Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MrTinkertrain Creative Commons License 2018.02.02 0 0 155314

Köszönöm, nem kérem :)

Ez is gyakori? Járjak bringával inkább?:))))

Előzmény: BmS1 (155311)
anonym19 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 155313

Szia!

 

Gondolom ez 2008 utáni modellekre igaz. Van valami olyan rádió tipped ami még a 2008 előtti ng modellben is jól néz ki? Ugye abban egy elnyújtott viszonylag keskeny sáv a rádió. 

Előzmény: pinyós (155310)
h i r d e t é s
KawaBazsy Creative Commons License 2018.02.02 0 0 155312

Jah, japókhoz drágább az alkatrész.

Hondás fórumon írta vki, hogy a szervizbe, ahol dologzik, ha üzemanyag ellátó rendszer problémával hoznak be autót, akkor az túlnyomórészt benzines autóé, nem dízel..

Előzmény: BmS1 (155311)
BmS1 Creative Commons License 2018.02.02 0 0 155311

Attól függ, merre olvasol.

A Honda benzines motorok általában nem rosszak, de minden motorral jöhetnek gondok.

Mit szólnál egy kis láncnyúláshoz, plusz VTEC cseréhez??

Előzmény: MrTinkertrain (155308)
pinyós Creative Commons License 2018.02.02 0 1 155310

Szia!

Kell venned hozzá egy kormánytávvezérlő adaptert ,mivel az autó gombjai digitális jellel dolgoznak a fejegységed pedig valószínűleg analóg jelet tud fogadni!

http://www.autodvd.hu/automarka/valaszto/saab/9-3/saab-9-3-kormanytavvezerlo

Ehhez még majd lesz egy kis kábel kb 1000ft-ért.

A hang pedig azért nem szólal meg mert szerintem gyári erősítőd van amit a fejegységnek kell bekapcsolni. Meg kell keresni a fejegységen a "remote" szálat ( álltalába kék szín) és ez tudja bekapcsolni az erősítőt.

Ezzel nincs vége! :) Gondolom, hogy a fejegységen az erősített jelet kötötted a csatikra és nem rca jelet. Ezért iszonyat szarul fog szólni sőt tönkre teszi a gyári erősítőt. Ezt a jelet jelszintcsökkentővel (1 az elsőkre 1 a hátsókra kb 2500ft/db) rca jellé kell alakítani és ezt küldeni az erősítőbe. Ennyi!

Ha tolatókamerát akarsz és can bus-os az autód akkor be kell relézni a tolatólámpát és úgy levenni a jelet róla!

4 hónapja csináltam meg az enyémet. Tök ugyan ez volt nekem is.

Itt vásárolj, segítenek is szerintem:

http://www.autodvd.hu/?gclid=CjwKCAiAksvTBRBFEiwADSBZfADY0wUNNxJroCl43V7Lu3IbGcu4vUn0Kf6nOTveJwPGtuMxUt_K_xoCXMcQAvD_BwE

Előzmény: szaszu7 (155305)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.02.01 0 0 155309

Minek neked 4x4? A Dacia amúgy bőven megér egy próbát, nekem kellemes csalódás.

Előzmény: KawaBazsy (155304)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.02.01 0 0 155308

Ez a legvalószínűbb új autóm. De a 2.0 vagy 2.4 benzinnel. Azért arról nincs ilyen hír.

Előzmény: BmS1 (155306)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.02.01 0 0 155307

Jah, a CR diesel alkatrészek a japókhoz igen drágák.. markánsan olcsóbbak is a használtpiacon, mint mondjuk a benzines, főleg 2.4-es Accordok.

Előzmény: BmS1 (155306)
BmS1 Creative Commons License 2018.02.01 0 1 155306

Ilyeneket miért nem olvasni Hondákról, Mitsubishikről?  

 

A Mitsukról már volt szó.

Honda. Nekem a japánok közül leginkább bejön.

Egy Accord, 2006-os 2,2 D, órában 212e km. Az autó szép, kívül belül rendben, az ülések, kormány, pedálok, kezelőszervek is olyan állapotú, ha nem látod az órát, akkor is max. 250e km-t saccolsz. Jelentős visszaállítás nem volt. Ha nem tudod a gondjait, simán, lazán vállalható autó.

 

A lánc nyúlott. A láncszett ára 450e Ft.

A nagynyomású fáradt. Saccra 600-700e Ft körül.

A turbó hamarosan cserés, hangja is van.  Meg se néztem, de 300 körül. Minimum.

 

Na, ez eddig közelít a másfél misihez. Munkadíjról még szó nincs.

Egyértelműen gazdasági totálkár.

 

Na, erre varrj gombot.

Nem kell kelet felé sem leborulni.

 

üdv

Előzmény: MrTinkertrain (155288)
szaszu7 Creative Commons License 2018.02.01 0 0 155305

Sziasztok. Valaki tudna ajanlani egy hifis gurut? Saab 9.3 gyari kicserelve Blaupunkt new york 800 multimediara es nem vezerelheto kormanyrol, nincs hangja a dvd, cd, stb lejatszonak. Elvileg meg tolato kamera is kapcsolhato hozza. Most a telefont sem erzekeli bt-on... sokan egy softwerfrissitest ajanlanak de inkabb szakira biznam. Udv Szabolcs Bp.

KawaBazsy Creative Commons License 2018.01.31 0 0 155304

Mondtad ezt a csecsem Daciát, azóta nézegetem.. Biztos, h a 4 x 4-eset venném, hiába nincs szükségem rá, ha már Duster.. 1.6 szívó benya, lemezfelni, komfort felszereltség, 4.2-ért. Szaladgálósnak teljesen ok, itt meg a tanyára, vagy a családi erdőbe menve a strapabíró futómű is ki lenne használva. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155278)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.01.31 0 0 155303

Thx. Remélem elrontani nem tudom. :-)

 

Előzmény: BmS1 (155302)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.31 0 0 155302

Pl. töltőnyomás szabályzó szelep. Viszonylag hozzáférhető.

Előzmény: KawaBazsy (155301)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.01.31 0 0 155301

 Az angolok is csak kb 4-et használnak..

 Beszereztem egy multimétert, ami mér frekvenciát, meg aktív ciiklusidőt is. Tudsz esetleg olyan, könnyen hozzáférhető alkatrészt az 1.9 PD TDI motoron, ahol ezeket kipróbálhatom? :-)

Előzmény: BmS1 (155300)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155300

Minden második szót értem csak a cikkeidből, de átjön a nehézségi fok.

 

Akkor Te úgy vagy, mint én az angol tizenkét féle igeidővel :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155299)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155299

Igen pedig a honlapodat szeretem. Minden második szót értem csak a cikkeidből, de átjön a nehézségi fok.

Szoktam volt mondani, a márkával a jellemző hibát (is) választod, mert tökéletes autó még nem volt...én a cikkeid meg egyéb autós cikkek alapján döntök, milyen hiba az amivel nem tudnék együtt élni és milyen hibát választok magamnak.

 

Bazsy: az se épp szerencsés, én minden ilyen kísérletet elítélek, de értem, hogy egyelőre ez az út a cégek előtt. Attól még nem tetszik, hogy beszedek én is Algoflexet...

Előzmény: BmS1 (155296)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155298

Nagyon alapos munka! 

Bálványt dönt le, de jó könyv.

Előzmény: Prien47 (155293)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155297

Nem mondtam, h örülök. Csak azt, h nem a VW a patás, mert majmokon kísérletezik, hanem MINDEN labor. Sehol nem kérdezik őket. A zasszony (vegyész, gyógyszercégnél dolgozik) egy konkrét kutyafajtát is említett, amit preferálnak kísérleteknél.

Előzmény: MrTinkertrain (155292)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155296

Ilyeneket miért nem olvasni Hondákról, Mitsubishikről?  

 

Ezt kérdezted, erre válaszoltam. Keveset olvastál :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155295)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155295

Ezeket Te tudod jobban, azért is kíváncsiskodtam.

A Ferrarira továbbra is igaz: senkinek nem volt kötelező az istálló kötelékében maradni.

 

A Mitsubishire meg azt tudom mondani: gáz. De ez továbbra is anyagi veszteség és "csak" kicseszés a vásárlóval. Nem kipufogógáz bevezetése önrendelkezésre képtelen állatok tüdejébe. Azért van egy kis különbség. 

 

Nem vitatkozni akarok, nyilván mindenkinek van vaj a füle mögött, csak kérdés, mekkora az a vaj.

 

Előzmény: BmS1 (155294)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155294

Szvsz nézz bele a Ferrari-s könyvbe, azután térjünk erre vissza, amikor már jobban rálátsz. Belehajszolta az embereit az eszetlen kockázat vállalásba. Ne legyen ilyen főnököd.

 

Mitsu ECU. Korábban elég nagy számban javítottuk ezeket. Meg is emlékezünk a Mitsu-ről.

http://www.injektor.hu/technikai-info/13-alapok/30-a-motorvezerlo-egyseg-ecu

 

Elég érdekes, hogy az elko-kat USA-beli Black Gate kondikra cserélve 20-25 éve hibátlanok az ECU-k. (Már amelyik autót nem sajtolták időközben össze...)

Ugye egyikünk sem gondolja, (nem lehetünk olyan naivak) hogy a finommechanikában, elektronikában világelső, ebben tényleg baromi jó japánok képtelenek voltak méretezni a kondik házát. (Pont ez az: egészen pontosan tudták méretezni!) Amikor már ezrével voltak kárvallottak, akkor sem módosítottak. 

Előzmény: MrTinkertrain (155290)
Prien47 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155293

Yeah, Ferrarit megkapta a kölök karácsonyra! Azóta ki sem látszik belőle... :D

Előzmény: BmS1 (155289)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155292

Még egyszer: a legtöbb esetben a tesztalanyok (ha azok emberek) hozzájárulnak, vállalják a kockázatot. 

Persze, nyilván vannak titkos megfigyelések. Nem vagyok idealista, de ezektől az egyéb gyógyszer- és állatkísérletektől is hányok, pedig nem vagyok nagy természetvédő. 

Ez vélemény, nem kell osztani. Te örülsz ezeknek az embertelen kísérleteknek? Szíved joga.

 

Éppen most semmit nem akarok venni, élvezd ki :)

Előzmény: KawaBazsy (155291)
KawaBazsy Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155291

Vazz, szted gyógyszer, meg bármi teszteken mivel kísérleteznek, ha szeretnék megtudni, h emberen milyen lesz a hatás? Segítek, mindenhol majom a tesztalany. Kissé idealista vagy, vagy mi.. Amúgy meg akartam keresni egy hsz-ed, s bele akadtam, h Landrovert akartál venni pár éve.. úgyhogy perverz is vagy. :-)

Előzmény: MrTinkertrain (155290)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155290

Hmmmmm...

Azért az más, ha egy versenyző meghal, mert azzal, hogy versenyez, vállalta a fokozott kockázatot, főleg a 60-as, 70-es években.

A kismajom mit vállalt?

 

Az hogy valaki gátlástalan és gusztustalan - jó, mit tehet? Tönkretesz, ordít, fenyeget, kirúg, stb. De nem veszélyezteti közvetlenül az életedet, max. a pszichédet (esetleg lehetsz öngyilkos, de az már szélsőség).

 

Azért ez a majmos dolog eléggé túlmegy minden határon, főleg, hogy emberekkel is csinálták.

 

Megválaszthatod, hogy versenyzel, megválaszthatod, hogy pszichopatával közösködsz, de a majom nem választ, hanem berakják és kész.

 

Mellesleg a Saab DI-panelje is elég nagy kib*szás volt - ha már Mitsubishi a példa. Ilyenkor nem lehet tudni, hogy valóban tervezési hiba van vagy szándékos volt. Te meg tudod állapítani? 

Előzmény: BmS1 (155289)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155289

Ne legyenek illúzióid.

Ha nagyon akarsz, szinte bármelyik gyártó gusztustalan dolgaihoz találsz adalékot, bőségesen. Mindegy, hogy milyen náció.

 

Jó kis olvasmány mindkettő:

A Commendatore-t pl. hidegen hagyta, hány pilótája hal meg a pályán, egy volt fontos: győzelem. Minden áron. Musk is egy gusztustalanul mindenkin átgázoló fazon. Zseni? Lehet.

 

A legdurvább anyagi játékosság (amire ráláttunk) a Mitsubishi szemét eljárása volt úgy 20-25 éve. Úgy méretezték az elektrolit-kondikat, hogy 6-7 éves korukban a bórsav kilyukasztotta a kondik palástját, és szétmarta a nyák-panelt. Ha időben észrevette a tulaj a hibás működést, még esetleg javítható volt. Az új ECUért meg többet kértek, mint amit a kocsi ért. Ebayen amit használtan vettünk, mind hibás volt. Sok szerencsétlen kispénzű embert hozott a Mitsu nehéz helyzetbe.

Előzmény: MrTinkertrain (155288)
MrTinkertrain Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155288

A Toyota HiAce miért is bírta ugyanezt a mentős forszírozott üzemmódot?

Meg ne haragudjon senki, de azt látom, egyre megbízhatatlanabbak a német autók. Persze, bonyolult technika, meg minden, de ez egy haszonjármű, nem kéne kicsit többet bírnia mint egy személyautó?

Akkor ne gyártson a VAG 50-féle motort, ha ebből 20 kuka. Fogyasztóvédelmi szempontból sem nagyon jogszerű. 

Ilyeneket miért nem olvasni Hondákról, Mitsubishikről?  

 

Arról nem is beszélek, hogy olyan gyártól használtan sem vásárolok, amelyik majmokat zárt ketrecbe CO2 mérés szempontjából. Meg embereket is használt hasonló célból. Ez nekem nem fér bele.

Előzmény: anonym19 (155287)
anonym19 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155287

Szerintem itt nem igazán lehet hibáztatni a csávót. Egy "ismert" előéletű és rendszeresen karbantartott, illetve keveset futott példányt szerzett aminek állapota a vásárlás pillanatában feltételezhetőleg jó volt. Az más kérdés hogy a CFCA motorhoz kitalált az a fajta EGR rendszer nem éppen jó megoldás volt. Nem mellesleg azért 40 ekm / 2 év olajcsere azért nagyon könnyelműen hangzik. Valószínűleg ezt korábban így is tartották. A nem ritka eset, inkább mint a holló fehérebbik fajára lehet igaz. 

A cikkben még felmerült hogy Norvégiéban teljes mentős szolgálat flottát tettek ki ezek az autók. Azért a mentős autók alapból a szélsőséges körülmények között használják ezeket a dobozosokat. Akárhányszor meghallok egy frissen induló mentőautót szirénázva már látni is hogy mennyire tiporják neki. Persze ez nem opció náluk hogy meg kell várni amíg rendesen bemelegszik és csak utána padló. Ott már alapból hátrányos helyzetből indulnak ezek a gépek. 

Előzmény: BmS1 (155286)
BmS1 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155286

Érdemes elolvasni. És kiválogatni belőle, mi életszerű, mi nem.

 

A T4-esekbe szerelt öthengeres motorok sokszor 500 ezer és 1 millió kilométer körül is használhatóak még – és ez nem ritka.

Szét kell szedni egy hatszázezer km-es motort és mérni. Csodák holnaptól. Nem tudom, az újságíró hány ilyen motort látott szétszedve, volt-e a kezében furatmikró?

 

A tervezett élettartam: 200-300e km. Normál esetben ezután sem szakad el a hajtórúd, lyukad ki a dugó, csak éppen kopott lesz a motor. Meg a tartozékai. Mit várunk? Persze, csodát...

 

Persze, hogy gáz a leírt eset. Sok BMW motor pl. lazán elcsipeget 0,6....0,8 liter olajat 1000 km-re, (plusz a gyűrűk mellett leszivárgó üzemanyag!!) mégis elfogadják.

 

Más. Mennyire lehet hibáztatni a fickót, aki ajánlotta a kocsit? Csupán a ma is úton lévő VAG (VW-Audi-Seat-Skoda...stb) járgányokban bőven több mint száz, egymástól valamennyire vagy jelentősen eltérő motor ketyeg. Hol van a BMW, a MB, a Jag, hol a Honda, Volvo...stb összes többi motorja? Vsz. a szám ezres nagyságrendű. Van valaki, akinek átfogó ismeretei vannak akár csak négy-öt típusról? Ha bárhol átvizsgáltatják a motort, lelkiismeretesen mérnek kompressziót, veszteséget, esetleg relatív kompressziót, az az akkori állapotot mutatja, nem a 15 vagy 60e kilométerrel későbbit.

Előzmény: anonym19 (155285)
anonym19 Creative Commons License 2018.01.30 0 0 155285

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!