Sajnos minden annyit ér, amennyit a piacon adnak érte, és a külföldi romok letörték a hazai árakat. Szerintem megvan a kereslet a jobb példányokra, csak ki kell várni.
Az E60 meg "sajnos" nagyon kurrens típus, ergo az olcsókért nagyon odavannak, ami azt is jelenti, hogy a drágábbakért nem. De legalább pár éven belül tele lesz minden E60 cuccokkal a bontókban.
Annyira lenyomták az árakat,ezekkel a lelakott,a helyszinen vagy szervizben kiderülő igencsak komoly hibás autókkal,hogy az hihetetlen... Ezek az autók jóval többet érnek..el van b*szva a piac... a 3millió teljesen reális ár lenne a szebb példányokért...nem számít már az extra sem... bmw+e60 és olcsó legyen..első 20hirdetés mozog a többi autót már a por lepné,ha nem közlekednének vele... Azon gondolkodtam,hogy ha más nem lesz oda adom egy kereskedőnek,akkor inkább ő járjon jól mint az aki azt várja,hogy 1,8millió legyen..csak fáj a butaság:nem kell a jó...
Sziasztok! Megosztanám újra eladó autómat,mivel még csak hívásom sem érkezik(eltekintve 1-2"komoly"érdeklődőtől),nem hogy még aki el is jöjjön megnézni.(hátha valakit vagy valaki ismerősét pont érdekli :) Nyilván azért mert nem 1.5millióért árulom,ami az állapot és felszereltség miatt érthető is..10éve van nálam,fanatikusként mindig rohantam szervizbe ha probléma volt..
Van két szintszenzor, az első és a hátsó tengelyen is 1-1. Meg kell nézni, hátha kiakadt a rúdja. Ha rendben van, akkor gépre kell dugni, lehet valamelyik szenzor rossz.
Olyan gondom van hogy a tompított fényszóróm nagyon lefelé világít. Csinált indításnál egy tesztet a magasságállító (előtte sose vettem észre hogy csinálta volna) utána lent maradt.
Mivel a tesztet csinálta gondolom az állító motor jó, lámpa modul lehet vagy szintszabályzó? Ötlet valakinek? Hibát nem ír.
Geometriára gondoltál, mert az mozog, lehet mozgatni? Akkor nem kapcsol le a turbó, hanem elveszi vmiért, nem tudom, szerelőnél van a kocsi már, hátha rájön, h mi a baja.
Nem e60, csak E46 de hátha tud valaki segíteni nekem. 320d,150le.A jelenségem, h mentem pályán kicsit megvetettem neki füstöl is, le volt rakodva a rendszer már, sokat járok városba, azért...egyszercsak elment az ereje, lekapcsolt a turbó, félreáltam, ujra elindítottam és ment, aztán a 140-es utazot nem birta lekapcsol, egy idő után...most már 150 a vége és nem megy, 3.000 fordulat felett, meg picit erőtlen lett a kocsi, diagon turbonyomást mutatta hibának, de meg lett nézve jok az értékek, turbó is jó, nem log, nyomás is van. esetleg légtömegmérő hiba lenne? nem mutatta ki hibának, igaz, csak én gyanakszol rá...