Az én volt szerelőmnek 3 misit ért a hasonló kütyüje laptoppal együtt mégsem tudta kiolvasni mi a nyűgje a gépemnek. Talán ezért is tartom "volt"szerelőmnek. Hál' istennek egy másik azonnal rájött!
Pünkösdkor merre lesztek, mert szeretnék a Klubba lépni és odaérkezéskor gyors hálaadást tartani némi italáldozattal - ha leérünk újabb bógni nélkül! Addig csináltatok egy feliratot hátra: "Nagyédy, a piruettmester!Ingyenes oktatás- csak menet közben!" :-) Amúgy azért be vagyok ám ijedve az úttól, remélem tudunk inni egy hálaadást.
Nagyarckodás nélkül írom, az ausztrál hagszer neve: didzseridu magyarul, angolul:didgeridoo és nagyon a magyar(?) köcsögduda hangját adja, csak hosszan és máshogy :-) Hehe!
Tehát van egy aksi a kocsiban, van egy aksi a lakóban. Van a kettő között egy 7 polusú csatlakozó, elég vékony vezetékekkel. A kocsiból kéne menet közben tölteni a bódé aksiját.
A kocsiban a csati 2-es pontjára vittem az aksitól egy magzagot. Most ott az áram. Azt saccoltuk, hogy mondjuk max 4 Ampert bír a drót és csati. Ha nagyobb akkor füst lehet és büdi.
Tehát kéne valami áram szabályzó, hogy nehogy elfüstöljön az egész és a töltés egyirányú legyen, a kocsitól a bódé aksijáig. A legprimitívebb ami eszembe jutott az egy ellenállat diódával sorba kötve. Valamit ez is töltene. Valami tranyós cuccos kéne vagy készen vagy összebütyizve.
Muszáj szétszednem ezt a részt, mert az életbe nekem a kocsin olyan csatlakozásom nem lesz külön kiépítve. Ez egy angol lakó.
Itt vannak a képek róla, pár hozzászólással lejjebb. http://www.nethirlap.hu/forumengine.php?par=1&topic=6497
Ha négy ampernél nem korlátoz csak lekapcsol, akkor nem jó. Nem tudom. Ideiglenes megoldásként ha más nem lesz beteszek egy diódás megy egy wattosabb ellenállást.
Alánéztem az alváznak nekem csak két fa, léc van keresztbe a kerekek előtt és mögött. Nem tudom másnak is kell lennie?
Nagyon szívesen belengetem a megoldást...csak ahhoz előbb ismernem-értenem kellene a feladatot.
Egyszerűen nem értem, hogy mit-miért-mikor-mi célból kellene itt áramot korlátozni...illetve hogy mi lenne a valódi értelme az egész akciónak.
Ha ezt valaki pontokba szedve, konkrétan megfogalmazza - akkor majd a legjobb tudásom szerint, szívesen elmondom, hogy szerintem mi a leghatékonyabb megoldás.
De most komolyan nem értem, hogy mit-miért is kéne 4 Amperre korlátozni ? .
Jaj ez meg fontos és majdnem elfelejtettem. Külső zuhanycsatlakozáshoz kreáltam egy ilyet a télen a fürdőből kivett csaptelepből. Félcolos lett a csatlakozó, mint a zuhany gégecsőnek. Műanyag ragasztópisztollyal egy fél/háromnegyedes betétet tettem rá és az első tárolóba akarom felrakni. Szerintetek a max 70 C -os vizet birják ezek a műanyag ragasztópisztolyos műanyagok.
A másik, hogy tudna valaki fotót feltenni az alvázon lévő emelési pontról. Az enyémen nincs az alvázat meg mivel vékony lemez nem merem emelni.
katalógusban láttam már,de az nem olyan mint amilyen nekem felrakható lenne.
Na megvolt a reggelei hatos megyek keritést csinálni.
Ja Helem a napelemes töltésvezérlők elvre jók csak az a bibi vele, hogy az 4 ampernál nem korlátoz le hanem ha nagyobb az amper akkor bizti ki vagy egyszerűen tönkremegy. GPS nyilatkozzál már, milyen amper korlátozót lehet 5 ft-ból összerakni.
nekünk fiuknak is van időjárás állomásunk, minek venni. Állandóan hordjuk a gatyónkban. Ha megereszkedik meleg lesz ha felhuzódik hideg. Vizhőfokmérésre is tuti.