Nem utólagos hagyományokon, hanem Jeromos esetében önvallomásokból (író volt) a másik esetben a korai hagyományok alapján. Ha nincs magyar öntudatotok az meg baj, mert ebből ered az ősök megtagadása és el nem ismerése. Mint ahogy most is megtagadtad, hogy szülőföldünk jeles fiainak semmi közünk hozzánk. Tudod az elődöket nemcsak a világ túlfelén kell kergetni, hanem azok között is akik itt éltek és haltak.
"Ezek egyáltalán nem voltak magyar kötődésűek semilyen formában."
A legfontosabb összekötő erő pont a szülőföld és ez épp az előbb említett Szicilia példáján szemléltethető. Szicilia címerét a görögök alkották meg és 2600 éve végigvonul a történelmen és a sziciliai tudat és a szimbólum töretlenül végigvonul 2600 éven és valamennyien akik a szigetre léptek és ott éltek ezéltal sziciliaivá váltak, azzá vált a görögöt beszélő Archimedes is a franciát beszélő normann Ruggero is és az olaszt beszélő Bellini is. Íme a 2600 éves Agrigento múzeumából a szimbolum ami kultúrákon és a történelem viharain folyamatosan végigvonul és összeköti és egy néppé formálja évezredek embereit, folytonosan kialakítva egy sziciliai összetartozást. Valahogy így kell hogy igaz legyen a Kárpát Medencére is.
nem úgy előtte, hanem még azelőtt, mikor ezeket a szenteket ahhoz a területhez kapcsolták volna amit említesz. Ezek egyáltalán nem voltak magyar kötődésűek semilyen formában.
"akkor annak az is lehet az oka, hogy esetleg a korona még azelőtt készült"
nem valószínű, mert a szenteken a gloriát csak a vi. századtól engedték ábrázolni, addig ez csak a Szentháromság kiváltsága volt a kereszténységben. Ha máshol nem, ezt Ravennában biztos megfigyelted.
"Amúgy pedik illik az Istvánt megelőző időszakra ez a kettősség: bizánci és a római egybefonódása."
és utána is és ennek a legszebb példái 1130-ból valók: Capilla Palatina és 1150-ből Monreale székesegyház (erről be is tettem egy képemet ide). Ráadásul ezeken, ugyanazok a művészek dolgoztak és a Capilla Palatinán jobbról az összes feliratot latinul írták, baloldalon meg görögül, addig Monrealeban alul latinul és felül görögül amit a betett képemen el is olvashatsz.
Ezt a _vonalat_ nem Forray Zoltán Tamás a történelmi valóságtól igen messzire és mellesleg Kanadába szakadt szakadt hazánkfia találta ki? :)
Árpád a papkirály és a mágusok titkai
Toronto, 1994
pont ő volt az, aki a Götz- és Padány-féle vad fantazmagóriákat egy még nagyobban foglalta össze, íme végkövetkeztetése a magyarságról (ez fenti könyvének utószava):
"Az emberek lelkülete nem változik évezredeken át. Mindenki többnek akarja magát mutatni. Így a szarvasmarhát legeltető alföldi hun is magyarrá nőtt, azaz egy volt a magasok közül.
A ma élő magyarság (hunság) közül valójában nem sok már az igazi magas vagy magyar. A vezéri törzs felhígult, sok tagja az első német-magyar háborúkban ottveszett, majd Muhipusztánál a talárok ellen, mivel elől járt a csatában is. A papi—táltos—mágus tanításoknál maradtak szétszóródtak az országban, vagy az inkvizíció évszázadai végeztek vele. Beolvadlak más hun törzsekbe. De azért mindannyiunkban van annyi még így, felhígulva is, hogy mi is büszkén magyarnak gondolhatjuk magunkat. Ha egy generációváltás 25 év és mivel két elődünk kell hogy legyen létünkhöz, akkor 500 évre visszamenve több, mint egymillió elődünk van, ez azt jelenti, hogy ezer évre vetítve előre. a Kárpát-medencében, de még azon kívül is mindenki mindenkinek rokona. De csak a mi vérünkben folyik a legtöbb hun vér még mindig és azon belül pedig magyar – azaz a mágusok vére.
Mindkét esetben rendkívüli emberek vagyunk, hiszen a Tarihi Üngürüsz, vagy a Herodotosz általi eredet-írás is Isteni származást hagyott ránk. A finn-ugor eredetmagyarázat nem tudta megmagyarázni a párduckacagányos, sassanida mintás, türkös nyelvezetű, délfelé mutató származásunkat, és indiai-perzsiai számtalan névazonosságunkat. Ebből a megvilágításból sok minden megmagyarázható, és olyan dolgok, amelyek rejtélyek voltak. azonnal világossá válnak. Merjünk magyarul gondolkozni!!!"
No, aki igazán mert, annak netán az is feltűnhetett, hogy ez a fent említett "rendkívüliség" sokszor jelentett utólag rendkívül nagy szamárságnak tűnő történelmi cselekedeteket. :->
Az zavaró, hogy a keresztpánton nincs festék. De az Atya kép sztem a keresztpánthoz készült, így azt a festéket lehetne az apostolképekhez hasonlítani.
------------------------------------
pontosan erre gondoltam
Azért a görögön kívül akladt még egy pár szent. De csakis görög került az abroncsra. Neked nem gyanus?
-------------------
Nem, nem gyanús. Ha szentek voltak, akkor a tiszteletük nem volt görög kiváltság. Amúgy pedik illik az Istvánt megelőző időszakra ez a kettősség: bizánci és a római egybefonódása. Ha én készíttetek akkoriban koronát, akkor én is ezt akarnám vele kifejezni. Egyrészt hogy mindkét fél elfogadja, de legalábbis értelmezhesse hatalmi jelképként, mindkettő irányában az elkötelezettséget... másrészt kifejezze a függetlenséget, hogy egyiknek sem vagyok kizárólagos alárendeltje. Szóval tákonék valami görögöset meg latinosat amit bumfordi módon egybetákolok. Mert talán ennek a tákolásnak is van szimbolikus jelentése.
Nagyon helytelenül gondolkodunk amikor az ókor , kora középkor (nem római proletár) népeiről gondolkodunk. Sokkal fejlettebb volt a gondolkodásuk, világlátásuk, mint a ma tv szappan -operán kérődző átlag emberének! Egy magyar paraszt, még a múlt században is ezer dologhoz értett. gondolj a Derszu - Uzalára. A magyar paraszt is ezer féle gyógymódot ismert, a gyógyszerek sokszor vacak másolatai az eredeti drognak, megtermelt szinte mindent a kaszán -kapán ekevason kívül, az ételtől a ruházatáig.
Nemrég olvastam valamelyik könyvben: Egy városi "tudós" egy pásztoremberrel beszélgetve bekerített egy 1mx1m-es területet-(füvet), s megkérte, mondja el, mi van belül. A delikvens egy órán át beszélt a belül lévő növényekről, nevéről, hasznáról, használati módjaikről, a jószágokra gyakorolt hatásukról - anélkül, hogy a "fű" szót említette volna.
És nekem ebből kéne megtudnom, hogy mit is keresnek a magyar koronán.
Bevallom, lehet, hogy az én hibám, de én ebből nem tudtam meg.
Aki nem rúg el eleve (ösztönösen) minden hagyományt - s ezt ne értsd félre - az ismeri a mag-mada(méd)-magoc-magus-magosz vonalat.Tudja azt, hogy a tudók, a tudocok elsősorban az embertársaik megsegítését végezték -önzetlenül. Erről még a mágusperek is beszámolnak. A magyar népnév evvel szoros kapcsolatban áll - kimutattam. Ezért vannak orvosok a Magyar Szent Koronán.
A keresztpánt magyar készítője hadilábon állt a zománcművészettel,
Ember!!!! Virágkertészként miért írogatsz ide ? Jobban járnál, ha ledöntenéd azt a pár felest, ami előtted áll. !!
Halovány - mint az újhold ködben - fogalmad sincs arról, miről itt hetyegsz. Jobb, ha visszaküzdöd magad a másik témába - ott nem tűnik fel ennyire. (Sok kérdésemet elsumákoltad már emiatt)
A festék nem festék hanem könnyen olvadó üvegpor és fémoxidok keveréke, a hordozóanyag az üveg, a színanyag a fémoxid.A színektől függően eltérő hőfokon olvadnak, van transzparens és fedő.
Egybként az aranyból egy mikroreszelék is megoldaná a kérdések egy részét, az erdélyi arany tellurral szennyezett. Ha jól tudom Gudea koronája, erdélyi aranyból van.
A korona nem a szentek élete kifestőkönyv, azt a szentet tették rá, aki beleillett a tervbe, akár neve, életvitele ,szkítákhoz való viszonya, névünnepe, tevékenysége. Akár ezek kombinációja. Nem hiszem el, hogy ennyire ragadzkodtok egy nyilvánvaló, szakemberek ( mérnökö, aranyművesek ) által már cáfolt papírízű elmélethez. A korona egységes, egy műhelyben, egy szkíta király számára készült csoda, amit számos baleset ért, a habsburgok ellopták, leejtették, csobolyóba rekkentették, csecsemőt ráültettek, elzálogosítottak, három képet utólag kicseréltek, nem azért mert megsérült , hanem tudatosan, politikai céllal.
lLehet vitázni, hogy ki volt rajta, a három képen, miért, energia, vagy névünnep, esetleg, csillagjóslás, vagy tudomány, egy biztos a tákolás elmélet sültbolonság.
Az zavaró, hogy a keresztpánton nincs festék. De az Atya kép sztem a keresztpánthoz készült, így azt a festéket lehetne az apostolképekhez hasonlítani.
"Vagy az abroncs se készült Bizáncban. Magyar szenteket pedig mégse rakhattak rá, amikor olyanok még nem voltak"
"Nem is az arany a lényeg, hanem a festék. "
Az zavaró, hogy a keresztpánton nincs festék. De az Atya kép sztem a keresztpánthoz készült, így azt a festéket lehetne az apostolképekhez hasonlítani.
"Vagy az abroncs se készült Bizáncban. Magyar szenteket pedig mégse rakhattak rá, amikor olyanok még nem voltak"
Azért a görögön kívül akladt még egy pár szent. De csakis görög került az abroncsra. Neked nem gyanus?