Én a heleydbe azt tenném, hogy elvinném egy motordiagnosztikára. Elmondanám a problémát, ha a folytószelepházban van a gond vagy az alapj.motornál stb... Az elvileg megmutatja.
Az a gondom az autóval, hogy főleg regglente amikor elindulok vele, és kilököm üresbe, nem engedi el a fordulatszámot folyamatosan 1000-1500 között tartja, hiába kezd el melegedni a motor. Viszont ha megállok vele és várok pár másodpercet akkor beáll olyan 800 körülre és utánna már jó lesz gurulás közben is.
Mi lehet a gond mit cseréljek? Alapjárati motor, légtömeg mérő? Volt már valakinek ilyen.
Heli akku töltéshez szükségem lenne nagy áramra az utastérben. A szivargyújtóról álló motornál csak 2.2A-t tudok kinyerni, mert efölött beesik a fesz 10V alá, leáll a töltőm. Járó motornál megy 3.5A-rel is. Mi az oka? Az akkum friss, Bosch, rámérve töltés közben még megvan a fesz, csak a szivargyújtóig nem jut el annyi.
De mindegy is, mert megjött az étványam és jó lenne 8-10A is odabennt. Ehhez szeretnék kábelt vezetni valahonnan. De honnan? Direkt az akkuról? Esetleg a rádió áramkábelétől, vagy a biztosítóktól?
Honnan a legegyszerűbb? Olyan helyről kéne ami gyújtás nélkül is adja a szikrát.
Pont ezért nincs már fingom sem az egészhez, mert máshol azt mondják, hiába bírja még mérés szerint a hideget, 2-3 év alatt olyan kémiai változások mennek végbe a folyadékban, hogy az rongálja a fémalkatrészeket.
Mi az a kiegészítő tartály? Azt hittem gey hűtőkör van és egy folyadék áramlik benne, nem kétféle, téli-nyári. A tágulási tartály lenne a kiegészítő tartály?
Létezik az NGK BPR5EIX-11 ami iridium elektródával rendelkezik és 100000kmt is kibir,igaz 4-4500ft ba kerül darabja! Én ezt használom az 1.2 kalosomba és a matizI.be is gond nélkül !!!
Egy kevés vízfoltot szoktam látni ha szembe állok az autóval a bal oldalon a földön..Az erős füstölés tényleg öt perc.Menet közben nem tapasztalok füstölést .
Sziasztok!Van egy 2003-as,1.2-es benzines Kalosom.A problémám az hogy hideg indításnál 4-5 percig fehér füstöt produkál,erősen.Az olajat eszi˙(500kilóméterenként 1flakon).Egyépként jól megy ,nem akadozik a motor.Mit tegyek,ill.a füstöt tudom csillapítani?Köszönöm előre is a segítséget.
Hát én 2 éve nyáron cseréltettem, úgyhogy a gyári bírta kb 7 évig. Most Bosal márkájú alkatrészek vannak fent, egyelőre nincs bajuk, jó lenne, ha még pár évig így is maradna. Szóval sajnos most még nem tudom megmondani, hogy a gyárihoz képest milyen ez a cseredarab.
Sziasztok! Lassan cserés lesz a kipuff rendszer az kalózon. van valami bevált sokáig használható cucc ami a gyárinál olcsóbb alternatíva? lpg-s a gép bár azt nem tudom, hogy számít-e. köszi előre is a segítséget.
Gyertya kábelt nézd meg sötétben, ha van lehetőség rá, hogy produkál-e fényjelenséget, vagy ha van ismerős akinek lenne, kérni egyet és megppróbálni azzal. Vagy trafó kekeckedik, de nagyon ritka,inkább szerintem kábel lesz.