Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zzoollyy Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1379

Jó a Superb és a lényeg ez!

 

Kérdésem lenne: napfénytetős a masinám és mostanában (gondolom a nagy meleg miatt) ha egy rosszabb útszakaszra érek (elég gyakran megesik ebben az országban),akkor nyiszogást hallok a tető felől, van valami tippetek mivel lehetne ezt orvosolni?A hangok onnan jönnek ahol összeér a tető széle a kasztnival,nem gumi szerintem,de olyasmi anyag van a szélén.Tipp?

bigjohni Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1378
Nem elég hogy csúf, még törni sem tud normálisan.
Biztos egy csomóan mondják majd: nehogymá skodát vegyek, kiröhög a szomszéd, de egy jó kis "Brillance BS6" mmmmmmmmmmmmmmm az ám a gép.
Jó éjt!
Előzmény: Chris905 (1377)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1377

Igen, igazad van.

Az ADAC mégis egy kalap alá vette őket, de sebaj fő a győzelem és a márkanév, illetve a jól bevált "PD TDI-Superb házasság" hírnevének öregbítése.  

 

A mai nap folyamán a nemzetközi sajtó egy másik hír kapcsán is megemlítette a Superbet, mégpedig annak kapcsán, hogy az ADAC letesztelte a felső-középkategóriába szánt kínai Brillance BS6-os modellt és kemény 1, azaz egy csillagos eredményt (!) ért el a törésteszten.

A Német Autóklub pedig felhívta a közvélemény figyelmét arra, hogy a német piacon van egy olcsóbb és sokkal biztonságosabb modell, a Skoda Superb ebben a szegmensben.

(Na jó, még ugyanígy ide sorolták a Hyundai Sonatát is.)

 

Üdv. Chris

Előzmény: bigjohni (1376)
bigjohni Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1376
Megfigyelhető némi lóerő külömbség is.
De akkor is jó.
Előzmény: Chris905 (1375)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1375

Sziasztok!

 

Elnézést az előző táblázat formázatlanságáért.

Azt hittem, hogy be tudja tenni a táblázatot, előnézetben ugyanis igen.

 

A lényeg, hogy a felmérések szerint a felső-középkategóriában a Skoda Superb 1.9 PD TDI (115LE) "Classic" rendelkezik a legkedvezőbb átlagfogyasztási adatokkal.

És ezzel olyan autókat szorít maga mögé fogyasztás tekintetében, mint a BMW 520d, Opel Signum 1.9 CDTi, vagy Audi A6 2.0 PD TDI és Mercedes-Benz E200 CDI.

 

Forrás: www.adac.de

Előzmény: Chris905 (1374)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.22 0 0 1374
Top10-Obere-Mittelklasse - Diesel
Marke / Modell / Typ Grund
preis
 
kW (PS) Verbr.in
Ltr./100 km
Kraft
stoff
sorte
CO2    Ges
€ p.
Mon.
 
  inn auß Ges Skoda Superb 
1.9 TDI Classic 23090  85 (115) 7,8  4,7  5,8 Diesel  153  566  BMW 520d (RPF) 37250  120 (163) 8,0  4,7  5,9 Diesel  158  693  Opel Signum 1.9CDTI (RPF) 26800  74 (100) 7,6  4,9  5,9 Diesel  159  575  Peugeot 607 HDi FAP 
135 Sport 
33850  100 (136) 8,1  5,0  6,1 Diesel  162  731  Hyundai Sonata 2.0 CRDi VGT (RPF)  26790  103 (140) 8,2  5,0  6,1 Diesel  163  649  Chrysler Sebring 
2.0 CRD Touring 
26590  103 (140) 8,2  5,1  6,2 Diesel  170  k.A.  Volvo S80 
2.4D Kinetic(RPF)
36680  120 (163) 8,6  4,9  6,3 Diesel  167  696  Mercedes E 200 CDI Classic (RPF)  37366  100 (136) 8,6  5,0  6,3 Diesel  167  695  Audi A6 2.0 TDI (RPF)  34850  103 (140) 8,7  4,9  6,3 Diesel  169  620  Mercedes CLK 220 CDI Coupé Elegance (RPF)  40996  110 (150) 8,6  5,1  6,4 Diesel  169  696  Saab 9-5 1.9 TiD 
Linear (RPF) 
33200  110 (150) 8,6  5,2  6,4 Diesel  174  710 

Forrás: www.adac.de

vasad70 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 1371
Tuning ügyhz némi háttér információ:
http://www.totalcar.hu/magazin/technika/turbotuning/
Előzmény: Törölt nick (1365)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.20 0 0 1370
Végülis én is erre a következtetésre jutottam!
Előzmény: bigjohni (1369)
bigjohni Creative Commons License 2007.06.20 0 0 1369
Úgy jó ahogy van.
Előzmény: zzoollyy (1355)
bigjohni Creative Commons License 2007.06.20 0 0 1368
A felső képen tök jól lehet látni a (pl. photoshop) mutyizást.
Nevetséges.
Előzmény: Chris905 (1367)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.20 0 0 1367

 

Lapinformációk szerint már biztosra vehető, hogy a 2007-es szeptemberi Frankfurti Autószalonon bemutatják az új Skoda Superbet.

 

mint, ahogy az új Fabia combi változatát,

és a jelenlegi új Octavia face-liftes változatát is.

 

A mellékelt képen az új face-liftes Octavia - állítólagos kémfotója - látható, azért tettem fel, mert hátha el lehet csípni belőle egy kis, új Superb hangulatot is.  

 

 

Ursa Major Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1366

hali,

 

az egyik - elég sok superb-be beépülő, bár opcionális - alkatrész magyar beszállítójánál a szériagyártás 2008 elején indul.

azaz kereskedésben szerintem 2008 tavaszán találkozhatsz az autóval.

Előzmény: Doni_99 (1292)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1364
Nem tuom én sem, nekem is ezt mondták.
Előzmény: Törölt nick (1363)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1361
Gázolajhőmérsékletet írtam nem vizet. :)
Előzmény: Törölt nick (1359)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1358
Ismerősöm vett 1.9 pd Octiba egy "kis dobozkát" ami állítólag a gázolaj hőmérséklet jeladóját "veri" át és azt mondja jobban húz és a fogyi is csökkent. Alapjáraton 0.7-ről lement 0.5-re és ugyanazzal a tempóval haladva tempomaton is kevesebbet mutat a board.Ezt sem értem, ha az érzékeli a jeladó, hogy hideg van, több üzemanyagot nyomat be és mégis kevesebbet fogyaszt?Vagy ez nem így működik, én gondolom rosszul?
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1355

2 hét múlva nekem is ideadnak egyet próbára, de én félek tőle hosszutávon tönkre fog tenni vmit!

Nagyobb teljesítményt ad le az autó, de kevesebbet fogyaszt, ezt nem értem,azzal a dumával, hogy "több le ugyanarra a súlyra eredményezi a kevesebb fogyasztást" szerintem kamu duma!

 

Chris905 Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1354

Nekem eddig bevált és ez a lényeg, arról nem is beszélve, hogy nem szívesen rakatok olyan dolgot az autómba, amiről nem lehet tudni, hogy honnan van, mit csinál és még garancia sincs rá.

Ezt a márkakereskedésen keresztül intéztem, ők rakták bele, ők javítják ha kell - tiszta sor, ha valami gond van.

 

3 év garanciám van rá, a motor is szépen húz. 

Szerintem igen is érezni az ígért 300Nm-ert.

5,5 literes átlaggal utazom a pályán, bekapcsolt légkondival (nem "öreguras" tempóval).

Előzmény: Varshi (1353)
Varshi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1353

> Ez egy elég jó márka (osztrák cég) és a Skoda gyárral együttesen vállal garanciát, éppen ezért viszont az árát is megkérték.

 

Ja, ez is közkeletű tévedés.

A gyár nem vállal garanciát. Az osztrákoknál az illetű tuningcég vállalja át a garit (asszem akkor, ha újautóként rakatod be, vagy van vmi ilyen kikötés), míg idehaza a Porsche Hungária maga döntött úgy, hogy ezt bevállalja. A gyár nem.

 

Az már más kérdés, hogy fékpadon nem tudják az autók az igért lóerőt, de ez most más kérdés.

Előzmény: Chris905 (1351)
Varshi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1352

Ugya 230ezerért tényleg vállalnak garit, de jó pár új PD Octaviáról beszéltek az RS topicban (egyszerre több is állt a szervizben)  ami hengerfej-problémákkal volt ott. Mind tuningboxos volt...

(Ha garin belül jön elő, akkor nincs gond. De ha 1 hónappal utána...)

Előzmény: Chris905 (1351)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1351

Szia!

 

Nekem egy STEINBAUER P-BOX dolgozik benne, amelynek a részletes adatait az alábbi linken megtekintheted.

Ez egy elég jó márka (osztrák cég) és a Skoda gyárral együttesen vállal garanciát, éppen ezért viszont az árát is megkérték.

 

Ja, és tényleg igaz, amit a fogyasztás-optimalizálásról ígér a cég.

Javaslom, hogy nézd át a honlapjukat szakszerű információért.

 

http://www.steinbauer.cc/index.php?view_article=detail&show_art_id=2795&aid=5128

 

Üdv. Chris

Előzmény: zzoollyy (1349)
Varshi Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1350

A box leginkább plusz dózist ad csak, míg a chip jóval többet tesz, pl. turbónyomást is emel, korábban elkezd tölteni, és megmondható fordulatszám-tartománytól és pedálállástól függően elég sok minden.

A box sokszor csak egy jeladó jelének átverése, a chip sokkal szofisztikáltabb, a teljes vezérlés bármely paramétere módosítható (lényegesen durvább, de ugyanakkor szarul megírva sokkal károsabb is lehet).

 

A box szükségszerűen jobban füstöl, a chip meg nem feltétlenül, sőt sokaknál a széria állapot kis füstje is eltűnik (az emelkedő turbónyomás miatt). A box óriási előnye a gyors installálhatóság, és hogy nyom nélkül eltüntethető (a gariidő alatt akár minden szervizelés előtt), és ritkán tesz nagy kárt, bár ez is képes azért, csak kisebb mértékben és ritkán.

 

Bárkit kérdezel, aki a) foglalkozik a tuninggal, b) próbálta már mindkettőt, a chipet fogja javasolni. Ja, chipelve természetesen sokkal nagyobbat lép a kocsi. :)

Előzmény: zzoollyy (1349)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.19 0 0 1349

Hali!

 

Mondjátok már meg nekem mi a különbség igazándiból a box és a gyári csatlakozón történő megírás között, melyik mit csinál jól és mit rosszul.

Annyiféle verziót halottam már,de akinek saját tapasztalata van az tud beszámolni róla.

A legfontosabb kérdés tulajdonképpen az, mit is "csinálnak" ezek valójában?

 

bigjohni Creative Commons License 2007.06.18 0 0 1348
Jó látni, hogy figyelsz.
Előzmény: stevie wonder (1345)
zzoollyy Creative Commons License 2007.06.18 0 0 1347
:-)
Előzmény: taxiboy (1344)
Chris905 Creative Commons License 2007.06.18 0 0 1346

 

Az egyszerű, klasszikus elegancia.

Jól nézzük meg, mert sajnos kezd kimenni a divatból...

stevie wonder Creative Commons License 2007.06.18 0 0 1345
Jesszus....
Előzmény: taxiboy (1344)
taxiboy Creative Commons License 2007.06.17 0 0 1344
Bocs össze-vissza 700 Ft és egy kis munka. Úgy kinéz, mit 70 ezerért nem? Hi hi hi :-) http://www.freeweb.hu/taxiboy/autoim/skoda/S3600107.JPG
Előzmény: zzoollyy (1315)
Koczkás* Creative Commons License 2007.06.16 0 0 1342
Sziasztok! 90.000-es szervízre megyek, vihetek cuccokat. Olajra szűrőre stb-re tudtok beszerzési helyet ill árat.

Köszike!
Licsimi Creative Commons License 2007.06.16 0 0 1341
ja és ott azok bruttó árak!!! nincs plusz Áfa...
Előzmény: nyunyivagyok (1332)
Licsimi Creative Commons License 2007.06.16 0 0 1340

Gumiban lehet, hogy igazad van, de felniben azért nem kell nagyon sokat várni a "gyári" felniktől. Egy csomó audi felni Tatabányán készül a Suoftec-nél.

A cég ahol dolgozom beszállítója többek között a felnigyáraknak is az egész világon.

Nagy valószínűséggel ugyanarról a sorról jön le a gyári és a replika is, csak más a marketing...

Nem oszatni akarok itt, ezt remélem Te is látod, csak leírtam a véleményem, ami azt mondja, hogy biztos nem adnék 3 kilót használt felniért+gumiért...

Előzmény: nyunyivagyok (1332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!