A vasárnapi 13:20-as Pécs-Szeged járatot a Pannon Volán közlekedteti.
Viszont ez a járat Pécs és Baja között nem autópályán, hanem Bóly, Mohács, Bátaszék érintésével, Baja és Szeged között pedig „lassabb” járatként közlekedik, így a szegedi érkezése kb. 10 perccel későbbi, mint a 14:10-kor induló Pécs-Szeged-Orosháza járatnak, mivel az utóbbi Pécs és Bátaszék között autópályán, Baja és Szeged között pedig gyorsjáratként közlekedik.
Szegeden még többségben vannak a színes buszok, de már érzékelhető a fehéredés, most nem tudok példákat linkelni mert karbantartás van az indafotón. A fehér egy dolog, de ami szánalmas az a még Tisza arculatú buszok nagy száma amelyekről félig meddig hiányzik a csíkozás.
Úgy néz ki, hogy bővülhet. Most áll egy pár kocsi selejtezésre várva illetve már leselejtezve. 260-asok, 3-4 db 415-ös asszem, s lehetséges, hogy a szentesi csuklós sem igazán fog már dolgozni, sőt a makói sem. A GOE-vel sem tudni mi lesz per pillanat. Elkezdték, de abbamaradt a javítás:((.
Bővülhet még az év végéig a selejtsor? Azért is kérdezem, mert a Tisza Volánnál hagyományosan az év végén szoktak a tömeges selejtezések lenni. Meg most aztán tényleg érdekes kérdés, hogy mi minden lesz az, ami nem megy tovább az új évbe és gyarapítja a DAKK állományát.
Az EOG-357 már hónapok óta selejtes(kb nyár óta). A 471-es is ott áll mellette, selejtezésre várva. Az EVL-477 II-es szemlés. A BSE valószínű már nem fog dolgozni, őt is félreállították.