A Danuvia gyártmányok barátainak legnagyobb és legrégebbi netes találkahelye, legyen az motor, óra, kitűző vagy lakat :)
Tanácsok, túrák, börzehírek, csevegő, alkatrészek, pénteki csajok...
Fiúk, nem tud véletlenül valaki Pesten (v. netán más dunántúli városban) olyan helyet, ahol vállalnak TEXTIL motoros ruha testreszabást? Köszönöm előre is! :)
Kinek milyen fule van a laban? :)))))) Marmint a motor laban.
Gondoltam kifurom,megmenetelem es valami menetes szarat,vagy sima csavart teszek oda.
Kovetkezo kerdes: D.Nagy szaki (o az oras mester) de barki mondjon valami tippet,hogy peremezzem a km-orat? Uj kromkeret van rajta es nem szeretnem szetbarmolni. Ra kell szoritani,nem levenni.Gondoltam esztergalok egy muanyag feszket es egy gorgovel korbeszaladok,de nincs akkora atmeroju a cegnel :(
Igyekszem :) de faluhelyen nem megy az olyan könnyen. Legalább fél centis pótlás került az állvány talajjal érintkező részére feltöltés gyanánt. Akkor látszott igazán mikor egy reszelőt végigtoltam rajta, az egyből kiadta a gödrök helyét, meg egy sík vaslapon mikor felfektettem látható volt hol nyalta el a sok állványra húzás. Még a lábtartó vasakat kell cserélni, azok majd jövő héten lesznek csak meg, addig átsimítgatom még a most javított részeket hogy elfogadható legyen.
A mi falunkban is van "országosan ismert" csiszoló, jól is keres, mert tényleg a világ végéről is hozzák hozzá a munkákat. Földim és igen jó viszonyban vagyunk, mégis eddig a legrövidebb határidő amit kaptam mondjuk egy motordekli polírozásáért az 2 hét volt.
Ha délelőtt 9-kor megyek hozzá, már akkor is olyan mint a kéményseprő egy álló napi munka után.
A felújítási menetrend fontosságára példa, hogy bizony én sem gondoltam volna, hogy mostanra nincs még rendszámom.
Sajnos ez a fránya CDI gyújtás kibabrált velem. Legalább két hónapot kidobtam a "levesbe" a másra várakozás miatt.
Ezalatt én is simán megcsináltam volna. De gondoltam nem akarom én feltalálni a spanyolviaszt.
Most voltam az esztergályosnál és elhoztam a lendkereket ráillesztve a Danuvia főtengelyre.
Ezután jön az alaplap méretezése a szabad helyre. Hétfőn tudom átadni a rajzokat az esztergályosnak, aztán még biztosan lesz egy pár retur járatom az igazításokra....
Időben nem állok rosszul ahhoz képest, hogy 8 napja vettem kézhez a Ducati gyújtást.
Nyílván nem szúrom meg magam, ha megcsúszok :) de van egy kitalált ütem és azt szeretem tartani. Sokan pont így esnek át a ló másik oldalára, hogy ráérősre veszik a dolgot és évek helyett soha nem készül el a gépük. A fényezést részben nyitott helyen csinálom, mert nem akarok megfulladni és elszívóm nincs. Ezért kötött az idő viszonylag, míg a vénasszonyok nyara tart addig tudok festeni.