Szerintem nem kene ide most matekot behozni. No de ha mar irtad:
Ez az A metszet B = ures halmaz, ez az egymast kizaro esemenyek defje a valszamban, felteve ha A es B megfigyelheto esemenyek az esemenyterben.
A Kolmogorov III. meg arrol szol, hogy ha van N db (veges) vagy esetleg megszamlalhatoan vegtelen sok egymast paronket kizaro esemenyed, akkor ezek uniojanak (nem Europai!:-))) valoszinuseget ugy is szamolhatod, hogy az egyes valoszinusegek osszege (veges (N) vagy megszamlalhatoan vegtelen tagu).
No most mindezek utan HOGY JON ez az egesz a Pragersko es Dobova mozdonycserehez?
Azzal termeszetesen egyetertek, hogy nem jellemzo (igy hat meg majdnem igazad is van), no de konnyen adhatnak fel (akar holnap utan is pl.) Ormozban, Ptujban vagy akar Kidricevo-ban arut pl. epp Savski Marof-ig, es akkor bizony (hacsak nem Sredisce fele megy) Pragersko es Dobova befigyelhet mozdonycserere. (No persze az is igaz, valszeg, hogy nem tul gyakran tortenik ilyen arufeladas, de a lehetosege mindmaig megis fennal... Igy hat NEM LATOK semmifele kizarast a ket mozdonycsereben a fenti helyeken, csak nem tul valoszinu! (Pl. az Istria nyilvan nem fog, hacsak vki tok reszegen ejjel Zidani Most-nal epp Zagreb fele el nem teriti ...:-)))))
Na es ha pl. epp Kidricevo-ban feladnak egy kis aluminiumot vasuton pl. Savski Marof-ba, de nincs kedvuk Cakovec - Zapresic fele vinni? (Elismerem, a pelda abszurd, de realis attol meg lehet ...:-)))
Odaig mar kicsit jobb, onnan legalabb van tram, Trieste belvarosaig... (persze nem pont Villa Opicina FS-es allomasatol).
A masik problema meg, hogy reggel fel otkor nem is biztos, hogy jar... Ahogy vissza iranyban is...
A 3. problem meg az, hogy epp elmeju ember NEM vagyik ilyenre, hanem beint, hisz ennyire kisstilu is mar csak FS lehet: Legalabb Trieste Centrale-ig vinne el azt az Azuro-t, ha mar egyszer belep FS-hez is... Vagy vmi maganvasut, vagy mit tudom en...
Villa Opicina-ba epp ugy vagyik az ember, mint Hodos-ra, azaz nem tulzottan, HACSAK NEM epp a Grotta Gigante-t akarja megnezni, ami Aurisina iranyaban van, nem tul messze Villa Opicina-tol... (a romai Sent Peter Basilica is beleferne a barlanguregebe, a vilag legnagyobb, turistak szamara is megnyitott barlangurege ott talalhato). No de vajon hany turista megy majd ezert oda es plane ejjel fel otos erkezessel???
En, ha SZ, HZ es MAV komolyan gondolna, BEINTENEK a tetu FS-nek, es Sezena-tol bussal nyomnam, Trieste Centrale-ig, es nagy betukkel, 3-4 nyelven is kiirnam (marmint a buszra, hogy Italia foldjen is inkabb bussal nyomjatok, fiuk, ne mar a Trenitalia-val), hogy FS mily kisstilu, stb...
Mert már viszi az Adriát is, a keszthelyi stokk is alig fér fel rá, nemhogy még egy másik vonat. Na meg ez a Zágráb-Ljubljana irány eleve nem szerencsés, nem kéne újabb vonat utasait az éjjeli ébresztővel szívatni (Dobova).
Ha EN Azzurro elmegy Sezanaig, mlétz nem az viszi az Isztria kocsijait? Sokkal célszerűbb lenne, 1-10-25-ön egy csomó időt meg lehetne spórolni a sok kocsirendezgetéssel....
Majd eldől. Tűzoltásról van szó mindenesetre. Belföldön 30 nap a törvényi határidő a meghirdetésre, ebben a vonatkozásban meg hogy a Venezia/Azzurro meddig megy és hogy, az teljesen lényegtelen.
Nocsak, nocsak! Egy hónappal előbb! Szinte hihetetlen!
"EN Azurro" Sezana-ig! Lesznek csatlakozó vonatpótlók Triesztbe? Mert anélkül semmi értelme. De szerintem azzal sem sok, biztos nagyon népszeű lesz hajnali 4-kor átszállni...
úgy tűnik az egy db nemzetközi kocsi is Budapesten marad épp most látták el 'fék hasznavehetetlen' matricákkal. Ahogy kinéz a 3 belföldi kocsi fog elmenni csak.