kocsi, diagon turbonyomást mutatta hibának, de meg lett nézve jok az értékek, turbó is jó, nem log, nyomás is van. esetleg légtömegmérő hiba lenne? nem mutatta ki hibának, igaz, csak én gyanakszol rá...

Mewo Creative Commons License 2016.02.21 0 0 38123

Írtam egyel lejjebb, hogy "Gumikérdés, felnikérdés" topik itt az indexfórumon.Írd be a keresőbe, tuti megtalálod.

Előzmény: s_abel (38122)
s_abel Creative Commons License 2016.02.21 0 0 38122

Ha nem titok melyik az a "gumis" topic?

 

Előzmény: borgasz (38121)
borgasz Creative Commons License 2016.02.21 0 1 38121

A gumis topikban, pont most adtak ajanlatot ebben a meretben Michelin PS3-ra brutto 44500,- Ft-ert, igaz nem RFT-s.

Viszont ha van EU adoszamod akkor attol a gumistol meg tudod venni nettoban is.

Előzmény: madottati (38119)
Mewo Creative Commons License 2016.02.20 0 1 38120

Szia, a gumikérdés-felnikérdés topikban van néhány olyan gumis, aki jó árakkal dolgozik, illetve a facebook e60/e61fórumon keresd Radírt illetve Saving Grace kft.-t.Ők jók és nem dolgoznak elszállt árakkal.

Előzmény: madottati (38119)
madottati Creative Commons License 2016.02.20 0 0 38119

Sziasztok!

Nyári gumi vásárlása előtt állok. 245/40 R18 defekttűrő volt rajta, és ebben a méretben keresnék 4 újat.

Ti mit ajánlanátok, ami ár -érték arányban is jó? Valahogy 60e/db most így építkezés közben nem jön túl jól,ezért keresnék valami barátibb, de jó megoldást. Köszi!

Ádám0123 Creative Commons License 2016.02.20 0 0 38118

Szasztok a mai nap folyamán kicsereltem a nagy termostátot a bmw 535d gépjárműmben sikeresen tul vagyok rajta de a check lampám kivillant és a következőt irta ki: "fault affecting emissions"

Mi lehet a baj ? Es hogyan kell megszüntetni a hibajelzést ? Valaszukat előre is köszönöm !

plaszy Creative Commons License 2016.02.20 0 0 38117

Természetesen wandlert is újít fel. Pár éve volt hozzá szerencsém (még a 750 5HP30-át javította), én csak ajánlani tudom. Nekem sem volt annyira közel,  de nem bántam meg. Gari van! Csak váltóval foglalkozik és direktben hozza az alkatrészeket a ZFtől.

Előzmény: combi27 (38112)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38116

Köszi a segítséget!

Előzmény: combi27 (38115)
combi27 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38115

adok egy másik címet...Balatonfűzfőn  van a "srác" Volvó, SAAB és BMW automatákat csinált már, Volvó és az Automata váltós fórumokon dícsérik.. (Előtte Nemesvámoson volt, adatait kiírom, mert a neten is elérhető nyilvánosan, bár weboldala nincs)

Balogh Gábor , 06/70-331-5254

 

Balatonfűzfőn a volt Nitrokémia  "Főportáján" (2-es Porta) kell bemenni, mindjárt ott van balra a műhelye..(portás útbaigazít)..Telefont ha nem veszi fel írj neki sms-t , visszahív...(mikor megvettem a kocsim vele nézettem meg a váltót hogy mit szól hozzá, javíttatni csak a hosszú javítási idő miatt nem hozzá vittem)

Próbát megér, sajna a Dunántúl nemigen van eleresztve automata szerelőkkel (Dél Dunántúl meg aztán fekete lyuk...)..Győrben van még Heidinger Autocentrum ami megbízható...

 

Székesfehérváron Katona Jácintot és partnereit kerüld messziről...

Előzmény: cbrnorbi (38113)
sorirto Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38114

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni, 2004-2008 évjáratú E60-E61 530i automata gk.-t vásárolnák. 

 

Előre is kösz: Pityu 

cbrnorbi Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38113

Nekem is gond a távolság,Dél-Dunántúl.

Előzmény: combi27 (38112)
combi27 Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38112

ismerőseim ajánlottak egy nagyon profi szerelőt,  elmondásuk szerint csak azt cserél amit kell, a többi cuccot visszapakolja a váltóba... kiszerelt váltót is javít, ha rákészül akkor megvárható a dolog... (azt nem tudom hogy wandlert  felújít e)... nekem messze volt a Dunántúlról, és ezért nem hozzá fordultam.

 

http://gearbox-hungary.hu/

 

Előzmény: cbrnorbi (38109)
Obici Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38111

SZERK: meg a 2 termosztat

Előzmény: Obici (38110)
Obici Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38110

Hali!

 

En egy ideig (kb 2 honap) pont a masik oldalrol (elado) szemleltem a szitut.

 

Mindenki sir-ri, hogy csak lefingott szar peldanyok vannak..... Hat persze kerem, 2M-ert tuti csak korai evjaratu, also hangon 300-400k km-t futott autok vannak. Csodak nincsenek.

Az enyem 2009es  xDrive volt 190km-el, vegig BMW szerizkonyv, szamlakkal igazoltan.... de csak azt hallgattam, hogy mar 2-2,5M-ert siman van ilyen.... modtam is mindenkinek, hogy akkor azt kell megvenni.... Az, hogy kezzel mosattam mindig, legkesobb 2 havonta borapolozva volt a belseje, csak premium diesellel tankoltam...... na azt mindenki leszarta.

Mivel kulfoldon elek, itt is meghirdettem de itt meg mar csak a helyi tezsviirek, erdeklodtek a vegso ar irant....

Aztan mergemben beszamitattam egy BMW Premium Selection F11 530d xDrive-ba.

Ugyhogy nekem ennyi volt az E60 palyafutasom....

 

Leirom hatha valakit erdekel:

2 evet hasznaltam az autot ezalatt 70.000km-t tettem bele (123.000-193.000)

A szokasos dolgokon kivül (olajcsere, levego-, pollenszuro, fektarcsa+betet):

- olajfolyas a szivocsonel--- ez aranylag koran olyan 135k korul

- 3 izzitogyertya, de csereltettem mind a 6ot

- egy hatso lampafoglalat, mert megolvadt az egyik lab es zarlatos lett

- egy EGR szabalyzo szelep

- onszantambol es Steeef tanacsara 150k km-nel olajcsere az xDrive-ban

- sajat magam megnyugtatasara 6 havonta diagnosztika a DPF allapotara (a Chip miatt)

 

Szerintem ez egyaltalan nem veszes a megtett 70.000km-t figyelembe veve.

Előzmény: G.Gambino (38101)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38109

Az autó váltóhibássan jött be az országba,219 km-rel. Akkor kapott vezérlés cserét,bontott váltót wandlerrel,szűrők,olajok. Azóta 10E ment.

Előzmény: M packet (38108)
M packet Creative Commons License 2016.02.19 0 0 38108

Szia Norbi!

 

A  computeres dignosztika nem mutatja ki csak a tünetekből lehet tudni a wandler problémát, ha az autóban 300ekm körül van és meg akarod tartani az autót 4-600e között áll meg a váltó felújítása. 

Előzmény: cbrnorbi (38106)
combi27 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 38107

diagnosztika minden váltószerelőnél ingyen van...

 

Budapesten ajánlom a www.avaltos.hu  -t

Más kérdés hogy a diagnosztika majd mennyire fedi a valóságot...

Nekem pl 2 váltós személyesen megnézte kipróbálta, gépre dugta  a kocsit, mindkettő tévedett...

"avaltós" telefonba , másoknál ugyanazokat a szóban elmondott hibákat elismételve, menetteszt nélkül beletalált a közepébe.....

Előzmény: cbrnorbi (38106)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.02.18 0 0 38106

Nos a tünet az,hogy leállításnál nagyot ránt,de inkább hidegen. Másik a fordulatszám ingadozás 80-nál 5-ben.

Előzmény: combi27 (38105)
combi27 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 38105

Ez maximálisan így van..meg kell keresni az okot is hogy a wandlerben miért ment tönkre az áthidaló tgk (lock up)...mert gondolom ezért kellene felújítani..

Előzmény: kiss_atti (38104)
kiss_atti Creative Commons License 2016.02.18 0 0 38104

Csak wandlerfelújításból hamar ismét sírás lesz ....

Normális helyen kell a komplett váltót megcsináltatni.

 

De mindenki azt csinál, amit akar...

Előzmény: cbrnorbi (38099)
combi27 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 38103

leginkább hogy ki csinálja :D (meg hogy honnana szerzi be hozzá az alkatrészt...)

Előzmény: cbrnorbi (38102)
cbrnorbi Creative Commons License 2016.02.17 0 0 38102

Mitől függ a javítás ára? A felújítottért 110-130 at kérnek.

Előzmény: combi27 (38100)
G.Gambino Creative Commons License 2016.02.17 0 0 38101

Magyarországon élünk. Az nem jutott eszetekbe, hogy fapad 525d vagy 530d, ami majd a helyszínen fog kiderülni az érdeklődő előtt? :)

Előzmény: HG. (38094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!