Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Relaxvideo Creative Commons License 2013.11.08 0 0 11858

Pár napja észrevettem a motorblokk körül furcsaságot:

 

 

Mi ez? Valami komoly dolog? Vagy normális Kalosnál?

Viselkedésben semmit nem tapasztalok, olajszint is rendben.

tungsram82 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 11857

90 ezeret futott Bosch gyújtógyertya.

 

Illaes83 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 11856

Szia, köszi a választ! Lehet tényleg ez lesz a leg egyszerűbb. Nem volt tisztítva csak az alapjáratim.

Előzmény: tungsram82 (11855)
tungsram82 Creative Commons License 2013.11.08 0 0 11855
Illaes83.


Szia.


Én a heleydbe azt tenném, hogy elvinném egy motordiagnosztikára. Elmondanám a problémát, ha a folytószelepházban van a gond vagy az alapj.motornál stb... Az elvileg megmutatja.

Nem volt pucólva a pillangószeleped mostanában?

Illaes83 Creative Commons License 2013.11.07 0 0 11854

Szép Jónapot!

 

Az a gondom az autóval, hogy főleg regglente amikor elindulok vele, és kilököm üresbe, nem engedi el a fordulatszámot folyamatosan 1000-1500 között tartja, hiába kezd el melegedni a motor. Viszont ha megállok vele és várok pár másodpercet akkor beáll olyan 800 körülre és utánna már jó lesz gurulás közben is.

 

 

Mi lehet a gond mit cseréljek? Alapjárati motor, légtömeg mérő? Volt már valakinek ilyen.

 

Az autó egy Kalos 2003-as 1.4 16V 5 ajtós

 

Előre is köszönöm!

 

Üdv,

István

Relaxvideo Creative Commons License 2013.11.06 0 0 11853

Üdv,

 

Heli akku töltéshez szükségem lenne nagy áramra az utastérben.
A szivargyújtóról álló motornál csak 2.2A-t tudok kinyerni, mert efölött beesik a fesz 10V alá,
leáll a töltőm. Járó motornál megy 3.5A-rel is. Mi az oka? Az akkum friss, Bosch, rámérve töltés közben
még megvan a fesz, csak a szivargyújtóig nem jut el annyi.

 

De mindegy is, mert megjött az étványam és jó lenne 8-10A is odabennt. Ehhez szeretnék kábelt vezetni
valahonnan. De honnan? Direkt az akkuról? Esetleg a rádió áramkábelétől, vagy a biztosítóktól?

Honnan a legegyszerűbb? Olyan helyről kéne ami gyújtás nélkül is adja a szikrát.

 

köszi

tungsram82 Creative Commons License 2013.11.06 0 0 11852

Jó az úgy, ahogy Én mondtam.

Én 10 éve igy csinálom, és semmi gond nem volt.

 

 

 

Kicseréltem a gyújtógyertyákat. 90 ezer km. volt bennük. 

Előzmény: DelSonar (11851)
DelSonar Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11851

Pont ezért nincs már fingom sem az egészhez, mert máshol azt mondják, hiába bírja még mérés szerint a hideget, 2-3 év alatt olyan kémiai változások mennek végbe a folyadékban, hogy az rongálja a fémalkatrészeket.

Mi az a kiegészítő tartály? Azt hittem gey hűtőkör van és egy folyadék áramlik benne, nem kétféle, téli-nyári. A tágulási tartály lenne a kiegészítő tartály?

Előzmény: tungsram82 (11850)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11850

Megméred, hogy hány fokig birja a flyadék, ha okés, akkor max a kiegészitő tartályból leengeded a nyári folyadékot, és feltőltöd téli fagyálóval.

 

Szerintem.

Előzmény: DelSonar (11849)
DelSonar Creative Commons License 2013.10.31 0 0 11849

Hello!

 

Daewoo Kalos 1.4S (2004) - Ahány ember, annyiféle vélemény a témában, de érdekelne, hűtőfolyadékot milyen időközönként érdemes cserélni?

És ebbe a típusba milyen folyadékot kell tenni?

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.29 0 0 11848
Harcsasanyi.


Igen arra màr Én is rátalàltam, de az sok az Èn pénztàrcámnak sajnos.
harcsasanyi Creative Commons License 2013.10.29 0 0 11847

Létezik az NGK BPR5EIX-11 ami iridium elektródával rendelkezik és 100000kmt is kibir,igaz 4-4500ft ba kerül darabja! Én ezt használom az 1.2 kalosomba és a matizI.be is gond nélkül !!!

Előzmény: tungsram82 (11844)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11846

Köszönöm Ken!!! :)

Előzmény: Ken_Block (11845)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11845

Autodata valami igen beteg, Woojin nevű gyertyát ír, de életemben nem hallottam róla.

NGK BPR5EY-11 elvileg gyári előírás bele, de autósboltban, ha megkérdezed meg tudják mondani ők is elvileg.

Sőt, ha nincs ilyen nekik raktáron, ajánlani fog mást, ami hasonló az NGK-hoz.

Előzmény: tungsram82 (11844)
tungsram82 Creative Commons License 2013.10.28 0 0 11844
Kalos 1.2 s. Milyen gyújtógyertya kell bele?

Köszi.
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11843

Köszönöm elviszem szerelőhöz.

Előzmény: Ken_Block (11842)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11842

Így nem sokat tudok mondani, helyedben megnézetném egy szerelővel, aki tudja is, hogy mi-mi fán terem. Ha csak nem veszed inkább az olajat...

Így folyások nélkül, meg minden különösebb gond nélkül, szerintem szelepszár kophatott el, talán.

Előzmény: bignemeth (11841)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11841

Egy kevés vízfoltot szoktam látni ha szembe állok az autóval a bal oldalon a földön..Az erős füstölés tényleg öt perc.Menet közben nem tapasztalok füstölést .   

Előzmény: Ken_Block (11840)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11840

Az a fehér füst, nem csak pára véletlenül?

Füstöt látni 5-6másodpercig vagy netán tovább kicsit, a gőzt csak 2-3 maximum.

 

1 kérdésem volna akkor csak, hogy ha nem füstöl kéken menet közben.

Blokkon nem jelent meg nagy mennyiségben olajfojás, vagy esetleg parkolás után a földön olajfolt?

Mert, ha nem, akkor nem értem a dolgot, de az az 1l olaj ~500km alatt eszméletlen sok.

 

Audiknál van előírva utántöltés azt hiszem, 1000km után 1,5-2dl talán.

Előzmény: bignemeth (11839)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11839

1 liter motorolajat eszeget , vizzel nincs gond,5 perc füstölés után nincs gond vele.

Előzmény: Ken_Block (11838)
Ken_Block Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11838

Helo.

 

500km/flakon, csak az a fél literes falkon vagy a literes, voltaképp mindegy is, mert nem túl egészséges a motorra nézve, ha így zabálja az olajat.

Víz nem fogy belőle, vagy nincs olyan szine mint a sárnak? Menet közben nem ereget világos kék füstöt, pontosabban gyorsításkor?

Vagy hengerfej tömítés, vagy hengerfejes lesz szerintem.

Előzmény: bignemeth (11837)
bignemeth Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11837

Sziasztok!Van egy 2003-as,1.2-es benzines Kalosom.A problémám az hogy hideg indításnál 4-5 percig fehér füstöt produkál,erősen.Az olajat eszi˙(500kilóméterenként 1flakon).Egyépként jól megy ,nem akadozik a motor.Mit tegyek,ill.a füstöt tudom csillapítani?Köszönöm előre is a segítséget. 

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11836

Ha leveszed a gyárit, mert ugye az már tönkrement, onnéttól fogva csak gagyit fogsz rá kapni, mert a gyárinál nincs jobb. Sajnos.

 

De fúrd ki a dob alját, hogy kifoljon a sok viz belőle, és akkor tovább fogja birni.

Előzmény: almaata66 (11833)
TaNbEaRo Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11835

Hát én 2 éve nyáron cseréltettem, úgyhogy a gyári bírta kb 7 évig. Most Bosal márkájú alkatrészek vannak fent, egyelőre nincs bajuk, jó lenne, ha még pár évig így is maradna. Szóval sajnos most még nem tudom megmondani, hogy a gyárihoz képest milyen ez a cseredarab.

Előzmény: almaata66 (11833)
Rubics Gábor Creative Commons License 2013.10.24 0 0 11834

Megnéztem a kábeleket azok jók. Akkor a trafó lesz. Valaki tudja hol lehet kapni és mennyi az ára?

Előzmény: Rubics Gábor (11831)
almaata66 Creative Commons License 2013.10.23 0 0 11833

Sziasztok! Lassan cserés lesz a kipuff rendszer az kalózon. van valami bevált sokáig használható cucc ami a gyárinál olcsóbb alternatíva? lpg-s a gép bár azt nem tudom, hogy számít-e. köszi előre is a segítséget.

Ken_Block Creative Commons License 2013.10.22 0 0 11832

Helo.

 

Gyertya kábelt nézd meg sötétben, ha van lehetőség rá, hogy produkál-e fényjelenséget, vagy ha van ismerős akinek lenne, kérni egyet és megppróbálni azzal. Vagy trafó kekeckedik, de nagyon ritka,inkább szerintem kábel lesz.

 

De majd jönnek az okosak megmondják.

Előzmény: Rubics Gábor (11831)
Rubics Gábor Creative Commons License 2013.10.22 0 0 11831

Hali.

Az a gondom lenne hogy melegen nem megy 1 henger. Mitől lehet ez? Gyertyákat már cseréltünk.

Infomaker Creative Commons License 2013.10.19 0 0 11830

Hát ez már ECU hiba lesz....

 

dobálja a vezérmű szenzor hibát...P0342.

 

hiába cseréltem a szenzort újra, akkor is.

 

kábeleket kimértem, ECU-is eljut minden, nem megy testre semmi, minden fasza, de akkor is..

 

ECU és kábelköteg csatit is megpucoltam, és a szenzor csati is fasza..

 

ha kicsi piszkálgatom elalszik a check engine, de 3-4ik indításkor visszajön mindig.

 

tungsram82 Creative Commons License 2013.10.14 0 0 11829
Szerintem is a leeresztőcsavart nem vèletlenűl találták ki.

Egyébkènt ha megbontod a csőnél akkor utánna nem lessz az igazi csöpögni fog. Legalábbis ez a tapasztalatom. Hiába volt rajta új bilincs.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!