Felhívnám figyelmetek ha esetleg még valaki nem írt vagy nem tapasztalta a következő talán (típus hibára utaló baj) még pedig a nívópálca felsó szilikonos gumitömítés elöregedésére és szétmálasára gondolok én így jártam de ídőben sikerűlt orvosolni a hibát de sajnálatos módon rossz tapasztalattal vagyok a veszprémi peugeot szervíz elátásával és szakemberek hozzáálásával is meg is kérdőjelezném a hozzáértésüket és pancserságukat azt későbiekben meg osztom veletek de térjünk vissza az előbbi hibára.
Hát kösz a vidit, már majdnem elfelejtettem,miért voltam úgy oda annak idején a 607-ért.
A kinézett kocsiról így fotó alapján tényleg nem lehet mit mondani, hacsak annyit nem, hogy nyilván külföldről hozták be, így az előélete kicsit nehezen kereshető. Viszont úgy látom a gyári szőnyeg van még benne elől, ami némiképp igazolhatja a benne levő km-t.
A motor szerintem strapabíró kipróbált szerkezet, kötelező szíjcserékkel nagy bajod nem lehet vele. Ha alapjáraton dízelesen kopogó hangja van, az viszont hibás hidrotőkékre, hiányos kenésre utal - cserés, és elég borsos egy garnitúra belőle.
Ha folyamatosan világít a motor checklámpa a műszerfalon, akkor katalizátortól kezdve bármi, viszont ha egyáltalán nem világít beindításkor, akkor gyanakodj, hogy kivették az izzót :-) (persze a középső kis kijelző azért mutatja)
Sajnos bármi nyűgje lehet egyébként, mindenképpen érdemes egy szervízben feldugni a computerre, és felmérni az állapotát.
A futómű érzékeny és nehezen állítható (a hátsó is külön!), ha kímélni akarod a gumikat, ne mulaszd el a beállíttatást.
Köszönöm a válaszokat! Tudod már rég szeretnék egy ilyen autót! Tudom,hogy nem fiatal és azt is tudom,hogy majd költenem kell rá! Csak ugye az nem mindegy,hogy mennyit is! Ezalatt azt értem,hogy nem szeretném már az első héten vízpumpát vagy trafót cserélni ha nem muszáj! Ez lenne a 11. autóm! És igen be kell vallanom,hogy ez lenne a legkomolyabb is! Nagyon jó ez a fórum és remélem nemsokára én is BÜSZKE tulajdonosa lehetek egy pözsi 607 nek! Még egyszer köszönöm,hogy reagáltál a kérdéseimre! Balesetmentes nép napot mindenkinek! Surfeek
Nehéz így képről megmondani, látni kellene élőben is. Talán annyi, hogy nincs benne szerintem gyári xenon.
Hibaforrás lehet: ablakemelők (nekem még szerencsére nem volt vele gondom). Egyébként bármi :)) Érdemes megnézni a szokásos dolgokon kívül a futóművet, hogy milyen állapotban van. Elég puha, ezért jobban eszik benne az alkatrészeket a hazai utak.
Fogyasztásról: Nekem a vegyes fogyasztás 11,4l (ebben van város és autópálya is)
Sziasztok! Én még nem tartozom közétek,de bevallom már nagyon szeretnék!
Most szeretnék venni egy peugeotott de nem vagyok vele tisztában,hogy milyen hibákat is kellene keresnem benne! Nem egy mai gyerek és kilométer is van benne bőven! Kíváncsi lennék rá,hogy menyit is eszik vegyesen és mik lehetnek a fő fő hibái és mire is kérdezek rá!
szia. engem érdekelne a felnid ha persze megvan még. létszi uzenj vagy csörges. tores1@citromail..hu tel: 0620 346 0 346 deha valakinek van 17 felni az is érdekel. köszi
Total 5W-30-ból van egy speciális, ami nem köti meg a kormot és ezáltal kiméli a FAP szűrőt.
Ha leereszted a használt olajat nem ragad meg a kezeden egy rondjal le lehet törölni.
Szervizben anno ezt ajánlották, www.formula3000.hu -n kapható olcsó pénzért.
Persze az 5W-30 én álláspontom szerint már motornak annyira nem kedvez.
Egy lényeg van 10e olajcsere, persze lehet erre mondani bármit ez hülye. De én sokat megyek az autómmal és meg lehet kérdezni pár embert, aki szintén sokat megy és szakszervizbe a rendes 20-30-40e periódus szerint cserélik az olajat, hogy milyen problémái voltak 100e km fölött. 10e km-nél, akinek van füle az meghallja, hogy a turbonak is más a hangja.
Jó példa, Lagunák nagyon turbó zabáló gépegységek. Volt egy orvosnak újonnan vette nagyon sokat használta városba szolid emberke volt és 90e turbo kakukk.
Én 160e km-mel adtam el halálba volt tuningolva hajtottam is és turbonak és motornak se volt semmi baja. Természetesen a tuning egyéb alkatrészeket megevett, de hát valamit valamiért (bakok, difi futóműalkatrészek).
Amúgy szerintem és a márkaszerviz szerint is 5W-40 kell a 2.2 HDI motorba. Az 5W-30 kicsit hígabb, és amúgy is jön a nyár. Én mindig 5W-40-et tettem bele, nem is evett egyetlen decit sem soha. Amúgy sok jó olaj van, az ELF is az.
Nem szeretnélek befolyásolni olaj ügyben, csak elmondom amit hallottam. Egyik ismerősöm akinél lehet kapni Castrol olajat is, mondta hogy nagyon szar a minőségük. Továbbá van két szerelő ismerősöm aki szintén mondta, hogy nem igazán jó minőségűek ezek az olajok. Nem konkrét típusra, hanem úgy általában a Castrol-ra mondták ezt.
Egyébként én meg azt mondom, hogy motorfüggő. Én a dízelbe az ELF olajat használom. A benzinesekbe (a 607-be is) pedig a Mobil1 Synt-et. Egyszer volt benne Total Quartz 9000, azt például ette egy kicsit. Szóval minden kocsiban máshogy viselkednek az olajok.
Köszönöm, de engem csak a gyári érdekel. Felvette velem az Attila a kapcsolatot ( aki megvette a felnit tőled ) mert neki nem lett jó! Talán megegyezünk:))
5x108 mindegyik, tehát jónak kell lennie, ET szám lehet picit más, de nagy eltérése nem lehet. Még agy méretet tudnék elképzelni esetleg másnak, de akkor meg kell tehermentesítő gyűrű vagy a felniből kell kiesztergálni megfelelő átmérőre (bár kétlem az újabbaké kisebb lenne).
Nekem a peug.-nál mondták mikor szemet vetettem a másik(szebbikk) típusú gyári 17-es felnire.Ha jobban belegondoltok láttatok már gyári faceliftes felnit az első modelleken, mert én egyet sem............
Valaki le tudja írni,hogy a szervízkulcsot hogyan lehet "lenullázni" ,nem a PUG-ba végezték a kötelezőt és nem tudtam ujraindítani a szervízciklus számlálóját! Így már -2700 km-nél járok,pedig leszervízelték:)
607-est, szerintetek reális ez az ár érte? A tulaj elmondása alapján annyi hibája van, hogy a vezető oldali elektromos ablak nem működik (bár a motorja jár, szóval elvileg nem nagy a gond). Illetve mire érdemes odafigyelni ennél a típusnál? 1 hónapos a kislányom, úgyhogy a cél egy nagy, biztonságos, kényelmes, megbízható családi autó lenne. Tudtok esetleg egy jó peugeot szerelőt, akivel meg lehetne nézetni ezt a kiszemelt autót? Előre is köszönök minden segítséget!