Keresés

Részletes keresés

juvefan777 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 12023

oebb.at és bahn.de szerint is 1,5 órával rövidebb a menetidő az új menetrendben Csíkszereda, Sepsiszentgyörgy felé.

Ez tényleg igaz??

zjakabfi Creative Commons License 2011.11.04 0 0 12022

A Bp - Roma vonatok ideje meg epp ugy lejart, ahogy a Bp - Athens, vagy Bp - Istanbul felallasban is (megha lesz is most esetleg ilyen).

 

Ez részben igaz, lásd hamburgi, berlini EC-k, amiket végig nem használnak sokan, de egyes (majdnem végig) szakaszokon zsúfoltak.

A Veneziát ráadásul sokan használták  ateljes szakaszon!

 

 

Előzmény: SuedBahn (11987)
M41 6212 Creative Commons License 2011.11.03 -1 0 12021

Mindenképpen:_)

Sajnos most mentem volna,de nem tudtam elutazni,még jó hogy nem vettem jegyet:)

Ráadásul kipróbálhatom a vadiúj zürichi nappali railjetet és  a Zürich-Prága CNL sem lehet piskóta...Berlint kihagyom,majd jövőre...

Előzmény: DVB (12020)
DVB Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12020

Majd jöhet a beszámoló, ha megvolt a berlini kanyar. :)

Előzmény: M41 6212 (12018)
paca664 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12019

Nem először írjuk, minden jegyet gyakorlatilag mindehol meg lehet venni, mindenkinek. Ezekre a vonatokra legalábbis. Szóval ne skerázzál, egyben megveheted az egészet itthon is, forintban. Az otthon nyomtatott jegyek nem működnek minden nemzetközi viszonylatban, arra figyelj.

Előzmény: M41 6212 (12018)
M41 6212 Creative Commons License 2011.11.03 -1 0 12018

Azt hiszem meg is van a téli vasúti kirándulás: Budapest-Zürich RJ 162, Zürich-Praha CNL 459, Praha-Budapest Hungária EC 171, kérdés persze hogy a CNL-re itthon adnak-e jegyet. Az SBB oldalán lehet rá venni. Szóval ha ott vezsek, és kinyomtatom az elég szerintetek? Ja és az SBB is kínál SparNight jegyet?Az magyaroknak is jó,vagy csak svájci állampolgár veheti igénybe?

Fontos és köszi!!

pancsicsi Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12017

Romániában!

Előzmény: pancsicsi (12016)
pancsicsi Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12016

És aki esetleg tud olyan linket, ahol meg lehet nézni a késéseket, a vonatok helyét lécci írja be.Nagyon köszönöm előre is!!

pancsicsi Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12015

Hello!

A Corona hálókocsija érdekelne,mennyire érdemes éjszakai útra Brassóba a Coronát  választani? Köszi!!

DVB Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12014

Vateran - vonatjegy Zagrabba 1 forinttol. Hatha valakit erdekel:

 

http://utazas-szabadido.vatera.hu/jegy_belepo_berlet/vonatjegy_budapestrol_zagrabba_1ft_rol_nma_1499975375.html

 

 

paca664 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12013

Az elvira is ismerni fogja időben, ott is megveheted. Bár hiába nyomtatod ki, nemzetköziben egyelőre csak a kioszkos megoldás működik.

Előzmény: M41 6212 (12012)
M41 6212 Creative Commons License 2011.11.03 -1 0 12012

Egyre jobban tetszik az új menetrend...közvetlen nappali RJ Zürichbe...végre!

Meg tudnátok mondani, hogy ha az SBB vagy az ÖBB oldaláról veszek jegyet (mivel a mi elviránk nem ismeri egyedül a 2012-es menetrendi időszakot) azt is ugyanúgy csak kinyomtatom és kész??

mcg Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12010

Egyebkent nem tiszta vmi:

szerintem több minden:)

 

 Az FS es SZ mar teljesen liberalizalt vasutak, nem?

Hát, az olaszoknál vannak magánoperátorok személyszállításban is, de azért az FS-hez képest elég szűkös kapcsolatokkal az utasok felé...

De az SZ maga az őskövület, bár idén már eljutnak amolyan "vasúti ügynökség" felé, ki tőlük függetlenül fog hálózat-hozzáférési és kapacitás-elosztási tevékenységet végezni...(mert bizony Brüsszelben rájuk is csűnyán néznek a vasúti csomagok be nem tartása miatt)

 

Akkor meg hogy nincs min. egy olyan maganvallalkozo, aki beinet FS-nek es SZ-nek is, majd azt mondja, hogy reggel, este es napkozben indit egy -egy Trieste - Ljubljana jaratot (esetleg tovabb is)?

Lenne ott vonatonként minden nap 100-200 utas? Mert kb. annyi hozná ki a vonat közekedtetését...

Előzmény: SuedBahn (11994)
DVB Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12009

Itt talalsz Magyarorszag alatt - http://dijszabas.uw.hu/

 

Szeptember 15-i verzio.

Előzmény: M41 6212 (12008)
M41 6212 Creative Commons License 2011.11.03 -1 0 12008

Meg tudnátok mondani, hol találok egy 2012-es menetrend tervezetet?Nem a változásokat,hanem teljes olvasható menetrendet. Pl. láttam,hogy az EN346 is beáll az ütembe és nem 6.00-kor, hanem 5.10-kor megy majd Bécsbe...sok változás lesz,az biztos:) Amőgy a német BAHN sem írja a Veneziát december 11-től sajnos:(

M41 6212 Creative Commons License 2011.11.03 -1 0 12007

Pont a Veneziát szüntetik meg?Kizárt.A kihasználtsága a karnevál idején és nyáron 90-100%,ilenkor is legalább 70...Ez olyan lenne,mitha megszüntetnék pl. a Beogradot vagy az Avalát.

40 62 001-5 Creative Commons License 2011.11.03 0 0 12006
A Venezia megszűnik, de a Balt-Orient utolsó infoim szerint visz közvetlen kocsit Velencébe
csabyke Creative Commons License 2011.11.02 0 0 12005

annyira nem vagyok képbe, majd valaki pontosít..

 

A Brenneren is csinált valamit talán az FS, hogy lefoglalta a menetvonalakat, hogy a DB-ÖBB EC-ket ne legyen egyszerű bepréselni a menetrendbe, vagy valami ilyen volt..

 

Nem tudom - valahol (talán itt) írták...

 

De vonat nem jár(t) - tehát FANTOMVONATOK foglalták a pályát...

 

 

Azért azt ne felejtsük el, hogy ITALIA a Maffiozik hazája, lehet, hogy valaki keveset fizet valakinek :))

Aln 663 1189 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 12003

Ferrovie Udine ......... <- Cividale lemaradt. ;-)

Előzmény: Törölt nick (12001)
Törölt nick Creative Commons License 2011.11.02 0 0 12000

Hello!

Dec.10 utánra szeri ntetek még semmi jegyet nem adnak ki?

Frankfurt spec kellene.

Küszi!!

Nandesz. Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11999

"Az FS-nek meg nem kene mast tennie, csak amikor nincs teher, akkor hadd menjen a magan Goldoni vagy Casanova, vagy Simplon Express, stb..., es a jutalekat veszedni. Miert is ne erhetne ez meg neki is?"

 

Hát pont ez a baj. Szednék a jutalékot ők bőszen, és olyan számokkal dobálóznak, hogy ha azt a másik vasút képviselői elfogadják, másnap elviszi őket a rendőr gazdasági bűncselekmény gyanújával...

 

Előzmény: SuedBahn (11997)
paca664 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11998

Európában pont az olasz és a szlovén vasutak vannak mérföldekkel lemaradva az igazi liberalizációt tekintve. Előbbiben történt valami, de csak papíron. Utóbbiban még úgy sem. Ennél lejjebb talán csak az írek vannak.

Előzmény: SuedBahn (11994)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11997

Jegyertekesites meg MA MAR nem tetel: Lejart a penztari ablak mogott all a neni es eladja a jegyet cimu dolog ideje. Ott a net, fizessen az utas kartyaval, online, oszt jonapot. A jegy meg egy SMS-ben elkuldott sorszam, amit a kaller IS tud, es nincs mas dolga, mind azt checkolni! 

Ill. ha atlag Monica olaszbol nem rendelkezne netan internettel es/vagy bankkartyaval, akkor meg kallernal a vonaton cash vagy kartyas fizetes (ha csak a net a baja).

Szoval nem ezt erzem a fo akadalynak...

 

Inkabb tan azt, hogy FS es/vagy SZ szivozna a maganjarat uzemeltetojevel csak azert is (de ez jo szerzodesekkel kivedheto lenne), vag tan azt, hogy ez nagyon alapos elokeszitest es piacfelmerest igenyelne, nehogy nagy bukta legyen belole... No de reklamokkal, szorolapokkal mar FEL EVVEL ELOTTE a Trieste Centrale-n alldogalva, no meg Ljubljana-ban is, ez tan orvosolhato lenne...

 

Az FS-nek meg nem kene mast tennie, csak amikor nincs teher, akkor hadd menjen a magan Goldoni vagy Casanova, vagy Simplon Express, stb..., es a jutalekat veszedni. Miert is ne erhetne ez meg neki is? 

Előzmény: SuedBahn (11996)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11996

OK, ertem en a pozicio orzesenek gondolatat FS reszerol, no de:

- igy Villa Opicina NEM tejel nekik (szemelyszallitasban)

- ha ENGEDNEK, hogy Giovanni a maganvallalkozo pl. inditson napi 2-3 Trieste - Ljubljana jaratot, azert ok (FS) palyahasznalati dijat kaphatnanak, esetleg a haszon nehany szazalekat is. 

- azt meg nem tudom elhinni, hogy ne ferne meg be napi 2-3 gyors a Trieste - Ljubljana duplavaganyos palyara a teherek melle ...

 

Minden mas meg CSAK szervezes kerdese!

Ha teherben lehet maganvasut, akkor szemelyszallitasban miert nem? (Jo, a tehernel egyertelmubb a siker es a haszon... Ennek ellenere meg lehetne probalni ...)

Előzmény: braun (11995)
braun Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11995

Voltak, vannak próbálkozások olaszföldön is, de az FS féltékenyen őrzi piaci pozícióit, azonfelül a vonat nem csupán abból áll, hogy eléakad a gép és gyí. Valakinek értékesíteni is kellene pl a jegyeket..

Előzmény: SuedBahn (11994)
SuedBahn Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11994

Egyebkent nem tiszta vmi:  Az FS es SZ mar teljesen liberalizalt vasutak, nem? Akkor meg hogy nincs min. egy olyan maganvallalkozo, aki beinet FS-nek es SZ-nek is, majd azt mondja, hogy reggel, este es napkozben indit egy -egy Trieste - Ljubljana jaratot (esetleg tovabb is)? Aztan ha lesz utas, bejott es dol a leee, ha nem, akkor meg majd maskor ...

Nem igazan ertem ezt!

SuedBahn Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11993

Ez a max. Nagykanizsa-ig, ez mennyire eldontott teny mar a MAV (es esetleg HZ ill. SZ reszerol)?

 

Ha mast nem, akkor tan Zagreb-ig?

Vagy akkor 2011 dec. valahanytol mar csak napi ketto vonat lesz Bp - Zagrab kozt (is)?

 

(Mig Bp - Beograd bovult 2010-2011 atmenetben, addig Bp - Zagrab meg szukul 2011-2012 atmenetben, EU tagsag kuszoben? Ez fajo lenne!)

(Az meg temeszetesen nem kerdes, hogy Bp - Ljubljana az a Venezia idofekveseben nem igazan lenne esszeru, de a Kvarner, az vihetne esetleg Ljubljana kocsikat, mindket iranyban...)

 

Előzmény: FOMA (11991)
FOMA Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11992

Végül is határeset, mi még úgy tanultuk, hogy pont Zágráb alatt van a határa a Balkán-félszigetnek, a Venezia némi jóindulattal súrolja a Balkánt, Szlovéniának pedig valamivel kevesebb, mint az egyharmada tartozik oda. A régi Venezia útvonalának döntő része viszont a Balkán-félszigetre esett, erre utaltam.

Előzmény: paca664 (11990)
FOMA Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11991

"Ennek ellenere a Venezia helyett lehetne meg valami, min. Ljubljana -ig,"

 

Lesz, de nem min. Ljubljana, hanem max. Nagykanizsa.:-)

Előzmény: SuedBahn (11987)
paca664 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 11990

Horvátország és Szlovénia erősen ontopik Balkán témában, a kérdés is ezen országok vonatkozásában merült fel.

Előzmény: FOMA (11971)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!