Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ZAG Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1140
Szasz!!

Több Vartá-t cseréltem mostanában gariba,mint Perion-t.Lehet már a minőség sem a régi...

A Varázs-szem olyan idős akksinál,mint a tied,már semmitt sem ér.....(az uszó golyó megakad,elkoszolodik az egész...)
Előzmény: bigjohni (1136)
pédétédéi Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1139

Nekem a munkám miatt, napi kb:20-30 inditásom szokott lenni és állandó városi használat mellett.

Kiszerelése egy kicsit technikás, de az a lényeg, hogy nem kell szétszedni semmit.

A szélvédő alatti műanyagot sem!

Egy határozott mozdulattal ki kell kapni! Az a műanyag pont annyit tud elhajolni, hogy az aksi kiférjen. Van benne még egy fém leszorító, azt elötte ne felejtsd el kivenni.

Nagyobbat ne vegyél bele, mert ném fér be!

 

Üdv!

Előzmény: bigjohni (1136)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1138
Ez spec. fekete, de szerintem tök mindegy.
A töltő teljesen preciz és komoly (mivel én csináltam. először fater feliciaja kapott egyet
mert Ő kint áll és télen ritkán használja, évek óta tök jó, pöccre indul 3 hét után is)
Tudom állítani a töltőáramot, ez azért jó mert az autó alap fogyasztásán felül tudok áramot juttatni az akkuba.
Tehát ha veszel a boltban egy töltőt ami pl.400mA-t tud (ami megfelelő), akkor az én autómban ami alapban 370mA-t fogyaszt semmi nem jut az akkunak. Ezért én 700-ra állítottam.
Egyébként a csomagtartóban lévő szivargyujtóba dugtam esténként. (csak télen)
Ártani biztosan nem tud.
Előzmény: stevie wonder (1137)
stevie wonder Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1137

Nekunk a kiskocsiban van ilyen kek Varta, es en maximalisan meg vagyok elegedve vele. Amikor az autonak nem volt alapjarata, tehat uresben azonnal lefulladt, akkor is egy hetig hasznalni tudtuk az autot. Tehat nem napi egy-ket inditast csinalt, mint rendesen, hanem tizet-huszat-harmincat. Raadasul telen.

 

Nekem ez a csepptoltes dolog gyanus egy kicsit. Komoly keszulek az a csepptolto? Hiheto, hogy van benne olyan preciz szabalyzas, ami garantalja a megfelelo feszultsegu kimenetet?

Előzmény: bigjohni (1136)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1136
Azért írtam kicsit többet róla, mert húsz év alatt velem még hasonló sem fordult elő.
Kivéve a perion akku ami két nap alatt állt meg, de természetesen gyári hibás volt ezért azonnal cserélték. Volt kiöntött tetejű bakelit akku a daciaban (évekig), jászakku, szászakku, tehát az összes occsó termék. Mindegyik természetes módon halálozott el.
A varta akkukat (annak ellenére, hogy sosem volt) csúcstechnikának tartottam, ezért felháborít hogy 3év, 2nap alatt hipp-hopp beszarik.
Meleg garázsban állok, télen gyári csepptöltő van rádugva, úgy érzem odafigyeltem.
Ez egy csicsás drága dobozba szerelt silány sz*r.
A fabia lassan öt éves nem tudom milyen akku van benne, mert még nem volt kinyitva a nagykabát rajta, de csak városban járunk vele.
Barátom a corsában összel cserélt akkut, nem azért mert elromlott, hanem mert illőnek gondolta, a gyári opel akku 13! éves volt. (nem vicc, ott voltam)
A kiszereléshez lángvágót vagy flexet kell használni?
Esetleg a szélvédőt kell kiszedni?
:)
Előzmény: pédétédéi (1134)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1135
 

Szevasztok!

 

AL kódú, legnagyobb 1.9 pdtdi-be valo pd elemeim eladok. 75 ezer ft a négy darab. Tuning célokra is alakalmas és bele lehet tenni bármelyik 1.9 pd motorba.

akit érdekel csörgessen meg nyugodtan.

számom:06205107937

pédétédéi Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1134

A régi automon nekem is rendszeresen 2 évet bírt ki egy aksi.

Ez a 3 év jónak mondható!

Semmi előjel nem volt. Napi szinten járok az autóval, tehát töltötte a generátor.

Volt egy 2 napos állásom és akkor jött a meglepi.

Nem indult, kivettem feltöltöttem és pár nap után megint nem indult.

Tovább nem probálkoztam, vettem bele egy másikat. Nekem 82 Ah volt benne gyárilag. Most 74Ah van benne és teljesen jó! Az aksi keszerelése egy külön történet.

 

Üdv!

vasad70 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1133
Az előjel nélküli játék nem ilyen. Korábbi (off) autómmal kimentem kb. 30 km-re lévő kisváros hivatalába ügyintézni. 10 perc alatt végeztem. Az autó nem indult be többet azzal az aksival. Ekkor volt 2 éves az autó. Következő aksival (Varta) -majdnem napra pontosan 2 év múlva- ugyanez történt a házam előtt. A 3. aksi (valami metros noname) 3,5 éves volt amikor eladtam az autót, valószínüleg mai is bírja.
(Az autó elektromos rendszeréhez egyébként nem nyúlt senki azalatt a 7,5 év alatt, míg én hajtottam, kb.160 000 km) Mindenesetre éredekes volt a szinte napra pontosan 2 évenkénti azonnali aksi halál, mindennapos használat mellett.)
Előzmény: bigjohni (1132)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1132
Sitty-sutty, előjel nélkül?
Előzmény: pédétédéi (1131)
pédétédéi Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1131

Hello!

 

Nekem is pont 3 évesen adta meg magát az aksi!

Ha voltál aksisnál az csinál terheléses mérést és abból kiderül minden.

Addig is töltögesd!

 

Üdv!

bigjohni Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1130
AKKU
Tegnap reggeltől estig töltöttem az akksit, kb. 10 óra után kezdett az áram csökkenni (tök olyan mint ha valami leszívta volna).
Ma reggel símán indult, majd kezdtem méricskélni, nyitott csomiajtóval ~700mA-ral kezd
majd amikor az autó elmegy aludni (1ó) leveszi a világítást és az áram lemegy ~280mA-ra. Soknak találtam ezért elkezdtem keresgélni, erősítő 0mA, TMC 15mA,
rádió (navi) 250mA, maradék ~20mA-t az autó fogyasztja.
Elképzelhető, hogy a 270mA leszívja a 85Ah-s akksit?
Mostanában rövid utakra használom, és városban. Lehetséges, hogy többet fogyaszt mint tölt a tötymörgés alatt, és egyszer csak elfogy? Furi.
Azt mondta az akkus szaki, hogy próbáljam meg tölteni, de ha kifingott akkor reggelre úgyis elveszti amit belenyomtam.
A navin pislog egy led (kb.10mA) mihez kell a többi 240mA?
Vajon sok a 270mA?
Chris905 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1129

 

Az AutoBild összehasonlító tesztjében is kiemelt helyen végzett a Superb 2.5 PD TDI.

Az összehasonlítás alapját a Skoda Superb, a Volvo S80 és Peugeot 607 képezte.

 

Egyetlen komoly hiányosságot jegyez meg a német szaklap, hogy NEM képezi az alapfelszereltség részét a függönylégzsák.

 

Előzmény: zzoollyy (1127)
Chris905 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1128

Hajrá Superb!

 

Egy újabb bizonyíték arra, hogy külföldön igen is elismerik a cseh zászlóshajót.

Előzmény: zzoollyy (1127)
zzoollyy Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1127

Ezt mindenkinek látni kell!!!!!

 

http://www.autozeitung.de/online/index.php?render=8138

zzoollyy Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1126

Hali!

Nem akarok vészmadár lenni, de szerintem az aksidnak annyi, faternak is ugyanez volt a céges autójával 3 évesen és aksit kellett cserélni, de ez legyen a legnagyobb bajod, hogy 3 évesen az aksi tönkremegy.:)

Előzmény: bigjohni (1114)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1125
Nem volt bekapcsolva semmi, ez tuti.
Reggel óta dől bele az áram (stabilan 6A) nekem ez is furcsa.
Nem értem.
:(
Előzmény: Lámer (1124)
Lámer Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1124
Tiszteletem!

Esetleg valamelyik oldalon kinnfelejtett/kibillentett index, ami átmegy parkolófénybe? Netán kézzel bekapcsolt belső világitás (amit észrevenni igen nehéz, hiszen normál állapotban kb 30 sec után eloltja magát)
2 nap alatt már le tudja szivni....

Üdv Lámer
Előzmény: bigjohni (1114)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1123
Nem ismerek olyan ketyerét ami a SYMPHONY-nál sz*rabbúl szól, DE
Láttam képet erről és úgy rémlik, hogy csak az eleje dupla dines a hátulja pedig sima 1-es. Az edition 100-ban volt ilyen de a hangzás nem mérvadó mert azokban sound system+erősítő is volt.
(marha drága)
Majdnem ennyi volt a navi (használtan), igaz kellett hozzá még CD tár.
Előzmény: Chris905 (1119)
Axonmáshol Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1122
Nekem ilyen van. Jól szól, de tuti nem adnék ennyit érte
bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1121
Ez illik bele.
Előzmény: stevie wonder (1120)
stevie wonder Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1120

Eszedbe ne jusson ennyit adni erte!

 

Akarmelyik kozepkategorias fejegyseg legyalazza. (Az autohifis szakma uj dobasa az integralt BT kihangosito -- alig dragabbak az ilyen modellek.)

Előzmény: Chris905 (1119)
Chris905 Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1119

 

Sziasztok!

 

Van valakinek "RHAPSODY" audio rendszere a Superbjében?

Milyen a hangminősége? Tényleg lényegesen jobb, mint a "SYMPHONY"?

Megérdeklődtem a márkaszervízben és 155.000Ft+ÁFA árat kérnek érte, és állítólag olvassa az MP3-at is (ahogy az új Symphony is).

A katalógus azonban azt írja, hogy MP3-at nem tud felismerni.

 

bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1118
Zárt varta van benne.
Jónak tartom ezt a típust.
Érthetetlen a dolog.
Most töltöm, este pedig mérek nyugalmi áramot.
:(
Előzmény: stevie wonder (1117)
stevie wonder Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1117

A Skoda Akuma akksijai egesz jok szoktak lenni, nem szokasuk ilyen hirtelen meghalni.

 

En az OFF automban a sajatomat ugy csinaltam egyszer ki, hogy (szikrazo napsutesben) veletlenul bekapcsoltam a veszvillogot, majd harom nap mulva mentem vissza az autohoz -- de persze mar a kp zarat sem tudta kinyitni...

Előzmény: bigjohni (1114)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1116
Riasztó gyári, de a garázsban nem kapcsolom be.
Előfordul 1-2-3 nap állás.
Szokásom, hogy nyitvahagyom a csomitetőt, de kb. 20 perc múlva elveszi a villanyt a lámpáról.
Ezt újkorától művelem, lehet hogy nem kéne?
Megpróbálom feltölteni, és mérni egy nyugalmi áramot.
Előzmény: Varshi (1115)
Varshi Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1115

Riasztó? Amúgy ha sokat, több napot állt úgy, ez egy haldokló akksinál "szinte természetes". (3 év után már a lejtő jön a gyári akksiknál.) Meddig állt?

 

Nyugi, volt olyan OFF autó az ismerettségben, ahol 2 nap állás után már pótakku kellett az indításhoz.

Előzmény: bigjohni (1114)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.27 0 0 1114
HELP!!!
Tegnap elött mentem utoljára a Superbel természetesen gond nélkül.
Ma amikor beültem már furcs volt, hogy a maxi kijelzőt a sötét garázsban alig látom.
A nyolcvanon Ah-s varta aksi tökig lemerült, a behúzómágnes kattani sem tudott.
Mi a túró szívhatta le?? világítás nem volt rajta, rádió nem mehetett, kulcs nem volt benne.....
Vagy hirtelen vége lett?
Hétfőn volt 3 éves, garázsban áll, télen állandó csepptöltést kapott, most van benne 60e.?!?!?!
Egyszerűen nem értem.
Tipp? Ötlet?
zzoollyy Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1113
A legnagyobb baj az, hogy nem eléggé büntetik a gyorshajtást és az egyéb szabálysértéseket, nincs visszatartóerő.Ha lennének komoly pénzbüntetések annak lenne értelme, aki 80nál megy lakott területen és fizetnie kéne 200e ft-ot érte, az biztos meggondolná a szabálysértést. Viszont nálunk meg mindenki felháborodik, ha megszeg egy szabályt és azért felelnie kell!Sokkal inkább mindenki azon töri a fejét, hogy bújjon ki a felelősség alól, pedig egyszerübb lenne kicsit jobban betartani a szabályokat!!!Nem mindenütt van ez így.
Előzmény: Laslie (1111)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1112
Eddig nem merült fel bennem, hogy a redőröktől kérjek kb.14 bizonyítványt, engedélyt, tanusítványt.
Ez gond?
Valószínüleg tőlünk nyugatra amikor megállít a rendőr 30-as táblánál 94-el, először a dossziét adja át, amiben bizonyítja hogy milyen szabályosan jár el.
LÓ*ASZT!
Tök mindeggy milyen lejárt szarral méri a sebességhatár kétszeres túllépését.
(ez persze mint már sokszor, egyéni vélemény)
Előzmény: Laslie (1111)
Laslie Creative Commons License 2007.04.26 0 0 1111

Hali!

 

A napokban, kaptam egy @mail-t, a következőkkel (hátha segít, ha sz*rban van az ember).

Íme:

 

Mivel elkezdodik a "sebességmánia" egy két segédgondolat és info!!!

Ha valaki szeretne kötözködni a rendorökkel, miután lakott területen belül gyorshajtás miatt bemérték:

R Íme a szükséges papírok listája, ami a rendoröknél kell, hogy legyen LÉZERES-RADAR BEMÉRÉS esetén (hiteles forrásból):

1. OMH bizonyítvány száma, idopontja, érvényessége

2. Akkreditált kalibráló laboratórium kalibrációs jegyzokönyve

(vagy legalább másolata), ennek idopontja, száma, érvényessége 3. Akkreditálás tanúsítása a laboratórium részére a kalibráció elvégzésére 4. HIF engedély 5. Rádió engedély 6. Frekvencia kijelölési határozat, érvényesség frekvenciánként, típusonként külön-külön 7. Elektromágneses összeférhetetlenségnek megfeleloség tanúsítása

(EMC radarelvu berendezéseknél)

8. CE minoség tanúsítása, ennek magyar nyelvu hiteles fordítása 9. Lézerosztály tanúsítás 10. Munkavédelmi vizsgálati jegyzokönyv megfeleloségi tanúsítással

R Ha mindezen papírok közül egy is hiányzik (általában a fele nincs meg) nem használhatják a készüléket, ergo...

 

Összesen 14 darab új fix telepítésu sebességméro készülékkel találkozhatunk a közeljövoben. Az automatákat az autópályák mellett helyezik majd el, öt darab jut az M1-esre, négy az M3-asra, és szintén öt darab az M7-esre. A közbeszerzési eljárás után telepítendo berendezésekre 98 millió forintot szán az autópálya fenntartója.

 

M1-es autópálya

Jobb oldalon az 54-es, 104-es, 156-os,

bal oldalon a 63-as, 104-es km környékén

 

M3-as

Jobb oldalon a 20-as, 139-es,

bal oldalon a 104-es kilométerszelvénynél

 

M7

Jobb oldalon a 28-as, 86-os,

a balon pedig a 6-os, 16-os és a 82-es szelvények környékére jut sebességméro berendezés.

 

Jobb oldal 013 mindig Bp 013 rol kifelé menet

 

Bal oldal 013 mindig Bp 013 re befelé menet

 

Ezek a kamerák várhatóan nem úgy lesznek kihelyezve, mint eddig az M7 â013 en (nagy dobozba középen), hanem a pálya fölött lesznek rögzítve.

 

Elvileg már ki is helyezték oket!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!