Pár éve még lehetett kapni Multi specifikus rögzítőtornyokat (többen használunk itt pl. CAM gyártmányúakat, beváltak), azokra tetszés szerinti keresztléc és box tehető föl - de egy ideje már nem látni a boltok kínálatában
Nekem Thule zárható Multi specifikus tetőcsomagtartóm van, 450 literes boxal használom, könnyű fel-le szerelni, nem horpad be a tető, nem karcol, csak hangos nagyobb sebességnél.
Én Győrben a FIAT RIEGLER-nél (Pesti út 4.) szoktam a komolyabb javításokat elvégeztetni. Szépen, hozzáértően dolgoznak (minden eszközük megvan a szereléshez), de rejtélyesebb hiba detektálásban még nem tudtam a tudásukat tesztelni. Aki ott a mechanikus javításokat végezte eddig nekem, az ugyan precízen dolgozik, de a hibadetektálásban kicsit segíteni kell neki vagy visszavinni többször mire megtalálja a hibát (pl. kopogás az első futóműnél). A másik kolléga, aki inkább a villamos és összetettebb hibákat javítja ott, ő nagyon tapasztalt szakinak tűnik (már váltottam vele pár szót időnként), őrá simán rá merném bízni a Te autód motorhibáját is.
Korábban "wolfati1" fórumtársunk árulta univerzális tetőcsomagtartóját, de aztán mégis szükségük volt rá, ő esetleg tud tapasztalatokat mondani erről a típusról. Nekem annak idején azt írta, hogy könnyen és gyorsan lehet fel-le szerelni, és a talpa elég széles volt ahhoz, hogy ne horpassza be a tetőt, és nem karcolta a rögzítő "karom" sem a festést. Csak annyi negatívuma van, hogy az ajtó gumi tömítést kissé benyomja, amikor fent van a csomagtartó.
Azért mérd le hosszú távú tankolással is a fogyasztást, mert tuning nélküli Multiból is nagyon nehéz tényleges 5 litert kihozni (hacsak nem folyamatos 80-90-es néptelen országúton persze, de az többnyire nem életszerű), hát még növelt teljesítmény mellett: valszeg a computer pontatlan
Sokat segítettél, így már végre tudom, hogy miért nem bírja a kuplung a terhelést. 140Le és 290Nm... Ide már nem elég a kevlár, a szerkezet nyomóerejét is növelni kell.
Palya54-et sajnos nem ismertem (és már lehetőségem sem lesz rá :-( ) csak a lányát és a feleségét, akik nagyon kedves emberek.
Tudtok ajánlani olyan helyet, ahol kevlároznak és erősítenek kuplungot?
Tegnap rendeltem a Multinak egy Sachs szettet mert 4-5-ben nagy gázra elcsúszott... Gondoltam 185ezer kilométer, elkopott. Mikor levettem a váltót megdöbbentem, 2014.05.-ben gyártott szinte új Valeo szett volt benne! Visszarakni nem mertem, beszereltem a Sachs-ot de sajnos nem lett jobb.
Valószínűleg van egy kis chip erősítés benne, de nem tudom milyen és mennyi mert így vettem az autót. Az biztos, hogy nagyon finoman és jól megy, ráadásul képes vagyok lazán 5 körül tartani a fogyasztást.
Most az a terv, hogy a kiszerelt Valeo-t kevlároztatom és erősíttetem a szerkezetet. Ezért kérem, hogy ha valaki tud akkor ajánljon nekem valami jó és nem horror árú mágust! :-)
Te tudsz valamit. :) Egyébként mi az isten van ezzel a motorral, az enyémen is csinálták a hengerfejet, olyan emberek, akik rendszeresen 400 lóerős versenyautókat építenek 200 lóerősből, és sose volt jó utána. Mielőtt poénra veszitek, az enyémen csak sima felújítás volt :)
- Két szállás közül kellene választani, ezek vannak egy rakáson:
Mókus: 9 db van még ebből , ezekben a 3 ágyon és kézmosón kívül semmi nincs ebben, wc és fürdés közös helyiségben Őzike: ebből 10 db van, 2 ágy, 1 ággyal pótágyazható, + tusoló (persze ezeken kívül lehet választani a listán szereplők közül bármelyiket, de azok kicsit messzebb vannak) - szombaton elvileg du 2-től lehet elfoglalni a szállást, de mivel nincs előttünk senki, így hamarabb is mehetünk - vasárnap de 10 óráig kell elhagyni a szállást, ezután ha bárki marad, kifizettetik az aznapi belépőt! - hűtőt, ha tud valaki, kellene hozni, mert állítólag az egész szikin csak 3 db kis hűtő van (mindhármat megkapjuk, de ez akkor is elég kevés)!!! - sörpadot intéztünk 5 garnitúrát 2500 Ft-ért összesen, ezt szétdobjuk a résztvevők között. 50 Ft / kocsi vagyis 8,40 Ft per ülés :)
A tóhoz tartozik 2 csúszda, vízilabda pálya, elkerített gyerek rész - kiépített gyerek medence 14 éves korig (30 fokos) - 2 büfé + kürtőskalácsos biztosan üzemel - mosogatás közös helyen - szállás, füves terület ahova az autók parkolnak, lábtengó pálya, homokos focipálya, gyerek medence, kis fa játszótér közel egymáshoz - tó túloldalán füves focipálya, nagyobb játszótér, röplabdaháló - közös termet ingyen használhatjuk, ha épp üres (ez egyébként 1500 ft/óra) - bográcsozáshoz facsomagot lehet venni a recepción (500 ft/talicska) - bolt közelben - kempingjegyeseknek (faházasoknak, sátrasoknak) a jegyára tartalmazza a fürdőbelépőt, aki csak egy napra megy/bejárós, annak fürdőbelépőt kell váltani - IFA: 450 ft/fő/éj annak, aki 14-70 év között van és nem szegedi lakos - felfújható ugrálóvár - hangfal lesz, ha valaki tudna hozni laptopot, az nagyon jó lenne, mivel a miénk jelenleg kicsit lassú... illetve jó lenne, ha valaki zenét is tudna hozni cd-n/pendriveon
Ötlet: Bográcsozáshoz a húst központosítva intézzük? Javaslatom, hogy aki pörköltözik az nevezzen be 2000 Ft-al / család / 4 fő, ami elég 1 kg lapocka (sertés) és a hozzávalók fedezésére, a húst felkockázva szereznénk be, hogy ne kelljen estig várni, hogy elkészüljön a kaja.
INFO: többen is két napot maradnak, pl. mi is :)
Mivel a szombati nap a találkozóval megy majd el, és vasárnap lehet várost nézni, pihenni, és csak hétfőn haza? Na ki lesz még ilyen laza?
Néhány hónapja az interneten (jofogas, olx.hu) találtam kettő gyárit...... de (hosszú a történet...) végül mindkettőről lecsúsztam önhibámon kívül. Esetleg nézd végig az eladó Multipla hiredetéseket, mert szoktak lenni olyanok, hogy tetőcsomagtartóval együtt árulják, és lehet hogy külön is hajlandó eladni a tulaj a csomagtartót.
Keresek 182B6000 motorkóddal rendelkező fűzött benzines motort, gyári állapotában, beépítési garanciával! Ha már le volt véve a hengerfej, akkor az kizáró ok. Kérem, ha van valakinek infója, írjon privát üzenetet!