Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bigjohni Creative Commons License 2007.05.16 0 0 1167
Nem az 1500-1800 között kezdődő, és 2000-2200-ig tartó rezonanciára gondolsz?
Előzmény: zzoollyy (1165)
Chris905 Creative Commons License 2007.05.16 0 0 1166

A Német Autóklub (ADAC) idén, azaz 2007-ben is elvégezte a nyári gumiabroncsok tesztjét.

 

A sok Superbest érintő 205/55 R16 V méretű gumiabroncsok voltak a teszt alanyai és azok közül is - többek közt - a Bridgestone, amely márkával szinte minden magyar márkakereskedésben átvehetjük Superbjeinket - mivel többnyire gyárilag azt kapja az autó.

 

Az eredmény:

BRIDGESTONE TURANZA ER 300 "különösen ajánlott"

- magas színvonalú gumiabroncs, igen kiegyensúlyozott tulajdonságokkal,

- száraz felületen a legjobb minősítés,

- gyengeségek nélkül.

 

Írja a Magyar Autóklub az ADAC tesztjének összegzéseként.

 

 

 

zzoollyy Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1165

Hali!

Megfogadom a tanácsot és jövőhéten megyek a szervízbe.

Lenne egy kérdés, érdekes dologra lettem figyelmes tegnap: mintha az autó hangja megváltozott volna, sokkal mélyebb lett, olyan mintha valahol kifújna a kipufogó vagy nem tudom.Mikor nyomom neki, erősebben morog mint eddig,meg ezelőtt szépen elcsendesedett 3000-es fordulat környékén az autópályán, most meg olyan érős hangja lett.

Mi lehet??

Licsimi Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1164
Az nagyon szép lesz...
Előzmény: zzoollyy (1161)
ckerti Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1163

Egyetértek Chris-sel, a márkaszervizes megmondja, ha jó viszonyban vagytok (értsd köszönsz szépen és neki jó napja van).

 

Az új légbefúvó formájából, kialakításából nem lehet kitalálni, hogyan pattan be?

Előzmény: zzoollyy (1161)
Chris905 Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1162

Szia,

 

Szerintem ha beviszed a márkakereskedésbe, ahol vetted az autód szívesen berakják.

Lehet, hogy túl naiv vagyok, de nálam ez abszolút "beleférne", ha márkakereskedő lennék.

Egy próbát megér, kérdezz rá telefonon. Ők rögtön tudják, hogy hol kell "kipattintani" a bentlévőt.

 

Üdv.

Előzmény: zzoollyy (1161)
zzoollyy Creative Commons License 2007.05.15 0 0 1161

Hali!

Az egyik barátom szerzett nekem légbefúvókákat, amiket gyárilag csak az elegance felszereltségübe tesznek, van vkinek tippje hogy tudom kivenni a mostaniakat a műszerfalból, hogy ne sérüljön meg se a párna se a légbefúvóka.A középsővel talán elboldogulok, mert ha kiveszem a vészvillogó kapcsolóját hozzá lehet férni, de a szélsők?Mondjatok vmi jó tippet!

LimDom Creative Commons License 2007.05.13 0 0 1160
Helló SUPERB topic!

Nincs valakinek eladó mankókereke 5*112-es osztókörrel?

Köszi, ha esetleg akad és lécci írjon a mail címemre!

Üdv!

-Domi

bigjohni Creative Commons License 2007.05.12 0 0 1159
1kisL&K.
Chris905 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1158

Közvetlen hozzáférés a törésteszthez: http://www.euroncap.com/tests/skoda_superb_2003/150.aspx 

Chris905 Creative Commons License 2007.05.11 0 0 1157

Sziasztok!

 

Megújult a EURONCAP (www.euroncap.com) weboldala, ahol hozzáférhetővé vált a Superb 2003-as törésztesztjének video változata is, három féle nézetben.

 

 

Skoda Superb törésteszt (2003)

Varshi Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1154

Ilyen szélárnyék-hatás csak teherautó méretű "takaró autó" esetén van. És akkor is minimális távolságról követve.

Próbáld ki az M0-n egyszer, a pill. fogyimérőt figyelve, ott fix 80 körül mennek a teherautók, és ritkán fékeznek.

De nagyon észnél légy, mert ha satuznak, neked is csak fél mp-ed marad cselekedni.

Előzmény: Törölt nick (1152)
stevie wonder Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1153

Normalis kovetesi tavolsag mellett nincs kulonbseg a legellenallasban...

 

A fogyasztasi kulonbseg abbol adodik, hogy az elol meno auto soforje hosszabb tavra tud elore tervezni, hamarabb elveszi a labat a gazrol, a gyorsitasa pontosabban kiszamitott.

Előzmény: Törölt nick (1152)
zzoollyy Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1150
Ha ugyanarról az autóról lenne szó melyiket választanád bele?
Előzmény: Törölt nick (1149)
bigjohni Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1148
"BTW: a 2.0 PD nem éppen a takarékosságáról híres."
Hanem az olajfogyasztásról.
:)
Előzmény: Varshi (1147)
Varshi Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1147

> > Az átlagfogyasztás board szerint a megtett útra, induláskor nullázva nekem 5,1liter, barátomnak 6,2 liter.

> A konvojban elol halado auto mindig kevesebbet fogyaszt. (Mert a vezeto elorebb tud gondolkodni.)

 

Illetve "utolérni" valakit mindig több gázt igányel, a kezdeti késés miatt, mint csak úgy haladni. Vagy még durvább: a katonai konvojok esete. Alló sor, majd megindulnak a járművek... A legelöl haladó épp csak vánszorogni kezd, de a sor végén már padlózva is kezdenek lemaradni, mert mindenki csak egy kicsivel indul meg később...

 

A "biztosító autók" közül is mindig a legerősebb rendőrautók mennek a menet végén.

 

-

BTW: a 2.0 PD nem éppen a takarékosságáról híres. :)

Előzmény: stevie wonder (1142)
Licsimi Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1146

Titkon én is tartok tőle,hogy kibirja-e 3 évig...

Reméljük.

Az, hogy megérte-e az nem kérdés. Múltkor visszaültem az asszony kocsijába és azt hittem megvakultam...

Előzmény: zzoollyy (1145)
zzoollyy Creative Commons License 2007.05.05 0 0 1145

Hali!

Ma megszivatott a xenon, nem kapcsolt fel a bal oldali, megyek Martinékhoz, megnézik ott már égett mind a kettő, átnézték és valószinüleg vmi kontakthiba lehetett, azóta jó.Furcsálltam is, ilyen hamar megadná magát a 3 év garis szett!

Még így is azt mondom megérte!!

Chris905 Creative Commons License 2007.05.04 0 0 1144

 2007.májusi akciós katalógus (forrás: www.skoda.hu)

 

Végre sikerült az alapfelszereltség részévé tenni a bőrbevonatú kormányt és sebváltót.

(Apró hiba az éppen aktuális katalógusban, hogy nem "facelift-es" modell fényképét tették be a Trend változathoz. Style-nál már a 2007-es modell fotója van).

 

 

zzoollyy Creative Commons License 2007.05.01 0 0 1143
Ez lehet, hogy így van nem tudom, de a poén az, hogy a barátom ment elől, mert ő tudta az utat.
Előzmény: stevie wonder (1142)
stevie wonder Creative Commons License 2007.05.01 0 0 1142

Az átlagfogyasztás board szerint a megtett útra, induláskor nullázva nekem 5,1liter, barátomnak 6,2 liter.

 

A konvojban elol halado auto mindig kevesebbet fogyaszt. (Mert a vezeto elorebb tud gondolkodni.)

Előzmény: zzoollyy (1141)
zzoollyy Creative Commons License 2007.05.01 0 0 1141

Hali!

 

Kis érdekesség, 350 km megtett út, Superb 105 le 5 gang, Passat 170le 6 gang, ugyanazon az úton(egymás után), ebben volt 40-nel poroszkálás meg néha 160-170-es bohóckodás,de főleg országút. Az átlagfogyasztás board szerint a megtett útra, induláskor nullázva nekem 5,1liter, barátomnak 6,2 liter.

 

ZAG Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1140
Szasz!!

Több Vartá-t cseréltem mostanában gariba,mint Perion-t.Lehet már a minőség sem a régi...

A Varázs-szem olyan idős akksinál,mint a tied,már semmitt sem ér.....(az uszó golyó megakad,elkoszolodik az egész...)
Előzmény: bigjohni (1136)
pédétédéi Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1139

Nekem a munkám miatt, napi kb:20-30 inditásom szokott lenni és állandó városi használat mellett.

Kiszerelése egy kicsit technikás, de az a lényeg, hogy nem kell szétszedni semmit.

A szélvédő alatti műanyagot sem!

Egy határozott mozdulattal ki kell kapni! Az a műanyag pont annyit tud elhajolni, hogy az aksi kiférjen. Van benne még egy fém leszorító, azt elötte ne felejtsd el kivenni.

Nagyobbat ne vegyél bele, mert ném fér be!

 

Üdv!

Előzmény: bigjohni (1136)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1138
Ez spec. fekete, de szerintem tök mindegy.
A töltő teljesen preciz és komoly (mivel én csináltam. először fater feliciaja kapott egyet
mert Ő kint áll és télen ritkán használja, évek óta tök jó, pöccre indul 3 hét után is)
Tudom állítani a töltőáramot, ez azért jó mert az autó alap fogyasztásán felül tudok áramot juttatni az akkuba.
Tehát ha veszel a boltban egy töltőt ami pl.400mA-t tud (ami megfelelő), akkor az én autómban ami alapban 370mA-t fogyaszt semmi nem jut az akkunak. Ezért én 700-ra állítottam.
Egyébként a csomagtartóban lévő szivargyujtóba dugtam esténként. (csak télen)
Ártani biztosan nem tud.
Előzmény: stevie wonder (1137)
stevie wonder Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1137

Nekunk a kiskocsiban van ilyen kek Varta, es en maximalisan meg vagyok elegedve vele. Amikor az autonak nem volt alapjarata, tehat uresben azonnal lefulladt, akkor is egy hetig hasznalni tudtuk az autot. Tehat nem napi egy-ket inditast csinalt, mint rendesen, hanem tizet-huszat-harmincat. Raadasul telen.

 

Nekem ez a csepptoltes dolog gyanus egy kicsit. Komoly keszulek az a csepptolto? Hiheto, hogy van benne olyan preciz szabalyzas, ami garantalja a megfelelo feszultsegu kimenetet?

Előzmény: bigjohni (1136)
bigjohni Creative Commons License 2007.04.29 0 0 1136
Azért írtam kicsit többet róla, mert húsz év alatt velem még hasonló sem fordult elő.
Kivéve a perion akku ami két nap alatt állt meg, de természetesen gyári hibás volt ezért azonnal cserélték. Volt kiöntött tetejű bakelit akku a daciaban (évekig), jászakku, szászakku, tehát az összes occsó termék. Mindegyik természetes módon halálozott el.
A varta akkukat (annak ellenére, hogy sosem volt) csúcstechnikának tartottam, ezért felháborít hogy 3év, 2nap alatt hipp-hopp beszarik.
Meleg garázsban állok, télen gyári csepptöltő van rádugva, úgy érzem odafigyeltem.
Ez egy csicsás drága dobozba szerelt silány sz*r.
A fabia lassan öt éves nem tudom milyen akku van benne, mert még nem volt kinyitva a nagykabát rajta, de csak városban járunk vele.
Barátom a corsában összel cserélt akkut, nem azért mert elromlott, hanem mert illőnek gondolta, a gyári opel akku 13! éves volt. (nem vicc, ott voltam)
A kiszereléshez lángvágót vagy flexet kell használni?
Esetleg a szélvédőt kell kiszedni?
:)
Előzmény: pédétédéi (1134)
Zolkobatyo Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1135
 

Szevasztok!

 

AL kódú, legnagyobb 1.9 pdtdi-be valo pd elemeim eladok. 75 ezer ft a négy darab. Tuning célokra is alakalmas és bele lehet tenni bármelyik 1.9 pd motorba.

akit érdekel csörgessen meg nyugodtan.

számom:06205107937

pédétédéi Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1134

A régi automon nekem is rendszeresen 2 évet bírt ki egy aksi.

Ez a 3 év jónak mondható!

Semmi előjel nem volt. Napi szinten járok az autóval, tehát töltötte a generátor.

Volt egy 2 napos állásom és akkor jött a meglepi.

Nem indult, kivettem feltöltöttem és pár nap után megint nem indult.

Tovább nem probálkoztam, vettem bele egy másikat. Nekem 82 Ah volt benne gyárilag. Most 74Ah van benne és teljesen jó! Az aksi keszerelése egy külön történet.

 

Üdv!

vasad70 Creative Commons License 2007.04.28 0 0 1133
Az előjel nélküli játék nem ilyen. Korábbi (off) autómmal kimentem kb. 30 km-re lévő kisváros hivatalába ügyintézni. 10 perc alatt végeztem. Az autó nem indult be többet azzal az aksival. Ekkor volt 2 éves az autó. Következő aksival (Varta) -majdnem napra pontosan 2 év múlva- ugyanez történt a házam előtt. A 3. aksi (valami metros noname) 3,5 éves volt amikor eladtam az autót, valószínüleg mai is bírja.
(Az autó elektromos rendszeréhez egyébként nem nyúlt senki azalatt a 7,5 év alatt, míg én hajtottam, kb.160 000 km) Mindenesetre éredekes volt a szinte napra pontosan 2 évenkénti azonnali aksi halál, mindennapos használat mellett.)
Előzmény: bigjohni (1132)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!