Kedves forumozok segítségeteket kérnem van egy 2005 131 le superb ami áló helyzetben is rázza a kormányt meg a kosznit is nagyon sok mindent kicseréltünk már kettős tömegű, motortaró bakok stb de csak nem szünik a dolog vagy véleményetekre volna szükségem vagy egy specialistára válaszotokat köszönöm
2008-as 1.9 pd tdi-m van, mostanság csinál olyat a klíma,hogy hirtelen elkezd meleget fújni adott ideig, aztán visszavált és hűt normálisan..automatán van. Télen is csinált ilyet, nagyon kellemetlen, amikor elkezd párásodni miatta a szélvédő. Teljesen kiszámíthatatlan módon csinálja..valakinek valami tipp,hogy mi lehet az oka, esetleg tapasztalt más is ilyet?
Segitséget kérnék! Van egy 2007-es SK Superbem. 1.9Pd TDI 115 Hp. Terhelés allatt bevibràl az eleje. Tehát, ha pl. 4-5en ülnek a kocsiba és nyomnám neki elkezd reszketni az eleje. Kicseréltem már szinte mindent a felfügesztésnel és semmi hatása. Olyan lehet h a duplatömegű lendkerék csinalná? Vagy a féltengely? Ötletem nincs mi lehet...
Vettem egy 2004-es classsicot , de van egy-két apróság amit orvosolnom kellene:
-a hátsó ajtók rapszódikusan nyilnak,a jobb inkább nem mint igen
-a belső világitás ajtó nyitásra nem világit,nem jön fel a lámpához a feszültség,a müszerfalon megjelenik a nyitott ajtó szimbóluma ( kivétel a vezető ajtóról)
-az egyik fényszorónak a beállító mechanikájából elfogyott a menet--- csere vagy javítható?
-a jobb hátsó szönyeg alatt párát tapasztaltam a gumin--- alul hiányzik a gumi dugó?
Egy kis segítség kéne. Eltört a tiptronic váltó nyomógombja (2005 EYF váltó), így az ujjammal kell nyomogatnom a reteszt. A cikkszáma valószínűleg 3U1 713 139.
Elhallgatott a jobb hátsó hangszóró (Superb I) nem tudja valaki hogy hol találok kötést csatlakozást, (fejegységnél szakadást mutat) ahol rá lehetne mérni? illetve hogy milyen színű vezetéket keressek? Esetleg privát üzenetben (taxi546@gmail.com) egy normális szakembert Budapesten, aki tudja hová kell nyúlni, és normális áron dolgozik.
Az is megeshet, de lehet, hogy csak "elfelejtette" az autó. Az utóbbi esetben újra kell tanítani a kulcsokat. Mindenesetre diaggal ellenőrizhető a távirányítók működőképessége.
Egy olyan problémám van, hogy a Superb I-em távirányítója úgy egy éve egyszer csak nem nagyon akart működni. Nem nagyon foglalkoztam vele, el kezdtem használni a másik kulcsot.
Viszont most szükség lenne már mindkét kulcsra, és hiába cseréltem elemet abban, ami nem nagyon akart működni, így sem működik. Sőt most már egyik távirányító sem működik.
Esetleg van ötlete valakinek, hogy mit lehet ilyenkor tenni?
Ja, annyi, hogy nekem 4X4 L&K van, 190LE-s dízellel, ami jelenleg 220 egy OCT chippel. :) Nekem számított anno a fogyasztás is, nem mindegy, hogy 7 liter, vagy 14. Arra van egy 3,7 lteres Fordom:)
Szia. Megéri a különbség, sokkal jobb az adaptív, és tudsz módokat váltani. Főleg egy 280LE-s kocsinál nem hagynám ki a sport módot. Viszont rendeld meg a váltófüleket is az automata mellé, kicsit lomha a 7-es váltó, és hamar felvált. Ha nyelezni akarod jobb a kézivel.
Céges autó vásárlás előtt állunk, benzines kell, de most csak 280 lovas tsi van, 1.8 nem is lesz már. Most olyan van szeretem, de hát ez van. A mostaniban sima futómű van, de az újba szerettem volna az adaptívat rendelni, de 340 ezerért nem tudom megéri-e. Az alap futóműve milyen? Nem túl kemény? A mostanié nekem tökéletes, de azt gondolom a többlet teljesítményhez biztos felkeményítették. Ha van valakinek tapasztalata 2.0 TSI 4x4 terén, és megosztaná velem nagyon hálás lennék.